- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #60650 üzenetére
Én nem látok fogyasztás növekedést a klíma miatt.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
válasz dethroner #60651 üzenetére
Ja ezt nem a klímára hegyeztem ki, csak volt ugye "új korában" az autónak egy extrém alacsony fogyija autópályán, aztán ez megemelkedett jó fél literrel az utolsó úton és most kiváncsi vagyok mit ad elő....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #60652 üzenetére
A 16 éves Jazz-nél 0,5-1 litert is jelenthet, és már-már zavaróan sokat vesz ki a szopóbenzinből. Eleve a kiindulási 83 ló sem sok, klímával ebből “elveszik” ~10 nyamvadt póni, és emiatt én meg még jobban nyomom, hogy ne legyek lassabb.
A 15 éves Ypsilon 1.3 Multijet viszont észre sem veszi, a csigusz nagyon sokat segít, és fogyiban is max. 1-2 decit tesz rá csupán, ami akár a forgalomra is ráfogható.
A 18 éves WagonR-ben meg egész egyszerűen nincs is klíma.
[ Szerkesztve ]
-
Tigi
őstag
Sziasztok
A következő kérdés szentségtörés lesz, de kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Szerintetek mennyit érhet az autóm most?
Tavaly decemberben vettem ugye, új Scross GL+ 6MT indigókék, 13.000 km.
A válaszokat előre is köszönöm.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
-
válasz mefistofeles #60657 üzenetére
Kevés a kilométer, még egy kicsit 7 fölött.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
bigdigit
addikt
Új kérdésem merült fel.Mivel van már részecske szűrő Scrossban.Ennek regenerálása hogyan működik a valóságban?
Ha úgy gondolja jelez a műszerfalon neki most erre lenne szüksége és autózzak míg ki nem alszik a lámpa?
Ha pl pont munkába megyek és nincs rá lehetőségem addig jelez míg akár többször indulva is de nem teljesítem a feltételeket?
Ami mondjuk elég érdekes.Minimum egy M0 szükséges hozzá.[ Szerkesztve ]
-
-
ncc1701
veterán
válasz mefistofeles #60661 üzenetére
Én már nem tudom, tényleg idióta árak vannak. Úgy gondolom, h ha valakit komolyan érdekel, akkor megpróbál alkudni. Veszíteni nem lehet az ügyön.
-
őstag
válasz ncc1701 #60662 üzenetére
Az idióta árakban csak az a gond hogy ha valamibe át akarsz ülni akkor ott is olyanok az árak.. Magyarul jobba ül akkor bukta. Szerintem az scrossom most 1 millával többért menne mint márciusban (17.08 automata allgrip GL+) csak amibe ültem az 3 millával lett drágább (+ majd gyere érte jövőre)
-
Bossi
őstag
válasz mefistofeles #60657 üzenetére
Pár száz kilométerrel 8,5-9 körül láttam használtuto.hu oldlon csak néztem.
-
Hajunk ránéztem az árakra. 16000 Km GL+, 7090000. GL+-ok 20-50 ezer kilométerrel 6,5- 6,8.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
szabonagyur
félisten
válasz 2ozzmexy #60667 üzenetére
Új Vitara 1.4T hybrid most ha minden igaz 6,9M + forgalomba helyezés, plusz várakozás ha egyáltalán gyártják még.
Ha ez nincs és kellene a Vitara akkor ugye 9,14M és még a motor is gyengébb, várni ugyanúgy kell.
Akinek még belefér méretben vagy épp tetszik az SCROSS akkor az ezen a szinten 7,35M + várakozás.
Összegezve okés, hogy 3 éves a hirdetésben levő, meg többért van felrakva mint amiért anno vették, de a kevés km és gari miatt még mindig jó vásár lehet ha most kell autó.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
hemaka
nagyúr
válasz mefistofeles #60666 üzenetére
Kint 25-27k euróért mennek.
-
Tigi
őstag
Köszi mindenkinek a választ.
Azért gondolkodtam el rajta mert a lányomnak nem tetszik a családi örökségből maradt Splash amit kemény 36.000 km-el vett át másfél éve és le akarja cserélni.
Viszont én meg nem akarom, hogy a családból kikerüljön, ezért lehet, hogy inkább átvenném, és eladnám az Scoss-t, így több spórolt pénz lenne majd neki a valamikori lakásvásárláshoz.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Szombathely - Székesfehérvár rohadt meleg, (szerencsére jól muzsikált a légkondi) 160 km forgalom miatt változó sebesség 100 és 140 között, a vége átlag 4,9- és fogyi.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Tigi
őstag
válasz mefistofeles #60675 üzenetére
Ez ugye Swift?
Nekem is pont ennyit eszik légkondival az Scross.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Hego
tag
válasz mefistofeles #60675 üzenetére
Olyan alacsony számokat szoktál írni fogyira, hogy megnéztem már mit tud az én swiftem az alábbi módszerrel:
Autópályasebesség elérése után fogyimérő kinulláz, majd konstans sebességgel haladok kb. 20 km-t.120-nál 5,2-5,6L közt (több mérés, úgy vettem észre a szelet eléggé érzi) autópályáról lehajtva pár km után 4,7-4,9L
130-nál (enyhe szembeszélben) 6,2L autópályáról lehajtva pár km után 5,3L
140-nél (szélcsend) 6,8L autópályáról lehajtva pár km után 5,8L
És nekem a klíma is látszik a fogyiban, eddig 5-5,5 közt mutatott szinte mindig, most 5,6L.Neked hibrid swift van vagy sima benzines 90 lovas?
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
ncc1701
veterán
Nekem a ~90ekm átlaga 1.2 swift esetén 4.3L. Most, h nincs forgalom, egymás után dobálja vegyesben a 3.9-4L-es fogyasztásokat. Természetesen klíma végig bekapcs.
Mikor mentünk szlovéniába vele nyaralni tavaly nyáron, ott a ~1.5ekm átlaga volt 4.7L, ott a haver után menve nonstop padló, mert neki erősebb a vasa, hazafele-odafele pályán végig navi szerint 140, klíma végig bekapcsolva.
Zseniális ez az 1.2 szívó. -
Hibrid 1,2-es 83 lovas.
Mivel nem tudtam tartósan azonos sebességgel menni ezért csak hozzávetőleges adataim vannak, az össz átlagon kívül. 140-nél 5.1-re kúszott, de ha tovább tartom, lehet, hogy feljebb is kúszott volna.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
válasz bigdigit #60660 üzenetére
Úgy, hogy a mindennapokban nem regenerálódik. 3000km-enként pálya legalább 20 perc 3-4000 között manual módban,amit a fuelio-ba be is írok. Nem a kisujjamból azívtam a dolgot. A kulcs hozzá a magas hőmérséklet. De akkor is kifingik 3-400.000km körül, normál mindennapokban hamarabb.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Mindig ez a fogyi. A legújabbak biztos keveset fogyasztanak, de az enyém a fotón lévőhöz van közel.
Sajnos a lenullázott kijelző becsül. Semmi köze a valós fogyihoz. Nekem most az első 100km-re 4,7 jelez Bp-n. Ez hülyeség, és hülye aki elhiszi, mert a tankolásnál kiderül, hogy városban nincs 5 alatt.[ Szerkesztve ]
-
Null perces hirdetésre lecsaptam, melóba hozták a 2019-es pótkeréket, emelő, hungarocell minden. 45k volt.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
válasz Brogyi #60683 üzenetére
Ezeket a fehérrel kiemelt fogyasztásokat honnan vetted?
A 60-as érték nyilván elméleti de nem állhat messze a valóságtól. Ha egy fél órát menne az ember sík terepen tempomattal, akkor tuti lenne valami hasonló értékre, csak ugye ez nem életszerű. A 90- nél kb. ugyanaz a szitu, A 120/6 liter az viszont nyilvánvalóan túlzó. Abban egyet értek, hogy forgalomban, városban 5 alatt nem igazán lehet menni.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Parkolás nálam, amikor nyugodt vagyok. [kép]
-
Cunaja
addikt
#60687: Asszonykám el is zavarna ilyen csicsával.
#60675: Kérlek téged is, meg a többi Swift tulajt is, ha fogyasztást raktok be, előtte az üzemanyagot is írjátok oda. Ne kezdjünk vitát a különbségről most.
A másik dolog, hogy Totalcar teszt alapján, bizonyítható, hogy 110-el közlekedve, 25% megtakarítást lehet elérni 100km-en, a 130km/h -hoz viszonyítva.
Nekem a Swift, csak prémiumot fog kapni, azért is érdekelne a fogyasztás. Néhány adatot soknak találok.
Oké, hogy te 130 és 140-en autóztál, de azért kíváncsi lennék, hogy mennyi 110-nél.
Számomra kicsit hihetetlen, a 25% eltérés, ezért érdekelne.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz ncc1701 #60699 üzenetére
Szóval ha 5.5 litert eszik mondjuk 100km-en 130-nál, akkor 4,125litert eszik 110-nél. Vagyis amikor megyek vele 1200km-t, megspórolok 16,5 litert? Igaz lassabban érek oda, de megtakarítottam az emberiségnek némi szennyező anyagot a levegőből és magamnak 13200 ft-ot. ( 800/l). Ezt így kell érteni?
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- E-roller topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest