- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Mobil flották
- MG5 menetpróba
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
Hirdetés
-
Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
gp A pontos dátumot a következő hétfői napon jelentik meg a készítők.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #19000 üzenetére
Mert ha vesz az ember egy gti t az egyenlő azzal ,hogy mindig üvegelve menjen az ember tiltásáról tiltasig nem ?
És normálisan ezek szerint akkor nem is lehet vele menni.Lehet h jo volt az ezresed,de stabilitásra meg egyéb dolgokban soha nem lett volna olyan mint ez a gti
Amúgy nyilván ha az ember mellett ül valaki akkor alapból nem megy ugy mint mikor egyedül.
Ha pld jon velem muter vagy noverem nyilván nem rugom el 6500ig meg nyilván nem padlozok vele.
De pld ha lenne gti m pályán és elzárt helyeken rendezvényeken gyorsulási versenyeken(legális ) lehetne vele aratni[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #19001 üzenetére
ez nem gti, csak egy sima swift fűzött motorral leültetve, ahogy korrektül le is írja.
gyorsnak gyors, de ne gondold, hogy olyan atomstabil lenne, annyi, hogy le van ültetve, felmész a suzuki fb oldalra, és pár ezresért veszel egy ültetőrúgót, meg 2*7500-ért testreszabottan belövöd a 2 gátlót
vagy simán levágod a rúgót, ahogy a sok suhanc csinálja -
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #19001 üzenetére
Elég vicces, hogy te mondod a tutit kornelkanak nem ártana néha visszaolvasni, lehet egy év alatt többet vezetett mint te mióta jogsid van...
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
roberto211
őstag
válasz Mercutio_ #19004 üzenetére
Ki mondja a tutit? S hogy kerül szóba a vezetés ? Ha csak félig meddig olvasol bele akkor ne mondjal mar fullra nem ide illő dolgokat. Egy kocsiról beszélgetünk.
Neki nem tetszik ,nekem igen. Nem mindenkinek tetszhet.Ő a nagy családi kocsikat szereti én meg a kissebbeket ...
Nem a vezetésről volt szó de valószínűleg nem ment át neked amiről en nem tehetek sajnos de akkor nem is kene itt beleokoskodni.
Megjelensz egy hónapban egyszer de megakarod mondani mindig a tutit ami kevésbé sikerul.
Batai: Én sem hiszek a vágott rugókban. Nem olyanok sztem mint a rendes ültetőrugók.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
na peace srácok.
egy tény, vezettem már sok mindent, négykörlámpás ezerötös ladától kezdve ezres swiften át elég sok suzukit, meg mást is
de nem is ez a lényeg, hanem hogy nyugodtan megbeszéljük a felmerült dolgokat.rúgókra visszatérve, nem is tudom milyen gagyi megoldás lehet a vágott, mikor a noname ültetők is gagyik, pl. FK, stb... vogtland még oké, de inkább egy eibach vagy h&r, lehetőleg progresszív legyen, aki vezetett már ilyet, tudja mi a különbség.
-
Doze
aktív tag
válasz batai15 #19005 üzenetére
Nem akarok túl okos lenni de sehogy nem jó a vágott hernyó.
Van olyan hogy rugóállandó, meg menetszám. A rugó végéről még nem is beszéltem, amit úgy kell megcsinálni hogy a rugótányérba beleüljön...
Ha meg olyan a gyári rugó, hogy progresszív, ki is dobhatod a francba ha belevágsz.
Eibach 60K. Valahol ott kezdődik a normális. Mégsem kemény, mert csak bizonyos összenyomódás után keményedik, pont a progresszív volta miatt. (összeülnek a menetek)
-
nagyúr
válasz roberto211 #19008 üzenetére
Vogtland, eibach jó Nekem most eibach pro kit van a kocsi alatt, kellemes, keményebb mint a gyári, de még nem az a gokart style.
-
Thome
addikt
Okosodok. Mi az a progresszív, és milyen más fajtái vannak ezeknek a rugóknak?
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #19006 üzenetére
Pár éve napi szinten olvasom a topicot, az pedig, hogy naponta ideköhög valaki 10 hsz-t még nem pótolja a tapasztalatot.
Aziírott szöveg értelmezésével se nekem van problémám, így itt le is zárhatjuk a "beszélgetést "
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
lolka1980
aktív tag
Sziasztok!
Olajcsere előtt állok.Érdeklődnék pontosan milyen típust kellene vásárolnom.
Ezen fölül érdekelne mely márkát ajánlanátok.2001 Suzuki swift 1.0 145000
-Motorolaj +szűrő
-Váltóolaj[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz lolka1980 #19017 üzenetére
olaj 10w40 vagy 5w40. Markában castrol-eneos-esetleg total. Ha nem eszi nyugodtan mehet 5w40.
Szűrő mann esetleg nipparts/jakoparts. Többit nem ismerem.
Valtoolaj meg 75w90 az előírt. Ebből meg amilyet találsz kb mert nem sok helyen szokott lenni ahogy nézegettem múltkor.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
lolka1980
aktív tag
válasz roberto211 #19018 üzenetére
Köszönöm.
Váltóba találtam ezt,szerintem ok.Motoroil szűrővel jártam egyszer úgy annó hogy kisebb volt mint az eredeti,pedig azt a méretet is ajánlották.
Olajakhoz még egy kérdés: Hol vegyem?
Sajnos azt hallottam,hogy Magyarországon igen sok a hamis termék. -
roberto211
őstag
válasz lolka1980 #19019 üzenetére
Teljesen megfelelő a castrol váltóműolaj. Talán még sok is
Hogy hol vegyed ? Pld olajwebshop.hu
Jó árai vannak s elvileg korrektek is. En is itt veszem majd. Meg van olyan 2400km em.
Szűrőt bárdi,Unix Nekem jakoparts van s teljesen jó. Illetve teljesen illeszkedik.Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
válasz lolka1980 #19019 üzenetére
Ez inkább olyan mende-moda, nem állítom hogy nem igaz, de neten/hírekben stb soha nem láttam egy konkrét fényképet, hogy igen "ITT" a hamis termék..
Váltóolaj: API GL-4... GL-5 nem jó
Bolt: ajánlom figyelmedbe a ZS+U kft.-t Megbízható/olcsó cég a legszélesebb választékkal
Szűrő: Kerüld a gagyit a "Motoroil szűrővel jártam egyszer úgy" ez márka??? Mert ilyen kb nincs... Ashika az alap, jobb: mann, mahle, jakoparts stb..
-
lolka1980
aktív tag
Köszönöm.
Érdekes,hogy olajakról találok mindenféle leírást,hogy pl ez meg az ajánlott és ennek ez a pontos tulajdonsága,neve,típusa 10w30 API besorolása,sae40 gl-4 szóval ilyesmi.
De olajszűrőról sehol nem találok semmit,hogy pl:
"hgt3534526" számú kell bele ami midtudomén anyagból van.
Csak mutat egy képet ír egy márkát oszt jól van.
Sehol egy adat,hogy ennyi a széllesség,ennyi a hossz,menet,gumigyűrű,stb.
Vagy csak a Googli nem akar a haverom lenniBiztos van különbség mert mint írtam annó nekem kisebbet adtak a boltban mint ami rajta volt.A gumitömítés zárt rendesen de nem azon az íven futott amit még előtte a márkaszerviz rakott bele.Most nem szeretnék ebbe a hibába esni megint.
Gyárilag egyáltalán milyet tesznek bele? -
olta
aktív tag
-
Doze
aktív tag
válasz lolka1980 #19022 üzenetére
A csatlakozó felületeknek ugyanolyannak kell lenni, a szűrő hosszában lehetnek különbségek, de mivel ezek felcsavarhatóak 5-10mm nem számít a hosszban.
A márkás szűrők pont azért márkásak, mert bediktálod az autód típusát, évjáratát és a motor fajtát és 110%-ban megfelelő szűrőt kapsz. A méretpontos, minőségi anyagokból készült szűrőkért fizetsz többet. (tehát ez esetben igaz az a feltétel hogy a drágább jobb) Lehetőleg kerüld 500 forintos szűrőket.
Az olajtéma is érdekes. De full szintetikusat vegyél. Jó a 10w40 de azok csak általában fél szintetikusak. 5w40 szerintem régi 1.0 stiftbe pont jó.
olta Az a baj papíron az olcsón is ilyen menet van meg stb. Csak épp a valóságban nem
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Na ma cserélik a lengőcsikarcsimat
Sztem délre kész lesz.Utana meg napokban futóműállítás. Remelem nem megy el annyira h nem tudok egyenesen menni.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Thome
addikt
Na meglett a szekér, eléggé elvolt hanyagolva, 1 refi és két első helyzetjelző nem égett, ezt kicseréltük, ma letakarítottam, ez még tegnap esti kép. Semmi más hibája nincs, nem volt törve, karosszériással ellenőriztettem. De jó hogy nem VW Polo IV-t vettem, full ugyanazt a komfortot ez is visszaadja, még jobb is.
-
batai15
félisten
válasz tboy93 #19029 üzenetére
Ha váltó méret akkor mindegy. Egyébként ha lomhabb is lesz valamivel akkor is erősebb sokkal mint a mostani 1.3 64 pacis gépem aszem 165 65 r15 gyárilag, és a difi 195 45 r17 közt 2% r14/70 gumival is benne van szóval max a szélesség fogja picit. De nem számot tevoen
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz batai15 #19032 üzenetére
Az oke hogy valtomeret, de egy 15 es egy 17 colos felni sulyban nagyon nem ugyanaz Ha csak nem valami szuperkonnyu japan versenyfelnit veszel 200k-ert akkor 3-5kg-al tuti nehezebb lesz a felni + a gumi is nehezebb, mert minel peresebb, annal tobb merevites van benne. A kerekcsapagyaid hamar fel fogjak adni a harcot, az amugy sem rakata 1.3 meg szepen el fog lustulni. Persze te tudod mit csinalsz
-
batai15
félisten
válasz tboy93 #19033 üzenetére
20 kiló plusz mi? Semmi. Nyilván volt ilyened ha ennyire tudod. Kerék csapágy élet tartama inkább minőség és a felni et száma határozza meg. Ha hiszed ha nem a swift sport sok ezen része egyezik. Igen jobban át adja a peres gumi az út rezgéseket. De lényegtelen mert így a szép és roszabb úton amúgy is óvatosan kell vele menni.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Nem egy ember használja. Ha ott leszek és futja rá én h döntésem legyen már hogy hogy tetszik nekem a kocsi. Ezt nem vita témának szántam. Olvastam anno az említett cikket. De nem hat meg.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz batai15 #19037 üzenetére
Figyu ha van penz csere alkatreszekre es nem zavar a macera, ha neha valamit cserelni kell akkor csinald En amiota atestem a hondan egy komolyabb futomufelujitason (200k) azota mas szemmel nezem a dolgokat De hazudnek ha azt mondanam, hogy nekem nem tetszik! Nagyon bejon a nagy felni + ultetett auto stilus, de se penzem, se turelmem nincs hozza.
[ Szerkesztve ]
-
dudika10
veterán
válasz batai15 #19034 üzenetére
A régi swiftemen akkora különbség volt a gyári könnyűfém és az acél felnik közt (azonos méret, azonos gumik), hogy kinézet ide vagy oda, a könnyűfémet eladtam a fenébe.
Az anyósülésen az 50 kilót nagyon könnyedén meg lehet érezni egyébként a régi swiftben (és valszeg az újbbakban is, azokkal nincs elég tapasztalatom). Hát még kerekeken pár kilót?!
[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
batai15
félisten
válasz tboy93 #19038 üzenetére
Figyu akinek kocsi van annak néha illik rá költeni. Annyival hamarabb nem megy tönkre mint gondolnád. Ha vigyázol rá és cserélsz rajta dolgokat akkor nem a felni fogja meg határozni . Szóval azt akarom mondani aki le szarja a kocsit úgyse cseréli, aki még foglalkozik rá annak meg úgyis utána jó darabig nincs rá gondja.
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #19038 üzenetére
En is hallottam meg olvastam anno ezt a "csapágyattönkrebasszaanagyobbfelni" történetet.
Erre annyit tudok mondani ,hogy regi stiften csomó embernek van 15ös alufelnie, amin ugye gyárilag nem 14 hanem 13 colos kerekek vannak.Tehat ez is tul van drámázva. Ismerek 1-2 Swift II tunnert 16-17es alufelnikkel,porrá ültetve a stiftjük s semmi baja nincsen. 1.3 vvt meg azert nem annyira lomha h belehalna egy 17 es kerekekbe. Nyilván megfogja valamennyire mint minden hasonlo autót de azert nem annyira
Az hogy meg te igy jártál hondaval h rakoltottel 200k-t futóműre. Mit mondjak erre,? Azt mondjak nem szokott gond lenni hondaval tiéddel megis volt ami eleg sok anyagi költséget vonzott maga utan. Lehet h a 3/5 ajtosok jobbak mint sedaneok v nem tudom. De en speciel nem hallottam meg azt senkitől h nagyobb kerek tönkrevágta a stift II -n a csapagyat vagy valami futómű alkatrészt
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #19042 üzenetére
Ennyi. Egyébként ha normálisan cseréli az ember az alkatrészt akkor azt se kell sűrven cserélni. Lehet nem 2 évig bírja hanem picivel kevesebbet. De ha szar benne már a futó mű akkor meg mindegy hogy gyári v nem.
-
roberto211
őstag
válasz batai15 #19043 üzenetére
De mit csereljen normálisan stift II n az ember ? A semmit ? . Én még nem hallottam összefüggést stift II nagyobb felni es suru alkatreszcsere között... Mas gyártónál lehet igen.
Amúgy igen. Ha mar alapból van valami a futóművel ott mindegy h mit tesz ra az ember.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #19042 üzenetére
Nehogy azt hidd, hogy darabokba volt az auto es azert kellett ra ennyit kolteni Jobb elso gatlo kapott egy utest es folyt belole az olaj, igy az elso ket gatlo instant csere. Hatso ket gatlo 27%-os volt, igy csereltem azt is. Ezen kivul uj rugok, 1 stabpalca, 2 szilent. Meg persze uj csavarok a kiflexelt helyett (csak gyari van), munkadij, futomuallitas. Toronycsapagyak, gombfejek, feltengelyek stb. mind rendbe voltak. 14 eves autonal neha kolteni kell par dologra azt alairom Nalam a "gond" az nem itt kezdodik, hanem ha reggel kimegyek es random nem indul az auto, vagy zabalja az olajat stb
Stift2-n majd valtot cserelsz 50k km-enkent
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #19044 üzenetére
Nem Swift 2 hanem mk4. Az első Swift kocka volt. Ez mindig irritál mikor így nevezik.
Egyébként váltó csapágy ami nem olyan fasza az újabb swiftbe.50 ezer km? Évente megyek 10 k km kb.. Az 5 év. Addig lehet meg se lesz..[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #19045 üzenetére
Hat de nem is kevés dolgok ezek amit leírtál
Amúgy igen. 14 eves kor fölött mar sokminden elképzelhető ezért akarom enyémet is lecserélni minél előbb hiába h olcsobb enyémhez minden meg javítható de az idegesség akkor se tuntetheto el par alkatrésszel.
Stift 2-n egyszer csereltetek csapagyat valami jobbra es akkor itt véget is ert a móka De ez a csapagyas story se mindegyikre jellemző.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
dudika10
veterán
válasz batai15 #19041 üzenetére
A fogyasztás az egy dolog (bár a fél liter az kb. +10%, 10k kilométerenként ~20 000 forint), de a lomhaság na meg még inkább az úton való pattogás szerintem nagyon észrevehető.
És akkor még mindig csak arról vitatkozunk, hogy a nehezebb kerék mennyivel rosszabb, szó sem esett a nagyobb felni + peresebb gumi hátrányairól.szerk.:
Nézd mit találtam, csupa "szépet és jót" írnak a hasonló beavatkozásokról.
[link][ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen