- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Google Pixel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
modflow
veterán
válasz DJosef #61616 üzenetére
Ez vicces, mert én is ma délelőtt írtam nekik levelet.
Mondtam, hogy TV cserét kérek, vagy a vételár visszafizetést, különben megyek a fogyasztóvédelemhez, mert egyértelműen megtévesztettek.
Anno ugye pont, hogy a nextgen konzolokkal hirdették, 4K/120 Hz, VRR, erre közel fél millás áráért a megjelenése után bő 10 hónappal sem tudja ezeket. Előbbire meg elég jó esély van, hogy sosem fogja tudni, mert hardveresen képtelen rá. (Azt mondják, hogy 4K/120 Hz esetén nem is valós 4K-t ad le, hanem lejjebb veszi a felbontást, innen jön az elmosódás...)Az eARC-os hangproblémákról nem is beszélve.... (ami fura módon a 2021-es TV-ben is jelen van )
Erre a válasz:
Kedves ....!
Köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult!
Sajnáljuk az Önt ért kellemetlenségeket!
Ügyét továbbítottuk az illetékes csoportunknak kivizsgálásra, az Ő válaszukig szíves türelmét kérjük!
Köszönjük![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen