- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drizzt
nagyúr
válasz Flashback #16141 üzenetére
Ezek az eredmények mennyire télies körülmények között születtek? Mert azért a hibridek jóval rosszabb fogyasztást szoktak hozni télen. Mi lesz így nyáron? Nekem az 1.8-as 2019-essel 5.5 körül alakul tipikusan manapság az átlag, főleg autópályával. A városi fogyasztás meg konkrétan rosszabb szokott lenni ilyenkor a fűtés, meg pár kilométeres táv miatt.
I am having fun staying poor.
-
AssAssynn
őstag
válasz Flashback #16143 üzenetére
Neked milyen van, hibrid?
Én olyan felhasználásra keresek autót, hogy napi 4-6x megyek 1-3km-ert. Mindig megállok vele több órára. Ilyenkor télen szerinted a hibrid sem fogyasztana jól? Vagy mi számít neked jó fogyasztásnak?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
OCTAMD
őstag
válasz Flashback #16159 üzenetére
Biztos nem,hiszen pont most szenvedek hogy legyen 4.gen diagnosztikám,le kellett cserélnem a 2019.március gyártású C-HR miatt a régieket,mert a 4.genhez más diag kell,pont még kell szereznem egy obdlink lxet is
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
Ck.
addikt
válasz Flashback #16161 üzenetére
Sajnos nem szokása a Toyotanak/Lexusnak egy adott modellen belül frissíteni a hybrid-rendszert, hiába elérhető azóta egy teljesen új generáció.
A 2022-es, kifutó szériás RX 450h és a 2021-es NX 300h is pl csak 3. generációs hybrid-rendszerrel van szerelve, amivel annak idején 2015/16 tájékán kijöttek.[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
-
OCTAMD
őstag
-
őstag
válasz Flashback #16350 üzenetére
Érdekes csak most szúrtam ki, van új corolla cross árlista, benne az 1.8-assal. Azzal belesimul a többi hibrid corolla árba (12,8-tól).
szerk: a dátumot nem változtatták a listán de ha jól látom vagy egy millával olcsóbb lett a rav4... ránéztem mert írni akartam hogy az első élhető rav4 a comfort style plus szerintem, és a corolla crossból elég a comfort business ami 13,4 (és erre akartam írni hogy a rav4 meg 16,5 de nini "csak" 15,5)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Flashback #16371 üzenetére
Én meg szép lassan majd próbálok nagyobb autóval is közlekedni, de elsőre méretben (és persze anyagilag is...) sok lett volna a highlander. Már a rav4 is brutál nagy az előző scrosshoz képest. Mondjuk ledöntött üléssel brutál mennyiségű cucc belefér (épp most játszott szerepet egy túl kis teherautót küldtek költözéshez kis magyar tragikomédiában).
-
Nemo1001
aktív tag
válasz Flashback #16478 üzenetére
yaris verso,pedig működni kellene annak a funkciónak de hiába nyomkodom a (Navi,TRIP) nem csinál semmit max annyit lehet hogy mph/km ezt lehet változtatni az egyik ismerősömnek is ugyanez van ott simán tudja változtatni,viszont a műszerfalon ami mutatja a vizhőfokot mondta az ismerősöm addig ne indit míg zöldre nem változik (cool) miután ez eltűnik akkor lehet csak inditani,viszont ez is eltünt csak pirosszínű hőfokmérő aztán el is tűnik.
(nem találtam hozzá kezelési könyvet magyarul vagy angolul) russzki van vagy németh.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Flashback #16617 üzenetére
Az simán jelentheti hogy megrendeli a mostani Rav4-et és megkapja a következő generációt... Majd számolj be a corolla crossról, a most csordogáló tesztek alapján nagyon jól sikerült az új hibrid. Pedig elsőre rosszabb fogyasztási adatokat adtak ki róla, de most simán jobb fogyasztást hoz mint a rav4 (valahol ez a normális, csak furcsák voltak az első adatok).
-
őstag
válasz Flashback #16620 üzenetére
Igen, sajna az árgarancia is vagy a múlté vagy nem olyan biztos mint régen. Mondjuk múlt áprilisban is már aggódtam hogy lesz e árgari... És ki tudja az új modell rav4 mennyivel lesz drágább. Mondjuk corolla cross céges ajánlatok egész jók most ahogy nézem a hahu-t, főleg 1.8-assal (városi cégautónak teljesen jó szerintem).
-
almafa42
aktív tag
válasz Flashback #16625 üzenetére
Simán lehet, JIT jó a stabil ellátási láncoknál, ha azok borulnak akkor a gyártás is velük együtt.
