- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #63092 üzenetére
Max 2 hét, és indokolt lesz, akkor viszont a gumisoknál sorok fognak állni. Szerintem jövő hétvégén én is intézni fogom őket, igazából nem számít annyira. Pláne, ha az ember, mint én reggel-este megyek, akkor nem nagyon számít majd, ha nap közben melegebb van.
Persze az is opció, h amikor bejön az első jég, akkor cseréled. Csak lehet aznap már nem sikerül. -
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #63101 üzenetére
Szerintem is túl van ez lihegve. Minek teljesen kicentizni?
A legtöbb ember úgyis reggel elindul vele munkába, este hazajön. Reggel nem 18 fok van, hanem 12, vagy alatta.
Azért, mert 3 hétig így fut az autó és nem konstans 7 fok alatt, nem fog széthullani.
Plusz nem hiszem, hogy eget verő féktáv különbség lenne a nyári javára mondjuk egy 10 fokos aszfalton a télihez képest.
Tesztet szívesen néznék erről, hogy 10 fokos aszfalt és melyik a jobb. De őszintén... ha a nyári lenne jobb, akkor mi van? Néha vannak olyan időszakok, hogy jön egy hidegebb front és 4-5 fok körül lesz a hőmérséklet, majd eltelik 1 hét és megemelkedik 13-14-re. Akkor cserélgessük a télit/nyárit, mintha Forma1 lenne? Mert egyikben ez fog jobban, másikban az?Úgysem lehet pontosan kiszámolni, cserébe lehet sorban állni a gumisnál, vagy otthon ha nincs/túl kicsi a garázs, akkor Murphy szerint pont azokon a napokon fog esni az eső/hódara, amikor kint az udvarion nekiállnál cserélni.
-
beef
őstag
válasz Qtya123 #63102 üzenetére
Én ezért váltottam 4évszakosra, hogy minden körülmény között sz@r legyen
Igazából abból lett elegem, hogy a (főleg) téli gumikat nem azért dobtam el, mert elkoptak, hanem mert elfogyott a tapadásuk.
Így legalább mire ez bekövetkezne hamarabb cserélni kell a kopás miatt.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Urak!
Segítsetek lécci, 2018-as Ignisben miként kell átállítani az órát a műszerfalon? (Feltételezem, ugyanaz mint a hasonszőrű Swift. A fejegységen simán megy.)
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
addikt
-
dethroner
veterán
válasz Qtya123 #63102 üzenetére
Valahol olvastam korábban, hogy egy jó minőségű nyári gumi, akár 7 fok alatt is jobban tapad a télinél ha száraz az út.
Persze mindenki akkor cserél amikor akar/tud, de én nem ilyedek meg attól, hogy pár napja folyamatosan összefüggő tejköd van és kicsit taknyos az út, amíg éjjel sem hül 7 fok alá.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
szabonagyur
félisten
válasz dethroner #63111 üzenetére
Sokan masok sem felnek feltetlenul, egyszeruen praktikus felrakatni amig nincsenek sokan (foleg ha nem magadnak rakod fel). En attol hulyet kapok amikor orakat kell varni a gumisnal, mert idopontot nem ad, es kb latom a kapkodas megy csak…
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Qtya123
őstag
válasz szabonagyur #63112 üzenetére
Na, ahogy megemeli, meg felb@ssza a csavarokat néhány gumis az meg a másik....
Inkább elszarakodok vele. Apámnak a fél éves autóján a téli kerekek felrakásakor olyan jól rakta alá a 4 karú emelőt a gumis, hogy az első két emelési pont mellett nagyon túllógott a gumi kocka, amit a karokra tett és benyomta a műanyag alsó burkolatot úgy, hogy szétrepedtek.
Én 2 éve lusta voltam magam cserélni, rossz idő is volt, gumishoz vittem. A következő csere alkalmával vettem észre, hogy az egyik tőcsavar menetét félig szétcseszte a Swiften.
Ahogy kollégám fogalmaz, egy lapát sz@rt nem bíznék a többségre. Inkább szórakozok vele otthon, csak centrírozás és gumi szerelés miatt megyek hozzájuk. Az autóhoz ne nyúljanak.
-
pjen
félisten
válasz szabonagyur #63112 üzenetére
Félni, mitől? A rendszer váltásig nagyrészt csak hallottunk a teli nyári valtásról. Futózott darumon jártam telen nyáron. És nem csak en, pedig még voltak telek.
-
Qtya123
őstag
Ja, én is hallgattam az öregek szavait, hogy minek ez, minek az, hisz régen se vót és megoldottuk.
De érdekes módon azért a Zsigulim sokkal könnyebben felment a hegyre hóban jó minőségű téli gumikkal, mint mikor a régen is jó vót típusú gumikkal használtam.
Nem szeretem ezeket a régi összehasonlításokat és kivetítéseket a jelenre. Ja, régen volt a diagonál és jónapot. Meg voltak telek is igen.
Viszont nem 4 millió autó futott az utakon, egy 60 km-es útra a család már hidegélelmet pakolt, meg 3 tartalék alkatrészt.
Ma meg háromszor annyian vagyunk az úton, 300 km-t megtenni ma olyan érzés, mint akkoriban 60-at. Továbbá nem 4 darab dobféken botladoznak 80as tempóban a gépsárkányok az úton, hanem 140el egymás seggében.[ Szerkesztve ]
-
-
pjen
félisten
válasz ldn218 #63119 üzenetére
Így van, nem tom mért írtam 4 dobot. A mostani Svift ugyanúgy elől tárcsa hátul dob fékes. Az elől hátul tárcsa fékes autóknál a kézifék eléggé macerás tud lenni . Jó példa volt erre a nagy polski. Haver bömösében a hátsó tárcsa féken túl van egy pici dob is a kézi féknek. Igaz nem mai darab. 30 éves.
-
tboldi
nagyúr
válasz ldn218 #63121 üzenetére
A big blockos Honda Jazzen is ugyanígy van, ezzel sincs semmi baj a működését tekintve.* Tárcsa és betétcsere után simán belőttem 5 perc alatt, és ebben benne van a középkonzol kiszerelése is.
*Csak annyi, hogy gyengébb megoldás, mint egy belső mini dob, az úszónyereg felépítéséből adódóan tud egy kicsikét előre-hátra hintázni, de ez feature, nem bug. Ettől még fog rendesen és nem is állítódik el csak úgy.
-
Qtya123
őstag
válasz tboldi #63123 üzenetére
"az úszónyereg felépítéséből adódóan tud egy kicsikét előre-hátra hintázni"
Nekem a Cross előtt belső dobos tárcsafék volt a kézi. Annál, ha be volt húzva és beültek hátra, hangtalan volt.
A Cross olyan, hogyha behúzott kézinél ülnek be, vagy szállnak ki hátulról, akkor olyan hangot ad, mintha kicsit megmozdulna a fék. Akkor ez ezért van?
[ Szerkesztve ]
-
-
Cunaja
addikt
Sziasztok!
Nem írkálok, de gondoltam ezt megosztom.
Ugye az autó 2022-es GLX SWIFT.Amit itt kapni az autóra, tökéletes a GLX-re is.
Gumi és felni csere, 12Km táv után, jelezte a TPMS a nyomást, vagyis nem kell tanítani.
Téli gumi! Felkerült. Mefistofeles: Jó a dísztárcsa.
Még nincs hideg, de hajnalokban jól jön lassan.
Az autó 1 hibát leszámítva, tökéletesen teszi a dolgát. A hibrid rendszert is vissza lehet tölteni max-ra, ha engedjük az autót motorfékkel gurulni.
Szinte nem mentünk még sehová, igy a km nem nagyon szalad bele, meg felválta 2 autóval rohangálunk.
Fogyasztás:
Full város BP és 90% dugó. 5,6-5,8l/100km. Az autó 5,4-et ír, de én tankolás kattanása alapján számolom. Kicsit sokkalom, de ez szinte folyamatos dugó.
Egy hiba van az autón és nem tudom mi okozza,
A tolatókamera képe fent hiányos, mint ha sérült lenne. Megnéztem a kamerát, külsőleg semmi baja, meg is takarítottam, de ugyanolyan.
Ezenkívül semmi gond nincs. Imádom!
A sebváltó, kb 100 váltásból 1x nem akarja az egyest venni, ez is javult.
Az adaptiv tempomaton jó nagyokat szoktunk nevetgélni, mert valami álom a működése.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz hemaka #63129 üzenetére
Semmi nincs ott. Ezért sem értem.
A Waze felül meg olyan , mint ha köd lenne. A többi navigációs alkalmazás és minden más, tökéletes képet produkál.
Lehet haldoklik a kamera.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
blueboy00
újonc
Szia!
A frissítést letöltötted és a pendrájv milyen fájlrendszerrrel volt formázva?
Kicsomagoltad a gyökérbe a letöltött zippet. ODa csak a fájlok mentek?
Nincs a gyökérbe egyetlen könyvtár sem? 1890 -es zippbe csak 2 db fájl van Tar GZbe csimagolva.Köszönöm
-
blueboy00
újonc
Sziasztok!
Több kérdésem is lenne.
Köszönöm a segítséget előre is.
Kb 2 héttel ezelőttig az android autó tökéletesen ment. Most nem tudok csatlakozni. Nem dobja fel a kábel csatlakoztatásánál a telefon, hogy tölteni akarom, adatkapcsolatot akarok/android Autó/ vagy média kapcsolatot.. Xiaomi poco x3 13 mui van rajta. Kábeleket végig próbáltam kb 5 db c és egy normált c átalakítóval. Fejegységet reseteltem. . De nem változott semmi. Valakinek ötlete van? .
Androidauto a telóban leszedve de ugye miután ez már része az androidnak igy teljeen leszedni nem tudtan. Az adatokat töröltem és már különböző verzíókon is túl vagyok. De sajnos nem megy.
Köszönöm a segítséget.
A fejegység verziója 1880_281021
Honnan tudom letölteni a fejegységhez való frissítést?
A fejegység frissítése szájbarágósan esetleg megvan-e . 1891 fel lehet -e tenni.
/https://oss.bosch-cm.com/suzuki.html/Hogy lehet a fejegység beállításaiba belépni.Ez megvan.. 20 mp ig a beállítás gombon kell tartanai az ujjat.
Amit eddig végigjátszottam. Android autó töröl . feltesz, Adatok törlése, a kábeleket már lecseréltem.
Köszönöm
-
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #63134 üzenetére
Ha dombról jössz le akkor biztos a 100%. Ilyen pl. BP. Hűvösvölgy->János Kórház. Alföldön nehéz összeszedni, de sík úton is összejön. Igaz, az nem az én stílusom már.
-
válasz Brogyi #63135 üzenetére
Ahogy írod...
Nálunk nincsenek hegyek és a stílusom sem kedvez neki. Nem sokat " vitorlázok".
Mondjuk van, hogy egy piroshoz stb. beengedem az autót, de amit ott tölt azt induláskor le is zabálom.
Nálam a három pálcika az általános.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Ja azt mondtam már, (nem mert tudom) hogy a gyári nyári kerék amivel kijött a cross a gyárból annak a csavarjait nagyobb részt a Szentlélek tartotta a helyén? Az első ütésre kirepítette a lidlis gép, nem mint általában kicsit ütötte. Minden kereken 1-2 csavar viszont annyira fogott, hogy hosszan ütötte s gép. Ami egyébként 500 Nm-el old. A másik, keresd a képen a hibát: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz Qtya123 #63127 üzenetére
Automata a váltód?
Mert ahogy hátranyúlnak a karok a forgásponttól akkor a kézi miatt gurul is a kocsi előre hátra ahogy kiszállnak az utasok meg beszállnak. És ha automata a váltó, akkor azt Pben reteszeli vagy mi, így az eleje is be van fékezve. Valaminek engedni kell kiszálláskor és az kézi lesz ami nyekereg. Meg van egy urban legendem, hogy egy ilyen lengőkar eltört korrózió miatt, esetleg nézz alá nem-e beleköltözött már a kisördög és az fűrészel.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
TommyY2
tag
válasz Gyöször #63140 üzenetére
Épp most fejeztem be a kerékcserét, ha korábban láttam volna a fényképet, az enyémen is megfigyeltem volna, hogy van-e benne csavar.
Egyébként még soha nem fordult el, illetve mindig elsőre bement a helyére a kerékcsavar.A múlt héten tettem fe a Splash-re a téli kerekeket, illetve lecseréltem a fékfolyadékot. Feltűnt, hogy 3db légtelenítő csavart védő gumisapka hiányzik. Az S-Cross-on most néztem, mind megvan. Gondolom, hogy érdemes pótolni?
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
féktárcsaelfordulás?! éljen a tőcsavaros Swift
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Siriusb
veterán
válasz zsolt19900 #63142 üzenetére
És a WagonR! Régen minden jobb volt!
-
PeterPH
senior tag
válasz zsolt19900 #63142 üzenetére
A megoldás:
-
Qtya123
őstag
válasz Gyöször #63139 üzenetére
Manuál váltós.
Amúgy az az urban legend az eltört lengőkarról nem is biztos, hogy alaptalan. A karosszéria lemezek rozsdaállóság már egész jó a mostani Suzukiknál, de a futómű elemeket finoman szólva nem valami tartós és vastag festék réteggel fújják le...
(mondjuk ez nem lep meg, tekintve, hogy a karosszéria fényezése is elég gyengus és sérülékeny)A "kisördög" nem költözött be az enyémbe, de tervben volt neki az biztos.
Nekem 8 év után itt tartott a lengőkar gyári fényezése. A hegesztési varratoknál már nem nagyon védett a festék: [kép]Rozsdátlanítva, letakarítva, passziválva: [kép]
Végleges állapot, alvázvédőzve: [kép]Még hogy nem érdemes alvázvédőzni a Suzukikat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Dragon Age: Origins
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Ukrajnai háború
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen