- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- iPhone topik
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Studi
addikt
válasz Zoleee83 #30048 üzenetére
Érdekes kérdés ez amúgy. Kellő figyelemmel és rutinnal szerintem évekig el lehet vezetgetni úgy, hogy az ABS egy pillanatig se dolgozik. Másrészt viszont ha kell, akkor jó, ha számíthatsz rá. És még fontosabb, hogy tudd kezelni/tudd kezelni a hiányát. Egész más a vészfékezés egy ABS-es autóban, mint anélkül.
Ráadásul a rutintalan emberek reakciója épp ellentétes azzal, amit tenni kellene: ABS nélkül elkezd csúszni, sikítani a gumi, akkor még inkább rányomnak a fékre, mert így jó, most fog erősen a fék. Holott épp el kellene emelni, hogy visszanyerd a tapadást, és újra nyomhasd a féket a nagyobb lassuláshoz.
ABS-es autóban pedig a pedál kezd el visszarúgni, ekkor a rutintalanok ösztönösen elveszik a lábukat, holott épp tovább lehetne még emelni a fékhatást, mert ilyenkor még csak 1-2 keréken dolgozik a blokkolásgátló, a többinél van tartalék a tapadásban.És persze a legrosszabb a rossz ABS, amikor nem tudod, hogy mi vár rád a pedál lenyomása után...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs