- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- OnePlus Nord - északi sale
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #49033 üzenetére
"a városi közlekedés legalább ugyanannyi rutin kell mint lóerő....." Ez pontosan így van.
Én sem tegnap kaptam a jogsimat, és nagyon jól tudom, hogy a fővárosban az utazás stresszének csökkentése és az utazási idő rövidítése 90%-ban a jó útvonal megválasztásán múlik. Nekem nem okoz gondot hogy 60-70-el megyek a városban, mivel nótorius gyorshajtó vagyok és agyhugykövet tudok kapni ha egy bamba turista tötymörög előttem, azokra szoktam mondani hogy "2 háztömbön 4-et verek rá", megelőztem az Örsön, amikor ő még a Stadionoknál keresi a zöldnél az egyest én már a Hősök terén járok a Dózsán, mert végig toltam a versenyutcát óra szerint 70-el, tehát a következő lámpa ami megfog az jó eséllyel az Ajtósinál lesz vagy a Dembinszky-nél...
Mindezt tudtam a 60LE-s 6N Poloval, a 97LE-s E11 facelift Corollával és most is tudom az 1,4 BoosterJet Vitarával, de az 1,6 crdi kombi i30-al is, a lényeg hogy tudd mire képes az autó és a forgalomhoz és az autó képességeihez igazítsd a vezetési stílusodat, ha a Swift kéri hogy néhol húzasd ki akkor az is működik, csak akkor ne akard a gyári fogyasztást produkálni a városban. és ezek a pici 1L-es 100LE-s turbóbenzin motorok pont abban verhetetlenek hogyha egyszer telitankolod, akkor azt csak E5-el szabad, mert hamarabb "szétesik" az E10 minthogy kifogyna... A tartóssága és szerviz költsége megint más, ez már-már hitvallás kérdése, de ezidáig nekem csak japán benzin motor bizonyította h bulletproof... A többinek nem sikerült... és "mit ér a lovag hű fegyverhordozója nélkül", hiába fogyaszt keveset ha 5-6 évesen kell a motornak egy nagyszerviz több százezerért, akkor ugyanott vagy, a hybrid is drága megvenni, keveset fogyaszt, cserébe egy akkupackot cserélni drágább mint egy fél új autó...De befejeztem én is, nem szeretnék erről vitázni veled.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen