Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AL

    addikt

    válasz blakey #38222 üzenetére

    Szia ! Ilyen problémák megjelenésekor mindig az volt az első, hogy új kábelt vettem ( természetesen pihentetés, áramtalanítás után dugiszálok ), de eddig mindegy volt, hogy mit használok rövid szünetek után mindig előjön valami hiba pl.: az emlitett fekete képernyő , a HDCP beállítások nem megfelelőek szöveget kiírja, bekapcsoláskor kiírja, hogy az internetkapcsolat megszakadt , időnként blutus kalcsolat kérelmet ír ki , kikapcsolás után magátol bekapcsol , stb . Azézt is mondom, hogy az android hibája, mert az előző levélben emlegetett zenehalgatás közbeni ki be kapcsolgatási probléma az Android 6 ra történő frissités utáni már csak a TV kikapcsolt állapotában jelentkezett . Minden általam használt erősítő, lejátszóeszköz nem lehet rossz, tehát nem szent ez az Android, de ezen azért nem veszünk össze . Örülök, hogy Neked minden jó. Én mindig a saját tapasztalatomat írom le és nem szeretnék senkit az Android ellen hangolni . Mint korábban is írtam ilyen jó beállítású ( kép ) tévém még nem volt és ezért is nem szeretném szervizeltetni . Üdv.

  • Peat76

    őstag

    válasz blakey #38222 üzenetére

    Meg is döglött a tv, KD55X8509C! Bemenet váltás, nem történik semmi, Telekom-os iptv beltéri áramtalanít, hdmi kábelt bedugva hagytam és lám csodát semmi probléma! Ami fura, hogy ha a Telekom-os iptv beltéri stand by üzemmódban van a Hdmi bemenetnél aktív állapotot jelöl! Tehát a beltéri a ludas, mit tegyek?

    Sony OLED XR-55A83J + Xbox Series X + PS5 DiscE., Nintendo Switch & Wii U + PS3 FAT 4 db 60GB US, Iphone 14 Pro Max 256GB+AW7 Cellular+Airprods Pro csakis a futás miatt! Csak azért is kiírom, attól még nem vagyok prosztó!

Új hozzászólás Aktív témák