- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborn1
tag
válasz JóGéza #13123 üzenetére
Szerintem is a hanggenerátor lesz. Miután vezettünk Camryt és a kereskedésben álltak vissza vele (elektromos üzemmódban) a helyére azt figyeltem én is, milyen "hangos" az elektromos hajtás benne. Gondolom ez ilyen (EU-s?) biztonsági feature, ha suhansz a városban halljanak a gyalogosog pl zebránál.
-
Senhi
aktív tag
válasz JóGéza #14069 üzenetére
13,7 + apró. Következő modelévből a comfort style plus lett volna csontra ennyi szóval laza 1 millát ráemeltek, így nem is sokat gondolkodtam. Azt bánom kicsit, hogy fél éve már nézegetem és nem rendeltem meg akkor.
Tom1939: Köszke. Felni és gumi árakat elnézve két kezem összetenném egy ajándék szettért. Amilyen szerencsém van, október-novemberre csúszik az átadás... minőségi nyári papucsokkal
-
őstag
válasz JóGéza #16892 üzenetére
Állítólag egy ceruza elem is elég lenne De a 2,5-esnél több elektronika szétment bikázás közben, azóta jött ki az iránymutatás ha nem így ahogy a nagykönyvben leírták akkor nincs gari (és hangsúlyozottan USA, itthon nem láttam ilyet). Az hogy most ez azért van mert valamire nem gondoltak (elbaltáztak), kivételesen ritka pech volt néhány esetben , vagy semmi alapja (kifogás mindig jó, csak fizetni ne kelljen)fogalmam sincs. De ha bárkitől kérdezi toyota szerviz akkor csak hivatalos negatív pont volt használva
-
őstag
-
őstag
válasz JóGéza #16982 üzenetére
Az előző széria ami együtt ment a peugeot/citroen csapattal az robotváltós. És abban a kategóriában (nem magas léc...) annyira nem is rossz. Cipruson kaptam bérautóként 5 napra (c1 citroen volt).
A mostani az cvt ami elég nagy ugrás. Tetszik is az aygo mert emlékeztet az iq-ra. Csak borzalmasan kicsi hátul, jobban örültem volna valami iq szerűnek azt a plusz 0,7 métert nem érte meg a majdnem ugyanolyan használhatatlan hátsó ülés (az 3 méter volt, az aygo meg 3,7 méter).
Isten bizony csak újra kellene gyártani az iq-t (led lámpa, apple car, és csókolom jó az 1.0 cvt).
szerk: kttech kár, mert ritkán használt autónak kb tökéletes egy 1.5 cvt yaris, kevés kilométerrel a fogyasztás sem üt agyon, és karbantartva 20 év múlva is autó
[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
válasz JóGéza #19846 üzenetére
Igen, a bal térd környékén (de keresni kell a gombot, sötétben, vezetés közben elvonja a figyelmed --> veszélyes lehet). Ehelyett jobb lenne, ha az automata mód gomb után még a kart is előre kellene billenteni, ha aktiválni akarod. Hátha lesz egyszer egy frissítés erre, mivel ez szoftveres kérdés
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen