- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szalma
őstag
(Második autó vásárlásakor jól körbenéztük az Ignist is. Egy Swiftet cseréltünk le, ezért megnéztük a WR+-t is. WR minden tekintetben elfogadható, csakhogy az Ignis minden tekintetben összeszedettebb... Mi egy egyedi gyártásút kértünk volna (összkerék, full extra, nyitott 1.5-ös motor (116LE)), 3.7MFt-ért. Kb. 100km-t tesztvezettünk egy normál 1.5-ös összkerekest (terepen is), nagyon korrekt kis járgány benyomását keltette. Szaladt és mászott ahol kell. Jó ülés, nagy csomitartó, mintha egy kisbuszban üldögélne az ember. Alapvetően nagyon tetszett. De hirtelen bővült a keret és más lett helyette... Jazz.)
Szeretettel:
Szalma
ui.: 2 éve februárban történt mindez, nem tudom, hogy akkor már esztergomi Ignis volt-é a nézett példány... -
Szalma
őstag
(Szerintem ne menjünk bele a használt/új autó vitába, mert semelyik oldal sem meggyőzhető. Mindenkinek igaza van és valójában senkit nem érdekelnek a mások érvei, mert ez nagyon belül dől el.
Kisgyerekekkel, ha megtehetem csakis új autót vennék, akár hitelre is: a bizalom az oka.)
Szeretettel:
Szalma
ui.: Ez milyen Ignis egyébként? -
Szalma
őstag
(Csak megjegyzem, hogy az OFF TOPIC 16-ban (Bővebben: link) tárgyalják Mr.Skyline Swift törését, fényképekkel dokumentálva...)
Szeretettel:
Szalma -
Szalma
őstag
(Hol van itt az összefüggés a gyorsulással..? Legalább az S2000 motorja lenne a listában... )
Szeretettel:
Szalma
ui.: Nem akartok inkább kymco-nak segíteni, ahelyett, hogy teljesen más márkáról jövő tapasztalataitokat és ''igazságaitokat'' próbáljátok (némi hittel keverve) ráeröltetni? -
Szalma
őstag
válasz Cow&Chicken #100 üzenetére
(Az egyáltalán nem baj, ha a tengely nem éri a földet... Sőt... )
Szeretettel:
Szalma
szerk.: Na ja... Amíg nem borul: nem mindegy?
[Szerkesztve] -
Szalma
őstag
válasz Cow&Chicken #103 üzenetére
(Ignis a feszes futóművével sokkal jobb nála...)
Szeretettel:
Szalma -
Szalma
őstag
(Ha Clio, akkor már inkább ez: Bővebben: link Igaz, csak két személyes...)
Szeretettel:
Szalma -
Szalma
őstag
(Jól fogsz járni vele! Jó vétel! Gratula a szerzéshez!
És egy jótanács: anyósülésre soha ne tegyél hátafordítós gyerekülést! Egy kikapcsolt légzsák is légzsák, pláne a kocsi legveszélyesebb részén. Mi azt tapasztaltuk, hogy ~10 perc alatt elalszanak az ekkora méretű lurkók. A hátsó ülésen... Akár egyedül is. A megszokás nagy úr. )
Szeretettel:
Szalma
ui.: Kellemes autózást! -
Szalma
őstag
(Nincs igazad. A vékonyka lemezek minden autó vázára vannak felcsavarozva. A légellenállás csökkentésén és az esztétikumon kívül nincs más szerepük. A gyűrődő zónák az autó vázában vannak. Nézz be a motorterébe bármelyik kocsinak és keress alvázat: fogsz találni rajtuk helyes kis gyengített részeket. No azok a gyűrődő zónák részei.
Csak a nagyon régi tankok alkalmazták a külső váz merevségére alapozó biztonságot. Az önhordó alvázakra szerelt autóknál az alváz adja a merevséget és biztonságot, a karosszéria elemek pedig eladják az autót.
Ez a hozzáállás amit felmutatsz tipikus nagyautó fan-ra vall. Ők szokták mondani, hogy egy nagy autó biztonságosabb, mint egy kicsi. Pedig egy egyszerű példával belátható, hogy nem teljesen igaz: fogj egy seprűnyelet, tartsd a homlokodhoz és koccold le vele a falat. Majd felezd meg a seprűnyelet és ismételd meg a kísérletet... Autóknál a seprűnyél a kormánymű... (Mondd el nekem, kérlek, hogy a seprűnyeles kísérletben mi az elvi hiba! Ha sikerül és jó az indoklás, akkor beszélhetünk tovább a témáról. Ha nem, akkor a fizikai ismeretek hiányosságai miatt értelmetlen a párbeszéd...))
Szeretettel:
Szalma
ui.: Még egy apróság: minél vastagabb egy lemez, annál ridegebb. Ráadásul egy vékony lemez trükkösen meghajtogatva erősebb lehet egy vastagabb, nem hajtogatott lemeznél... -
Szalma
őstag
válasz steve@prhw #763 üzenetére
(Na ja. ''Alváz''-ra úgy gondoltam, mint a burkolat alatti vázra, nem mint alsó létrára. Köszönöm a pontosítást. Az összecsukló kormánymű nem a helyes válasz az érvelés hibás voltára. A régi swift motorja is a váz alá csúszik. A rövid orrú Kalos-é is. Csak a németeknek van szükségük 2 méterre ehhez... (A probléma egyébként már nagyon régóta nem ez (hogy miféle nem odavaló autórész kerül az utastérbe).)
Nagyautókat szeretem, de a kicsiket is... Ahogy már többen mondták: meghalni egyikben sem érdemes, de ugyanolyan könnyű...)
Szeretettel:
Szalma -
Szalma
őstag
(Valójában tényleg nem értem, hogy miért erőltetik a fém burkolatot és vázat... Csak nem azért, mert a gyártástechnológia készen van, nem kell görcsölni vele és a fogyasztói társadalom benyalja még ezeket is..? Aki egy kicsit is ki akar lógni a sorból, az nem túl sikeres (A2-es Audi az élő példa...), nem termel profitot.
Amíg a pénz vezérli a világot, nem érdekük a technikai haladás...)
Szeretettel:
Szalma
ui.: Vagy nézd meg a hidrogén hajtást: dugattyús motorokkal küzdenek... Pedig ugyanaz a hidrogén elektromos energiát is tudna adni... Csak jelenleg nem érdekük a komplett belsőégésű technikák kihajítása. Hibridek fognak jól járni... -
Szalma
őstag
válasz steve@prhw #767 üzenetére
(''...tescogazdaságosautó vs. merci...'' Ez nagyon ott van... )
Szeretettel:
Szalma
szerk.: Off...
[Szerkesztve] -
-
Szalma
őstag
válasz steve@prhw #1064 üzenetére
(Szerintem ha készpénzzel fizet az ember, akkor rosszabbul fog kijönni kedvezmény ügyben; kérdezz rá... Mi megengedhettük volna magunknak minden autónknál a kp-s fizetést, de egyszerűen nem érte meg 30%-os önrész fölé menni... Infláció is van, stb... Egy ~40eFt/hó devizahitelnél 10eFt-os mozgás felett már világszintű gazdasági válság van... 1-2eFt-ot szoktak ezek mocorogni a legrosszabb pillanatokban is...)
Szeretettel:
Szalma
szerk: Nektek is ilyen bázi lassú a PH!?!?
[Szerkesztve] -
Szalma
őstag
-
Szalma
őstag
(Nem tudsz nyárig várni? Az 1.5-ös jónak tűnik menetteljesítményben... (Láttam egy fekete C2-t, miattad jól körbenéztem és megkérdeztem a tulajdonost. Azt mondta csoda jó autó, csak sokszor kell mosni. Nekem nem jött be: olyan furcsa a hátsó ablak, meg túúúl ''keskeny''. (Tört övvonal miatt talán...)))
Szeretettel:
Szalma -
Szalma
őstag
(Anyósülésre gyermekülést szerintem háttal nem szabad tenni. Egy háttal bekötött csecsemőnek/még gyenge izomzatú kisbabának a ''legjobb helye'' baleset esetén a hátsó traktusban van... NCAP (nem euro) ajánlás egyébként...
Az újabb fajta háttal (is) bekötős ülések jellemzően olyanok (Bébé és Römer is), hogy gondosan támaszkodnak/ékelődnek az előtte lévő ülés hátához. Ez a műszerfalnál nem tud összejönni. Borulás esetén ugyanis nem tudja csak az öv megfogni az ülést. (Leesni nem fog, de ''fityegni'' azt igen...)
Gyerek hátul.)
Szeretettel:
Szalma
szerk.: Mondatérthetetlenség...
[Szerkesztve] -
Szalma
őstag
(Örülök, hogy jobban vagytok.
Váltó: érdekes, nagyon (bután) leharcolt szuzukid lehetett, mert a Superb (állítólag a legfincsibb ww kéziváltó van benne) váltója elég gyermeteg a Jazz-éhez, de még a szuzukiéhoz képest is. Utazási komfortban egyetértünk, de kanyarogni Jazz-el sokkal jobb... )
Szeretettel:
Szalma
ui.: Szuzuki alatt a régi swiftet kell érteni...
szerk.: Teljesen fű vagyok... Kéziváltós Jazz-t csak 2-szer vezettem. A miénk CVT...
[Szerkesztve] -
Szalma
őstag
(Törésteszt: Bővebben: link.)
Szeretettel:
Szalma -
Szalma
őstag
(Autó összehasonlítása, Swift-tel a totalcar-on -> Bővebben: link Előkelő helyen végzett... )
Szeretettel:
Szalma -
Szalma
őstag
(Ha kinyitod az ajtót és aláfekszel az élének, akkor finoman elhúzva láthatod, hogy hol vannak a patentek. Ekkor bátorság kérdése, hogy ki mered-e őket tépni. (Pótolhatók, ha törnek. ) Általában a karfa, vagy valami egyéb hely csavarral is rögzíti, de azt ráérsz a végén kiszedni. A belső kilics szokott még fogos probléma lenni, de ez már teljesen típusfüggő...)
Szeretettel:
Szalma
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen