Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szeke
senior tag
Mutass már nekem egy GLX Ignis áráért hasonló felszereltségű, hasonlóan motorizált, hasonló nagyságú autót
Amúgy én nem vagyok suzukis, aki ismer, az tudja, más japán márkához kötődöm
A töréstesztről: mint már írták mások, ez már nem swift.
A suzuki sosem akart prémium, minőségi márka lenni. Mindig az ár/érték arányra és olcsó fenntarthatóságra törekedtek. A szegény magyar ember igenis üljön át a trabantból és a zsiguliból egy wagonba vagy ignisbe!
A loganra ugyanez vonatkozik: még mindig jobb, mint egy 20 éves dacia... De most a suzukis árcsökkentés után már nem biztos, hogy a dacia éri meg jobban.A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Néztem neked töréstesztet: az Ignis jobb lett a kalosnál, és kb. egy szinten van a hyundai get-tel. Amúgy 3 csillagot kapott. Szóval meghalni minden autóban meg lehet, az ignisben nem könnyebb, mint bármi másban.
SZERK: és pont oldalütközésben nagyon jó az eredménye a frontális rosszabb kicsit.
[Szerkesztve]A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Törésteszt:
Bővebben: link
EuroNCAP-t egyelőre én sem találtamA biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
''1300mazda ami megy mint az állat (duplatorkukarbi powa)''
A duplatorkú karbiban mi a különleges? Már a zsigákban is az volt, meg szinte az összes karbis duplatorkú... A duplakarbis, na az már valami, csak az ritka, és inkább sportautók kiváltsága volt
Amúgy egyetértek veled.A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Azt sokan elfelejtitek, hogy ÚJ autóba beülni külön élmény tud lenni.
Te járatod be, senki más nem ült benne előtte, nem b*szott a hátsó ülésén, nem fingott a vezetőülésbe, etc...
Ez pedig igenis nagyon sokaknak számít (meg a garancia is persze).A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Az biztos hogy van benne. Megnéztem a suzuki honlapján is. Már vagy másfél-2 éve minden suzuki ABS-es és dupla légzsákos alapból. A karosszéria merevségén lehet vitatkozni, de ezek akkor is vitathatatlan érdemek.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Az addig oké, hogy az ezres fapad wagonr 1848000 forint.
De a glx wagonr 2.499.000, ugyanannyi, mint a glx ignis!
A wagonr árát még csökkentetni kéne (szerintem fogják is), hogy el lehessen passzolni őket...A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
-
Szeke
senior tag
válasz Jim Tonic #406 üzenetére
Sajnálom, ami veled történt Jobbulást.
A Swifthez még annyit, hogy ismerősünk összetörte a swiftjét jó másfél éve. Nem volt bekötve és fának csattant olyan 70-es sebességgel. Megúszta apróbb zúzódásokkal... Az orvosok szerint is mindezt azért, mert alacsonyan ülsz benne (nehezebben repülsz ki) és mivel a kasztni jobban gyűrődik, kisebb az utasokra ható terhelés. Tény, az autónak lényegében annyi volt, de Ő megúszta minden további nélkül. Tehát hagyni kéne mostmár tényleg ezt a ''suzukiban csak meghalni lehet'' dolgot, mert minden egyes baleset más és más...A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Na igen, akinek van rendőr ismerőse, és tud intéztetni állandó útvonalengedélyt (Krazhoz külön útvonalengedély kell mert túlméretes), akkor oké
A topicnyitónak a Clio a méretén kívül már csak azért sem felelne meg, mert néhány százezer forint is nagyon sokat számít a havi részletekben...A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Nem törődnek velük? Ugyanmár. Ha kezd szétesni (azaz hullanak le darabok róla, vagy elmarad az egyik kerék) akkor megcsinálják! Olyan UAZt vezettem anno, amiben a 4ből csak 2 henger ment (ha a harmadik beindult, már száguldott a gép - hozzáteszem, senkit nem érdekelt), 25 körül evett százon és kifért az ujjad minden illesztésnél Kraz alatt meg a honvédségi platóst értem, nem az ilyen modern nyergest
Az ignisben is szolgáló fiat dízelről valakinek véleménye?A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Ha hidegen nem hajtják és nagy sebesség után hagyják a turbót lehűlni akkor sokáig jók azért. De ugye fiat motor, ami meg olyan mint a gdf-es diploma: lehet, hogy sokat tud, de a híre nem túl jó.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
válasz Don Vittorio #940 üzenetére
Többek közt ezért is van már félelemérzetem néha a 740 kg-os '87es starletemben
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
-
Szeke
senior tag
Az új Swift mellett szól még az is, hogy az alkatrészellátásával és később az alkatrészek áraival nem lesz gond. Minden olcsó (relative) lesz hozzá.
Hátrány: hamarosan minden sarkon parkolni fog belőle legalább egy...A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Van ezzel a suzukis felszereltség-lista megoldással egy kis gondom. Színtévesztő vagyok és sajnos az összes pontot egyszínűnek látom, azaz nem tudom megkülönböztetni, melyik piros és melyik zöld, olyan aprók
Így aztán mindig bajba vagyok...A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
válasz hobizoli #1247 üzenetére
Akkor te sokkal jobb helyzetben vagy.
Én a babos könyv 4.-5. oldala környékén elakadok, utána nem tudom elolvasni
Amúgy ez az életben semmiben sem korlátoz, kivéve 1-2 szakmát: hivatásos sofőr, műszerész, festő, szóval minden olyan, amihez fejlett(ebb) színlátás kell, nem lehetek.
Van az új Swifthez egy jó sztorim. Olyan kevés benzinnel szállították ki nekünk, hogy a benzinkútig (kb. 3km) se tudtunk elmenni vele!
Hivatalosan legalább 5 liter benyával kéne szállítani, ennek ellenére volt benne vagy fél liter... Ezt szorozzuk be napi 30 kamionnal, kamiononként 8 autóval...
Tudom, ez nem suzuki-specifikus, de akkoris ciki volt.
Az 1.5 GS-t talán én is megvenném, mert annak tényleg jó a felszereltsége.
[Szerkesztve]A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
válasz Fade_Away #1290 üzenetére
Az ABSt ne keverd már össze a fék hatásosságával. Ha az egyik kerék csúszik, a többitől is visszavesz az ABS - sajnos még központi ABS lehet.
Azt hittem, a szar fék alatt azt érted, hogy 100ról fékezve X méterrel hosszabb a fékútja...A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
És ezt: Bővebben: link nézted mostanában?
Yaris Max 1.3 5ajtós metálfénnyel: 3.052.000 forint...
Egyedi kárpitozás, bőrözések és egyedi alufelnik
Nem eltántorítani akarlak, csak most mentek le a Yarisok árai
[Szerkesztve]A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Azért azt Te sem gondolod komolyan, hogy minden autó egyformán tömegautó itt, Magyarországon. Pl. aki amerikai döggel jár, amiből max 2 darab van az országban, az nem érezheti magát különlegesnek? Pedig Amerikában 1 millió van belőle. És? Nem ott élünk...
Szóval igenis vannak típusok, nem is feltétlenül drágák, amikben az ember különlegesebbnek érezheti magát az átlagnál.A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Most azért mert valaki szeretne egyedibb autót, mint egy Suzuki, miért kell Csernushoz küldeni? Ez is csak egy kifejezése lehet az illető stílusának, egyediségre való törekvésének. Nem akar különc lenni, csak nem akar beleolvadni annyira a tömegbe. Ez miért baj? És elsiklottatok a földrajzi helyzetet feszegető mondatom felett. Szerintetek egy Trabant az USAban nem lenne egyedi? Egy kis egészséges exhibicionizmus még nem káros... Vagy igen? Ezek szerint az optikai tuningot előnyben részesítőket is küldjük Csernushoz (ez már kissé demagóg volt).
Nem fikázom/tam az új Suzit sosem, mert nem rossz autó. Csak értsétek meg, hogy vannak emberek, akik nem szeretnek szürke egerek lenni. (és azok, akik emiatt nem a suzukit választják, valószínűleg másban is keresik az egyedibbet).A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Most itt mindig elviszitek ilyen más irányba a dolgot. Szó sincs az emberek életpályájának megítéléséről, vagy a vevők minősítéséről. Alfát és Citroent is főleg a stílus miatt vesznek az emberek. Csak erre akartam kilyukadni. Az egyedi stílust kereső emberek nem feltétlen jobbak vagy rosszabbak a többieknél.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Egyéniség, kis Mini-koppintással
Mondjuk én is keverem kicsit az egyediséget meg az egyéniséget, pedig ugye teljesen más a kettő. A Suzuki egyéni, de sosem lesz egyedi. Egy Yaris Echo pl. egyedi, de sosem lesz egyéniA biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Hol látsz új Focust ABS-el 3.150.000-ért? Nézem a Ford árlistáját, 3.100.000 a teljesen fapados focus, és ebben nincs ABS...
SZERK: azért ez ciki, hogy egy alsó-középkategóriás autóban nem széria az ABS... Suzukiban is már az vagy 2 éve... Yarisban, Corollában, stb, dettó.
[Szerkesztve]A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Bővebben: link
Csekkold. Ambiente felszereltség. Ford Focus, 2005-ös modellév.A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Hát ezen nagyon nem tudok kiigazodni...
De még ha széria is, akkor a magyar honlapon NAGYON el van írva a dolog. ''2005-ös modellév'' nálam azt jelenti, hogy az ÚJ és nem a régi...A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Valaki adjon már magyarázatot az általam belinkelt Ford árlistára, miért írják a 2005-ös modellévre azt, hogy nincs benne széria ABS.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Ja, hogy szerkesztetted
Érdekes, hogy a magyar oldalt mennyire nem frissítik
És hogy mennyire nem egyértelmű. ''2005-ös modellév'' nálam akkoris az új Focust jelentené. Nagyon rosszul fogalmaznak és nem tüntetik fel, hogy melyik az új és melyik a régiA biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
Nem az a gond, hogy le van védve (bár ez is lehet). Hanem míg a Toyota rendszere intelligensen változtatja a szelepvezérlést, addig a suzukié ''csak'' változtatni tudja. Szóval az ''i'' betűnek műszaki jelentése van, nem csak design.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
válasz Jam-Master J #1640 üzenetére
Minden autó árából, az újéból is lehet valamennyit alkudni - az ár nagyságától függően. Ilyen swift esetén el tudom képzelni, hogy adnak hozzá + gumit, esetleg riasztót, ablaksötétítést, más alufelnit, vagy hasonlót. Ez lényegében alku a kocsi árából.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Szeke
senior tag
válasz Jam-Master J #1644 üzenetére
Hát abból olyan sokat sajnos nem fogsz tudni mert olcsó, kicsi rajta az árrés, a kereskedő pedig minuszosan azért nem szeretné eladni. Plusz szőnyeggarnitúra, riasztó, kresz tartozékok, esetleg forgalombahelyezés költségei. Ez a reális, ennél több nem nagyon. Vagy nem kérsz az újból kedvezményt, hanem jó áron számoltatod be a régit. Ez is egy megoldás.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest