Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz SyMbioTe #56300 üzenetére
Hát igen, innen kezdve lényeges, hogy pontosan, hogy is adták el a cuccot. Én úgy gondolom, hogy gyári garanciát csak a gyár tud adni, eredeti alkatrészekre. Egy "jó kis fejegységre" kötve hiszem, hogy a suzuki ad garanciát, (tehát gyáriként eladni, nem épp etikus) akkor azt max a szalonnak kell nyújtania.
Ez elég ingoványos talajnak tűnik innentől kezdve....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Olivér85
újonc
válasz dReFiX #56297 üzenetére
Én is ebben bízom, igazából nekem mindegy hogyan oldják meg. Felőlem maradhat benne a fejegység csak működjön normálisan és természetesen a kereskedő is vagy a gyár vállalja a garanciát egy esetleges meghibásodás esetén. Szerintem ebből egyébként nem lesz gond, mert ezt már mint gyári fejegységet adták el. Egyébként neked is ilyen van az autódban vagy esetleg a gyárban dolgozol?
Mikrofont beépítése az A oszlopba már megtörtént a szalonban lévő autókban de szerintem az elég nevetségesre sikerült. Azt nem igazán szeretném a sajátomba berakatni.
Az egyel régebbi Vitarában hogyan volt megoldva ez a mikrofon probléma?
Amúgy a következő történt:
Felhívtam Győrben a kereskedőt, hogy van- e náluk autó.
válasz az volt, hogy igen van egy 1.4 GL+ hybrid.
mondtam, hogy délután megnézném.
Értékesítő annyit mondott oké, menjek csak.Amikor odaértem pont szerelték be a fejegységet az autóba és a srác azt mondta, hogy a gyár utólag küldi ezeket a fejegységeket, amit nekik kell beszerelni.
Bennem fel sem merült ezek után, hogy ez nem a gyári cucc.
Lepapíroztuk 1 hét múlva elhoztam.[ Szerkesztve ]
-
Olivér85
újonc
válasz ugri77 #56303 üzenetére
Ha nem haragszol a történet szempontjából az egyelőre lényegtelen, nem akarom őket bármilyen módon kellemetlen helyzetbe hozni, amíg ki nem derül, hogy mi a helyzet. Nagy valószínűséggel már ezzel a fejegységgel fogják szerelni a Vitarákat de akkor még mindig felmerül a kérdés, hogy az új S- Cross- ban miért működik flottul minden? Feljebb írta valaki, hogy nem rég hozta ki az autót és minden rendben vele.
-
Gyöször
senior tag
válasz Brogyi #56285 üzenetére
Nekem az Scross 4,5 éves, igaz nem néztem, hogy menet közben mennyi, de kb újkora óta csepptöltőzöm mikor áll. Ha 2-3 napot áll már ráteszem. Azt vettem észre, hogy újonnan kb 2 nap állás után 12,6 - 12,7V mértem most meg kb 12,3 akár pár órával leállítás után. De ezeket saját multival az akksi sarkokon amin rajta vannak a kábelek a rejtett fogyasztókkal együtt. Ebben 56Ah exxide vagy mi van hirtelen nem is vágom pontosan de asszem exxide.
Majd ha megyek vele ránézek a fejegység mit ír, állás közben játszottam már vele, 13,8 - 14,3 között írogatja.
Viszont én nem veszek észre semmit, igyekszem kinyomni az sst indítás után. Ha elfelejtettem az legutóbb nyáron volt, akkor spec leállt de az most nem mérvadó. Én ha veszek biztos nem ilyen "belevaló" akksival fogok próbálkozni, hátha nem működne a startstop az kész havaj lenne :-)ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Olivér85 #56302 üzenetére
Szerintem ezt ők teszik bele saját szakállra de gyári áron, jó nagy árréssel. De ez csak személyes véleményem. Olvastunk itt olyat, hogy az ár úgy nézett ki, a szalon eladta a kocsit lyukas műszarfalas áron, de ha kérted x összegért belepakoltak egy akármilyen fejegységet. Végülis nem rossz ez, akár még jobb is lehet, de jó lenne egy gyári mikrofon a fejed fölé a helyére, mert mikor megkérdezem hívás végén hogy hallottak nem is értik miért kérdezem. Én legutóbb egy újabb fajta navarában ülővel beszéltem, de meg kellett kérni, hogy vagy hívjon máskor vagy csináljon valamit, mert semmit se értettem.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Gyöször #56306 üzenetére
60Ah exide 33610-61MA0
Azt vettem észre, ha töltőt leveszem az akksiról és hidegen indítok akkor nem emeli meg annyira a fordulatot, hanem szép alapjárat közel ketyeg. Ha 2 nap után ráindítok és nen töltöttem akkor magas fordulaton tartja. Valszeg nem a motor bemelegítése miatt, hanem az akksi miatt gondolkozik így, hogy gyorsan feltöltse.[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
blakey
titán
válasz Gyöször #56306 üzenetére
Az elmúlt 4,5 évben folyamatosan töltőre tetted ha állt 1-2-x napot? Még soha nem tettem töltőre az elmúlt 4,5 évben, mindig jól indul és igen, indításkor magas fordulaton (1000) indul aztán szépen lemegy (700-750). Nem látom, hogy most bármi baja lenne az akksinak. Hidegben is jól működik.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Gyöször
senior tag
válasz blakey #56312 üzenetére
"Az elmúlt 4,5 évben folyamatosan töltőre tetted ha állt 1-2-x napot? "
Igen.
Ott van mellette egy konnektor, miért ne? De nekem 1300 körül lehet az az ezer. Jól indul akkor is, ha nem töltöm. Viszont így ez nekem jó referencia lesz, hogy a kettőnk akksija közt lesz-e lényeges különbség. Már olvastunk itt is olyat aki kb 3 évesen akksit cseréltez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
-
Olivér85
újonc
válasz dReFiX #56307 üzenetére
Igen, ez így igaz. Ennek ellenére egy kicsit átverve érzem magam. Akkor a te információd szerint a gyár ezentúl ezekkel a fejegységekkel, külön mikrofon elhelyezés nélkül fogja az autókat értékesíteni? Én ragaszkodni fogok egy gyári mikrofon beépítésére a gyári helyére és szeretném használni a telefontükrözés funkciót is, mert ezért fizettem ki a teljes vételárat. Januárban folytatása következik, mert idén már nem hiszem, hogy bárkit is elérek a szalonban vagy a gyárban.
-
Promi
aktív tag
Én egyszer anno SX4 el jártam úgy, hogy télen vasárnap este haza jöttem semmi gond, hétfőn reggel meg nem indult az autó. Az óta engem nem érdekel, hogy mennyit bírhat az akksi, 4-5 évesen cseréltetem. Elég kellemetlen mikor mennél melózni, és nem tudsz ilyen pitiáner dolog miatt.
-
Brogyi
senior tag
válasz Gyöször #56306 üzenetére
Én ha veszek biztos nem ilyen "belevaló" akksival fogok próbálkozni, hátha nem működne a startstop az kész havaj lenne :-)
Ezzel a többieket megtéveszted, mert semmi köze ahhoz, hogy használod-e az SS-t. A parasztos akksi SS használat nélkül megdöglik egy év alatt, mert a többség nem használ csepptöltőt (én se). Mindezeken felül az SS nem a fő akksiról működik. Az új BM fogja megölni a parasztos akksit. A Fordnál már van tapasztalat. Nyilván nem márkaszervíztől kell vásárolni, de nagyon ajánlott a hasonló képességű akksi. Ha EFB akkor EFB, vagy AGM akkor AGM. Az teljesen midegy milyen márka, de ne a létra aljáról válasszatok.
Nálam volt még egy másik tünet az egérmozin. Amikor a kis akksi rásegít akkor a "battery"-től az "engine"-ig kék nyilacskák jelennek meg. Ezek nem jelentek meg bár a "battery" pálcikák mutatták, hogy működik. -
válasz mefistofeles #56301 üzenetére
Jaja, jogos, az a kérdéses. Ha a kereskedő rakta bele, akkor velük kell leboxolni valahogy, attól függően, hogy hogyan is lett eladva.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Gyöször
senior tag
válasz Brogyi #56320 üzenetére
Nos erről nem sokat tájékozódtam, de a parasztos akksit állítólag felismeri a komjutter és tán soha nem aktiválja az ss-t. Nekem az lenne a haszon, meg az akksi árkülönbözete minuszban
A BM nemtom mi (Bögyös Maca vagy Belügyminisztérium?) De az enyém 2017es nem hibrid.
Összesen 6 akksim van, különféle gépjárművekben, kb 20 éve vannak a ház körül ezek a szemetek, így van már egy kis tapasztalat melyik márka mit bír. Van egy hely ahol 2 év garival oszt egy fószer boltból számlával egy általam gyakorlatilag semmit mondó márkanevet mélyen a rendes piaci ár alatt. Valami 3 betű, kb 3 ilyenem van de meg se tudom jegyezni a nevét. Valami nagyobb márka nevenincs kistesója . Tehát olcsó, és 2 év a gar. Ha megdöglene 1 év után, gondolom adna egy másikat, de ilyen még nem fordult elő. Volt egy perionom ami 10 évig kurblizta a rábízott jószágot gond nélkül.
Agm akksiban csak motoros tapasztalat van mert abba az kell, úgy van kialakítva a helye, hogy sima ne is menjen bele. A suzkóba nagyobb simát fogok tenni. Senki ne csinálja utánam, míg nem lesz 20 éves a kocsim.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Én meg egyszer az ETZn ülve 15km út 75%át motorozva, a többit tolva tettem meg. Gyújtás kihagyással próbáltam minél hosszabbra nyújtani a szenvedését de megállt és nem indult be többet 2 hétig. A tünet az volt, hogy lámpát kapcsolva teljes fénnyel világított, de ahogy zárt a megszakító kialudt a lámpa fénye majd mikor tovább forgattam a főtengelyt megszaki nyitásra visszajött a lámpa és világított teljes fénnyel.
Egyértelmű volt: elöször trafó csere, ugyan az. Aztán egy hét copás után elkértem haver gépéről az összes elektromos alkatrészt, de semmi javulás. Végül már nem volt jobb ötletem, lehúztam az akksit és betoltam a motort ami probléma nélkül indult így, akksit visszadugva azonnal leállt. Új akksi kellett bele, ominózus út közben halt be valahogy így, hogy a lámpa világított, de a trafó megfingatta. Azóta én is nagyjából így vagyok, ha olyan értékeket mutat a multi, illetve túl gyorsan felszalad töltésre a fesz akkor kuka az akksi. Ha benne hagyom, akkor az önindító fekszik ki. Érzékenyebb ótónál meg esetleg minden, hogy nincs az akksinak kapacitása.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
dethroner
veterán
-
Gyöször
senior tag
válasz Brogyi #56285 üzenetére
Megnéztem neked, 2017 scross, Brogyi ez engem is meglepett, út közben 12,0-12,4. Néha 12,8 körül.
De én ha megálltam akkor se mindig ment fel.
Lámpát kapcsolva felment 13,8ra.
Viszont leparkettázva 3000f/p ig akkor 2-3 szor megpróbálva mindig felment 14,4-14,6 ra.
Ez nyilván így tölti-meríti az akksit direkt.
Megpróbáltam, ma enyhébb időben működött nekem a startstop.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Strong hybrid mentes, nagy nyomatékban gazdag karácsonyt kívánok mindenkinek!
-
AMD Power
titán
Ha valaki most vesz új Suzukit ott van 1000km kötelező szerviz?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
Mindenkinek békés, boldog, balesetmentes karácsonyt kívánok!
Más:
Eddig sem volt nagy véleményem a gyári navigációról, de gondoltam adok neki még egy esélyt. Na most sem köztes uticélt, sem alternatív útvonalat nem tudtam rajta beállítani. Lehet, hogy én vagyok láma de még a lehetősséget sem találtam sehol.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
ldn218
tag
válasz Olivér85 #56343 üzenetére
Én is így tudtam. Aztán a Szagszervíz vezetőnek volt egy olyan mondata hogy garancia vesztéssel jár ha kimarad. Kicsit megmosolyogtam. Aztán mikor az első szervíz után én szemléztem az ő munkájukat megint mosolyogtam. Majd a második szervíz sem sikerült zökkenő mentesre pollenszűrő hiány miatt kétszer mentem megint vigyor. A harmadik szervíz már az enyém lesz garancia sehol sz@rok a fejükre és boldogan szerelem
-
Gyöször
senior tag
válasz mefistofeles #56342 üzenetére
Forduljon jobbra a fordulónál. Kész :-)
A másik kedvencem, álltunk egy lámpánál jobbra kanyarodó sávban. állt előttem egy Duster. Zöldre váltott a lámpa, a gyári navi rákezdett, azt mondja: kövesse a ... Felröhögtem azt hittem ennyire penge és tudja hová megy a dusteres fazon, kövessem azt.
De csak valami: kövessem az útvonalat 200 méteren át ..
Jóaz egyébként, ha már így van, néha bepötyögök valamit odavisz.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Olivér85
újonc
válasz ugri77 #56346 üzenetére
Nekem nem volt kötelező, füzetben is csak annyi volt írva, hogy ajánlott. Mondták is, hogy nem kötelező. Ettől függetlenül elvittem, mert a fejegységgel gondok vannak. Legújabb jelenség, hogy néha csak úgy magától újrabootol és elfelejti mennyi az idő a dátum pedig 2008 Két ünnep között ha nyitva vannak viszem vissza.
-
Brogyi
senior tag
válasz Gyöször #56332 üzenetére
Gondoltam, de a megerősítés fontos. Köszi.
A BM tulajdonképpen a feszültségszabályozó program angol neve battery management. Azt a kis feszültséget nem hiszem hogy szeretni fogják az egyszerű akksik. Nálad nem lesz gond, megúszhatod a csepptöltés miatt.
Szerintem a központi egység kikapcsolja az SS-t fagypont alatt, és ilyen a tünet mikor hideg van. Nekem is csak most tünt fel. Az is igaz hideg tél régen volt itt a fővárosban. -
Promi
aktív tag
válasz mefistofeles #56342 üzenetére
Mi időnként kőrbe autózzuk az Országot, ami több pontból áll. A gyári navi egy vicc. A navi fölé simán lehet rögzíteni egy telefont (vagy tükrözést használni) és azt használsz amit meg vettél (szeretnél ).
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Linux - haladóknak
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Xbox Series X|S
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Asustor NAS
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen