- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Azonnali mobilos kérdések órája
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
ph A kábelmentes, fémházas One X kétféle méretben közeleg Cherry MX Multipoint kapcsólokkal, de lesz egy hagyományos, ugyanakkor limitált szériás változata is.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
gp Hamarosan érkezik az új előzetes, a jövő hét elején pedig egy hosszabb játékmenet videóval is gazdagabbak leszünk.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Tom1939 #8423 üzenetére
Úgy tudom nem. A Ford a licencet vette meg, nem kompletten a Toyota hibrid rendszerét. A saját szívó benzinmotorjait párosítja a Toyota által lepolírozott hibrid rendszerrel, az általa használt CVT váltóval együtt.
Ettől függetlenül a külföldi oldalak szerint a Ford hibrid rendszere nem nagyon marad el a Toyotától, a fogyasztás terén ugyan nem éri el azt, de általában jobban reagál, "autószerűbb".
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tom1939 #9850 üzenetére
Ez szubjektív dolog megítélésem szerint. Nekem 2019-es E210 Corolla Sedan Comfort van, alap hifivel, szerintem teljesen vállalható a hangminősége.
A kocsi hangszigetelése középszintű, egy Golf VII szerintem csendesebb, főleg úgy 100-110 környékétől a gördülési zaj kezd sok lenni, fel kell venni a hangerőt, ha zenét hallgatsz (mert nincs mód arra, hogy adaptívan növelje a zajszinttől függően).
Erre a legjobb mód, ha időpontot kérsz egy tesztvezetésre, és ott bekapcsolód a rádiót...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
gorgo
őstag
válasz Tom1939 #9850 üzenetére
Hogy őszinte legyek, ár/érték arányban nem tudom mennyire éri meg, használtan vettem az autót. Úgy gondolom, hogy kissé túltolták benne a mélyet, néha bántóan, néha nem kirívó. Hangszínszabályzót nem találtam, pedig hasznos lenne, én lejjebb venném a basszust... (mondjuk nem túrtam át a teljes menürendszert, még az is lehet, hogy az előző tulaj tolta túl? ).
Egyébként elég jól szól, autóba nem kell ennél jobb, nem hiszem hogy vezetés közben a vájtfülűek kiélveznének bármi többletet (menet közben ugye vezetésre kéne figyelni)."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
theuprising
tag
válasz Tom1939 #9857 üzenetére
Lexus & Mark Levinson kombóban nem gondolkodtál amúgy?
Ami hiányzik a Suzukiból, nem biztos hogy teljesen ott lesz a Toyotában.
Csak egy tipp, próbálj ki egy Mark Levinsonos Lexust:
IS300h - kicsit nagyobb a Corollánál, talán még méretben kényelmes lehet
NX300h - ez pedig szinte egy RAV4 méretben.Nekem 2006-os GS450h, és 2007-es LS460 van, volt LS600h is, RX400 & 450h, mindegyik brutál jól szigetel, a hifije meg konkrétan csoda. 2019-es CT200h is van a családban, de az csak logoban Lexus
Ültem már "nem prémium hifi-s" és JBL-es Toyotában is, ég és föld a kettő pl egy GS-ben lévő Mark Levinsonhoz képest audio élményben és hangszigetelésben. Tavaly majdnem leváltottam a 2006-os GS-t egy új "erősebb" Corollára, de konkrétan hatalmas visszalépésnek éltem volna meg, így maradtam az öregnél -
pècsimunkás
addikt
válasz Tom1939 #9921 üzenetére
A mostani Rav4 nagyon tetszik !
Kívűl- belül! Néha eljátszom a gondolattal,, hogy kellene egyet venni. Bár, az meg újabb 3-5 év hitel. Az sem jó. A mostani autómat meg sajnálnám... Még nincs 4 éves, tetszik a mai napig is, nem untam meg, az éves szervizen kívűl csak tankolás. Jól megy, de közben keveset fogyaszt. Szóval tökéletes !
Asszem marad még egy darabig !Ps.: a 261 lovas Corollára azért lehet elcsábulok !
Az még hosszú távon jó befektetés is lehet. Ha megjelenik.
Ha megjelenik, és lehet tudni árat, utánna könnyebb lesz a helyzet.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #10997 üzenetére
Köszönöm Én is gondolkodtam, hogy megvárom a Cross-t, de az meg már Corolla árban lesz... és ebben is meglepően sok a hely, a méretéhez képest.
Szerintem a hibrid éppen elég lesz a Cross-ba is, még mindig jobb lesz, mint a korábbi Yaris.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #11006 üzenetére
Nem hiszem, hogy beleférne az orrába... a Cross szélességben nem hízott sokat (kb. +1cm), és eléggé tele van a motortér az 1.5-össel is. Mondjuk a 4 kerék meghajtás nem a hagyományos módon történik legalább, így annak nem kell sok hely a motortérben (csak a PCU és az Inverter változik).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
válasz Tom1939 #11021 üzenetére
A hangrendszer es a szigeteles bar erossen osszefugg, de sajnos nincs kozuk egymashoz.
P2-ben kerult Dynamat az ajtokra, de mikor meglattam a hangszorokat azok is mentek a levesbe mert a magnes nem nagyobb, mint a kisujjamon a korom.
Ezzel szemben a P3 gyarilag JBL-el vettuk, de a szigeteles az azert hagyott kivannivalot maga utan, h finoman fogalmazzak. Abba is kerult Dynamat es meg a nem whitefulueknek is feltunt a kulonbseg.Ha valoban Yaris Crossban gondolkozol ott macerasabb lesz a radio csereje szoval hiaba tudnal egy jobb rendszert osszerakni a JBL araert az nem fog passzolni a belterrel (vagy csak eros atalakitasok aran)
Szvsz ettol meg a szigeteles kerdeskort nem fogod tudni megsporolni. -
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #11021 üzenetére
6 hangszórós van benne, Denso fejegységgel (JBL a Tech csomaggal lett volna, az viszont nem volt éppen elérhető, az alap pedig a 4 hangszórós kivitel). Elég jól szól, nincs vele gond (legalábbis a BT-n és az Android Auto AAC 512kBit-es transcode-ját használva FLAC-ból, mivel nincs lehetőség PCM továbbításra kábelen sem. Pendrive-ról nem próbáltam még...). A JBL-ben sincs külön mélynyomó, így csak a hátsó sorban levő + 2 csipogó, ami extra.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
aszamóca
aktív tag
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #11033 üzenetére
Én semmit nem tudtam alkudni (de már az előzőnél sem lehetett)... amit leszámoltak a két autó összege volt, amit beadtam (pontosabban a Yaris MK3 Orange 1:1-ben belement, mert azon még volt finanszírozás, a másikért fizettek 2000 fontot). Így is neccesen számították be mindkettőt úgy, hogy a 0%-os THM is megmaradt.
Az online árak (amennyiért közvetlenül is meg lehet rendelni online) itt úgy tűnik kötelező jellegűek a kereskedők számára.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #11036 üzenetére
Igen, UK.
A használt autókból egy életre elegem lett, sok ezer font veszteség után... Otthon biztonságosabb venni magánszemélytől, pedig az is vadkelet... A cégek se jobbak, de ott legalább van 30 nap visszaadni, ha valami nem klappol. Igaz, én pont egy "céggel" fürödtem be legjobban, amikor kiderült - fizetés után -, hogy nem is az övék a kocsi, hanem az ismerősnek hirdették, aztán a 30 nap rám nem vonatkozik... de legalább fél áron számították fel a 2 hét után kikönyöklő kettős tömegűt. Amikor a elkezdte inni a vizet 8000km után, inkább gyorsan túladtam rajta (tuti hengerfejrepedés volt, ami szemmel messziről is jól látható összeget emésztett volna fel).
Az értékvesztés nagy, 1 év és 8 hónap alatt 4000 fontot vesztett a MK3 az értékéből (kb. 3 évesen vettük, de alig volt benne mérföld, javarészt a kereskedésben állt)...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #11038 üzenetére
Az meg a másik, hogy itt drágábbak az új autók mint Mo-n, átszámolva az enyém majdnem 5000 fonttal lenne olcsóbb jelenleg (de nem találtam pont olyat, mert teljesen más a konfiguráció: nálam alapból benne volt a szőnyegszett, a Hybrid küszöbvédő, a Hybrid kulcsvédő, de nincs - és nem is rendelhető - ülésfűtés és Qi töltő, sötétedő tükör csak a JBL-el és HUD-al együtt lenne, de azt kihagytam, van viszont panorámatető, világos bőr-szövet belsővel...)
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #11043 üzenetére
Ha azt nézed, hogy a csúcs felszereltségű Cross olcsóbb, mint a RAV4 belépő, akkor szerintem nem olyan rossz az az árazás. Általában tényleg jobban felszereltek a nagyobbak, de ha a Cross is olyan alapfelszereltséggel jön, mint a Yaris, akkor nem lesz azzal sem gond, de jelentős előrelépések vannak a felszereltségekben is: az adaptív intelligens távolsági fény (automatikus zónázással), a motoros csomagtérajtó, a félautomata parkolási rendszer többek közt mind olyan, ami egy Yarisban még tervben sincs. Mondjuk a kiforduló vezetőülés egy olyan feature, ami nekem kifejezetten tetszik, ha a többi motoros mozgatást nem is említeném.
Az is egyértelmű, hogy a fogyasztása nagyobb lesz, mint a Yarisnak, és a dinamikája meg rosszabb (azonos erőforrás, nagyobb tömeg).
Egyébként a fizetéshez képest is erősek az árak már kint, és csak nőni fognak. A következő években a kisebb autók ára kb. duplázódhat, ha bejönnek a jóslatok, a nagyobbaké szintén jelentősen emelkedni fog. Mondjuk már az is emeli az árakat, hogy nem tudnak az autógyártók elektronikát gyártatni az autókba, mert a chipgyártóktól nem tudnak kapacitást venni (azt hitték, ők vizelik a Golf áramot, aztán pofára estek)...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
aszamóca
aktív tag
válasz Tom1939 #11045 üzenetére
A CHR egy érdekes autó. Mikor megjelent, elsőre a furcsa kivitelét nem is tudtam hova rakni. Később meg már tetszett az extravagáns, futurisztikus külseje, még meg is fordult a fejembe, hogy kellene egy ilyet venni. Aztán eltelt pár hónap, és bementem a szalonba megnézni egyet. Közelebb menve a " mi ez a csapzott izomgalamb kivitel" érzés kapott el. A hátsó ajtók nyitása az nagyon nem jött be, de beleülve tetszett ahogy körbevesz az autó. Hát hátulra kilátni nem igazán lehet a lőrésein, ez amolyan bunkerautós hátsó. Le is tettem róla. (Aztán a szalonba átültem egy RAV4-be. Nem volt kérdéses ezután, melyiket kellene venni. ) Télen a SHELL-kúton tankolva, beállt egymás után két piros, fekete tetős, szalonból kigördült CHR példány, két 50 feletti, barátnőnek ható boldog tulajdonossal. Basszus, ott megint tetszett a dizájn. Érdekes, hogy számomra milyen kedvfüggő a tetszési indexmutató ennél az autónál.
Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #11061 üzenetére
Mi ezüstöt választottunk - volt ez előtt már fekete, fehér, ezüst, sötétszürke és narancs színű autónk -, de ezt is mosni kell, nagyon látszódik rajta a kosz... tegnap lemostam, letöröltem, erre ma szakad az eső, és menni kell a városba... érdekes, a narancson nem volt ennyire feltűnő a sár (egy bizonyos mennyiségig, persze) - igaz az kapott Supaguard coatingot.
Lehet erre is néznem kell valami kerámia/grafén bevonatot.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
aszamóca
aktív tag
válasz Tom1939 #11061 üzenetére
Sokat évődtem a színválasztáson, közel egy hónapot. De a Toyota színválasztéka nagyon gyér. Az Executive felszereltséghez pl. nem is lehetett, csak nekem olyan "bohócautónak" ható két színűt választani. Már majdnem úgy volt, hogy a koszolódó feketegyöngy helyett gyöngyfehér-fekete lesz, vagy a vörös jött még szóba a selection felszereltséggel. Aztán láttam egy fehéret belőle koszosan, és elment a kedvem a színtől. Ha már mind koszolódik, akkor legyen a Sparrow hajója! Visszatértem az eredeti választásomhoz. Ráadásul a BE változatban volt benne minden amit akartam. Téli teljes fűtésgarnitúra, (kormány, teljes szélvédő, ülés) és a 9hangszórós hangrendszer. Úgy voltam vele, hogy végül is mindegyik koszolódik, a feketén jobban ugyan, (akkor legfeljebb hetente viszem mosni) de ezért cserébe egy nekem tetsző, autóm lesz. Amikor az ember kiszáll belőle és visszanéz rá, akkor rögtön végigfut rajta a "deqrvajólnézki" gondolat. Ráadásul ha megállsz egy parkolóban, akkor is kitűnik a többi közül, és konstatálhatod magadban, hogy jól választottam.
Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
aszamóca
aktív tag
válasz Tom1939 #11074 üzenetére
Én sokáig a különösen szép színű Mazdavörös CX5-ön legeltettem a szemem, de végül letettem róla a magas fogyasztása, és a még ma sem meggyőző rozsdásodási mutatója miatt. Nem beszélve arról, hogy nem igazán mutattak hajlandóságot arra, hogy tesztvezethessem, ami azért is érthetetlen, mert ugyanazok árulják mellette a KIA-t, és az E-nirot azt egyből kipróbálhattam. Más dolog hogy nem ragadott meg.
Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
őstag
válasz Tom1939 #11100 üzenetére
Ahogy Paxker315 is írja, nincsen gyári ajánlás. Pár márkaszervíz 180e-nél felajánlja, de ott 40-45e Ft körül van (igaz nem tudom milyen olajjal) az ára. De ez otthon is kivitelezhető, csak az olaj kell, meg egy akna. Én lehet ismerőssel csináltatom meg.
Facebook csoportban mindenki Mannolt tesz bele, de Priusos haverom Eneost ajánlja. Lehet megéri a felárat. -
gorgo
őstag
válasz Tom1939 #11371 üzenetére
Auris kombi.
Azon filóztam, hogy esetleg Lexusnak kényelmes(ebb) ülései vannak. Bár sok itt a ha, és ha mégis, lehet lepetéznék az árán...
Bár itt gyanítom nem azon múlik valami hogy alap/prémium, sokkal inkább filozófia. Beülök egy európai alap autóba, semmi extra de kényelmes az ülése. Toyota már nem annyira, Kia meg egy gyötrelem. Ezek alapján nem általánosítanék, mert édeskevés tapasztalat. Azt továbbra sem értem, hogy egy új árban 10 millát verő kocsi esetén miért annyi benne az összes üléses extra hogy ülésfűtés/deréktámasz.
Legközelebb lefényképezem aztán bedobom ide, milyen rettenet esztétikus sufnituning megoldással éltem, hogy bírhatóbb legyen."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Veron
őstag
válasz Tom1939 #11376 üzenetére
érdekes ez az ülés kérdés. kétféle tesztet olvastam a Corollával kapcsolatban: egyik méltatta az üléseket a másik kényelmetlennek titulálta. az lehet a baj, hogy egy bizonyos testformára szabták és nem elég univerzális. ha tippelnem kellene, azt mondanám az alacsonyabb, filigránabb testalkatúaknak kényelmes.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
BeZol
őstag
válasz Tom1939 #12335 üzenetére
Vmikor 2022-ben, szóval rágni kell egy kereskedő fülét h szóljon amint lehet előrendelni.
-
nagyúr
válasz Tom1939 #12485 üzenetére
Ahogy a Yaris -> Yaris Cross árugrás is megvolt, várható volt, hogy a Corolla -> Corolla Cross terén is meglesz ez az árugrás, tehát eleve bizony a RAV4 árszintre volt várható. Még ha a japán gyártást nem is számoltuk volna bele, plusz a forintromlást se. Az meg külön fejvakarós, hogy 2023-ra jön. Ki tudja mi lesz akkor itt, élek a gyanúval, hogy akár az is lehet, hogy eleve nem, vagy alig fog jönni a Corolla Cross, és a Toyota Europe is inkább a Bz széria felé fog fordulni...
Ezzel együtt én nagyon nem vagyok SUV párti, szomorú, hogy ennyire kifordult a világ...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
nagyúr
válasz Tom1939 #12523 üzenetére
A LED-es RAV4-eknek rohadt idegesítő a fényszórója, ha mögöttem jön, pompásan elvakítja az embert. Bár ez mondjuk sok SUV-ra igaz (meg egy csomó új autóra, pl. az új Passatoknak is kiolvasztja az előtte haladó szemét a fényszórója)...
Nekem sima halogén fényszórós szedán E210 Corollám van, szerintem teljesen jól bevilágítja az utat, és nem is vakít, ha szembejön (tudom, mert figyelem).
Ez egy ilyen újkori marhaság, hogy azért, mert messzire és erős fénnyel világít, az jó. Aha.
Te látsz, cserébe elvakítasz mindenkit... marha jó, tényleg, mint anno, amikor 80/100W-os H4-es izzót raktak az autóba, mert akkor több lesz a fény...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs