- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
ma A gyártónak nyolc napja van teljesíteni az ígéretét.
-
A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
it Az olasz jegybank igen veszélyes deepfake videókra és üzenetekre figyelmeztet, miközben az USA szabályozná a politikai kampányok AI-használatát, korlátozná az AI-exportját. Míg a globális AI-csúcson a cégek a társadalom megvédését ígérik, addig a Microsoft az AI kapcsán súlyos nemzetbiztonsági botrányba keverheti magát.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
McKane
senior tag
na. most hogy jobban megszaktekintettem a motorteret, találtam valami érdekeset.
van egy kis doboz, ahogy nézem házilag, rácsavarozva a kerékdob felső részéhez, " Rhino" felirattal és van egy elefánt rajta. de semmi más jelölés,szöveg...
ebből a kis dobozból jön ki egy kábel, aminek a végén van egy hasonló dugó mint a számítógép tápjának a molex -csatija. Ennek az aljzatnak van egy párja is amibe beleillik pontosan,de nincsenek összekötve. Az említett Rhino-s dobozból jön még ki egy kb 10 cm-es kis vékony fekete kábel,azonban a végén semmi csatlakozó nincsen.ötlet valakinek hogy mi a fene lehet ez a kis doboz és miért nincsen összekötve ?
megjegyzés : bennt az utastérben a kormány alatt van egy fehér és egy piros LED, a piros led állandóan villog ha nincsen gyújtás . lehet hogy ehhez van valami köze ? -
Reaper
őstag
Eljutottam odáig, hogy akkor kell egy kicsit jobb futómű.
A lengéscsillapítókat tavaly cseréltem gyári újakra, de gyanítom, hogy mivel elég gyenge a hátsó gyári rugó, nem fogja már sokáig bírni. Így most ültető rugót keresek. Tud valaki ezekről bármit? Milyet érdemes, hol, vagy van-e más megoldás, pl érdemesebb-e felkovácsoltatni esetleg a gyáriakat? -
t1
addikt
Legjobb emberhez fordultál!
1.
Ültető rugóm legalább -4cm-est vegyél pl.: Vogtland, Apex ezek terhelésre nem puhulnak fel szépen kemények maradnak gyári gátlókkal is jól működnek együtt új áruk 28-35.000ft körül mozog használtban ki lehet fogni 15-20.000ft között is ( nekem használt van teljesen jó).Beszerelés után azt veszed észre, hogy a kanyar előtt nem kell fékezni mert simán dőlés nélkül beveszi nem rázza a szél annyira a kocsit ellenben keményebb lesz a rugózás kisebb úthibák felütnek de teljesen használható nem vészes a dolog.2.
Toronymerevítő.
Elöl-hátulra a tornyokat köti össze szintén jótékony hatása van mert kimerevíti a karosszériát ami a Swiftnél valljuk be eléggé fontos. Ára : 15k/ szett körül mozog.3. GTi stabilizátor rúd hátra ( ha nem sedánod van)
4. Szélesebb és nagyobb gumik. pl : 165/60-175/60-185/55R14
Ha ezek megvannak akkor ég és föld lesz egy gyárihoz képest, olyan mintha egy kategóriával biztonságosabb kocsit vezetnél.
-
Reaper
őstag
Reménykedtem, hogy lesz valami ötleted
Nagyon jól hangzik, pont ezeket találtam én is a neten, mármint Vogtland-ot, bár asszem 35-40-ért.
Bár nem tudom, de valamelyikről azt írták többet ültet hátul mint elöl, az elég hülyén nézne ki
Mindenképpen le fogom cserélni a gyárit, mert borzalmas.
Sedanom van, stabrúd benne van, a torony merevítő is hasznos lehet, bár nem igazán tudom hátulra hova megy fel
A gumi-felni vásárlás is tervbe van véve, mivel gyári 13-as méret van, bár nem túl régi Michleinekkel, nem tudom mennyit lehet azokért kérni...
Mindenesetre az első pont mindenképpen a rugók, ötlet, honnan érdemes venni?[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
Toronymerevítő ( saját kép ):
[link]
[link]Rugó vétel:
[link]
[link]
Asszem az Enzo márkájúra gondolsz.Gumira meg ha gyári 13-ast megakarod tartani akkor 165/65R13 havernak is ilyen van és szépen lehet vele közlekedni. Én télen se szedem ki az ültetést a 155/70R13 gyári kerékkel is meglepően kezes jobban elnyeli az úthibákat mint a 185/55R14-em
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Ahogy látom itt is 35, ugyanaz a cég, és amikor valaki rákérdezett, akkor ennyit mondott.
Ez alapján bemegyek akkor itt Újpesten valahova, és megveszem, úgy néz ki túl erős az euro még mindig nekünk
Egyébként igen, az Enzo volt most csekkoltam (http://ssgti.uw.hu/index.html)
14-es felnim mondjuk lehetne úgy, hogy ismerősnek adok egy gyári 13-as lemezt, meg a nyári gumijaimat, csak akkor nem lenne mire rárakni a 13-as télieket. Nem egyszerű
Köszi a segítséget -
a_tesz
Korrektor
olajcseréhez milyen olajat ajánlanátok? eddig castrol 10w-40 ment bele, de gondolkozom 5w-40-esen is, mégiscsak szintetikus. forrás is jöhet ha van 99-es 1.3ba kellene
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
McKane
senior tag
viszont ahol én vettem 2 hete a nyári gumit /155-ös gyárit/ az általad említet 165-ös 3.000 ft-al volt drágább..
én 9200 -ért vettem a gyári méretű abroncsokat, a 165-ös gumi pedig 12500 ft volt darabja.
hogy miért?
a srác szerint ritkább az a gumi-méret fajta..#8762 : jól'vanna csak kérdeztem,annyira nem vagyok szaki ebben a témában.
viszont ha tuti müködne nálam is,lehet hogy turkálnék magamnak is egyet,kövi héten ugyis megyek bontóba pár apróságért[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
A kettő kombinációja volt - lehet, hogy az egyik okozta a másikat? - szóval cserélve lett AC és injektor + benzinszűrő, nem 2 forint volt, de most évekig újra rendben lesz a szedán
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Kvazár
őstag
Sziasztok!
Ma kicseréltük a km órámat fordulatszámérősre!
Köszönöm, a segítséget hozzá, a-szerint könnyedén elvégezhető volt!
Csak 1 észrevételem volna a leíráshoz:
A 11. lépést (kormány leengedése), a 7. 8. előtt kellene megcsinálni, mert úgy sokkal könnyebb a km óra borítását kivenni. Ahogy a leírásban van, úgy is meglehet oldani, de sok macerával jár (járt ). Mert a kormány leengedése nélkül a borítás beleakad (elakad) a kormány tetejében.+1 észrevétel:
Jó, ha ketten vagytok egy km óra cseréhez, mert a spirál engedését jóval könnyebb úgy megcsinálni, ha egyik húzza, másik tolja. És a km óra vissza szerelésénél is könnyebb a spirált vissza húzni.Viszont lenne még kérdésem olyanok felé, akiknek fordulatszámmérős, 1L-es kocsijuk van.
Nektek mennyit szokott pörögni a motor 4-esben 80 körül? Az óra szerint 2e volt, de a hangja valami eszement volt!
Alapjáraton, viszont szépen 800 környékére áll be.Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Vásárlás előtt körbekérdeztem 4 bontót, és mindenhol 5e volt.
Tehát nem vészes, szerintem megéri.Lehet, hogy eladás előtt is jó ötlet lenne, mert dob az értékén egy kicsit.
Vagy legalább is, ha a vevőjelölt talál két ugyan olyan kocsit (Suzukinál nem nehéz ) és az egyikben van, a másikban nincs, és árban is egyeznek, akkor talán a mérőset veszi meg inkább.szg88:
Milyen benzint használsz? Nekem most kb. 50-50 arányban van benne OMV Maxx Motion és a sima Super. Ha csak a Maxx van benne, akkor viszont nagyon pörgősnek hallatszik az alapjárata.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccaim: -
-
Kvazár
őstag
Ha a kereskedő 350-et ajánlott érte, akkor szerintem 500 környéke a plafon, amin el tudod majd adni.
Nézz szét a hasznaltauto.hu-n. Nagyon nyomott áron vannak a Suzukik. 5-8 környékén már 1,3-as / 1,6-os Sedanokat lehet kapni friss műszakival, légkondival, szervokormánnyal, ABS-sel, légzsákkal.
Szerk.
Bár... Most, hogy jobban megnéztem a vegyes üzemű kocsikat akár a 6 alja is elképzelhető.[ Szerkesztve ]
Eladó cuccaim: -
-
t1
addikt
Jajj... akkor gondok lesznek nálad.....
Szerintem neked 1.3/1.6 fordulatszámmérős órád lett betéve ( 1.0 ba csak az 1.0 óra jó a 3 henger miatt!)mert az mutat rossz fordulati értéket.... 80-nál 4.ben olyan 3000 kell mutatnia.... 5@100/kmh = 3000rpm .
Amúgy pont tegnap előtt raktam én is be asszonynak az órát. -
xmad
őstag
van egy elado vastag kormányom a képen látható kormányvédő nélkül.
ára: 2000FT + posta
-
Miamiquake
aktív tag
Alohaaaa
2007-es 1,3-as IGNIST nyúzok immár 5 éve és most jött el a pillanat hogy kicsit hozzá nyúlnék.
Mihez érdemes nyúlni hogy vezethetőbb és élvezetesebb legyen az autózás?
Nekem a motorja tetszik, a váltó elmegy de a futómű egy igazi rémálom főleg a kis virsli gumikkal. Felnit iszonyat nehéz rá találni mert ha még van is 4X100-as szinte biztos hogy nem fér alá (főleg elöl), tehát kb marad a minőségi jobb gumiabroncs.
Külsején semmit nem változtatnék (nem az én világom a matricázás szélesítés stb).
Előre is köszi.
☆ Eladó karórával és numizmatikával kapcsolatban keress bátran ☆ Faber est suae quisque fortunae.
-
Kvazár
őstag
Nehéz felszerelni? (Még sosem szedtem le a kormányt... )
Egyszer olvastam, egy olyan leírást, amiben kormány cseréről volt szó, de nem igazán sikerült a srácnak! 2 küllőset cserélt 4 küllősre és többé az index kikapcsolása nem működött neki... (Igaz, ez 2 küllős.)
Eladó cuccaim: -
-
Giot
addikt
Baj van elmegy a hűtővizem. (swiftII)
Szombaton vettem észre, hogy szinte egyfolytában megy a hűtőventilátor. Gondoltam csak valami kisebb problem, vagy csak megbolondult egy kicsit.
Majd másnap Vasárnap azt vettem észre, hogy nem megy a fűtésem. Nah erre már kezdtem ráncolni a homlokom. motorháztető fel. Vizslatom, hát látom nincs a tartályban hűtővíz. A hűtőradiátorról lekaptam a kupakot nocsak abban sincs víz.
Erre már kezdtem kétségbe esni, hívtam az autószerelő ismerőst is. Felöntöttem vízzel. De mivel az eső zuhogott nem láttam hogy csöpögött volna valahol. Délután mennem kellett az autóval. Motorháztető fel, megint nincs benne hűtővíz. Jajjj!! Felöntöttem mentem vele kb 5km-t a célállomásig, megálltam vele, és megint nem volt a tartályban.
Majd mire mentem az autóhoz kb 2 óra múlva ronda vízfolt éktelenkedett az autó alatt.
És csúnyán csöpögött.
Mai nap mentem a szerelő ismerősömhöz. Első tipp hengerfej tömítése volt még a tegnapi infók alapján. Majd jött a vízpumpa. Délután szétkapták. Van egy kis fém pipa a motor hátoldalán a generátor felett a vízpumpánál kicsit benntebb, ahova rácsatlakozik egy kis átmérőjű gumicső úgy tűnt ott a nyűg, mintha a tövéből tört volna elő. A vízpumpa száraznak látszott. Ott bűvöltük vagy másfél órát a csövet, nincs elrozsdállva, nem lötyög hogy húzni lehessen rajta. Tapiztuk elég sokáig. Mire eldöntöttük hogy lehet mégsem a kis cső tövétől jön a víz.
DE a szivárgás pontos helyét nem találtuk meg.
Aztán vettünk egy folyékony hűtőtömítőt. Beleöntöttük úgy ahogy az előírás megkívánta.
De ez sem jött be. csak csepeg.
Holnap megy márkaszervizbe.
Kíváncsi vagyok mit mondanak rá.[ Szerkesztve ]
-
tomsics
senior tag
Az összes csatlakozást,bilincset megnéztétek?Repedve nincs valahol?Hűtő nem lyukadt ki?
Amugy ilyen gyorsan nem megy ki a hengerfejnél.
Szerintem nagy lyuk lehet rajta,mert ahogy írtad nagyon hamar ki megy belőle,és a tömitő se tudta befogni.Kíváncsi vagyok mi lesz a gondA csöpögést nem tudtátok nézni,hogy honnan csöpög?Aláfeküdni és figyelni
[ Szerkesztve ]
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen