- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cellpeti
veterán
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy hol lehet venni 1993as Suzuki Swiftbe kalaptartót, normális áron!?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Noddy
senior tag
Én is jöttem egy kérdéssel. Mennyi ideig bírja egy központi záras, riasztós régi swift az egy helyben állást, mennyi idő alatt szívja le az aksit ilyen hideg időben? Mert hetente általában csak egyszer van beindítva, de nem akarom hogy egyszer csak ne induljon.
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
Noddy
senior tag
válasz burasu4 #6906 üzenetére
Akkor megnyugodtam. az az igazság, hogy csak hazautazáshoz használom a kocsit, esetleg nagy bevásárláshoz, munkába járásra ott a bicaj. Még teljesen parás vagyok, ez életem első kocsija és még nem nagyon ismerem a korlátait.
Ja igen, a papírok szerint 2 éves az aksi benne (varta).[ Szerkesztve ]
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
burasu4
senior tag
Nekem 2 éve van meg, és marha jó. Soha semmi baja nem volt még....nem kell félned, mert ha az olajat kicseréled benne amikor kell, és ápolod, ezt meghálálva hibátlan társad lesz! Tapasztalat!!!
Nekem 2 éve van benne ez az akksi, és nem tudom hogy pontosan mikor cserélte ki az előző tulaj, de mindig pöcre indul. -20 fokban is 2 hét állás után. Hihetetlen számomra is, de ez is csak tapasztalat.
Soha nem adom el az tuti. -
Dyno
veterán
Sziasztok.
Van nekem egy 97-es 1,6-os sedan suzim, jó 310K kilométerrel, 2hete csináltattam emg ismerőssel, fékpofát cserélt elől hátúl nem kellett, nagyon kaka volt a fékem, mint kiderült a munkahenger szar volt a hátsó körön kilett cserélve, került bele végre lampda szonda kicserélte a gyertyákat azóta érhezhetően jobb az autó, félteengelyem morog, nagy gázadásnál ha jobbra fordulok és csak akkor hallani ha egy vagy max két ember ül az autóba, de arra azt mondta a szerelő hogy még ráér.Lényeg lényege, ma sajnos egy 2-3km-t terepen kellett mennem nagy kátyukkal néhol sárba, barátnőmnél kiszáltunka kocsiból, aztán még elmentünk vásárolni és akkor láttam hogy nedves a jobb első lemezfelni barátnőm á biztos csak egy kutya rábrunyált gondoltam biztos, visszaérve még mindig nedves volt, holott lekellett volna róla száradni a sok fékezéstől, de nem száradt, útána nem szorakoztam neki mentem kézzel és bebizonyosodott olaj volt, na most az a kérdésem, hogy akkor kuka az első munkahengerem is, fék nem lett szarabb jónak tünt, miután visszaértünk az auchanból, 8-10km nem lett olajosabb, balelső kerék teljesen száraz.Mi lehet ez?Zavar nagyon mert most nem angyon tudok rá költeni.
Ja igen a másik kérdésem, honnan tudom hogy a gömbcsukló kaka?Mit kell észrevennem az autón?Köszi mindent bocsi a regényemért.
-
aphra2
aktív tag
Legegyszerübb ha leveszed a kereket , és megnézed, hogy olajos-e a munkahenger és környéke , ha olajos akkor azzal nem jó várni , mert szép lassan kinyomod az összes fékfolyadékot , és aztán beesik padlóra a pedál.
A gömbfej/csukló hibánál kopog a futómű, főleg rázós úton, végstádiumban már kézzel rángatva a kereket is érződik.
A kutyapisi (ha az volt) még napok után is látszikProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
burasu4
senior tag
Nekem már több mint 2 éve előjött egy bizonyos hang, mely a hátsó kerék dob környékéről jön.... azt hittem a lengéscsillapító, kicseréltettem (mert már amugy is kellett), de az új csillapítótól sem lett jobb...a hang az folyton megvan. Ilyen kopogó hang. Nagyon idegesítő. Nekem mindig van, néha elmúlik egy két km-re, de mondhatjuk folytonosnak. Már több 1000 km-t megtettem így kopogva, csak nehogy egyszer valami történjen...
Mi lehet a baj szerintetek? Gömbcsukló az lehet? -
Dyno
veterán
Köszönöm szépen a választ valszeg tényleg pisa volt , reggelre efgyáltalán nem látszott a kereken, féket megnéztem nem húz egyik oldalra se el ha jobban megnyomom, ne fog lentebb se semmi, most este haza jöttem ~35km direkt jobban tapostama féket nem lett olajos egyáltalán.Remélem így is marad.
A másik kérdésem nagyon kakák már a kulcsok még mindig a gyári kulcsom van, de nekem van immobilájzer a kocsiba de külön kis szekentyű van hozzá ami baloldal kell a kormány alatt bedugnom(pillanatra) indulás elött kulcsom egyszerű, akkor én boltba veszek hozzá eredeti új suzuki kulcsot és elviiszem lemásoltatni utána jó lesz hozzá?
Immobilájzernek is kéne cserélnem a kis leolvasoját mert már az is kivan kopva, de az álltólag külön kell rendeltetnem a márkaszervízzel, 30-50K, ez rengetek van valakinek ezzel tapasztalata?[ Szerkesztve ]
-
aphra2
aktív tag
A külön immo az nem gyári sztem , gondolom olyan érintős piros ledes ,vagy kör alakú led nélkül , a gyári immo a kulcsban van , tehát simán másolhatsz hozzá kulcsot, menni fog.
burasu4: annyira nem nagy gond , főleg , hogy már 2 éve így jársz , a kopogáson , és az esetleges gumikopáson kívül más bajt nem nagyon tud okozni, de azért nem ártana megnézetni , hogy valóban mi kopog, csak a tudat miatt is
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
SzalaiG
addikt
Az új swift reklám zenéjét ki csinálta és mi a szám címe?
-
C Lupus
újonc
Sziasztok.
Átolvastam az írásokat s gondoltam megosztom tapasztalataimat veletek.Már akit érdekel. Már több mint 4 éve hajtok egy 1999-es 1.3 GLS Sport III-ast. Nem egyszerű módon.Amiket írtatok rossszakat azt mind megkapja.Néha leszabályzásig pörgetem .Olajat már akkor ette mikor megvettem,DE csak akkor ha valóban rendesen pörgetve van.Normális közlekedésnél szinte minimális az olajfogyasztása. A megvétel óta 110.000 Km-t sikerült belevarázsolnom. "FINOMAN" közlekedve. A hozzáértők megnézték anno az autót s Kb mindenki arra tippelt van benne 4-500.000 km.Meg ez a némi amit én raktam bele.Egyszerűen megölhetetlen a gép !! zárójelben mert ugye mindent kilehet fárasztani.A motort komolyan próbálom kicsinálni persze vezetve nem állóhelyben szétpörgetve.Eddig nem sikerült.S nem azért mert nem vagyok normális ,csak van 1 komplett japán szettem váltóstól kevés km-el s gondoltam belerakom.Ezidáig nem sikerült.Pedig olajat se sűrűn kap szegénykém.Fogyasztása nem tudom kinek milyen , nekem ha széttaposom sem megy 6.2 fölé pedig akkor autópálya és tűzfalig nyomva végig a pedál.Futóműve kissé gyenge, bár ez vezetési stilustól függ.Árban egyedül az elsőteleszkópok ára ütött mellbe.Amikor cserélni akartam az elsőket,sachs-ra mondtak 38.000Ft/db mondtam nekem jó lesz a gyári is megnézték mondták 40/db.Nos hozattam valami vacakot amit 16-ért hoztak darabját.De nem érte meg,bár 2 évet elgurult ez is.A hátsó fékmunkahengereket valóban cserélni kell néha, valamiért hajlamos rendesen összerohadni.A tisztitással max 2-3 hónapot volt jó a hátsófék.Kipufogó most fáradt el a tűzkarikát a csonkhoz a motornál 400Ft-ért hozták.A csere macerásabb volt.Középső kisdobnál kifújt "heggesztve" de így sem az igazi .A hátsó részt 8 -ért hozzák.Ergo nem egy Jaguár alkatrész árai.Olajat 10W-40 használok "néha".A váltó macerásabb ott nem lehet az olajjal variálni csak amit a gyár előír.Sajna nekem azt is kell néha cserélnem, mert a lengőkarokban a szilentek elfáradnak, ezáltal a féltengely szétveri a váltónál a szimeringet és elcsöpögtetem az olajat.Szimering ára jelentéktelen.A munka nagyobb vele.De már nem okoz gondot.Szerelőhöz nem viszem, mert ha baja van megoldom magam. Egyenlőre ennyi . Elnézést ezért a bőlére engedet regényért.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
C.L.