GR86 esetében van több más faktor is. A Subaru Gunma gyárában készül, ugyanazon a gyártósoron, mint pl a Forester. Utóbbin sokkal nagyobb a profit marzs, feltételezem szűkös kapacitások esetén nem ez a pénz igazából nem hozó, de brand szempontjából fontos modell kapja a prioritást. Voltak ezen kívül EU-s homologizációs akadályok ('24 júniusától üzembe sem lehet helyezni EU-ban ezt az autót), plusz kicsiny hazánk nemzetközi prioritásban elfoglalt helye sem túl kecsegtető (nyugatra már egy éve mennek a szállítások). Halmozottan hátrányos helyzet :/ -
Senhi
aktív tag
válasz Flashback #16628 üzenetére
Itt egy elég részletes leírás, hogy hogyan is működik a dolog: https://kentindell.github.io/2023/04/03/can-injection/
Sajnos tényleg megvan 2-3 perc alatt a művelet, szétszereléssel együtt (lásd a cikkben linkelt videót) és az autó is indul. ECU csak annyit lát a támadás során, hogy itt a valid kulcs, nyomd a gombot haver és mehetünk .
Egy megfelelő pontra berakott immobilizer segíthet, pl. előző gen-es rav4-re úgy kötötték még be anno, hogy a gázpedál jelére volt kötve és bár az autó járt, de amíg nincs deaktiválva addig nem reagál semmire. Mostani rav4-ben még nem sikerült megfejtenem, hogy hova is kötötték, mert ha aktiválva van akkor gombnyomás után pillanatra életre kell mintha gyújtást kapott volna, majd fél másodperc elteltével fogja magát és leáll teljesen . Mindkettő a márkakeres m43. Aztán, hogy a valóságban mit ér az másik kérdés...[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
-
Upo
addikt
válasz Flashback #16633 üzenetére
A keyless ECU ugyanúgy CAN buszon üzen, hogy rendben van a kulcs, indíthat az autó. Ezt az üzenetet is tudják utánozni. Tehát rákerül a dobozka, nyitod, nyomod a gombot és elhajtasz.
Aki nagyon akarja, az meg tényleg pártíz másodperc alatt viszi. Olyankor nem nagyon állnak neki szerelgetni, simán betörik a lámpát, addig roncsolják amíg a vezetékköteg előkerül, onnan még 5 másodperc hogy elhajtson. Összesen nincs fél perc és már viszik.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
KTTech
veterán
-
KTTech
veterán
válasz Flashback #16677 üzenetére
Felénk nem létezik csak benzines a Cross-ból, kizárólag HSD van... pedig jobban örültem volna, ha a HSD megkapja a benzines motorját a dupla (port és direkt) befecskendezéssel, ami jól jött volna nagyobb sebességnél.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
válasz Flashback #16683 üzenetére
Nem meglepő, a helyi forgalmazó döntése, hogy a piac mire vevő.
A németeknél nem kapható a szedán sem, csak a ferdehátú és a kombi.
A Toyota általában elég jól monitorozza, hogy mire vevők az adott országban a vásárlók, és mire nem. Itthon (és kelet-európában) ezért kapható a benzines Corolla, és a szedánt ezért adják szívó motorral, míg a Nagy-Britanniában gyártott kaszni változatokhoz az 1.2T motor kapható csak.
Feltehetően aki sima benzinest keres, az nem Corollát akar arrafelé...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
Senhi
aktív tag
válasz Flashback #16705 üzenetére
Fél év van még a téli szezonig hátra, ha október vége lenne azt mondanám vegyed a gyárit, mert mindenki marketplacen téli szettet akar pánikvásárolni, de tavasz közepén én még kicsit várnék.
Ettől függetlenül a gyári se rossz ajánlat szerintem, végül én is megvettem, mert csak 15-20%-kal lett volna olcsóbb használtan, új gumikkal és tpmssel, de szeptember végén már sehol nem találtam. Persze aztán február végén volt fent teljes téli szett, féláron, de akkor már senki se akar azt venni . -
Senhi
aktív tag
válasz Flashback #16718 üzenetére
Ide üsd be a 2 méretet és nézd meg mennyire lesz ballonosabb: https://tiresize.com/comparison/
Aurisnál nekem a 16 es 17" közt 15mm volt az oldalfal magassága közti különbség és brutál mód érezni lehetett, nyári össze-vissza ütött, míg a téli vajpuhán vette a kátyukat.
Most rav4-nél 18 és 19" közt csak 5mm az eltérés és nem igazán veszem észre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Hálózati / IP kamera
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- Vicces képek
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Mercedes topic
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Milyen routert?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen