- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Októberben jön a Starship Troopers: Extermination teljes változata
gp A végső kiadás PC mellett már PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is elérhető lesz.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Core2duo6600
veterán
válasz Gergőke88 #6244 üzenetére
Nem sok gond szokott lenni.
Elektromos hatótávra a gyártó 25 km ad meg.
90 000 km enként kell olajat cserélni a váltóban és gyertyákat, a motorban 15 000 enként.
Az Powerfull üzemmódot kerülni kell, mert ekkor kinyiffan az inverter, amit csak cserélni lehet.
Annak idején, néhány Lexus modellt vissza is hivtak emiatt, de a priust nem
Fűteni nem tud, csak a benzinmotorral.Megbizható akárcsak a sima prius, de ugyanakkor az is látszik, hogy a Toyota összecsapta az Opel Ampera -ra válaszul, amit 2010 ben mutattak be, a gyártás 2012 től indult az USA ban, Europában Opel Ampera az USA ban Chenrolet Ampera ként forgalmazták.
Az Opel Ampera 80 Km es elektromos hatótávot igér, amit a valóságban is meg lehet közelíteni, ill. elérni
Ebből a szempontból az Ampera sokkal jobb autó mint a Prius plugin.
Az Ampera sem egy elromlós kocsi.
Villannyal is tud fűteni, igaz nem hőszivattyusan, nem tudom ez miért nem fért bele, amikor vagy 15 misi körül adták anno.
Ha nem szempont az 5 személy, akkor jobb választás a Prius ellen.
150 LE -ös, jobban megy mint a Prius.
Az Ampera 4 személyes, ezért nem taxiztak vele, mivel taxinak csak min. 5 személyes kocsit lehet levizsgáztatni.[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
KTTech
veterán
válasz Gergőke88 #7995 üzenetére
Igaz, nem Mo-n. Ezt elfelejtettem írni, UK-ban vásároltam. Egyébként kb úgy működik, mint a privát lízing otthon. Fizetem a 3.9%-os kamattal rendelkező törlesztőt 4 évig, aztán 4 év után eldöntöm, hogy megtartom-e az autót és kifizetem a maradék árat (ekkor már normál Toyota autohitelre, ami 9.9%-os vagy KP-ben) esetleg visszaadom és választok egy másikat.
Az otthoni konstrukciókkal szemben a kocsi a nevemen van, minden papíron (bár itt a papírmunka elég egyszerű: egyetlen papírja van a kocsinak, az átírások ingyenesek és online elintézhetőek, az útadó is online intézhető, nekem mázlim van, mert erre a kocsira ingyenes, más terhet pedig nem kell fizetni rá az állam fele, de a biztosítás az nem olcsó, évi 380E ft környékére jön ki).Csak viszonyítási alapnak írtam, milyen különbségek vannak a Toyota márkakereskedéseknél. Szóval Mo-n a kereskedők hozzáállással van gond, nem azzal, hogy a Toyota nem akar eladni.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #8197 üzenetére
A 2019 október utáni gyártású példányok alapból megkapják a képességet, amennyire tudom nincs a hardware terén eltérés, pusztán a szoftverben. Hogy miért kell a frissítésre várni azoknak, akinek régebbi gyártású autójuk van, azt nem tudom...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
BeZol
őstag
válasz Gergőke88 #8716 üzenetére
Gratula hozzá
(#8654) BeZol:
Írtátok, h Prius v. Prius+ lehet a tuti, auris kombi meg túl szűkös.
Hétvégén becsücsültem mindháromba.
A Priusban tényleg kényelmesen elférni, de a csomagtartó méretét botrányosnak érzem, aminek a fő oka a csomagtartó / hátsó szélvédő kialakítása. Egyszerűen felfele terjeszkedni nem igazán lehet, ami pedig tutira marad hely, hát az így látványra toyota yaris szint... A yaris csomagtartója elfektetve adja ki kb. a Priusét, és marad egy pici hely felfele terjeszkedni közvetlenül a hátsó ülések tövénél. Közben megnéztem, 279 liter a yaris, 410 a 3as Prius, hááát élőben ekkora kocsihoz méltatlannak tűnt, úgyhogy nálam ki is esett.Utána beültem a Prius+-ba. Na ebben már van hely dögivel, ez már tényleg családi, főleg kiszedve a +2 ülést hátulról még brutál csomagtartó is lesz, DE egy ekkora kocsi 2+1 főre túlzás, de még 2+2-re is lehet h az. 2+3-nál már igen, kéne, de akkor már jár ilyenre nagycsaládos kedvezmény újkorában Szóval túl nagynak éreztem/éreztük.
Ezután ültünk be az auris kombiba (hybrid), és igen, szűkösebb belül, közelebb vagyunk egymáshoz, de autósabb kívül/belül a formája (feleségem véleménye, nekem tök8), a csomagtartója pedig mélyebb és magasabb (530 liter), mint a priusban. A Priusban a padló és az elhúzható roló közti magasság kb. alkarcsont hosszú volt, az aurisban alkar+könyök+teljes kézfej ökölben magasságú volt, és ezután van az, hogy itt lehet felfele építkezni (még kb. 50%-ot), a Priusban pedig 3szöges verzióban vhogy. Hátulra beülve itt is elfértem magam mögött (185cm vagyok), viszont fejtérnek 4 ujjnyi maradt, ami nem lenne probléma, ha nem kanyarodna az oldalsó ablaknál ilyen közel a tető íve, így sztem egy bukkanósabb úton ha a plafonba nem is, de az oldalsó plafonrészbe esélyes h beverem a fejem, DE én úgysem ülök hátul , első gyereknek pedig alsó hangon 13 évig nem okozhat problémát, HA egyáltalán magas lesz, viszont a kocsi úgysem maradna annyi ideig.
Szóval per pillanat az Auris kombi áll nyerésre, de ha nagyobb darabok lennénk, akkor szűkös lenne, az fix. A sima Prius kiesne a csomagtartó miatt (prius 4-et még nem néztem), így maradna a Prius+ (amit 31 évesként korainak érzek ).
Jövő hétvégén vagy vmikor utána még adok esélyt a Hyundai Ioniq-nak. 443 literes csomagtartó, kérdés milyen a gyakorlatban, ill. mekkora hely van elől/hátul.
Tudom, hogy az nem olyan hatékony hibrid, kb. +0,4litert eszik minden esetben (viszont olcsóbb autó újonnan ha jól tudom), DE létezik olyan bőrüléses verzió, amiben van ülésszellőztetés, nekem pedig ez az aktuális perverzióm
Nem tudom, hogy mennyire megbízható a hibrid-technikája, esetleg off hozzászólásként írhatna valaki róla, ha van vele tapasztalata.
Esetleg Kia Niro Hybridet is megleshetném, de kevésbé tetszik.Aztán persze ha túl akarok nyújtózni, akkor corolla hybrid kombi 7,2-ért, de 0km-es kocsit majd nagycsaládos kedvezménnyel tervezek, nem most, mert 6 év múlva úgyis 0km-es kocsi lesz véve.
-
KTTech
veterán
-
veterán
válasz Gergőke88 #9522 üzenetére
A hibrid Corolla azért takarékosnak mondható, mert 5l környékével el lehet vele járni. Persze függ a vezetési stílustól, de 5L hozható simán.
No.01
Igen nem egy extrás még Corollából az a szint, viszont mellett egy mondhatni normális családi autó, aminek azért van raktere. Touring Sport verzióról meg ne is beszéljünk, azt meg lehet rendesen tölteni cuccokkal.Csapágy cserén túl vagyok szerencsére minden rendben ment, egy óra alatt végeztek vele. Végre újra csöndesen lehet vele autózni.
Volt a szalonba a Corollából mindhárom verzió, bele is ültem újra de nehezen tudnék dönteni a Sedan illetve Touring Sport között. Elől a Sedan jobban tetszik, hátul viszont a TS jön be jobban.
Viszont nekem már az eleje óta fogva érdekes hogy a Sedan verzióból miért nincs 2.0 hibrid? A HB a kisebb kasztnival megkapta a 2.0 hibrid erőforrást amivel 7.9 alatt van százon, ami szerintem egy teljesen jó érték, nincs szégyellnivalója annak az erőforrásnak. Ezért fura hogy a nagyobb Sedan miért nem kapta meg.iPhone 13 Pro Max
-
KTTech
veterán
válasz Gergőke88 #9518 üzenetére
Szerencsére nem Ingyen cserélik a nagy felnit kisebbre (legalábbis a Steven Eagell-nél ezt mondták). Persze én is eladhatnám róla (most is ezen jár az agyam), de nem biztos, hogy jobban jönnék ki a végén + még rohangálni is kellene utána.
Ami nagyon hiányzik a mostaniból az a radaros tempomat - ráfutásvédelemmel - és az elektromosan behajtható tükör (erre van megoldás, 150 fontért, gyári alapanyagból)... mondjuk a JBL hifit se dobnám ki, ha lenne a mostaniban, de csak az alap jutott az orange editionba. Az Android Auto meg kifejezetten bónusz lenne, a jobb menetteljesítmény/fogyi is - sokszor jól jönne az új hibrid rendszer nagyobb működési tartománya.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Atlantis
veterán
válasz Gergőke88 #10151 üzenetére
Igen, a legújabb, kb. az első képek óta vártuk a megjelenését párhuzamosan az új i20-al, , pechünkre sajnos a forint pont bokán fosta magát, mire ideértek...ez van....cserébe az i20-at is egész jó áron tudtam eladni.
rbalint: nagyjából egyetértek, egyelőre csak érzésre tudom megítélni a Yarist, tartósságról nem nyilatkozhatok. Érzésre viszont szerintem a Hyundai fényévekkel előbbre van vagy inkább úgy fogalmaznék, hogy jobban európai, legalábbis kisautó-kategóriában. Nem csak anyaghasználatban, hanem apróbb részletekben is, pl.: csomagtér-megoldás, tárolórekeszek az utastérben, lehet kulcsról nyitni csak a csomagteret, tartalékkulcs is bicska, stb.
Ezek mondjuk nekem nem létfontosságúak a műszaki tartalomhoz mérten (ha az lenne, nem ezt az autót vettem volna), de a napi használatot meg tudják könnyíteni és igazából filléres megoldások, ahol talán a Toyotának nem kellene spórolnia.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Gergőke88 #10158 üzenetére
Ha belegondolsz, az sem kevés, nem beszélve, hogy az előzőhöz képest mennyivel tud többet a mostani Yaris...persze ez erősen szubjektív dolog, kinek mi mennyit ér meg, az autóvásárlás-és tartás nem igazán tekinthető befektetésnek.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #10158 üzenetére
Egy jol felszerelt 1.0tsi dsg polo is annyi. Marmint 7,5-8... kivagyok ezektol az ujauto araktol, sajnos a nem atgondolt szabalyozas ezt hozta... a sokszaz loeros plugin suvoknak meg tapsolunk es tamogatjuk, mert a katalogusadat szep, hisz arra lett fejlesztve
Atlantis: “lehet kulcsrol nyitni a csomagteret” na azt mindenki dislikeolja, aki mar zarta be a kulcsot igy a kocsiba
eastsider: tavaly tavasszal gondolkoztunk ujauto vasarlason, automata benzines/hibrid vonalon, kb 6M-ig, ertelmesen felszerelve. Yaris pici lett volna, Auris alapfelszereltseggel is sokkal dragabb lett volna, Scross formajaval voltak peoblemak, pedig az best buy volt, vitara puruttya belul (konkretan a 10 eve splash belteri minoseget tudja, 3x annyiert), astrarol lebeszeltek. Ugyhogy a beulobol vettunk egy 2004-es A4 cabriot es hitelbe se vertuk magunkat, meg iden a Prius miatt se es ket millaval beljebb vagyunk, mint egy vitaraval... Jovore lakasfelujitas, aztan ha ugy allunk, 3 ev mulva csereljuk a Priust (C-HR-t szeretne). Az Audit annyira megszerette asszony, plusz a fuckcovid lenyomta az arakat, hogy ott nem valoszinu a csere, majd megprobalom parhuzamosan futtatni a projektautokat (utobbi idoben nagyon gerjedek egy S4-re, ha hozok egyet kintrol es tudom hasznalgatni par honapig ingyen/minimalis bukoval, az deal es kipipaltam a V8-at a listamrol). -
No.01
őstag
válasz Gergőke88 #10686 üzenetére
Uj vagy meg a regi Yaris? Fugg az alapottol es a futsteljesitmenytol is, de a C-HR azert nagyobb, mint egy Yaris. (mar ha ez szamodra/szamotokra fontos)
Gombinyó:
0W-18?? Nem 0W-16 lenne az? Nekem nem remlik, h a regebbi Yarisba ilyen kellene meg... persze ettol meg lehet[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz Gergőke88 #10699 üzenetére
Ha a regi akkor nem is gyanus az ar egyaltalan
rbalint88:
En meg ugy sem tennem bele. A Priuschat-en volt errol egy eleg hosszu kibeszelo resz (sajna nem kulon dedikalt topicban) ott meg azt is irtak, h a gyari Toyota leirasban meg azt is kiemeltek, h a letezo 2 "Toyota olaj" kozul a sima Fuel Economy kell bele nem pedig a jobbik Premium Economy.Szvsz az utobbi par evben nagyon sok lett a hozzaerto a baj csak az, h kozulluk csak kevesen ertenek a temahoz a valosagban.
Egy szo, mint szaz: en maradok a gepkonyvben ajanlotnal. Az biztos. -
Atlantis
veterán
válasz Gergőke88 #10686 üzenetére
Csak kölcsönautóként volt nálam pár napig, a ~200km alatt 5.5-t evett, pálya nélkül, országút/városi használatban. Én amúgy nem szerettem, de ez már szubjektív, nem adnám oda érte a Yarist.
Olaj témához: az aktuális Yaris hibridbe már 0W8-olaj az ajánlott...az meg aranyárban van, kíváncsi leszek majd az első szervizre.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
KubanitoS
veterán
válasz Gergőke88 #10749 üzenetére
Nem lenne napi szinten használva az autó és akkor se egetrengető távokra (ergo az akksik feltehetőleg le lennének merülve sokszor) és igazából hosszú távra terveznénk az autóval (5+ év). Véleményem szerint amit esetlegesen megspórolnánk az üzemanyagban, azt lehet aztán rá lehetne költeni az új akksi pakkra. Nekem kicsit lutrinak tűnik ez a hybrid technológia erre a felhasználásra.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KTTech
veterán
válasz Gergőke88 #10915 üzenetére
Yaris Hybrid, Excel felszereltség + panoráma tető, ezüstmetál színben. Sajnos a Tech pack kimaradt, de ma délután telefonon rendeltem meg (pontosabban a kereskedés hívott, hogy találtak megfelelő színűt, foglalózni kell), csütörtökön megyek a kereskedésbe (addig meló reggel 6-tól este 6-ig).
Sajnos az angliai modellekből hiányzik az ülés és kormányfűtés, az majd valószínű utólagos lesz (Japánból megoldható, kapcsolók kellenek elvileg, de még nincs konkrét leírás hozzá), illetve nem lehetett 16"-os felnivel rendelni sajnos (és elcserélni se akarták)... pedig jobb lenne, mint a 17-essel, mind fogyasztási, mind komfort szempontból.
Az a szívás, hogy nincs fél éves a Hankook Kinergy4S2 gumi a mostani Yarison...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
válasz Gergőke88 #12515 üzenetére
Toyota Schiller lett, kérdeztem máshol is csak pár tízezer a különbség. Itt voltam teszt vezetni, plusz életem első új autója (2000-ben B corsa) is innen volt, övék lett az üzlet. Kedvezmény 4.49% a listából, nem sok. Téli szett jár mellé (megy eladásra rögtön majd, a rajta lévővel együtt, GY vector 3-at kap). Döntő az volt hogy teljesen őszintén meg lehetett beszélni az eladó sráccal ha valami közbejön ingyen visszaléphetek, előleg vissza semmi gond.
KubanitoS: teljes gázzal próbáltam szeretni a Yaris crosst de nem ment (pedig feleségemnek tetszett). Yarist nagynak éreztem méretéhez képest a Yaris Crosst meg kicsinek. Elől a Crossban a jobb térdem egyszerűen nem fért el rendesen, kemény műanyagnak ütközött (a Suzuki Scrossom egyszerűen sokkal nagyobb belül).
-
FLx
addikt
válasz Gergőke88 #14139 üzenetére
Publikusan nem nagyon vannak egyelore infok, be kell menni a kereskedohoz. Mire kiraknak valamit a weboldalra mar 2050-re fogsz tudni rendelni kocsit. Ha mostanaban szeretnel uj autot (ergo 1 even belul) en azt javaslom neked, hogy azonnal menj be minden kereskedesbe ami erdekes lehet es inkabb aznap megrendelni a kocsit mint masnap. Sokszor meg a kereskedesben is csak hummognek, hogy mit tudnak majd szallitani es mikor, ezert nem is szoktak veszodni mar a weboldalakkal. Ugy kepzeld el a jelenlegi helyzetet, hogy 1 vagy 2 hettel kesobbi rendelesnel mar siman honapokkal kesobbi gyartasra kapsz csak kocsit es siman lehet hogy akar 5%-al dragabban.
[ Szerkesztve ]
-
Senhi
aktív tag
válasz Gergőke88 #14139 üzenetére
Mint ahogy előtte is írták, kereskedőket kell kérdezni, nekem is onnan van az infó. Átküldenek egy új MY23 árlistát abban látod a felszereltségeket és onnan lehet tudni pontosabban.
Idén októberben lesz gyártás frissítés, decembertől szállítják az újakat. Comfort és afelett biztos megkapja, active-ot nem tudom. Elvileg TSS2.5 is jön hozzá pluszba (vagy a 3, ezt nem tudták megmondani).Szerk: pontosítok, megnéztem a korábbi árlistát amit kaptam. Active 7" műszerfal és 10,5" infotainment, Comforttól jár a 12" fullscreen műszerfal.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz Gergőke88 #14202 üzenetére
Az attol fugg, h rovid vagy hosszutavra tervezel az autoval?
Egyebkent meg ha jol tudom akkor a nagy atlag meg mondog a 15e km vagy 1 ev.
Ha hasznalod rovid utakon is vagy sokat dugozol esetleg sportosan vezetsz akkor vidd lejebb. 10-12e kornyekere. Annal kevesebbel mar nem nyersz annyit, mint amennyivel jobban terheled a kornyezetet.
Nekem ezt a szervizben is mondtak (nem nem otthon) sot olyan is igy jar el aki abbol el, h pl autogyaraknak fejlesztenek motort. -
gaborn1
tag
válasz Gergőke88 #14640 üzenetére
[link]
"A kompakt lítium-ion akkumulátor kisebb és könnyebb elődjénél, teljesítménye viszont elég ahhoz, hogy indulás előtt képes legyen az előklimatizálás energiaigényének biztosítására a benzinmotor beindítása nélkül, tehát akár a garázsban álló kocsiban is!"Gondolom, ha elfogy a szufla, akkor beröffen a motor, de simán lehet, hogy pár perc alatt lehűz/befűt és ennyit elmegy akksiról.
[link]
Prius fórumban ezt írják:
"Toyota app does have preconditioning button (the start button under Remote Services) it will not remote start the car. It only turns on ac/heat if your car has enough charge."Szóval akkor lehet csak akksiról üzemel, motor nem indul, ha pedig nincs elég töltés, simán nem tudod elindítani.
-
Senhi
aktív tag
válasz Gergőke88 #14960 üzenetére
Nope, ez még a sima. Választhattam, hogy ugyanazért a pénzért facelift-es comfort style és decemberben jön vagy facelift előtti és selection, de akkor szeptember. Jelen körülmények közt nem mertem bevállalni, hogy később jöjjön, mert még kitalálják, hogy még sincs árgarancia 500-as euró mellett, csúszik fél évet stb.
Amennyire én tudom infotainment, műszerfal és tss2.5 lesz új benne. Ebből talán az utóbbi érdekelne, többi annyira nem fáj úgyis csak zene megy és carplayen néha a navigáció. Cserébe az ülés több irányba állítható, ami nekem fontos volt . -
almafa42
aktív tag
válasz Gergőke88 #17569 üzenetére
Igen, G184. 2 éve adtam el, szóval nem tudom, mennyire lesznek megbízhatóak az emlékeim. +200 kiló, 30 centivel hosszabb, van teteje - ez azért más nagyon. +2 liter fogyasztás kb, a 2 litres skyactiv nagyon hatékony kis motor volt.
Az én 184 centimhez az mx-5 tető nélkül teljesen jó volt, de ha fent volt a tető (soft-top, amiben még több is a hely) akkor nem volt kényelmes. Ez annyival nagyobb autó, nincs nincs meg a bezártságérzet, de SUV-khoz képest még így is brutál szőkös - hála az égnek.
Ami első alkalmmal is kijött, hogy a zene a mazdában jobb volt. Nekem ez számít, muszáj lesz valami aftermarket megoldást nézni. Carplay mindkettőben csak vezetékes.
Most épp amúgy van GR86 a piacon, de alapból 15db jött kishazánkba, plusz a kereskedő szerint még 30 a régiónak a 2. ütemben (ebből nem tudom mennyi jött ide de 5-6 biztosan).
Ja és a legfontosabb. Ha nem lennének gyerekek és lenne időm akkor Mx-5 lenne biztosan, már csak a közösség miatt is. Nagyon jó programokat szoktak szervezni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen