- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Kornel #25849 üzenetére
Nálunk meg az asszony nem akar megválni i30-ától. Nem kötelező, akkor veszek magamnak egy vitarát
De az 1.4 turbo Gl+ S-Cross szerintem nagyon durván jó ár/érték arányú. Akinek megfelel a külseje annak azért jó családi autó (erős motor, automata klíma, tempomat, led fényszóró közepes felszereltségi szinten).
Szerk, Kornelka: Igen, ez kb ugyanannyira durván jó mint a vitara gl+ 4,1-ért...
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
1.4T vs 1.6. Azért akkora difi nincs hogy leseggeljek tőle, nekem továbbra se kéne az 1.4T
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #25857 üzenetére
700-800 körül esetleg.. Mindegy, nekem ilyen kis motorba nem kellene turbo. Ha annyira nyomaték kell veszek dízelt, ha meg gyorsulás akkor egy normális 2L+ turbos kocsit . Nekem ez olyan öszvér megoldásnak hat, kíváncsi vagyok mennyi után fogja elhányni magát a turbo rajta... Az 1 literes turborol nem is beszélek, ha fegyvert fognának rám se kéne
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #25859 üzenetére
40-140min 15.2 vs 16
80-120 4.ben 9.1 vs 7.4
80-120 min : 5.6 vs 5.8
80-160 6.ban 40.7 vs 31.9
80-180! min 23.7 vs 38.4de itt egy másik
SSS vs Vitara S
40-140min 13.8 vs 16
80-120 4.ben 8.9 vs 7.4
80-120 min : 5.6 vs 5.8
80-160 6.ban 40.7 vs 31.9
80-180! min 31.2 vs 38.4Tehát mi látszik mind2 esetből? Ha valaki nem tudja hogy váltó is van a kocsiban akkor jobb a turbo, amúgy meg odavissza pofozza a sima 1.6 a turbót jobban nem megy, cserébe több hibalehetőség.. szóval továbbra se kéne
[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
Jó ez a sima 1,6,de néha jól jönne egy kis plusz erő. Lehet ez az 1,4 turbó a pont ideális összkerékkel. Ha oda jutok az előző Scross sima szívó meg az új turbós közt kell dönteni. Kíváncsi vagyok a tesztekre.
-
Thome
addikt
Na ma láttunk egy wagonnyi új swiftet, le voltak egytől egyig totál takarva. Lassan be kell mutatniuk.
-
Motion_Blur
félisten
Székesfehérvár - Makarska (HR) távot sikerült letudni kerek 7 literes átlaggal (7 óra alatt). Szinte végig óra szerint 140 + 70%ban klíma, 2 személy + agyig csomagokkal.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #25873 üzenetére
fuu az nagyon jó
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #25873 üzenetére
Így nyomtam múltkor a civiccel, igaz csak 200 km-t.
Meg is lepődtem a fogyasztáson. -
albiosz
őstag
válasz Kornel #25846 üzenetére
Látom nagyon nyomod ezt a Lianat. Szembejött nekem is 1-2 hahun mostanában. Jövőre lehet, hogy vennék valami kombisabbat a régi 5 ajtós swift helyett. Liana nem tűnik annyira papírnak, mint a stift. G Astra, Focus esetleg Fabia jött még szóba.
2005-től néztem a Lianakat, 2006-os alig van. 1.3-ról nem írnak túl jókat, tehát inkább 1.6 kéne. 4WD-nek van értelme vagy csak egy újabb hibaforrás? Nektek sedan van vagy 5 ajtós? Fogyi hogy alakul? Nekem kb. 90% pálya lenne.
-
Kornel
veterán
válasz albiosz #25877 üzenetére
Liana az apámé.
Neki vettük.
Nagy autó, majdnem akkora mint a 8gen civic.
Minőségre szerintem jobb, mint a magyar suzukik.
1.6 blokk örök élet, ha olajat időben kapott.
Töréstesztje jó közepes, USA-ba tesztelték, semmi kirívó, hozza a kor átlagát.
Én egy 1.6 GS-t vennék, mégpedig a "kombiban", az a szebb és praktikusabb.
Apámnak most sokat eszik, csak városban használja, kb. 9 korul van.
Mondjuk ott a régi swiften kívül minden benzines benyalja ezt.
Palyan szerintem 7-8 kozott elvan, sebességtől és forgalomtól függően.
Országút 6-7. -
albiosz
őstag
válasz Kornel #25878 üzenetére
Tudom, hogy nem a tiéd.
1M körül találok ígéretes darabokat. Pl.: http://www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/liana/suzuki_liana_1.6_gs_ac-10397439
Meglátjuk hogy alakul jövő tavasszal a kínálat. Fogyiban gondolom nem jobb a G Astra, Focus, Fabia trio sem.
Esetleg bármi más tipp 2005-től 1M körül?
[ Szerkesztve ]
-
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #25815 üzenetére
meg is vették
-
őstag
válasz Kornel #25852 üzenetére
Egyébként a tesztvezetésen mennyire érezted könnyűnek/puhának a kuplungot? Nagyon vonzó a felszereltség, lehet hogy érdemesebb lenne először az i30-at lecserélni, de a jó könnyen kezelhető kuplung alapfeltétel (most hogy fájdogál sok városi vezetéstől a bal lábam nekem is jobb lenne, de 4wd-t az automatáért túlzásnak érzek). Nyilván én is kipróbálom most hogy elgondolkoztatott, de több szem (vagy láb ) többet lát.
-
őstag
Attól tartok más kuplung lehet az 1.4-es turboban. Nekem eddig az volt a tapasztalatom hogy minél nyomatékosabb a motor annál keményebb a kuplung (de a mintavétel köre szűk, csak saját tapasztalat).
Apropó kettőstömegű vajon van a benzines turboban (ez nem neked, úgy mindenkitől)?
-
őstag
Köszönöm az infókat. Ha vajpuha, az nekem jó.
A bizonytalan fogáspontnak viszont nem örülnék. -
őstag
Éppen elhatároztam magam a glx vitara mellett, erre újabb horror történetek a fényezés minőségről (index vitara forum)... Istenem nem akar ez összejönni... Mondjuk feketére panaszkodtak, én meg fehéret vagy szürkét akarok metálban (de akkor gondolom az is olyan vacak lehet, csak legfeljebb kevésbé látszik). Nu mindegy rájuk kérdeztem hogy egyedi e az ügy és esetleg érdemes e várnom (valami festőgép szétment a nyáron a gyárban is van a sztoriban).
A szép az ha elmegy az iq (egyedi autó, ki tudja mennyi idő ugye), akkor gyorsan kell az új helyette. Magyarul hirdetni nagyon ráérek, de cserére már nagyon nem.
-
biker
nagyúr
válasz Tom1939 #25899 üzenetére
NE dőlj be a fasságnak!
1 EGY uno one darab volt hibás, amit a szalonban basztak el!
Belül minden autón ragyás a festék, mert ilyen. nézz meg 10 márkát, belül nem fényes tükör a felület.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs