Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Volt UPC Tv most már Vodafone. Kérnék egy gyors nyugtató helpet, mert szétvet az ideg hamarosan.
    Kettő TV-nk van, a fő TV az a Vodafone boxot használja nyár közepe óta, viszanézős ...stb. A másik szobában lévő Tv az még a régi UPC-s Horizon (nem visszanézős) boxot használja. Ezzel van gondom. Ma este felé, kábé egy órával ezelőtt a TV-n megjelenik egy üzenet, fekete háttérrel, hogy SMARTKÁRTYA HIBA/KORLÁTOZÁS. Csak az a bökkenő, hogy nem Smartkártyával használom!!! Belépni nem tudok a távirányítóval a Horizon Menübe sem, mert akkor is ezt kapom a képernyőre. Csak néhány analóg adást lehet nézni. Mi lehet ez? Ügyfélszolgálat Technikai segítsége végigmérte a végpontig, nincs hiba, és azt mondták, hogy kicsit gyengébb a jel mint kellene, de más hibát nem látnak.
    Az lehet, hogy meghalt a Horizon box? És az okozza ezt?
    Számlák fizetve mindig, időben csoportos megbízással.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák