Hirdetés
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
tony7
tag
E hónap 9-én este úgy lefagyott a telefonom, hogy ki sem tudtam kapcsolni./nem tudom közrejátszott-e az előtte történt szoftverfrissítés de szerintem nem, mert rendben lezajlott./ Itt a fórumban többen voltak akik nagyon segítőkészek voltak, adtak tanácsokat, amit köszönök szépen .De én úgy gondoltam mivel garanciális a készülékem, inkább a szervizben orvosolják a problémát. Most mivel akkor kértétek szeretném megosztani a szerviz tapasztalataimat. Bocs ha hosszú lesz . Akit nem érdekel az lapozzon.
Másnap reggel bevittem a samsung szervizbe ahol próbálták szoftver frissítéssel megoldani a problémát, de nem sikerült. Gondoltam akkor kipróbálom a samsung által kínált szervizfutár
lehetőséget. Hát nem tudtam igénybe venni, mert nem tudtam belépni az oldalukra, mivel a jelszavammal nem engedett be. Csütörtökön és pénteken többszöri megkeresésemre, kérésemre sem segítettek. Látták a telefonomat a rendszerükben, de egyfolytában azt hajtogatták, hogy várakozzak az új jelszóra. Hát mivel nem tudtam várni, visszavittem a telefont a szervizbe ahol előtte jártam, ahol azt mondták 2-3 nap alatt elkészül. 1.5 hét lett belőle. Közben hétfőn este ötödik nap este felhívtam a szervizfutárt , hogy még mindig nem kaptam jelszót. Erre közli velem az ügyintéző, hogy ha szeretném, akkor törli a regisztrált termékemet és akkor regisztráljam másik email címmel.Mire én kérdeztem, miért kellett erre öt napot várnom mikor már rögtön ezt kértem. Hát ennyire segítőkész emberek ülnek ott a samsungnál.
A szervizben főpanelt cseréltek, de szerencsétlenségemre 1.5 nap után megint rossz volt a teló..
Nem tudtam a gépre csatlakoztatni, nem tudtam kikapcsolni mert állandóan újra indult. Ha ki vettem az aksit és vissza tettem percek múlva akkor is rögtön bekapcsolt.
De ekkor már tudtam regisztrálni a telefont újra és meg tudtam rendelni a szervizfutárt.
A Budapestiek kérhetnek helyszíni szerelést is.Mivel 16 óra után igényeltem ezért másnapra nem tudták vállalni csak 2 nappal későbbre.
Megbeszélt időre érkezett a szervizes és nagyon pozitív tapasztalatom volt. Először kicserélte az usb panelt, mivel az szokott ilyen problémát okozni. De végül ki derült, hogy az új panel romlott el megint. Csere megint. Szóval most reménykedem jó lesz már a telefon.
Szóval a véleményem az, hogy a samsung szervizfutár lehetősége kiváló és akinek van lehetősége használja ki. Köszönöm Samsung! Már csak az ügyfélszolgálaton dolgozó emberek, ügyfelekkel való bánásmódján kellene változtatni mert az eléggé siralmas.
Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen asztali médialejátszót?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Facebook és Messenger
- Fotók, videók mobillal
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen