- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashback
addikt
Szerintem te CAN busz támadásra gondolsz. Az most a felkapott új metódus. Azzal egyenlöre csak ki tudják nyitni a kocsit de elindítani nem. Persze ehhez a CAN hálózathoz hozzá kell férni. A RAV4-nél szétfeszítik a lökhárítót és a lámpa mögötti kábelkorbácsra csatalkoznak rá. De ez nem 1-2 perc azért.
A másik ami müködik kb minden autó esetében mikor ki akarod nyitni távirányítóval akkor "ellopják a jelet" és a kocsi felé pedig zavarják. Ilyenkor ha megvan a minta kikapcsolják a zavarást és te gyanútlanul még 1x rányomsz.
Az egyedi védelem mindíg jó. Csak téged ne gátoljon.
Az elsö Hondámba valami custom riasztó volt és egyszer úgy gondolta nem ad gyujtás jelet. Akku le, vissza majd jó lett. De elég kellemetlen tud lenni. Amúgy ha el akarják lopni úgyis elfogják.
Filléres tipp: Az elözö autóimra ragasztottam az ebayröl rendelt matricát hogy GPS security system, de ez is csak az amatöröktöl véd. Meg lehet az is hogy csak szerencsém volt.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
KTTech
veterán
A régieknél még lehetett, bár a Priusoknál már az sem működött régen sem teljesen elektronikus sok esetben a váltó. A kormánylakatok működnek (na nem a gyáriak, azt 10mp alatt el lehet törni), hanem a jó vastag, műszerfalba beleakaszkodók, de azoknak is a zárszerkezete viszonylag könnyen feltörhető...
Tényleg nincs, amit ne lehetne elbugázni néhány mp-en (max 1 percen) belül, megfelelő felkészültség mellett. A mechanikus zárakat a legegyszerűbb úgy megkerülni, hogy feldobják egy lopóautó hátuljára, 2 emberrel ez kevesebb, mint 60mp alatt kivitelezhető. Biztonságos helyen meg korlátlan idő áll rendelkezésre az esetleges mechanikus védelem kiiktatására.
A legjobb azoknak az autóknak a védelme, ami ugyan viszonylag könnyen feltörhetőek, de nincs értelme elvinni, tipikusan a Tesla-k, mivel ott minden nyomon van követve, hiába lopják el, nem tudják továbbértékesíteni, ami jelentősen csökkenti a lehetséges bevételt.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Drizzt
nagyúr
Hat, aprilis 1-tol ervenyes arlistakent raktak. Mondjuk ebbol akar azt is lehetne gondolni, hogy viccnek szantak. Igazabol amugy ha valami mas markaneven adtak volna ki ugyanezt, akkor kevesebb ok lenne a hisztire, de Priuskent szerintem nem tul szerencses ilyen aron adni.
Azert probakorre elvinnem, de ennyiert biztos nem veszek autot.I am having fun staying poor.
-
KTTech
veterán
Kapcsold ki a smart key rendszert, és akkor ki kellene bírnia az akkunak, bár a beépített segélyhívó/GPS rendszer akkor is folyamatosan meríteni fogja a 12V-os akkut. 10 napot nekem kibírt a Yaris, de én folyamatosan, minden nap több órát használom, így a kis akku folyamatosan maximumra van töltve. Azoknál, akiknél elsősorban rövidebb távokra használják (azokra sem sűrűn), nem bír ki ennyit... erre a problémára a legjobb megoldás egy napelemes csepptöltő.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Itt kint a hivatalos megoldás, amit a Toyota ajánl (márkaszervizben), egy bárhonnan beszerezhető napelemes csepptöltő, ami rá van kapcsolva a kocsi 12V-os rendszerére. A márkaszervizben a szervizcsatira dugják rá általában, így nem kell megbontani sem az autót.
A Covid lezárások alatt százával - vagy inkább ezrével - haltak le a hibrid autók, mert annyira keveset voltak használva -akkor is csak rövid utakra-, hogy ez lett a "hivatalos" megoldás, illetve a másik megoldás a heti legalább 60 perc járatás volt. Ugyanez igaz minden más esetre is, általában olyanok alatt állnak meg a járgányok, akik ilyen jellegű használatban tartják az autókat (pl. második-harmadik autónak használják). Aztán persze fel vannak háborodva, hogy lemerül, és nem fogadják el, hogy ezek nem olyanok, mint a hagyományos autók, hanem bizony lemerülnek (mondjuk a Toyota Yaris Hybrid UK topicban volt olyan is, akinek a Polo-ja merült ugyanígy le, rendszeresen).
Idézet a Toyota.co.uk oldalról:
"If you have a 12V battery trickle charger, or a solar panel charger, and are confident using them, then these are a good option to keep the battery fully charged while the vehicle is stationary for a period of time.
We recommend you put the car in ‘Ready’ mode for about 60 minutes before switching it off again and repeat the process at least once a week, providing you can carry out this procedure while adhering to the government’s advice regarding social distancing and Coronavirus (Covid-19). Please do not leave your car unattended when it is in ‘Ready’ mode."
Azt a benzint tényleg ki kellene belőle használni és jöhet a helyére az állás idejére egy kevés 98-as (amúgy felesleges lenne bele).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
-
őstag
Kolléga ajánlotta itt [ezt] ami működésben teljesen jó (ráteszed műszerfalra, bedugod, kész). Két dologért aggódom: egyrészt hogy feltörik érte az autót (és nem a 30 ezres napelemet féltem, hanem a feltörés kár aggaszt), másrészt hogy ki kell húzni indulás előtt különben kivághat ezt-azt a leírás szerint.
Gyári megoldás utánkérdezésre még nem volt időm, de rav4hez nyoma sincs magyar és osztrák toyota honlapokon (tehát majd maileznem kellene).
-
KTTech
veterán
A nagy akku le van fizikailag választva, biztonsági okok miatt. A plugin hibridek tudják tölteni a kis akkut, ha áram alatt vannak.
A kis akku egyébként bőven elég méretű, normál használnatra. 3 hónap használatmentesen már a nagy akkut is károsítaná...www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
A "Ready" módban el tudja indítani a motort, hogy feltöltse a nagy akkut, bármikor. A Ready módban minden rendszer működik, hiszen az a rendszer üzemkész állapot, amiben vezeted az autót. Abban az állapotban tudja tölteni a kis akkut is, ahogy normál vezetés közben is tölti, és nem veszélyezteti a nagy akkut a lemerüléssel sem (próbáltd meg N módban tartani, 10-15 perc után gyönyörűen kapni fogod a "Hibrid akku károsodhat" üzenetet, mert ebben a módban képtelen tölteni a nagy akkut a motor, ellenben a 12V-os rendszer is arról működik - és nem a kis akkuról).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
vicces
addikt
Szerintem a szerver akadályozza s kommunikációt
Nálam igencsak foghíjas a hybrid-trainer.
1 hete foglaltam éves szerviz-időpontot az app-ben. A biztonság kedvéért bementem másnap a kereskedőhöz. Meglepetésemre már be voltam írva kézzel az időpont naplójában.
De még jó, hogy bementem, mert csK az app-al időpontom lenne. Igy viszont ingyen csereautó is lett a szerviz-időpontot idejére
A toyota szerverei igy vagy úgy de vagy működnek vagy nem. (Németország):)
-
Flashback
addikt
De legalább variálhatod a színeket. Kérhetsz 2 színű fényt. Még így nagyobb a paletta mint a Teslanál.
Itt a németeknél nagyon a megy most a fóliázás. Olyan mintás autókat látni...
Tényleg védő fóliára van valami ajánlott cég BP környékén?Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Paxker315
addikt
áh, nekem a fehérre és ezüstre van ingerem, meg a homokszínre, a többivel hagyjanak békén
Amúgy néha belenézek a poszt-facelift-es T27-es Avensisek (csakszedan és csakautomata) árazásába, és számomra furcsa: miért listázzák őket azon az áron? Főleg, hogy míg VAG-konszernnél elég gyakran látom az első-hátsó parkradart meg viszonylag jó motorizációt, addig itt gyakorlatilag csak szívóbenzin, kisebb dízelek elérhetőek, első radar kb alig akad náluk (pedig ilyen kialakítású bódénál már nem elvetendő). Sem duplakuplungos váltóval, sem hibrid rendszerrel nem készültek, mégis, "felárazta őket" a piac.
Mi lehet az oka? Nekem nagyon tetszenek élőben, a csomag tartalma viszont nem annyira jött be. Kicsit "sajnálom", mert a camry hajtásláncával az egy számomra is megfelelő választás lehetett volna, de valahogy sem a hagyományos CVT, sem a szívóbenzin vonal nem annyira mozgat meg Valahogy az egész T27 facelift utáni Avensis kicsit "mostohagyereknek" tűnik a cég palettáján.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Pompiere
csendes tag
Akárhogy nézem a 116 ezres tetőcsomagtartó ár egyik variánsnál sem játszik.
HB: 154700 Ft.
SD: 150800 Ft.
TS: 149100 Ft.Egyébként mit értesz az alatt, hogy "univerzális"? Szerintem egyik fajta tetőcsomagtartó nem való a másikra. Ha egyforma lenne mind a háromra, akkor az árak is megegyeznének.
-
WaterWawe
őstag
Igen, ezek a videók jók, csak ez a 2.0 motorral van.
Itt az 1.8 tényleg nem egy erőgép, de tud azért húzni, meggyőző.Én sem gondolnám hogy ekkor árkülönbséget megér a 2.0.
-
KTTech
veterán
Én ezt az adaptív tempomattal oldom meg: hosszan lefele nyomva, 5km/h-s lépcsőkben csökkentem a sebességet és hagyom, hogy a maga tempójában szépen lelassuljon, fékezés nélkül (persze előre gondolkozva, meg tudom saccolni, mekkora táv kell neki). Onnan meg már ismét tudja tartani a beállított értéket.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
A másik lehetőség, hogy bekapcsolod a táblafüggő dinamikus tempomatot, és amilyen táblát felismer, le és fel hosszan nyomva a + - gombot (attól függően, hogy alacsonyabb, vagy magasabb az érték), beállítódik. A limiteket nem csak a táblákból tudja szedni, hanem a beépített naviból is.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
Spritmonitor, sajnos nem full automata, csak a fogyasztást illetve a megtett távot számolja az előző óraálláshoz képest.
Amit meg kell adni: óraállás, tankolt üzemanyag mennyisége (illetve, hogy full tank volt-e, ha nem, akkor nem tud átlagot számolni majd csak akkor, amikor ismét teletank lesz) és a fizetett összeg (illetve, hogy milyen valutát használtál, de ez automata, változtatni csak akkor kell ha pl. nem az UK-ban tankolok, aztán átváltja majd magának esetemben fontra a hosszú távú statisztikához).
Opcionálisan meg lehet adni, hogy hol tankoltál, milyen gumit használsz, megy-e az AC stb.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
vicces
addikt
-
AssAssynn
őstag
Én azt tapasztaltam, hogy először visszatölt, akkor nem fékez, utána meg, ha tényleg fékezned kell és jobban rátaposol, akkor meg rendesen ráfog már, de őszintén nem tudom mennyire jó az a féknek, hogy először nincs használatban, utána meg hirtelen nagy erővel van igénybe véve. Szóval nem nagyon van átmenet. Ez pont ugyanaz, mintha egy hagyományos kocsival nem fékeznél finomakat, hanem mindig csak beletaposnál erősen a fékbe. Ettől deformálódni is tud a tárcsa. Ennek jele, hogy fékezéskor remegést, hasonlót tapasztalni.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
KTTech
veterán
Nálunk azért mások a távok, mint Mo-n. Ha elugrunk valahova országon belül egy egy napos kirándulásra, az is simán lehet akár 8-900km is (de egy otthon-Dover kirándulás is több, mint 500km).
Az UK-Mo távot már 6-7x megcsináltam így, szóval ismertem a buktatókat 😃
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
vicces
addikt
mifelénk úgy mondják hogy "halbe Tacho" a követési távolság.
azaz amennyivel mész km/h-ban elosztod 2-vel és annyi métert tartasz. egyébként a 2 másodperces szabállyal kb egyezik, csak így könnyebb megjegyezni. persze alig tartják be errefelé is. izgi, amikor a 40 tonnással gurulok és a másik ilyen iq-figther tart vagy 5-8 távolságot és én a távolságtartóval gurulok. az meg bármikor nyomhat egy satuféket, mert körülöttünk is ide-oda bevágnak a kisautók..
este egyébként ilyenkor felkapcsolom a ködlámpát hátul és ez többnyire használ és felveszik a rendes távolságot.:)
-
KTTech
veterán
Igen, 3-6 hónapig. Aztán megromlik a benzin, és a modern motoroknak gyorsan sanyi lesz tőle... ugyanennyi erővel vehetsz egy napelemet egy Tesla akkupackkal és félre van téve 60kWh ingyen energia folyamatosan.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen