- MIUI / HyperOS topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
gp A Japán témájú új rész novemberben debütál PC-n és konzolokon.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
g0dl
addikt
válasz dragon1993 #17689 üzenetére
A tolató kamerára gondolsz? Az nekem is hasznos lenne, mikor vonalra akarok állni.
A PDA szerintem hasznos (korábbi kocsiban gyalog tempomat volt minden vezetéstámogató), csak azt nem tudom, a féklámpám felvillan-e.
Neked megy a vezeték nélküli Android Auto, ha androiddal használod? Nekem most ez a legnagyobb hiányérzetem ( de együtt tudok vele élni).
-
KTTech
veterán
válasz dragon1993 #17689 üzenetére
Ha nem rendelted meg a 360 fokos kamerát, akkor nem lehetséges bekapcsolni, ha megrendelted, akkor is csak nagyon kis sebességnél engedi.
Mi az a PDA funkció? Nem rémlik ez a rövidítés...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Flashback
addikt
válasz dragon1993 #17689 üzenetére
Hol kapok jó áron fényvisszaverőt az első szélvédőre?
Egy gyors keresés után talán ez jó lehet: [link]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Flashback
addikt
válasz dragon1993 #17698 üzenetére
Ja durvän felment az Alis cuccok ära mióta az EU extra vämot vetett ki a termékekre. Néha az amazon olcsóbb...
Az esernyös fényvisszaveröt még 3e vettem az elözö Aurisra...[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
g0dl
addikt
válasz dragon1993 #17698 üzenetére
Ilyen napellenzőt bármelyik nagyobb áruházban kapsz 1000-6000 árban (nyár végén még lehet akciós is) , és sokféle méretben. Nekem mindig a tapadókorong megy tönkre, ezért most egy merevebb változatot vettem, amit a lehajtható napellenző is szépen megtámaszt.
-
Flashback
addikt
válasz dragon1993 #17698 üzenetére
Az én menümben nincs PDA. Itt kellene lennie?
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Gergőke88
addikt
válasz dragon1993 #17702 üzenetére
Nem sok kicsit a guminyomás?
-
Ck.
addikt
válasz dragon1993 #17702 üzenetére
Nagyon menő a menü rendszer és a rengeteg opció. Hihetetlen, hogy a Lexus mennyire le van maradva a Toyotahoz képest. Mondom ezt a saját 2017-es NX mellett még a pár napja használt 2022-es UX és kollegám 2021-es NX-e után is. Bölcs döntés volt, hogy nem dőltetek be a prémium szekérnek.
[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
válasz dragon1993 #17708 üzenetére
...és ott a multimédia is rosszabb volt...
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
vicces
addikt
válasz dragon1993 #17708 üzenetére
Ezt a kinézetet át lehet váltani másikra. Az sztem jobban néz ki.
:)
-
No.01
őstag
válasz dragon1993 #17708 üzenetére
Ha ceges akkor nyilvan OFF-os, de nekem a szalonbol szo szerint az elso utam a gumishoz vezetett, h lecsereljem a gyari gumikat.
-
addikt
válasz dragon1993 #17709 üzenetére
Megnézem, alvázszámot nem tudtam hirtelen...
Azt mondja nem talál, lehet mert Daihatsu néven fut már azért...
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
g0dl
addikt
válasz dragon1993 #17846 üzenetére
Hálás köszönet. Már szanaszét tapogattam a címlapon lévő utolsó út időpont mezőjét.
-
őstag
válasz dragon1993 #17947 üzenetére
Mennyi most egy közepesen felszerelt Passat 2.0 CRTDI (2023) ? Corolla is elég drága (olyan 13-14 egy közepesen felszerelt 2.0 hybrid ha jól emlékszem).
-
őstag
válasz dragon1993 #17949 üzenetére
Az egyértelmű, hybrid csak kb 120-ig fogyaszt jól pályán (nekem jó mert nem szeretek többel menni, de ezzel erősen kisebbségben vagyok).
-
őstag
válasz dragon1993 #17951 üzenetére
Ja, 120-al kell előzgetni (azt 140-el teszem) de legalább nem unalmas. Tempomatot én kb csak nagyon kihalt pályán használok.
-
ncc1701
veterán
válasz dragon1993 #17951 üzenetére
Ugyanez, gps szerint 142-re teszem a tempomatot, ha nyugtot akarok. A másik nyugi meg az, ha beállsz 85-el egy kamion mögé. A kettő között nem jó. Hozzátehetjük még, h a külső sáv általában sokkal rosszabb minőségű.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz dragon1993 #17947 üzenetére
140 tempomat, 6l fogyasztás mellett, azèrt kibírható.
Főleg a mostani 12-15 milliós autóárak mellett.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Pompiere
csendes tag
válasz dragon1993 #17961 üzenetére
Március 31-én. Az autó már július vége óta Kolinban volt, de vonóhorog hiány miatt egyre csak csúszott az átadás. Már kezdtem lemondani róla, hogy az idén átvehetjük. A színe szürkéskék metál. Corolla Hybrid, Comfort Tech felszereltséggel.
Feketét éppen azért nem választottunk - mert ugyan nagyon elegáns - de ezzel együtt minden kosz azonnal meglátszik rajta. -
Pompiere
csendes tag
válasz dragon1993 #18086 üzenetére
Milyen kihajtásra gondolsz?
Úgy működik, hogy egy kulccsal először kizárod. Majd a jobb oldalán lévő kart benyomva magad felé fordítod. Ekkor lehetőséged van kihúzni a "fészkéből". A helyére van egy bepattintható műanyag fedél.
Visszarakni nagyon egyszerű. Bedugod a helyére, majd a gömbfejet függőlegesen benyomva bepattan a helyére. Ezután a kart előre fordítod a zöld színű jelölésig és bezárod.
Ennyi az egész. A visszahelyezése számomra nem volt egyértelmű a hozzáadott utasítás alapján, de tíz perc alatt rájöttem a mikéntjére. A horog most már a hozzáadott kék zsákjában pihen. Az egész gyönyörűen befér a pótkerék üregébe. A 13 pólusú aljzathoz viszont egy gyári könnyítés mentén ki van vágva a lökhárító. Nem igazán szép megoldás, de ez van.
-
Pompiere
csendes tag
válasz dragon1993 #18095 üzenetére
A 2024-es Corolla árlistában a Tech csomagban két új elem van a 2023-ashoz képest. A kormánykerékfűtés, valamint az ablaktörlőlapát fűtés elöl a szélvédő alsó részén <Hybrid> Ezek eddig csak magasabb felszereltségnél voltak elérhetők a GR SPORT csomagban.
Szívtam a fogam rendesen mert vonóhorog hiány miatt attól tartottam, hogy majd csak jövőre tudom átvenni az autót. Rá is kérdeztem, hogy át lehet-e rendelni 2024-esre, de nem lehetett (kivéve ha kifizetem a bánatpénzt) mert az autó már le volt gyártva. Aztán valahonnan csak lett horog és bő egy hete megvan az autó.
-
KTTech
veterán
válasz dragon1993 #18121 üzenetére
Lehet, melegebb volt a kocsiban, mint 29 fok... Hűteni meg motor nélkül is tud, ha van elég az akkujában. Nem éri meg a Toyotának hőszivattyút rakni a hibridekbe, ha olcsóbban is elő lehet állítani meleget...
A legújabb fejlesztés nem is a hőszivattyúk fele mentek el, hanem infrasugárzót raktak a comb fölé (az első két ülésnél), az többet ért hőérzetben, mintha felfűtötték volna a teljes autót, és kevesebb energiát is használ (főleg kombinálva az ülésfűtéssel).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Pompiere
csendes tag
válasz dragon1993 #18121 üzenetére
Én tegnapelőtt este "szórakoztam" vele. MyT-ből indítottam a fűtést. Az autónak szabályosan feléledt a műszerfala és beindult a motorja. Annyit viszont nem vártam, hogy ténylegesen meleg legyen benne.
-
sequator
senior tag
válasz dragon1993 #18121 üzenetére
Szerintem nincs az a gyártó, aki fűtéshez a benzinmotort beindítaná felügyelet nélkül távoli indítással. Biztonsági okból csak akkor járhat a benzinmotor, ha a sofőr bekapcsolja az autót.
Így vagy hőszivattyúnak, vagy valamilyen elektromos fűtésnek kell benne lenni a távoli fűtéshez, különben csak hűteni tud. Viszont ezek elég sokat fogyaszthatnak és a hibridek kis akkuja nem sokáig tudja ellátni árammal.
A Prius3 távolról indított klímája legfeljebb 3 percig hűt, aztán magától kikapcsol. A P3 plugin pedig max 10 percig, akkor is, ha teli van az akku.
sautiasequator
-
JóGéza
aktív tag
válasz dragon1993 #18148 üzenetére
A Proace az PSA (Citroen).
-
No.01
őstag
válasz dragon1993 #18173 üzenetére
Kezeljuk azert fenntartassal az ilyen kommenteket vagy a kollegak leszivjak maguknak a benzint.
En toltam mar sietos utat Pecs-Dusseldorf iranyba es azert a 10-tol nagyon messze voltam... pedig az 95%-ban palya, kis emelkedovel ugye es tel reven a futest is hasznaltam.Ck.
Adom amit irsz, de ne felejtsd el, h ez itt az igazi vadkelet[ Szerkesztve ]
-
Flashback
addikt
válasz dragon1993 #18173 üzenetére
Persze egy modern CSUV hibrid kb hozza egy 20 éves sedan dízel fogyasztást. A dízel még mindig nagyon tökéletes hosszú távú autópályára, írtam is a dízelröl #18164-ban.
Ha a reggeli 2x7km jó lenne egy dízelnek, meg nem lenne korlátozás rá, elgondolkodnék hogy dízelünk lenne... De a hybrid most jobban beleillik a felhasznäläsi szokäsainkba.
Amúgy orszägúton mär nagyon közel van a fogyasztäs.
Lehet tudni mennyi az új 2.0 nyomatéka?#18175 - KTTech: Èn 3. genböl ültem ät 5be. A 3gen 70 felett már nem igen szerettet villannyal menni.
#18176 - Ck.: Van olyan felhasznäläsi forma ahol kiadja a dízel, oda jó.
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Pompiere
csendes tag
válasz dragon1993 #18312 üzenetére
Érdekes! Most ahogy a feleségemet szoktattam a Corollához - szintén '23-as - hasonló értékek jöttek ki nyugodt vezetéssel. Érzékkel kezelve a gázpedált, tíz kilométeres távon elérhető volt a 80 %-os EV Time is.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz dragon1993 #18312 üzenetére
Igen, a dugóban fogyaszt legjobban részt aláírom. Egyszer balcsira sikerült leérni jó sok idő alatt és 4 liter alatt volt a fogyi. Mondjuk inkább zabált volna 7-et és haladjunk...
-
FőDudu
addikt
válasz dragon1993 #18434 üzenetére
Ugyan. Az csak terkep hiba.
Meg az okostelefon korszak elejen, Garmin cucc (valodi PDA-s navigacio) Torinoban azt mondta, hajts fel az autopalyara, majd haladj 400 kilometert es fordulj meg. Mindezt ugy, hogy Fraancia orszag fele akartam menni, nem Triesztbe.
Onnantol iGo-t hasznaltam.
Aztan manapsag mar az autoban is van (nem is rossz, igazabol csak a realtime forgalom hianyzik egy jo autos terkeprol), de leginkabb a Waze/Google maps van kirakva a kijelzore az elobb emlitett ok miatt.Toyotanal - ha mar van benne kommunikacio az applikacio miatt - igazan lehetne egy rendes realtime terkepet csinalni ami mutatja a GPS pozicio alapjan a kornyezo utcak forgalmat. Mindezt pl. Google maps meg Waze meg mondjuk helyi szolgaltatok adatait osszekombinalva....
De elfogadom, hogy reteg igeny, senki nem fizetne elo egy ilyen szolgaltatasra amig a Waze/GMaps ingyen adja ugyanezt.
FőDudu
-
g0dl
addikt
válasz dragon1993 #18434 üzenetére
Mit jelent, hogy adtál neki wifi-t?
Nekem a gyári tud magyarul. Valahol azt olvastam, hogy ősszel, meg tavasszal van valami frissítés (szoftverhez)
Félre értés ne essék az éppen népszerű mobilos navigációs szoftver ( most éppen waze ) messze jobb bármilyen gyárinál, már csak a nagyobb forgalmi infót szolgáltató bázis miatt is. Ezzel együtt szerintem egyszerűbb helyzetben el lehet vele lenni.
Én is csak akkor használom, ha nincs kedvem a mobillal vacakolni.
Ami nekem a gyáriból hiányzik
- jelenlegi sebesség mutatása
- aktuális sebességhatár
- alternatív útvonalak mutatása -
KTTech
veterán
válasz dragon1993 #18491 üzenetére
Amiben nincs ECU védelem - azaz jelenleg egyetlen Toyotában sincs -, azzal nem fognak kulccsal szórakozni (3rd party megoldás nem létezik erre, hiszen nem blokkolható az ECU CAN busza, mert az semmi jóra nem vezetne, ha nincs erre felkészítve), egy lámpa feláldozásával, néhány mp. alatt bármelyik vihető.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Paxker315
addikt
válasz dragon1993 #18500 üzenetére
én szerpentinen lefelé egész biztosan hozzányúlnék gyakran
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
polonic
félisten
válasz dragon1993 #18500 üzenetére
Ez is 2023-as, 2.0 hibrid gr sport dynamic felszereltség és ebben nincs. Egyébként yarisban nekem tetszett q B fokozat. Meg egyébként lejtőn lefelé is jól tud jönni.
-
galervin93
őstag
válasz dragon1993 #18672 üzenetére
Kb. annyi, hogy kényelmesen elhelyezkedek a kocsiban, szó sincs arról hogy tizenpercekig pörög. Pláne hogy nyáron kb. 20 másodperc után le is áll, ha nem klímázok.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
ncc1701
veterán
válasz dragon1993 #18672 üzenetére
15-30 sec nem árt. Beülök, beröffentem, leteszem ami a kezemben volt, teló elő, waze indít, cím beír, öv beköt, és gó.
-
polonic
félisten
válasz dragon1993 #18714 üzenetére
Nekem egy magánrendelő volt, nevével keresve, nem a címével és megtalálta.
-
KTTech
veterán
válasz dragon1993 #18757 üzenetére
Nem.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
phaet0n
tag
válasz dragon1993 #18757 üzenetére
Elvileg memóriás ülés függő. Legalábbis Camry esetében az executive vip csomag esetében működik.
-
g0dl
addikt
válasz dragon1993 #18836 üzenetére
Szerintem nálunk sok éve nem volt olyan hideg, hogy akár fele-fele arányban a téli nyári már ne lenne jó.
-
No.01
őstag
válasz dragon1993 #18865 üzenetére
Nyilvan nem fog egy Toyota sem 9000-et forogni, de nem is forog annyit minden Porsche sem
Es hiaba becsulom nagyra a japan mernokoket azert az illesztesekre szerintem Porscheeknal jobban odafigyelnek ha masert nem akkor a lenyegesen kisebb darabszam vegett.Summa summarum: a bejaratast meg mindig nem lehet teljesen elfelejteni. Vagyjobba mondva el lehet csak valoszinuleg nem azon motorokrol fognak olvasni, h megtett bontas nelkul x szazezer km-t. Szerintem.
-
No.01
őstag
válasz dragon1993 #18868 üzenetére
Porsche motor miota keszul Gyorben? (nem kotekedek csak ez szamomra agyn uj info)
A teljes terheleses tesztre pedig (bar nem veszem magamra a Motor oil geek titulust mert nem vagyok) Azok teszt motorok, valoszinuleg a bemelegedesre is figyelnek nem hideginditas utan megy a full terheles azonnal (es az meg mindig baratibb, mint a hidegen terheles naponta tobbszor)
Tovabba azt is gondolom, h hiaba fejlodtek az olajok attol meg a bejaratas fontos legalabb annyira mint a hideg uzemben valo jaras merseklese. -
ncc1701
veterán
válasz dragon1993 #18868 üzenetére
De, fejlődött, ezért sem okoz gondot, nem úgy, mint régen a ladáknál plö, h 10ekm volt a bejáratás, viszont 60-80ekm-nél már generál kellett.
De bármennyit fog fejlődni, a kopás/bejáratás megmarad, ez az elv. De ha atomi finoman fognak majd tudni gyártani, és ezt gyakorlatilag garantálni tudják, akkor nyilván ott már nem lesz fokozott kopás az első x üzemórában. Viszont mostanra már jó eséllyel eljutott oda a történet, h tán nem rövidíti meg a motor élettartamát, vagy nem okoz kimutatható problémát. Nem tudom.
Én általában úgy vagyok ezekkel, h egy olajcsere kb 20eft szűrővel, nem kenyérre kell, és ha ártani nem ártok vele, akkor legyen. Éppen ezért cserélek automata váltóban 3L olajat is minden motor olaj cserénél is, időben nem több, árban 18eft, pont nem érdekel, nyugodtabb vagyok. Pedig a gyári periódusa 60ekm. -
ncc1701
veterán
válasz dragon1993 #18869 üzenetére
Ne is mondd. Az ólommentes forraszanyagok óta 10 év után simán kontaktos lesz az elektronika.
-
KubanitoS
veterán
válasz dragon1993 #18865 üzenetére
Nem kívánok belemenni ebbe a felesleges vitába, csak azt jegyezném meg, hogy ez a Motor Oil Geek nem egy random megmondó Jóska, neki ez a szakmája. A videó elején fel is sorolja mely cégeknél dolgozott, ahol kifejezetten a motorok kopásával foglalkozott.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz dragon1993 #18875 üzenetére
A kutya nem beszélt arról, hogy mi lesz 15-20 év múlva. A videó mindössze arról szól, hogy bebizonyítja, hogy valóban kerül sorja a motorolajba egy nyers motor esetében, ergo ezek nem gyárilag bejáratott, bekoptatott motorok.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KTTech
veterán
válasz dragon1993 #18875 üzenetére
Csak tovább gondolva az olajcsere-periódust a hibrideknél. Elvileg ugye 16000-es a csereperiódus (azaz nálunk 10E mérföld). Az autó az ideje legalább 60%-át EV módban tölti, még pályán is össze szokott hozni 25%-ot akkor is, ha benzinkúttól benzinkútig megyek. Ezek alapján a motorban nagyonmaximum 10E km-nyi valós futásteljesítmény kerül, ráadásul az is a lehető legkedvezőbb módon, hiszen a felhasználó kizárásával kerül meghatározásra a fordulatszám, és a nyomatékban segíti a hibrid rendszer is.
Egy másik off márkánál, ami mild hibrid is 16E a csereperiódus, ahol végig megy a motor, hiszen elektromos módban egy mm-t is képtelen lenne megtenni.
Akkor a két motor közt vajon melyik kopik jobban? Kötelező olajcsere a "bejáratás" alatt egyiknél sincs meghatározva a kézikönyvben.
Illetve a különbség annyi, hogy a második off autóra kemény 3 év / 100E km-es teljes körű garancia van, míg a Toyotára 3/10 év (3 év alap, de ha a Toyotánál van szervizelve, akkor akár 10 évig kitolható)/160E km a teljes körű garancia...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
polonic
félisten
válasz dragon1993 #18900 üzenetére
Ez is 2023-as corolla. Nekem azóta nem jó vmi. Az alkalmazás is meghülyült.
-
g0dl
addikt
válasz dragon1993 #18949 üzenetére
Megjegyzem az azért elég hibás tervezés, hogy vezetés közben b@$z0g@tja ilyenekkel a használót.
Kicsit olyan, mint mikor el kezd csipogni össze-vissza és kiír egy három mondatos figyelmeztetést, mert talán ( de ez csak tipp, mert elolvasni vezetés közben esélytelen biztonságosan) nem tudja beazonosítani az út széleit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen