- Android szakmai topik
- MIUI / HyperOS topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Aktív témák
-
tony7
tag
Erpy!
Küldtem privát üzenetet! -
tony7
tag
válasz kecsetihunor #5922 üzenetére
Ha garanciális a telefonod akkor 1 éven belül cserélik. Nekem a T-mobil már kétszer cserélte.
Vigyáztam rá ,annak ellenére megtört a zsinór. Az első 6 hónapot bírt a második 3 hónapot.Nem igazán bírja a napi 2-3 óra használatot. -
tony7
tag
Frissítettem a telefonomat a t-mobilos gyári LP7 re.Kiessel. Sikeresen befejeződött
a frissítés kb .15 perc után lefagyott a telefon és azóta hiába indítom újra a telefont a samsung galaxys2 feliraton nem jut túl. Tud valaki segíteni, vagy szervíz?
/ tudom nem javasolják többen a kiest de eddig nem volt sosem gondom vele/ -
tony7
tag
Tegnap este kiessel frissítettem az új t-mobilos gyári LP7 re. Sikeresen befejezte , elindult a telefon majd kb. 15 perc használat után lefagyott a készülék úgy, hogy csak aksi kivételével tudtam kikapcsolni. Bekapcsolásnál meg csak a samsung s2 feliratig jutott. Recovery-mód és download mód közül csak a download mode jött be . Itt voltak akik tanácsokat adtak amit köszönök nekik de nem álltam neki próbálkozni odinnal mert gondoltam inkább a szervíz.
Hát reggel elvittem a samsung szervizbe, de 1 óra múlva visszaadták, hogy nem tudták szoftverfrissítéssel megoldani a problémát és beküldik a központi szervizbe. Visszakértem ,hogy majd inkább én szervizfutárral megoldom. Hát az meg nem egyszerű. Csak interneten keresztül lehet igényelni , a jelszavammal nem enged belépni igényeltem újat de azt meg már 5 órája nem küldik. Telefonon keresztül meg hiába látják, hogy regisztrálva van a készülékem nem veszik fel a rendelést. Várhatom mikorra lesznek hajlandóak elküldeni az új jelszót. Egyébként a reggeli szerviz óta már a download mode sem jön be. Röviden ennyi -
-
tony7
tag
E hónap 9-én este úgy lefagyott a telefonom, hogy ki sem tudtam kapcsolni./nem tudom közrejátszott-e az előtte történt szoftverfrissítés de szerintem nem, mert rendben lezajlott./ Itt a fórumban többen voltak akik nagyon segítőkészek voltak, adtak tanácsokat, amit köszönök szépen .De én úgy gondoltam mivel garanciális a készülékem, inkább a szervizben orvosolják a problémát. Most mivel akkor kértétek szeretném megosztani a szerviz tapasztalataimat. Bocs ha hosszú lesz . Akit nem érdekel az lapozzon.
Másnap reggel bevittem a samsung szervizbe ahol próbálták szoftver frissítéssel megoldani a problémát, de nem sikerült. Gondoltam akkor kipróbálom a samsung által kínált szervizfutár
lehetőséget. Hát nem tudtam igénybe venni, mert nem tudtam belépni az oldalukra, mivel a jelszavammal nem engedett be. Csütörtökön és pénteken többszöri megkeresésemre, kérésemre sem segítettek. Látták a telefonomat a rendszerükben, de egyfolytában azt hajtogatták, hogy várakozzak az új jelszóra. Hát mivel nem tudtam várni, visszavittem a telefont a szervizbe ahol előtte jártam, ahol azt mondták 2-3 nap alatt elkészül. 1.5 hét lett belőle. Közben hétfőn este ötödik nap este felhívtam a szervizfutárt , hogy még mindig nem kaptam jelszót. Erre közli velem az ügyintéző, hogy ha szeretném, akkor törli a regisztrált termékemet és akkor regisztráljam másik email címmel.Mire én kérdeztem, miért kellett erre öt napot várnom mikor már rögtön ezt kértem. Hát ennyire segítőkész emberek ülnek ott a samsungnál.
A szervizben főpanelt cseréltek, de szerencsétlenségemre 1.5 nap után megint rossz volt a teló..
Nem tudtam a gépre csatlakoztatni, nem tudtam kikapcsolni mert állandóan újra indult. Ha ki vettem az aksit és vissza tettem percek múlva akkor is rögtön bekapcsolt.
De ekkor már tudtam regisztrálni a telefont újra és meg tudtam rendelni a szervizfutárt.
A Budapestiek kérhetnek helyszíni szerelést is.Mivel 16 óra után igényeltem ezért másnapra nem tudták vállalni csak 2 nappal későbbre.
Megbeszélt időre érkezett a szervizes és nagyon pozitív tapasztalatom volt. Először kicserélte az usb panelt, mivel az szokott ilyen problémát okozni. De végül ki derült, hogy az új panel romlott el megint. Csere megint. Szóval most reménykedem jó lesz már a telefon.
Szóval a véleményem az, hogy a samsung szervizfutár lehetősége kiváló és akinek van lehetősége használja ki. Köszönöm Samsung! Már csak az ügyfélszolgálaton dolgozó emberek, ügyfelekkel való bánásmódján kellene változtatni mert az eléggé siralmas. -
tony7
tag
válasz Eligzendra #20754 üzenetére
Küldtem privátot!
-
tony7
tag
A galériába ha belépek akkor csak a telefon memóriájában levő képeket jeleníti meg. A memkarin lévő fotókat filmeket nem. Mi okozhatja ezt. A telefon egyébként látja a kártyát. Pár napja mikor néztem akkor mindent megjelenített a galéria.
-
tony7
tag
Csak a Samsung szerint vagy prémium kategóriás ügyfél, meg szerintünk. Az ügyfélszolgálaton dolgozók szerint nem. Sajnos ez a személyes tapasztalatom. Meg össze vissza beszélnek. Multkor nekem azt mondta az egyik csaj, hogy a szervizfutárt csak a telefon 1 éves koráig lehet igényelni. A honlapon meg az van, hogy a teljes garancia időtartama alatt.
[ Szerkesztve ]
-
tony7
tag
A leginkább sugárzó mobiltelefonok listája itt meg tekinthető:
http://atv.hu/tudomany/20110606_tudja_melyek_a_leginkabb_sugarzo_mobiltelefonok_itt_egy_lista_roluk
Nyugodtak lehetünk a telefonunk elég jó helyen szerepel. -
tony7
tag
válasz Something_ #34897 üzenetére
Írtam privátot!
-
tony7
tag
válasz Something_ #34921 üzenetére
Alaplap csere után kérdeztem a szervizest , hogy a garancia újra indul e. Nem ,sajnos nem indul újra a garancia a csere alkatrészre.
Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Okos Otthon / Smart Home
- Steam Deck
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- OTP Bank topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...