- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
ma Mit ér két év tapasztalta? Nagyon is sokat, remek lett az új magentás belépőtelefon.
-
Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
gp Hamarosan érkezik az új előzetes, a jövő hét elején pedig egy hosszabb játékmenet videóval is gazdagabbak leszünk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Minden elado egyebkent majd jovore valoszinuleg, hasznalt Ioniq electric vagy e-Golf lesz helyette. Vagy ha lesz allami tamogatasra palyazat es meg nyerunk is rajta, akkor e-Niro csumpi edition
Bontom is. Minden alkatresz tegyuk fel 1.999.900Ft es jar hozza ajandekba a tobbi
Katalizatirra amikor szereltek fel a vedelmet hummogtek, hogy lehet mar cserelt vagy herelt, mondom 🤷♂️, marad ilyen. Muszakin atment barmi extra nelkul, akkor nem kuzdok vele.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
"Számomra pl az 5m környéki használtautó szürke zóna, hamarabb futnék be egy szalonba picit többet elköltve egy új autóra, akár egy scrossra/vitarára."
Nyilván sok tényezős dolog, de azért 5 millió környékén elég jól felszerelt 3 éves Golfokat vagy akár Passat-okat kínálnak (oké, főleg diesel motorral, vagy 1.4 TSI-vel, de ezek már nem rossz választások), és azért komfortban más kategória, mint egy S-Cross vagy Vitara...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
kw3v865
senior tag
180 ezer km akár reális is lehet hazai viszonyok között. Viszont azt az autót jó eséllyel nem adják el, vagy ha igen, ismerősi körben gyorsan megveszi valaki. Azonban nem mindig előny a kevés kilométer. Ha szinte csak városban használták, az nem tesz jót semelyik belső égésű motornak. Pláne ha az olajcserét nem megfelelő gyakorisággal/nem jó olajjal végezték. Akkor a motor jó eséllyel olajevős lehet, ami már nem jó vétel. Tehát állapotot kell venni, nem kilométert. Bár abban nem vagyok biztos, hogy egy alapos átvizsgáltatással megbízhatóan meg lehet róla győződni, hogy eszi-e az olajat a motor. Egy kezdődő olajevés még nem jár komolyabb tünetekkel.
-
kw3v865
senior tag
Na igen, kezdetben a Priusokat itthon a "hibridbuzik" vették, akik jellemzően nagyon odafigyelnek a karbantartásra. Egy ilyen példányt kifogni főnyeremény lehet, de ők nem nagyon adják el, vagy ha igen, azonnal elviszik. Az utóbbi években már átlagemberek is veszik, akik kevsébé gondos tulajai az autónak, csak használják, aztán a szerencsén múlik mennyire tartják karban.
-
KTTech
veterán
Ma a szokásosnál is rosszabb volt a felhőszakadásban, ráadásul volt néhány baleset is (egy merci lebontotta az orrás, elfoglalva 2 sávot a 3-ból). Mondjuk az M1-es se volt jó. A 200km-es távot fűtéssel 4.4L-es átlaggal sikerült behúzni... de azt megszoktam már, hogy esőben alapból többet eszik a kocsi (a régi is ezt csinálta)...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
Hosszan lehetne írogatni, hogy mit-hogyan kéne csinálni, a használati is 500 oldal.
Egyszerűségre törekedtem.
Olajcserét a hivatalos Toyota Prius Maintenance Guide-ból szedtem (használatiban is benne van). Ezt nem én találtam ki és nem hit kérdése.
Az olajokat, az olajgyártók 100 üzem órán keresztült tesztelik (dexos1 gen2 olajoknál 200 óra az előírás), ami azon túl történik az csak a szerencse dolga."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
KTTech
veterán
Nálam a fűtés dobja meg a fogyasztást mindig... tegnap például a 12 fokban (+ özönvíz) már nem ártott a fűtés+klíma egyszerre történő használata kb. fél literrel meg is emelte a fogyit.
A klímának nincs számottevő jelentősége - amíg nem városban való tötyögésről van szó, mert akkor azért töltögeti kell a hibrid akkut - , azt vettem észre, 0,1l körüli a fogyibüntije, 28°C-ben 21-re állítva.www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
rbalint88
addikt
Azert 4M kenyelmesen betakar mar egy faceliftes peldanyt, akar jol felszereltet is. Multkor volt egy esztetikai hibas fullos 3,2-ert, azon nagyon gondolkodtam, de nem tudom hova tenni.
Meg ugye a 2,7M-s avensishez kepest ezek minimum 4 evvel fiatalabbak es fele annyit esznek, ami meger nemi felarat, eleg gyorsan vissza tudja azt termelni -
gorgo
őstag
-
AXisBOLD
addikt
köszi az észrevételt! Igen most nézem, hogy nem egy bálterem hátul, ki fogom próbálni ezt is!
#11455 rbalint88: köszi az oldalt, nézem! Illetve a Priusokat is, basszus ezek mekkorák belül! És egész jók vannak 2,7m körül, csak az automata itt is...
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
galervin93
őstag
Igen, pont előttem mondták le, szóval nem biztos hogy olyan rossz ez, csak na, mindent is azonnal is akar
isaz ember.
P3, van kutyu a családban aki rendszeresen autózik, aztán ki tudja milyen szőr-állapotok uralkodnak ott a hűtő venti környékén...Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
"Városban ráadásul kifejezetten idegesítő a többi autós, hogy én már mennék, amikor zöldre vált a lámpa, a kéziváltósok meg még keverik a lekvárt a fakanállal."
Ha első az ember ez a pár méter előny sokszor pont arra jó, hogy soroljon egy gyorsat/okosat az ember, ha a helyzet megkívánja. És ehhez nem kell kirottyantani a belét, sőt én Powerbe sem teszem. Egy kis figyelem a lámpákra, meg a jó érzékkel adagolt villanyos nyomaték ha csodákra nem is, de kellemes meglepetésekre képes.
Apropó villannyal indulás, hogy milyen egyszerű ezekkel a dögökkel akár meredeken felfelé elindulni! Nekem a munkahelyem kijárója viszonylag meredek, ráadásul forgalmas útra nyílik, de olyan szépen ki lehet pattanni, és persze a benzines még be sem indul.
Lassan két éve van meg a gép, egy pillanatig sem bántam meg! Első autó, de tuti, hogy valami HSD lesz a kövi is. Vigyázz Camry.[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
KTTech
veterán
-
dj79
senior tag
Ja igen, amit elfelejtettem: érdemes megcsinálni egy hybrid extra pucolási programot (mondjuk a cooper-caros fiúknál).
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
-
Senhi
aktív tag
Ment, gondoltam hagy hűsöljön az akksi . Amikor beütött a krach utána kikapcsoltam, de az már eső után köpönyeg...
Dluinet: Igen, valszeg ez volt a dolog mögött. Érdekes, hogy nem járatta a ventillátort erősebben, olyan mintha az elekromos motorok nem lennének semelyik hűtőkörre rákötve (motoréra vagy inverterére)... Hazamegyünk azért elgurulok vele egy szervizbe, nézzék csak át.
-
-
Ck.
addikt
Lehetséges, nem tudom. Ami biztos, hogy alacsony sebességnél, 10 km/h óra alatt észlelhető csak, leginkább kissé hullámos útfelületen, elsősorban a kerekek felől a kormány tekeréskor. Lehet, hogy eddig is jelen volt, bár kétlem, hogy ne vettem volna észre. Normál sebesség, városi, illetve országúti és autópálya tempó során semmi rendellenes hang, nyikorgás vagy kopogás nem hallható,
Mit értesz "szokásos" szilentnyikorgás alatt? Normális jelenséget? Az autó most 3 éves, 35 ezer km van benne, furcsállom, hogy ilyen jellegű dolgokról írok ilyen alacsony futásteljesítmény/életkor esetében. A korábbi autóknál futómű probléma esetén elsősorban kopogás volt jellemző, ez a nyikorgás számomra egy teljesen új dolog, kíváncsi vagyok, hogy hogyan kezelik majd a márkaszervizben a garanciális megkeresés során, foglalkoznak-e vele...[ Szerkesztve ]
-
AXisBOLD
addikt
körbenézve 2 ilyen kaliberű autót is találtam 2.9-3.2 millió között. de értem, hogy a piaci, gazdasági helyzet azt igazolja, ami Ti írtok. Viszont nem szándékozom erre vinni a beszélgetést.
jó tippek, köszi.
szervizkönyvnél gondolom az a lényeges, hogy rendszeresen karbantartott volt-e.származási infónál mi a fontos, pl.: osztrák autót ne vegyek, mert ott nagyon sóznak = rozsdásodhat? vagy most a procedúrára gondolsz, hogy elvégezték-e már a honosítással együtt?
alvázszám + "autodna vagy vininfo lekérdezése" --> nem ismertem ezeket az oldalakat, megbízhatóak? Carvertical-os rossz tapasztalatok miatt kérdezem.
és mit jelent nálad, a "minden kerek"? vezetett szervizkönyv, nem volt törve, nagyjából azonos km futás évente? vagy van más tényező is amire figyelni kell?
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
őstag
Köszönöm mindkettőtöknek, akkor előre teszem. Igazából azért kérdeztem mert minden kulcsnélküli autónál van a kulcsban egy tényleges kis kulcs amivel nyitni tudod legalább a vezető oldali ajtót (és onnan a motorházat), de igazán az érdekelt volna még hogy nem zárt csomagtér ajtóval (mert ha nem nyitja a kulcs csak a vezető ajtó akkor nyilván mindegy) de nullás akkuval ki lehet e nyitni a csomagteret (azaz kicsit nehezebb mert nincs hajtás, vagy blokkolt mintha még egy zár lenne rajta).
Szerk: Yeffy elég valószínűtlennek tartom alapban is, de én biztos nem merném meglépni ha elméletileg lehet akkor sem (elég sok plus elektronika van egy ilyen ülésben ami bekavarhat máshol is). Nekem is "csak" comfort felszereltség lesz sima szövet üléssel és manuál állítással.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs