Hirdetés

Aktív témák

  • kungzi

    veterán

    na végre sikerült legaranciáztatni az s2-met február óta :DDD nem fogjátok elhinni mi volt, aki átvette a szervízbe a telót, nem regisztrálta a rendszerbe a garanciáztatást és csak ott csücsült a telefonom a raktárba 5 hónapig. ma voltam bent a központban, és azt mondták, hogy az az ügyintéző már nincs a cégnél, mert rengeteg gond volt vele. :D a lényeg, hogy most nagyon kedvesek voltak a központba, még ásványvizet is kaptam :) és végre pont került az ügy végére, és azt mondták, hogy max 1 hét és küldenek egy új telefont. mondtam, hogy van még egy fogyasztóvédelmi dolog is az ügyben, hívott az ügyintéző csaj egy "fejest", aki természetesen elismerte a hibájukat és azt mondta, hogy a kártérítési díj is 1 héten belül a számlámon lesz :))

    rohadjon meg az az ügyintéző, aki februárba így kib@szott velem :W

Aktív témák