-
Dyno
veterán
-
Yushchenko
őstag
Nem tudjátok mitől lehet, hogy mióta bejött a hidegebb és csak hetente használom a kocsit, nagyon nehezen megy 1-ből 2-be. Akad, és néha nem is tudom betenni rendesen. Egész nyáron hajtottam, de semmi problémát nem vettem észre vele. Lehet, hogy ki van kopva a váltó, vagy csak olajat kéne benne cserélni(szerintem még sose cseréltek)? - 96-os swift
-
burasu4
senior tag
válasz Yushchenko #6924 üzenetére
Az olajcsere biztos segít. (De nekem sem volt még szerintem cserélve '99, és jól működik a váltó.) Nem tudom sajna hogy mi lehet a gond. Hátha az olaj segít...
-
t1
addikt
válasz Yushchenko #6926 üzenetére
Nem nehéz de nem is könnyű, én inkább szerelőre bíztam megvettem a 75W90 olajat 2.4l kell belőle 2000ft-ért meg belerakták szerintem korrekt.
-
C Lupus
újonc
válasz Yushchenko #6928 üzenetére
Szia
Nem nehéz a csere.De a szintjelzőt kivenni ha nem volt még kicsavarva akkor nem egyszerű.Ha 1 tanácsot elfogadsz akkor finoman bánj vele.Nekem az alu.váltóban egy acél záródugó van belecsavarva melyhez kocka kulcs kell.Pl. nagy crova,vagy közepes már nem emlékszem .Nekem nem jött ki.Szépen elnyalódott a dugó belseje gömbölyűre.Na de a 10-es csavar beleheggesztve bírja.Azóta is az van és bármikor nyitható zárható.Ha ezt megoldottad semmi más komoly dolgod nincs, alul leengeded oldalt betőltöd.Persze 1 tölcsér és némi 1/2"-os slag darab segítségével.Vagy hasonló gumicső stb. Az egész nem kapkodva simán belefér félórába. De csak akkor ha a szintjelzőt simán kilehet tekerni. Sok sikert hozzá.
[ Szerkesztve ]
C.L.
-
burasu4
senior tag
válasz Yushchenko #6930 üzenetére
WD-40
-
Yushchenko
őstag
Esetleg valakinek tuti tippje, milyen olajat öntsek majd bele? GM, ENEOS?
-
KrAt
veterán
válasz Yushchenko #6932 üzenetére
Mi az Opel váltókba csak "málnaszörp színű" GM (Opel) váltóolajat használunk, semmi mást. Ha az Opelekbe jó, gyanítom, Suzukiba is jó lesz De hátha van vmi spec a japán váltókba
-
C Lupus
újonc
Üdv.
Valami jó minőségű olajat tegyél bele.De feltétlen a gyári értéknek megfelelőt.Állítólag elég kényes rá a technika. Ezt több helyről mondták .Ergo valami lehet benne. Az olaj árán ne lepődj meg .Nekem ha jól emlékszem 1.990 Ft-ért hozták literjét.Bár hozzá teszem valami elég jó olaj volt. No hajrá csere és goo.
C.L.
-
Noddy
senior tag
Elhagytam az autóemelőmet... Tudom hogy ez jó nagy hülyeség volt de most már nincs mit tenni. Tudtok segíteni abban hogy hol lehet ilyet szerezni? Bármelyik alkatrészboltban? Google nem segített, mindig ablakemelőket ad ki, vagy semmit.
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
g4besz
tag
Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kikérni a következő problémában:
kb 60 km/h-tól elkezd enyhén remegni a kormány, de még nem zavaró módon: csak ha leveszem a kormányról a kezem akkor lehet látni a remegést. Majd ez a sebesség növelésével egyenes arányban fokozódik.
-Az egyik első felnit görgőztetni kellett ez meg is történt, de a hiba megmaradt.
-A két első féltengelyt megnéztem: nem lógnak, nem kotyognak.
-Féktárcsákat most vettem előre, kb 2 hónapot futottak.
Köszi[ Szerkesztve ]
-
hossszú
őstag
Mostanában igen gyorsan bepárásodnak az ablakok amit a klíma bekepcsolásával tudok csak leszárítani, mitől lehet? 2006-os Swift.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Motion_Blur
félisten
-
a_tesz
Korrektor
-
lakisoft
veterán
Valaki szereltetett már be ilyen egységet?
Suzuki Swift II Gyári kinézetű multimédiás fejegység Navigációs Szoftverrel
Akinek van gyakorlati tapasztalata kérem keressen.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Microsoft Excel topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen