Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sellerbuyer

    őstag

    Ha valakit esetleg érdekel, mert hasonló gondokkal küszködik:

    Felhívtam a TP-Link helpdesk-et, ahol elmondtam, hogy az új sorozatú 1043ND-ket folyton újra kell indítani (áramból kihúz-bedug módon) az intézményünknél, mert egyszer csak nem lehet elérni a webadmint és leáll a wifi is.

    Először is elnézést kértek a hibáért, azt mondták, hogy tudnak róla. Az új sorozatban a proci miatt nagyobb terhelésre azonnal fagy a rendszer. Alapvetően az okozza a hibát, hogy túlmelegszik a processzor.

    Minden egyes nap csesztetik a gyártót magyar oldalról, hogy oldják meg a problémát.

    A mérnökök dolgoznak már az új firmware-en, ami meg fogja oldani ezt a gondod, nagyon rövid időn belül várható, hogy ki fogják dobni. Addig pedig nem marad más, mint a kihúz-bedug módszer.

    Korrekt hozzáállás, így az ember szívesebben vár türelemmel. Mi 4 db ilyen új szériás routerrel szívunk, 2-3 naponta kell újraindítani őket, nagyon várom már az új firmet. :)

Új hozzászólás Aktív témák