- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragon1993
őstag
Sziasztok!
Csatlakozom a céges Corolla TS 2023 Stylelal.
Lenne pár kérdésem:
Tényleg nem lehet sehol bekapcsolni a kamerát ha előre felé megyek?
Hol kapok jó áron fényvisszaverőt az első szélvédőre?
A PDA funkciót érdemes használni vagy 130nál beleránt a betolfalba? -
dragon1993
őstag
Szerintem az utcai autót, meg a Porsche-t ne keverjük, azoknál a magas fordulatszám a 9000.
Győriként láttam jópár P-s rendszámos kocsit amit kivittek tesztre, ők tolták rendesen, ha károsítaná nem csinálnák.
Hanula Barna (Bugatti Veyron W16 fejlesztésén dolgozott többek között) egyik előadásában is volt szó, hogy tervezéskor kb egy hetet járarják teljes terhelésen a motort, majd szétszedik és megnézik van-e rendellenes kopás.
A hidegen nem toljuk nekivel egyetértek, illetve tudom hogy bizonyos autóknál a rajt program nem élérhető X ezer km előtt, de azok nagyon kihegyezett technikák.
[ Szerkesztve ]
-
dragon1993
őstag
válasz Flashback #17697 üzenetére
A PDA alapból ki volt kapcsolva nekem.
KTTech
Passatban volt rá egy gomb, fura hogy itt nincs.
A Corollánál opcióként se láttam a 360 fokos kamerát. (nem mintha a cégesnél beleszólásom lett volna mit kapok)Flashback
Ezt megtaláltam, csak lelki sok, mert legutóbb 700Ft-ért vettem a Suzukira[ Szerkesztve ]
-
dragon1993
őstag
#Gergőke88
Nekem is annak tűnt, így adták át legközelebb benzinkút fele járok megnézem. Erősített oldalfalú felni védős gumi van rajta ami legalább rohadtul hangos rossz úton.#Ck.
Nálunk vannak tavalyi évjáratból is Corollák. Nekem annak nagyon nem tetszett a műszerfala. Lehet a Lexusok is most frissültek.
-
dragon1993
őstag
Online alváz számmal próbáltad?
https://www.toyota.hu/ugyfel/manuals[ Szerkesztve ]
-
dragon1993
őstag
Ma lemosták a két hetes éjfekete corollám. A szállítási védő fóliák széle bent maradt karcban.
Nem egyedi, 18 kocsit vett át a cég már úgy hívtak, hogy majd kipolírozza a cég.
-
-
dragon1993
őstag
Corollákban (2023) akinek van vonóhorogja, azt hogy / hol kell kihajtani?
-
dragon1993
őstag
válasz Flashback #18168 üzenetére
Szuper autó az új Corolla, de se pályán se országúton nem fogja hozni a dízelt. Országúton dombos vidéken Passat (2.0CRTDI 2023) 4,2L fogyasztás is összejött. Pályán a 2007-es 1.9PDTDI 0.5-1L-el kevesebbet fogyaszt a Corollához képest.
Egy két kolléga mesélte, hogy pályán ha tolják 9-10L is összejön a 2022-vel.
Csak azért mert egy vagon pénzt fizettünk valamiért, nem lesz a világ legjobb autója.
Tom1939
Pályán 5.5-6.1L nekem.[ Szerkesztve ]
-
dragon1993
őstag
Mai érdekesség a kocsival, nyugatinál a dugóban olyan közel ment el a lime rolleres, hogy úgy vette a kocsi lábbal akarom nyitni a csomagtartót.
-
dragon1993
őstag
-
dragon1993
őstag
Persze mész autópályán az emelkedőnek és elkezdi tölteni az akkut és nő a fordulatszám, mehetsz ott lassan megtörténik. Pesten is belefutsz, hogy kell az erő. 2x2 sáv + villamos és sárga a lámpa ott balra fordulásnál nincs időd.
A bekoptatás szerintem hülyeség, régen lehet volt értelme, de azóta rengeteget fejlődött a gyártás. A 10w-40 olajból lett 0w-8. Ez a motor meg nem egy túlhúzott technika, itt a 2.0L nem 420LE.
[ Szerkesztve ]
-
dragon1993
őstag
válasz galervin93 #18671 üzenetére
Nem javasolják az egyhelyben való járatást. [link]
A finoman terhelést (ne padlógázzal közlekedj hidegen, viszont tényleg hasznos.) -
dragon1993
őstag
Új toyotákon beállítható valahogy, hogy tolatáskor lejjebb menjenek a tükrök?
-
dragon1993
őstag
válasz polonic #18861 üzenetére
Persze az Audi morotgyáros videót ahol század milliméterre gyártják a dolgokat, azt sose vágják be ezekhez. A tervező azzal számolnak, hogy a hengerfal üzemmeleg motornál lesz "egyenes" alapból meg nem teljesen az.
Sebaj a "The Motor Oil Geek" jobban tudja.A Porsche egy kiélezett technika, 9000-et forog a motor és nem boltbajárósnak lett tervezve. Puffer üzemanyag tartályt se építünk a Toyotába hiába van a Porscheban, mert nem fogsz 1G felett kanyarodni vele.
[ Szerkesztve ]
-
dragon1993
őstag
Nem így működik a motor gyártás, általában nincs külön Porsche/VW/Audi/Seat/Cupra/Lamborghini motorgyár. Győrben gyártják ezek nagy részét. (lásd a videó amit korábban linkeltem)
A csak melegen terhelni a motort, ez a lényeg, nem az hogy 10000km-t csak városban menjünk, automata váltóval ahol a fordulatot nem is tudod szabályozni (ami a legszarabb és a legkevésbé szimulálható motor üzem)
A teszt motorokat 1 hétig teljes terhelésen is megjáratják, majd szétszedik és megnézik a kopásokat, de sebaj Hanula Barna Bugatti Veyron motort tervez, de "The Motor Oil Geek" jobban tudja.
ncc1701
Az utóbbi 40 évben szerinted nem fejlődött a gyártás technológia?[ Szerkesztve ]
-
dragon1993
őstag
válasz ncc1701 #18867 üzenetére
Bizonyos méretű részecskék nem okoznak gondot, lásd a légszűrő is csak bizonyos méretig szűri ki a por/homok részecskéket és működik a kocsid. Teljesen fordítva nézitek ezeket a dolgokat, nem a motor fog megdögleni hanem az összes elektronika a kocsid 20 éves korára.
Lásd: Pár biztonsági elektronikát leszámítva, az összes elektronikában át kellett állni a környezetbarát paszta anyagokra, amik nem bírják olyan sokáig.
-
dragon1993
őstag
A Porsche Cayenne konszern motort használ így az biztos ott keszül, de Lamborghini motor is készült ott, egy ideje már nem dolgozik ott ismerősöm.
A Győri Audi (VW konszern) gyár a világ legnagyobb motor gyára, amikor ott leállás van az kimutatható a GDP-ben, nem győriként nem szokták érezni az ottani volumeneket.Update:
A villany Macan EV / Tycan motor is ott készül.[ Szerkesztve ]
-
dragon1993
őstag
válasz KubanitoS #18874 üzenetére
Lemaradtam arról a részről ahol bebizonyítja, hogy bejáratás nélkül olyan kopás keletkezik a motorban, ami 15-20 év múlva problémát okoz. Az új autó eladások jelentős része céges magyarországon és az németországban egyaránt. A Leasing cégek nem foglalkoznak a bejáratással és mégsincsenek tömegével motorhibás toyoták. Részemről túldramatizáltnak tartom a bejáratás dolgot. (céges szóval ráhatásom sincs rá)
Ami szerintem sokkal fontosabb:
1. Hidegen ne nyomd neki.
2. Lehetőleg ne 1-2km-es távon használjuk kocsit.
3. Az olaj csere periódus max 15e km, felhasználás függvényében kevesebb.
A bejáratással és az olaj cserével kárt biztos nem csinál senki.Részemről lezártam ezzel
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen