- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi Band 6 - hatodik érzék
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Mobilarena
Synology routerek
RT6600ax (2022) / MR2200ac (2018) / RT2600ac (2017) / RT1900ac (2015)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #1604 üzenetére
Nálam is szokott időnként ilyen warning-ot írni (viszont nekem sima kábelnetem van és nem PPPoE), de tudomásom szerint még sosem indult újra csak úgy magától a routerem.
A support majd jól ránéz, bár ha a logokban nem ír semmi konkrétat, akkor kérdéses, hogy mit tudnak megállapítani.<-ƘƘ->
-
hackeeeee
Jómunkásember
Most küldtem el nekik az auth key-t és az ssh portot, és az admin pass-t. Meglátjuk mit látnak, vagy mit nem.
Ha ők sem fognak látni semmit, akkor lesz egy hard reset, ha az sem oldja meg, akkor megy garira. Jobb ötletem sajnos nincs.
Amúgy pont most értem haza, ma hajnalban volt egy reboot.
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
Hátha csak ennyi, de sajna nem hiszem.. Sanszos, hogy ebből RMA lesz, hacsak nem a hardreset megoldja.
Ezt a választ kaptam:
We have set the NTP server to the " pool.ntp.org".
Please observe for a while and see if the problem still exists.
1. Due to the log, we can see the device didn't run the proper shutdown procedure.
If the problem still exists, please reset the router and see if it can fix.(10 second reset)
https://www.synology.com/en-global/knowledgebase/SRM/tutorial/General/What_s_the_difference_between_Soft_Reset_and_Hard_Reset
2. If reset the router cannot fix the issue, we assume the device might be defective.
Please contact your local reseller for RMA service to get a replacement unit.
Hope this helps your situation. Thank you for your consideration and cooperation.
Please feel free to contact us again if further assistance is required. Thank you and have a nice day.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #1608 üzenetére
Tehát akkor lényegében ha a gyári visszaállítás nem segít, akkor csere. Kíváncsi vagyok, hogy ha visszaküldöd, akkor azonnal cserélik-e, vagy majd még jól bevizsgálják és esetleg szerintük majd jó lesz a router. Persze ennyi infóból ugyanúgy lehet szoftveres mint hardveres probléma is. És csak az utóbbin segíthet a csere.
<-ƘƘ->
-
gyugyo79
addikt
Nálam mostanában a NAT Loopback nem megy random és nagyon idegesítő mert timeout -ra futnak a csatlakozások és van, olyan alkalmazásom ami 3 ilyen sikertelen csatlakozás után újra bekéri a címet és az autentikációt ...
Ráadásul elég megfoghatatlan mert olyan 85% működik és van amikor elsőre nem de második próbára már igen. Viszont van az is amikor jó egy percig nem megy, és nem csak egy eszköz nem elérhető ilyenkor hanem egyik se a belső hálózatból (Műholdvevő,NAS). Míg eközben mobil netről egyből jól beirányítja a kapcsolatot.
Amint lesz egy hétvégém amikor jobban ráérek nekem is rá kell szánnom magam egy resetre. -
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Dolphine #1612 üzenetére
Most így kicsit Én is kiábrándultam, de a vicc az egészben, hogy egyszerűen nincs mit venni..
Az Asus-okról is olvasok hideget, meleget.. Tp-link-nél ugye a szoftveres oldal az, ami elég gáz, még mindig. Annó ezért sem Tp-link-et vettem a 87U helyett.
Persze hibák bárhol jöhetnek, akár hardveres, akár szoftveres.. Én most figyelni fogom, pont úgyis hétfő van, meglátjuk.. Hátha csak ennyi volt.
Ugye főverzió frissítés volt 2 frissítéssel ezelőtt, ha jól emlékszem, ott becsúszhatott valami gixer, ami van akinél előjön, van akinél nem.
Véleményem szubjektív...
-
gyugyo79
addikt
válasz Dolphine #1612 üzenetére
Az a baj, hogy én számolgattam de a következő lépés az a MikroTik Router + ubiWifi lett volna de az meg olyan 130k -nál állt volna meg (gigabit net miatt) és otthonra már ez is karcolta lécet de azt sokalltam volna főleg, hogy persze ennél az messze jobb de kb az otthonra minek kategória nekem (mármint a jelentős plusz tudás/lehetőség).
Ez kb amúgy tökéletes lenne nekem ha ezt nem csinálná pedig én még 0 + szolgáltatását használom így viszont elégé fusztrál engem is :/[ Szerkesztve ]
-
laspring
tag
Sziasztok!
Egy RT1900AC routerem van.
Rézportján van egy okostv meg egy asztali pc.
Asztali PC-n fut nekem egy DNLA szerver (Twonky Server)
Mióta lecseréltem a T-s Cisco routert erre a Synology routerre, azóta a tv nem látja a pc-n a dlna szervert.
Erről vajon a router tehet?[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz laspring #1615 üzenetére
Ha csak a routert cserélted és azóta nem oké, akkor gyanús lehet, igen. Nálam mondjuk oké a routerről futtatva, és úgy is, hogy vezetéken összekötött notin fut a MiniDLNA.
A T-s router az teljesen el lett távolítva a hálózatból, vagy csak utánakötötted a Synology-t (merthogy esetleg az a modem is)? Szóval a TV mint kliens és a PC mint szerver is a Syno-ba van bedugva?<-ƘƘ->
-
Dolphine
addikt
válasz gyugyo79 #1614 üzenetére
Köszönöm és Neked is hackeeeee
Az igazság az, hogy most egy szolgáltatói router/modem van, de ősszel költözünk, ott nagyobb sávszélesség + Syno routerre gondoltam. Remélem, hogy addig helyrejönnek a szoftveres dolgok.Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Dr.FantastiK #1618 üzenetére
Wan oldalban kicsit többet hoz a Syno, cserébe nem akar elolvadni, ami nem egy hátrány.
Havernál szépen dolgozik, de jóval lazább netkapcsolattal.
Véleményem szubjektív...
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #1622 üzenetére
A pool.ntp.org az a hálózati időkiszolgáló, és arra jó, hogy azzal szinkronizálja be a rendszeridőt a router. A szolgáltatások alatt pedig a routeren tudsz beizzítani egy időkiszolgáló szervert, és akkor a kapcsolódó kliensek be tudják hozzá szinkronizálni magukat. Több ilyen szolgáltatás is van ahol kliensként és szerverként is tud működni az SRM.
<-ƘƘ->
-
i4s
tag
Erre tudna vki megoldast?
Marcius ota osszeseb 154 warning record keletkezett az alabbi-bol. Ezeket idonkent maualisan torlom.
A HD-t nem lett lecsatlakoztatva fizikalisan es a router folyamatosan aram alatt van."The external device [USB Disk 2] was not ejected properly. You should eject the device before unplugging it or turning it off."
Tobbszori google kereses nem jart hasznalhato eredmennyel.
HD: regebbi WD Passport, kulso tapegyseg nelkul a az RT2600-ra USB portjara csatlakoztatva.
FS:EXT4
Control Panel/Storage/Hibernation: kikapcsolva
Downgrade USB 3.0 to reduce interference: bekapcsolva.Elore is koszonom!
[ Szerkesztve ]
-
hackeeeee
Jómunkásember
Már kezdtem kicsit örülni, hogy nem indul újra a router.. Elkiabáltam, ma újraindult.. Szóval, jön az FR, aztán ha az sem, akkor megy RMA-ra.
Megvolt a HR, update 1 nélküli szoftverre állt vissza. Most frissítem.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #1632 üzenetére
Na jó, de akkor legalább azt írd le, hogy mit tapasztalsz mikor megpróbálod beállítani az admin jogot a pluszban hozzáadott felhasználónál. Mondjuk hiányzik, esetleg inaktív a kapcsoló ami azelőtt oké volt, vagy valami hibát ad mikor alkalmazod a változtatásokat?
<-ƘƘ->
-
hackeeeee
Jómunkásember
Semmit sem, mert nem tudok admin jogot adni a felhasználónak. Nincs rá lehetőség.
Itt azt írják, hogy nem lehet. Pedig, amikor megvettem a router-t, akkor megcsináltam, és most nem lehet.
When you setup your Synology Router, the default and only admin account is ADMIN. If you do not change that name, then the only admin account is that one. If when you are setting it up, you change that initial name, that becomes the admin account and ADMIN stays but is deactivated. You can reactivate it if you want.
Ami biztos, hogy nem így csináltam.. Mert akkor meghagytam az admin-t, hozzáadtam egy másikat, és adtam neki admin jogosultságot..
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
-
hackeeeee
Jómunkásember
Bár, most belegondolva, lehet az volt, hogy nem admin-t hoztam létre első indításkor korábban, hanem másikat, és utána adtam hozzá admin-t, és úgy ment, ahogy írják is. No mindegy, akkor marad 1. Vagyis 2, mert a vpn-hez is csináltam egy felhasználót.
Most marad a teszt, bő 1 héten belül kiderül, hogy megy-e a router RMA-ra, vagy sem.
Véleményem szubjektív...
-
gyugyo79
addikt
válasz hackeeeee #1634 üzenetére
Nem kevered a NAS -al? Én úgy emlékszek hogy ehhez csak simán felhasználót lehetett adni aminek jogokat lehetett (de nem állíthatóan, hogy az rendszergazda vagy felhasználó) adni dolgokhoz (SD/USB stb hozzáférés alkalmazások használata stb), de pld a router felülethez van alapból joga minden felhasználónak.
Az admint meg ha le is tiltom ssh -n úgyan úgy használható sőt csak az használható míg a router webes beállításaihoz már akkor nem lehet belépni vele.
Vagyis nekem a kezdetektől így működött de lehet előtte volt más milyen csak én azt nem láttam már.[ Szerkesztve ]
-
gyugyo79
addikt
válasz hackeeeee #1638 üzenetére
Megnéztem és tényleg, lehet csak 1 ilyen lehet, hogy az admin tiltható legyen ha ki van rakva a webes felület a netre.
Ráadásul most, hogy beléptem admin felhasználóval megnézni a lehetőségeket most jött meg egy nagy halom üzenet az értesítési sávba, szóval azt a másiknak nem is írja
[ Szerkesztve ]
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz gyugyo79 #1639 üzenetére
Azt tudtam is. Pl. ha van app update, vagy rendszer update, vagy szinkron üzenet, azt csak annál a felhasználónál tünteti el, akit használsz, ez ugye így van a NAS-nál is.
Csak egyszerűen nem értem, hogyha ez eddig ment, akkor most miért nem. Bár valszeg szoftveer frissítéssel kapcsolhatták ki, jobb ötletem nincs.
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #1644 üzenetére
Így viszont esélyes, hogy nem kifejezetten a te routered a hardveresen defektes. Könnyen lehet egy szoftveres hiba is, valamivel összefüggésben. Sajnos nehéz ezt így megfogni, főleg, hogy a tesztelés is rengeteg idő.
Azért persze kérdezz rá a kollégánál, hogy nála biztosítva van-e a router áramkimaradás ellen. Május óta nekem is van olyan ~15 indításom, de ezeket részben én csináltam, illetve az áramszünet. Ha neki mondjuk egy éve logol, akkor a napi önkéntelen újraindítás több száz bejegyzést jelent.<-ƘƘ->
-
hackeeeee
Jómunkásember
Ami kellett, visszaállítottam, de semmi extra használat nincs, vagy egy SSL VPN alkalmazás, és IPV6 beállítva. De reset előtt nem volt már IPV6 sem, ergo nem is az okozza.
Nála nincs szerintem UPS a router előtt. Amit Én észrevettem, hogy az update1 előtti frissítés óta csinálja, és tök randomszerű. Semmi extra igénybevétel nincs, semmi sincs rákötve.
Már kezdem megszokni, hogy mindig csak szívok a felső kategóriás hálózati eszközökkel..
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
grafix
csendes tag
Segítséget szeretnék kérni a DS Finder beállításához. Próbáltam magyar és külföldi fórumokon utánaolvasni, de valahogy sosem működött. Asus routerből fel tudom ébreszteni, de más okból szeretném a findert használni.
Hardware: Synology DS728+, Asus RT-68U, IOS és Androidos környezet.
Összeafoglalva azt szeretném, hogy mobilról fel lehessen ébreszteni távolról, nekem és néhány csaldtagnak. Quik ID van. Előre is köszönöm a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen