Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • agabe

    addikt

    válasz kali #49557 üzenetére

    Ez a szerviz futár jónak tűnik, és nem tudtam, hogy helyszínen is javítanak akár, de ha nekem pl. másodkézből van a készülékem, és az előző tulaj (az eredeti) már regisztrálta a terméket, akkor nem tudom igénybe venni a futárt...legalábbis telefonon nem lehet rendelni azt mondták (most megkérdeztem) csak a my samsungba belépve lehetne :O

    (#49564) scapegt:
    cserében ne reménykedj...mindent javítanak még akkor is ha esetleg az eredmény nem 100%.
    Készülékcsere csak akkor, ha ugyanazzal a hibával 3-szor javították már...viszont ha mondjuk alaplap cserés, akkor olyan mintha újra cserélték volna, csak a ház meg az érintőkijelző, meg az akksi marad a régi.

    Jobb a futár, ha tényleg adnak egy ace-t, mert szervizben ha beviszed fel sem ötlik a gondolat bennük, hogy járna bármi cserekészülék.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák