Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • modflow

    veterán

    válasz DJosef #61616 üzenetére

    Ez vicces, mert én is ma délelőtt írtam nekik levelet. :D

    Mondtam, hogy TV cserét kérek, vagy a vételár visszafizetést, különben megyek a fogyasztóvédelemhez, mert egyértelműen megtévesztettek.
    Anno ugye pont, hogy a nextgen konzolokkal hirdették, 4K/120 Hz, VRR, erre közel fél millás áráért a megjelenése után bő 10 hónappal sem tudja ezeket. Előbbire meg elég jó esély van, hogy sosem fogja tudni, mert hardveresen képtelen rá. (Azt mondják, hogy 4K/120 Hz esetén nem is valós 4K-t ad le, hanem lejjebb veszi a felbontást, innen jön az elmosódás...)

    Az eARC-os hangproblémákról nem is beszélve.... (ami fura módon a 2021-es TV-ben is jelen van :Y )

    Erre a válasz:
    Kedves ....!
    Köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult!
    Sajnáljuk az Önt ért kellemetlenségeket!
    Ügyét továbbítottuk az illetékes csoportunknak kivizsgálásra, az Ő válaszukig szíves türelmét kérjük!
    Köszönjük!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák