- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Milyen okostelefont vegyek?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
válasz xEon1337 #8968 üzenetére
WoW! Ez meg letezik ebben a formaban?? Anno nagyon regen (15 eve vagy lassan mar tobb is) hansznaltam ilyet. Szerintem ez azert manapsag mar gaz, h esetleges telefonvaltasnal naluk meg mindig uj konzol kell, mint ahogy regen is volt.
Ha nem indiszkret a kerdes akkor ez mikori rendeles, h csak oszre jon meg? Mi meg mindig gondolkodunk varrialunk, h Corolla TS 2.0 vagy esetleg Rav4 Hybrid legyen...
-
őstag
válasz xEon1337 #8970 üzenetére
Hétfőn megyek a Toyota Budához kipróbálni egy 1.8 hibrid Corollát, elvileg 30 percre vihetem el. Kíváncsi leszek nagyon, még sosem vezettem ilyen hajtáslánccal autót.
Tegnap is voltam náluk, bepróbáltam a kutyaboxot a TS csomagtartójába, szerencsére a padló felső állásánál is befér, csak az üléseket kell előre dönteni."Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz xEon1337 #8991 üzenetére
Végül csak tegnap jutottam el egy tesztvezetésre, egy sedant kaptam, mivel csak ez volt szabadon 1.8 hybrid motorral. 1 óra múlva hozzam vissza, viszlát (Pest megyei pályamatrica van rajta). Ez kellemes meglepetés volt, mert eddig akárhány autót próbáltam korábbi években, mindig mellettem ült az értékesítő.
Jó lesz ez, már várom az októbert.. azt mondták, hogy a sedannak kicsit magasabban van alapból is a vezetőülése, mint a másik két variánsnak, de ezt leszámítva ugyan az. Mivel ilyesmi menetteljesítményű autókat vezettem mindig is, ezért számomra élhető, de az igaz, hogy nem egy fej leszakítós érzés és dízel után - hiába a villanyos rásegítés - azért nyomatékszegényebb, viszont az automata váltó kárpótol mindenért.
Pálya utazótempónál (130-150) már van szélzaj, de nem vészes, a futómű a 17-es papucsokkal is kellemes, főleg, hogy multilink.
Ez egy Comfort + Style + Tech kocsi volt (épp olyan, ami nekem is lesz) és az istenért nem jöttem rá, hogy az analóg sebességkijelzést hogyan kell átváltani digitálisra. Közben már utólag rájöttem youtube alapján, hogy a vezetéssegítő ki-be kapcsolási lehetőségek aljánál van egy plusz beállítási menü erre. Nekem valahogy nehezebben dolgozza fel a szemem ezeken az újfajta digitális műszerfalakon az analóg megjelenítést.
A másik a középső kijelző.. az oké, hogy 20 éves dizájn ezzel a vastag kerettel meg magával a rendszerrel, de azt gondolom, hogy túl közel is van, kicsit eltolhatták volna a szélvédő irányába, mint mondjuk egy új Mazda 3-nál. Fárasztó lehet oda-vissza fókuszálgatni rá vezetés közben ha éppen megy rajta a navigáció, de még mindig jobb, hogy így fent van, mintha a szellőzők alá raknák be és lefele kellene bámulni.
Ez volt az első élményem ezzel a Toyota féle hybrid hajtáslánccal és engem meggyőzött.
"Less but better" - Dieter Rams
-
No.01
őstag
válasz xEon1337 #9438 üzenetére
Nem akarom kedvedet szegni, de akkor eleg hulyeseget mondtak, igy te meg johiszemuen majd ringatod magad abban, h hamar megkapod. Nemtudom ennek mi ertelme kereskedo reszrol. Tan az, h ha nagyon turelemtlen vagy akkor majd 1 honap elteltevel hivogathatod oket, h: He sracok, van v.mi fejlemeny az uj autommal kapcsolatban?
Nekem kerek perec megmondtak tavaly es iden is, h attol is fugg mikro adod le a rendelest mert van 1 idokapu/hatarido. Ha azon tullogsz akar 1 oraval is akkor nem is vesznek szamitasba tervezesnel. Ha v.mi ritka es nagyon "fapados" avgy fullos verziot kersz akkor az meg ratesz mindenre legalabb 1 lapattal. Ezt az egeszet meg tudod tovabb cufrazni, ha nem a gyakori szinek kozul valasztasz. A leirtak alapjan nekem eleve 2 honapot mondtak alapbol amire meg jon a szallitas, papirozas es tarsai igy kozelebb lettunk volna a 3 honaphoz amikor figyelmeztettek, h ha belecsuszunk az ev vegi hajraba kkor ez siman lehet tobb is.
Iden - februar vegen - ujra erdeklodtem, de tobbe kevesbbe hasonlokat mondtak. (Igaz volt olyan aki nagyon kodositett es nem tartotta kizartanak az 1 honap vagy annal kevesebb atfutast sem) Ezutan nyilvan jott a virus ami vagy igy vagy ugy de felboritotta nemcsak a tervezest, de a gyartast is.A kiskapu amit nekem ajanlottak tobb helyen is az a kozponti raktarbol valo vasarlas ami valoban megoldhato 2-3 het alatt, de akkor a szinen is valtoztatnom kellett volna, a tetoablakrol meg egyenesen azt mondtak, h felejtsem el. (ide kivankozik, h volt olyan kereskedo aki eleve azt mondta, h minek tetoablak az ugyis zorog idovel meg majd beazik. Nemcvsak ezen kijelentes vegett, de veluk tobbet nem beszeltem)
-
No.01
őstag
válasz xEon1337 #9445 üzenetére
Ha az uj joveveny automata lesz akkor az lesz am az igazi megvaltas.
Mi fiatalon es lassan 10 eve kezdtunk automataval. Akkor mindenki hulyezett minket. Azota az ismeretsegi korunkben mar a tobbseg automatat hajt es meg veletlenul sem ulne vissza kezivaltos autoba. Sokan mondhatnak sokfelet, de a dugoban (foleg napi szinten) az automata igenis megvaltasA leallas es a keresletcsokkenes dolgot nem teljesen ertem. Persze lehet, h most tobben hasznaljak ki a kedvezmenyeket, de meg itt a "fejlett nyugaton" sem az a jellemzo, h az emberek hirtelen felindulasbol (vagy ugy egyebkent) elkoltenenek tobb ezer EUR-t autora vagy akarmi masra. Szoval szerintem vagy a gyartas nem optimalis meg/mar vagy v.mi egyeb dolog lehet mogotte.
A nemetekkel meg ne hasonlitsd ossze a Toyotat meg akkorsem, ha utobbi is EU-i gyartasu.
Szimplan mas a vallalati kultura. Igazabol nagyon mas... -
vzsryl
nagyúr
válasz xEon1337 #9695 üzenetére
"szerintem nem tesz jót egy gumiabroncsnak, ha állandóan át van szerelgetve.."
Több gumistól, autószerelőtől érdeklődtem erről. Mindegyik azt mondta, hogy a gumi élettartamáig (max 5 év) biztos, hogy nem árt egyáltalán az átszerelgetés. Aki a 8-10 éves gumival ezt csinálja, az meg hülye, hogy annyi idős abroncsot használ... Utóbbival egyetértek. Akinek nem telik 5 évente egy új szettre, az nem tudja fenntartani az autóját, tehát járjon gyalog, biciklivel vagy tömegközlekedéssel, és nincs "de"!
(#9699) makszi: Lehet, hogy egyedi fétis, de nekem a sima, szürke acélfelni nagyon tetszik. Persze csak akkor, ha nem rozsdás, mint a Titanic 2020-ban.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
rbalint88
addikt
válasz xEon1337 #9959 üzenetére
Mondjuk en a kockalampasat vezettem a most kifuto yarisbol, de tenyleg eleg szeker. Beltere nem nagy eresztes minosegben, viszont a habos-gumis muanyagok mar tudtak eleg szarul kinezni benne 5-6 evesen. Ilyen szempontbol jobbak a suzuki kokemeny (szigoruan ekezet nelkul) muanyagjai, orok elet es egy nap, ugyanugy nez ki
-
nagyúr
válasz xEon1337 #10046 üzenetére
Van még bőven olyan dolog, ami ilyen szinten alap szokott lenni, de sajnos a Toyota kihagyta:
-Ablak le- és felhúzása a távirányító nyitás ill. zárás gombjának nyomva tartásával.
-A tolatókamera képén a segéd-vonalak statikusak, a kormány kitérítéssel a kocsi útját nem jelzik.
-A gurulásgátló (lámpánál v. kereszteződésben állva a fékpedál határozott lenyomásával aktiválható) alaphelyzetben ki van kapcsolva, minden egyes indításkor külön kell bekapcsolni.Ezek nélkül is lehet élni, de hasonló árkategóriában más gyártóknál azért alapértelmezetten megvannak általában.
Illetve egy dolog zavar még, a telefon tartóhelye, amit említesz is, nem csak mély, de pont előtte van a két ülésfűtés-kapcsoló. Már többször sikerült bekapcsolnom véletlenül az ülésfűtést úgy, hogy csak odadobom a telefonomat a tartóba, ami lenyomta a kapcsolót (persze High fokozatra, mert az van hátrafelé).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
pècsimunkás
addikt
válasz xEon1337 #10285 üzenetére
Milyen Aurishoz képest volt hatalmas az előrelépés a beltérben?
Mert a közvetlen előd az nagyon rendben van kinézetben, anyaghasználatban.
Esetleg a facelift előtti? Vagy az első Aurisra gondoltál?Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
No.01
őstag
válasz xEon1337 #10590 üzenetére
+1
Paxker315
Ez a Corolla csoport ez Facebook ugye? Az nekem nincs es nem is lesz... holott szivesen olvasnek tobb tapasztalatot.Mellesleg probaltam volna osszehasonlitani egy az egyben az Auris kombi es az uj Corolla hatso ulessorat es a csomagtartot, de idokozben eladtak az elobbit. Van esetleg olyan aki ezt esetleg ossze tudta hasonlitani? Sajnos az Aurist mi kicsinek talaltuk hatul es par nepitelkezo is emlitette, h az gyerekkel szukos lehet.
Marpedig en meg emlekszem ra, h reszben en is szerettem a hattamlat rugdalni a hugom meg ezt egy masik szintre fejlesztette. Edesanyamat sokszor kergette vele az oruletbe.
Mai fejje; en nem biztos, h ilyen jol viselnem a dolgot... -
#76500480
törölt tag
-
nagyúr
válasz xEon1337 #10953 üzenetére
Király... Nekem Tech csomagos van, csak éppen Sedanból. Abban nincs. Akkor megint van egy különbség a Sedan és a kombi/hatchback között felszereltség terén. Lehet tényleg volt értelme anno az Auris / Corolla bontásnak?
Mert ez meg kabaré, lassan kiderül, hogy kb. a műszerfal azonos bennük...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
-
No.01
őstag
válasz xEon1337 #11142 üzenetére
Megint tanultam v.mit. Egyszer ki kellene probalni ejszakai korulmeneyk kozott, h mennyi a kulonbseg egy Bi es egy Matrixos valtozat kozott... Mi sajnos sokat megyunk koran vagy keson es az egyetlen dolog ami ugy igazan hianyzik a P3-rol a aP2-re visszavalltva az a LED-es lampa. Az viszont baromira.
-
Zsombe
senior tag
válasz xEon1337 #11362 üzenetére
Nekem 18"-os a nyári, de nem váltanék kisebbre. Tény, hogy rossz utakat igyekszem kerülni és a kátyúknál vigyázok. De a gyári 18"-os felni nagyon szép, jól mutat. Fogyasztásban szvsz az a 2-3 deci nem éri meg, hogy egy csúnya 16"-os felni legyen.
Egyébként gumi is nagyon sokat számít. Nekem gyárilag Falken Ziex ze914b volt rajta, valami borzalom! Nedves-vizes úton nem tapad, meleg aszfalton nyúlik, cserébe legalább hangos. Idei szezonra lecseréltem Bridgestone Potenza Sportra, ég és föld a különbség: sokkal csendesebb, a tapadása pedig remek. Hab a tortán: ahhoz képest, hogy a Falken egy eco gumi, a Bridgestone pedig sport, kb. ugyanannyi a fogyasztásom.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
flegga92
senior tag
válasz xEon1337 #11531 üzenetére
Szerintem arra gondol mint a VW konszern autókban van, hogy nap elején nullázódik mindig, így ha egy nap 20x indulsz el, az egész napi átlagot mutatja, nem nullázódik minden indulásnál.
Sőt tud tankolástól is átlag fogyit mutatni. Ilyen apróságokban azért hátul kullognak a japán autók, pedig nem nagy kaland lenne leprogramozni.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen