- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- OnePlus Nord - északi sale
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10800 üzenetére
LE és nyomaték értéket még nem láttam, gondolom ez származtatott adat lehet, ha egyáltalán tud valamelyik progi számolni, viszont nagyon sok mindent tud, összeszedem majd, hogy pontosan mit, csak most nagyon kevés időm van a héten
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10800 üzenetére
itt egy videó, kb. így néz ki a progi.
hidegindításos kérdésemre senkinek nincs ötlete?
-
Kornel
veterán
válasz hossszú #10803 üzenetére
a legjobb az, amikor megpörgettem 6000-ig a motort, kettesben nyomtam 80-al, és közben néztem a real time adatokat, minden tökéletes volt, a motorhőfok meg se moccant, és kurva jó hangja volt a motornak. mondjuk biztos nem tesz rosszat neki az eneos sustina 5w30 és a omw mm100 se
-
Kornel
veterán
válasz cellpeti #10805 üzenetére
kell hozzá egy ELM327 OBD II BLUETOOTH, vagy valami hasonló cucc.
2000-es évjárat utáni kocsiknál működik, de pontos típusnál le kell tesztelni.
m13a és k12b motornál tuti működik. -
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10806 üzenetére
Kérdés hogy az autóm milyen adatokat tud szolgáltatni, mert a kütyü tuti hogy okosabb
simán elképzelem magamról, hogy hazaérek melóból, és este 10kor nekiállom nézegetni a telemetriát
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
karakpecze21
senior tag
Érdekes dolgot tapasztalok az ignisemen.Mikor megvettem szinte új kocsi illata volt belül.
Nyáron ha bekapcsoltam a ventilátort észrevettem, hogy néha kis por lök be az utastérbe.Vettem bele egy szűrőt és megoldódott a gond.
Viszont mostanában arra lettem figyelmes, hogy mikor bekapcsolom a fűtést büdös lesz a kocsiban.Nem töményen, de érezni, hogy a levegővel jön be.Nem tudom milyen szaghoz hasonlítani, kicsit disznószag jut az eszembe róla.
Szerintetek a szűrőcsere megoldja, nem régóta tettem be vagy netán pont az okozza? -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10807 üzenetére
nekem csak pár napja van meg, de még nem volt időm minden adatot végigbogarászni, arra viszont jó, hogy reggel hidegben is megvan az aksi névleges feszültsége, mert azt is folyamatosan kiírja csatlakozás után, és lecsekkoltam. nekem még arra is jó, hogy tudom nézni a vízhőfokom, amit amúgy kispóroltak a splash-ből, mármint a kijelzőjét, és sose tudtam, hogy mikortól lehet neki nyomni, de meglepő, hogy 2-3 km után már majdnem üzem meleg. ha nem mutatja Szplötty kolléga ezt a kütyüt, akkor nekem be kellett volna építenem egy vízhőfokmérőt, mert rohadtul idegesít, hogy nem látom a vízhőfokot, szerintem ez egy alapinformáció, én még az olajnyomásmérőt is kötelezővé tenném minden kocsiban!
-
hossszú
őstag
válasz karakpecze21 #10808 üzenetére
A büdöset a szellőzőrendszerben leülepedett por és a lecsapódó pára elegye okozza. Vegyél klíma tisztító spray-t és alaposan fújkáld be vele a szellőzőrendszert, ez rendszerint segít.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Motion_Blur
félisten
válasz hossszú #10810 üzenetére
Ez kevés az üdvösséghez, kérni kell szervizben egy klímatisztítást ami nem merül ki annyiban hogy tele fújják habbal a rostélyokat, már ameddig ugye beér a cső. Én is próbálkoztam ezzel de nem megoldás ősszel és tavasszal egy-egy ilyen tisztítás megoldja a gondot, mondjuk nem olcsó mulatság azt tudom. De mivel én nagyon allergiás vagyok ezért muszáj kiadnom ezt az évi majd 20e Ft-ot.
kornelka: köszi az infot!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hossszú
őstag
válasz Motion_Blur #10811 üzenetére
Saját tapasztalatból írtam ezt a módszert, nekem segített.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Kornel
veterán
válasz cellpeti #10813 üzenetére
enyém remélem eladó lesz 1-2 éven belül
viszont segítsetek, mert tavasszal gumit kell majd vennem, mert a gyári nyárik már nem mennek el egy teljes szezont, kétszer meg nem szereltetem. azon gondolkoztam, hogy veszek egy good year 4 évszakost, vagy valami nyárit? mindenképp jó gumit akarok, viszont mivel nem 100%, hogy 2 év múlva is meglesz, ezért bukta lenne, ha a nyári után vennék egy téli szettet is, utána meg valaki jól járna.
[ Szerkesztve ]
-
karakpecze21
senior tag
válasz Motion_Blur #10811 üzenetére
Nekem nincs klímám, akkor is ilyen drága lenne a tisztíttatása a levegő rendszernek?
Hossszú : Ezt a tisztító cuccot ott kell befújnom ahol a levegőt az utastrébe fújja?
-
jasszer
senior tag
válasz Kornel #10816 üzenetére
Én is épp ezen gondolkozom. Az persze igaz, hogy se nyáron, se télen nem jó igazán, de szerintem én nem megyek majd annyit az autóval, hogy lekopjon a minta, hamarabb fárad el a gumi és válik ezáltal csereéretté.
MOD: Így meg hat évre inkább vennék egy szett négyévszakosat, belekalkulálva a minimális többletfogyasztásból eredő plusszköltséget, mint a téli-nyári szetteket.
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
hossszú
őstag
válasz karakpecze21 #10817 üzenetére
Minden nyílásba fújkáltam ahol levegő ki vagy belép a szellőzőrendszerbe. Adnak hozzá egy hosszú befújó csövet, ezzel a mélyebb csőszakaszokat is be lehet fújni.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Kornel
veterán
válasz jasszer #10818 üzenetére
szerintem teljesen jogos, egy good year vector 5+ vagy sava adapto HP szerintem ilyen használatra jobb, mint a végén 6 éves gumival járkálni, legyen az akár téli, de már semmit sem tapadna.
nekem meg az a gáz, hogy ha eladom netán a kocsit, akkor bukok 50-60k-t, amit nem akarok!
-
hossszú
őstag
válasz karakpecze21 #10821 üzenetére
Klíma tisztitónak hívják, ha jól emlékszem 6-700Ft volt.
Egy próbát megér fizikálisan nem tünteti el a port de a porban lévő baktériumokat ami a büdöset okoza elpusztítja.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
karakpecze21
senior tag
válasz hossszú #10822 üzenetére
Köszönöm, akkor ez nem is drága, ki is próbálom.
Nyáron vettem az autót, nem volt büdös, még csodálkoztam is, hogy jó új autó szaga van, pedig 9 éves.
Amióta bejöttek a hideg idők azóta kezdtem el érezni és egyre erősebben.Valószínűleg a pára ahogy lecsapódik, ahogy írtátok ti is.Köszönöm még 1x.
-
PowerBuldog
veterán
94-es, 1.0 5 ajtós suzuki swift bal hátsó ajtó nem letekerhető üveg része kb mennyi lehet egy bontóban?
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Kornel
veterán
válasz PowerBuldog #10825 üzenetére
betörték?
nekem egyszer úgy akarták feltörni...
ki is szedte, de szerencsére nem tört el, és megzavarták, semmit sem vitt el.
egyébként szerintem max. 5k.jasszer: adac tezst alapján kevesebbet fogyaszt, mint a télik többsége.
[ Szerkesztve ]
-
PowerBuldog
veterán
válasz Kornel #10826 üzenetére
Nem, leveszett a kulcs. Amúgy sikerült kiszedni és nem tört el. Visszarakni móka lesz.
SOS: '94, suzuki swift. hogy tudom az elsó ajtóból a zárt kivenni. leszedni a kárpitot? elkezdtem lepattintatni, de az ablaktekerőt nem tudom leszedni.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Kornel
veterán
válasz PowerBuldog #10827 üzenetére
autóüveges visszateszi neked egy ezresért, mert nem egyszerű, legalábbis aki még nem csinált ilyet.
-
domojko
senior tag
válasz PowerBuldog #10827 üzenetére
Az ablaktekerőt egy omega gyűrű fogja az ablakemelő tengelyre. Az emelőkar és a kárpit közé kellene egy erősebb vékony rongyot szépen oda vissza mozdulattal behuzogatnod. Ezután körbehuzod a rongyot úgy hogy ne jöjjön ki, és szépen kiakasztod az omega gyűrűt. Vigyázz vele mert előfordulhat hogy kipattan, aztán keresheted.
-
jasszer
senior tag
válasz Kornel #10826 üzenetére
Igen, nekem is ez benne a szimpatikus, de érzésem szerint nyáron többet veszthetsz vele, mint amennyit télen megtakarítasz. Nem rémlik, hogy erre lett volna bármi adat az ADAC tesztben. Mindenesetre lekoptatom a mostani nyárimat, aztán jöhet a Goodyear. Már csak a méretét kellene kitalálni...
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Kornel
veterán
válasz jasszer #10833 üzenetére
erre 155/70 r13 a gyári ugye?
mert akkor 165/65 r13-at vegyél rá, sokat jelent az az 1-1 cm.[ Szerkesztve ]
-
jasszer
senior tag
válasz Motion_Blur #10838 üzenetére
Az mondjuk korrekt. Tudod, hogy kb. mennyi a differencia a gyárihoz képest? Bár valószínűleg nem több, mint 1-2 deci...
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Kornel
veterán
Ezennel kívánok mindenkinek Boldog Karácsonyt, és mindenki érjen haza épségben jövőre is!
Szolidabb képet, ha kérhetem. Köszi.
[ Módosította: CoolMan ]
-
Kornel
veterán
szó volt itt a négy évszakos gumikról, úgy volt, hogy én is azt veszek, de nem fogom megkockáztatni.
tesztek alapján is le vannak maradva, illetve az EU nedvestapadási indexe is rossz, én nem kockáztatok feleslegesen, amit megspórolok vele, azt könnyen elveszthetem egy kisebb koccanásnál is, egy lökhárító is többe kerül, mint 4 pár nagyon jó gumi.
tesztek alapján maradok a continental premium contact 5-nél, emellett egyedül ennél a a guminál láttam, hogy A a nedvestapadási indexe.ami egyedül zavar most, hogy a télinek 4 barum polaris 2 van fent, nem vagyok 100%-ig megelégedve vele, havon és jégen nincs a helyzet magaslatán, de jövőre ez is cserés lesz.
-
tomsics
senior tag
Mennyit tudtok szőrözni a gumikon...
Én úgy vagyok vele,hogy mikor vettem ne a legeslegolcsóbb és ne a legdrágább.Legyen azért valami márkája is,és a mintázatra figyeltem.Így rendeltem a Good Year Sp sportot.Így is,hogy rendeltem kb 15 ezerrel jöttem ki olcsóbban,mintha a környékbe lévő gumisnál vettem volna meg.Ott ebbe az árba Cooper volt meg egy másik,de még a nevére se emlékszem.
Mikor megvettem a kocsit,Michelin Pilot volt rajt.Most vagy öreg gumi volt már,vagy nem tudom,de esőbe csúszkált a kocsi hátulja.Ha rugattam,vagy állóra fékeztem ,akkora füstöt csinált,h besz@rás.Nem normális gumi volt....░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
cellpeti
veterán
üdv
1993as Suzukiba mennyibe fáj egy kuplungcsere saccra?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
mdk01
addikt
Indításkor csikorgó hang jön a motortérből mint mikor csúszik az ékszíj. Állítólag a szarakodó aksi(~6év) miatt a generátor visszafog vmit és...szóval nem értek hozzá,de eddig indulás után 1-2percel abba hagyta van mikor nem is csinálta kinti hőmérséklettől függetlenül de most sokáig csinálta csak nagyon halkan. Nem tudjátok mi ez?
Az aksira rá lett mérve most őszi átvizsgáláson és azt mondta a szerelő oké, szóval nem tudom.Köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- BestBuy topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Parfüm topik
- Dragon Age: Origins
- Microsoft Excel topic
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen