- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
ph A vállalat rövidtávú tervei szerint 30 százalékkal növelné részesedését az AOC és Philips megjelenítőinek segítségével.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
Nekem is a barna tetszik a legjobban, márkától függetlenül.
Viszont ezt a 17-es felnit bármikor dobnám egy 16-osért cserébe. Több deci fogyasztáscsökkenés (nekem inkább a hatótáv miatt lenne fontos) plusz komfortnövekedés lenne az eredménye, amibe a gördülési zaj is beletartozik, de céges, szóval ez van..
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Hát igen, én beültem a magasított (trek?) corolla komiba, nagyon akartam szeretni, de elől is jóval kisebbnek éreztem mint scrossom. Mondjuk az ülésre magára nem emlékszem (már a beülés után az volt hogy ez kicsi elől). Mondjuk simán elképzelhetőnek tartom hogy ugyanaz az ülés lenne a corolla crossban is mint a corollában...
-
őstag
Az aktuális utazás nem az indítás óta megtett táv? Vagy mire gondolsz?
Ezt jobbra lépkedve lehet előhívni a digitális műszercsoporton, az energia monitor lapon (hibridnél legalábbis) kell egyet felfelé vagy lefelé lépni.Másik lehetőség, hogy nullázod az "A" vagy "B" óraállást a jobb alsó sarokban.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Gombinyó
őstag
[link] itt le tudod ellenőrizni, hogy a tiéd érintett-e, nem minden 1.2T Corollán kell cserélni.
Márkaszervizben az alaktrészen lévő QR kód alapján mondják meg tutira, hogy cserés-e, ha igen, akkor tudtok egyeztetni időpontot a garis cserére. Az ellenőrzés kb fél óra, a garis csere meg kb 3 óra.
Az enyémen elvileg kell, de mivel kaptam egy kavicsot, így majd a szélvédővel együtt intézem (most várom a cascos kárszakértőt).[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
Az éves szervizköltsége több a hibridnek, mint a turbósnak.
Hosszú távon...???
Én 4,5 éve használom, 68500 km után még csak a szokásos éves szervizek voltak.Szerk.: valamikor régen - kb 4 éve- valami magas nyomású vákuum szivattyú volt egyszer cserélve.
Gariban, és kb 10 perc alatt. Sem azelőtt, sem azóta semmi. ( kopkopkop)[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
Az infotainment terén nem csak a VAG, de az azonos árkategóriás Ford, Kia vagy Hyundai is előrébb jár - ez pedig azért már fájdalmasabb (oké, a Fordnál az gáz, hogy nincs magyar nyelvű menü).
Zörögni nálam (E210 szedán) nem zörög semmi, a kormánykerékben az ezüst dísz viszont nálam is recseg-ropog, ha megnyomorgatom. Eddig mondjuk nem tudtam róla, mert nem szoktam ilyesmit nyomorgatni.
A zajszigetelést már sokszor említettem, szvsz. még az ajtóba se ártana (ahogy Gombinyó csinálta).
Ahol még gyenge szerintem az E210, az a pakolóhelyek, az ajtóba nem fér el egy fél literesnél nagyobb palack, a telefont vagy előre berakod a középkonzol végébe (ahol viszont nem éred el, ha kellene esetleg), vagy kb. sehova. Ha a középkonzolba a két pohártartót használni szeretnéd, akkor máshova kell rakni az olyan hétköznapi dolgokat, mint kapunyitó vagy társai. A könyöklő alá ilyeneket nem fogsz pakolni - az a tárolórekesz amúgy tényleg jó.
Meg hát a fejtér, ha magasabb vagy... de ez a jelek szerint nem sok embert érint
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
rbalint88
addikt
Hat a Hyundai i30-ak eddigi tapasztalatok alapjan nem zorognek (van kb 15 a cegcsoportban), az enyem egyelore annyira massziv, hogy a gyerekules minimalis zorgese halalra tud benne idegesiteni De a gordulesi zaj szigetelese abban is eleg gyenge.
Viszont szerintem megbizhatosagban (foleg automata valtosoknal) a Toyota boven lekorozi. -
nagyúr
Nekem szedán van, a csomagok elmászását gumi tálca oldja meg nálam, illetve van kosár, amibe lehet pakolni.
Sajnos szatyrok, stb. terén gáz, hogy a két oldali "szatyorfül" elég alacsonyan van, így nem maradnak állva a dolgok a szatyrokban.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Veron
őstag
#Aliexpress szirszarok E210 Corollához, hátha érdekel vkit
kesztyűtartó rendszerező
könyöklő rendszerező
sárvédő gumi
szemüvegtartó
kormány dekorelem
lámpavédő fólia
naproló
lökhárító védő
csomagtér háló"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen