Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jenne

    senior tag

    válasz sacaboy #75512 üzenetére

    Szia!

    Én nagyon rég óta UPC-s vagyok, van már vagy (szerintem) 20 éve legalább. A történet a következő. - 2017 szeptember elején hívtak az UPC-től, hogy lenne egy jobb és kedvezőbb csomag ajánlat attól, amit akkor éppen használok. Akkor éppen a Digital Bronz/Fiber Power 100/NonStop S telefonnal és felvevős DVR opcióval volt a csomagom. Hűségidős voltam akkor is, 2 éves hűséggel és még volt vissza belőle 6 és fél hónap, mert a 2 év csak majd 2018 március 18.-án járt volna le. Az ajánlat akkor, 2017 szeptemberben a Bronznál egy magasabb Digitál Gold TV lenne és a 100-as internet helyett a 150-es Fiber Power lenne a telefon az maradna. Elfogadtam mert majdnem egy ezressel olcsóbb is volt az ajánlott a havi díja mint a bronz csomagomnak addig. Ez is hűségidős lett és 2 éves és idén szeptember elején jár(na) le. Na de..! Tegnap este hat órakor hívtak az UPC-től, hogy lenne egy ajánlatuk.... :F
    A beugrató magyarázat. - Mivel ez a Gold csomag hamarosan kivezetésre kerül, lenne egy másik helyette de nekem kell kezdeményeznem és megszüntetnem a mostanit és rögtön egyben ezt az újat megrendelni, így nem lesz hűségidő előtti felmondás a részemről és minden megy tovább. A lényeg most jön...az új csomagban ( csak a neve változott meg) lenne 6 új csatorna, a régiben, a Goldban viszont megszűnik öt így több csatornám lenne és a havi díja így már február 23-tól az új lenne, azaz 8768 FT!
    Eddig fizettem a Gold csomagért 6833 Ft-ot havonta. Kérdeztem hogy ebben mi az üzlet nekem, miért járnék jobban, ha még jóval drágább is lett? Válasz ... hát mert több csatornám lesz! :DDD Én meg visszakérdeztem, hogy azzal az egy csatornával? Ekkor már közel nem volt barátságos az ügyfeles hölgy hangja. Rákérdeztem, hogy a mostani Gold csomagom az nem fog megszűnni ugye akkor sem ha most, fél évvel a lejárat előtt, nem váltok az újra és nézhetem a Gold-ot a hűségidőm végéig? Természetesen nem szűnik meg, de ki lesz vezetve hamarosan a Gold csomag. Mondtam, hogy ha így van és nem gond akkor inkább várjuk meg a hűség időm végét, a szeptembert, akkor vagy előtte pár héttel biztosan még újra meg fognak majd keresni az UPC-től egy következő ajánlattal. Na erre se szó se beszéd, az ügyfélszolgálatos egyszerűen letette a telefont.
    Hát ez is egyfajta ügyfélbarát hozzá állás.
    Így most azt fontolgatom, hogy szolgáltató váltás lesz ebből és a Telekom az. Optikai kábel van kiépítve a házunkban így nem kapok kevesebbet sem internetben sem TV csatornákban a mostani UPC-nél, és mind a kettő TV-m visszanézős és felvevős lesz majd és csak 7400 Ft lesz a havi díja.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz #72010496 #75518 üzenetére

    Szia!

    Nem igazán érdekel az plusz 20 csatorna, ha egyáltalán plusz az. Szerintem most is van vagy 30 HD csatornám az tuti.
    Csatorna kiosztás, ezek vannak nálam a lakcím beírása után. És valós csatornák mert valóban mindegyik megvan és működő csatorna.
    [link]

    (#75520) Madycsa
    Ha tegnap aláírtam volna akkor a jelenleg élő hűségemből visszalévő még 6 hónapomra rögtön havi 2 ezerrel többet fizetek a mostaninál, ami meg érvényes 6 hónapig. :N
    Egyébként ma délelőtt bementem a helyi UPC irodába, ez a Gold csomag kivezetés ez még csak előzetes terv és év végéig biztosan megmarad.
    Ki van ez találva.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz merqree #75527 üzenetére

    Szia!

    Talán itt?
    Az oldal alján, ha odáig legörgetsz, akkor ott van egy letöltési lehetőség is.
    Remélem ezt kerested. :)

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz adika4444 #75526 üzenetére

    Szia!

    Hát most már, a mai reggeli UPC-s látogatásom után meg főleg, nagyon hajlok a telekom felé. Egyedül azért Ők lennének a választottak, mert ott van még ez a visszanézhető/felvehető lehetőség. Jó lenne nekem a flip is, havi 4 ezerért, mivel ők a telekom része, de sajnos nekik nincsen visszanézhető/felvehetős szolgáltatásuk.
    Ma reggel elmentem a helyi UPC irodába (Pécs-Árkád) bár ne tettem volna. Én voltam egyedül mint ügyfél, rajtam kívül más senki ügyfél nem volt az ügyfélszolgálatnál, így azonnal fogadtak.
    Röviden vázoltam miért jöttem, és hogy a napokban kerestek az UPC-től telefonon. Kérdeztem, hogy esetleg lenne-e jobb, kedvezőbb és a lehetőleg mostani havi díjamnál nem drágább lehetőség. Elkezdte a szokásos dumát a hölgy, hogy megszűnik a Gold és az új csomaggal jobban járok, mert több csatorna lesz benne...bla-bla-bla. Ekkor kezdtem idegbe jönni és megkérdeztem, hogy a hűség lejárta előtt bejövök akkor esetleg tudnának mondani kedvezőbbet? Mert a mostani csomagom is bőven sok is már, nem is kell ennyi csatorna. Na ettől kezdve olyan lett az arca, mintha rögtön meg akarna köpdösni engem. Olyan hangra váltott, hogy ha nem nő lett volna, bizony mondtam volna pár keresetlen bővített mondatot. Azért elmondtam neki, megérdemelt egy kis tüskét, hogy a mostani Gold csomagommal szemben a telekom csomagja például, ami szintén 8600 Ft lenne mint az amire UPC most rá akar beszélni, ad szintén 150 TV csatornát ebből 41 digitális, plusz ingyenes Moziklub opciót, meg kettő külön vagy akár három külön egység a két szobánkban lévő TV-khez, mindkettő felvevős lehet, de csak 1x kell megfizetnem a havi 1100 FT-ot akkor is ha kettő vagy három beltéri egységem van (UPC-nél annyiszor 1500 Ft ahány beltérim van!)) és a telekomosnál felvétel közben nézhetek másik műsort is akár, nem mint az UPC-nél(!) aztán ott a 150/50-es net, ráadásul csak 1 évre kell hűséget fogadnom és még grátiszként az első három hónapban elengednek a csomag árából is, a havi 8495 FT helyett az első 3 hónapban csak 6275 Ft-ot kell fizetnem havonta.
    Elnézést kérek a hosszúra sikeredett írásért, de nagyon bennem van az ideg. Több mint 20 éve vagyok UPC ügyfél, de nem ezt a hozzáállást vártam volna el.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz blakey #75530 üzenetére

    Köszi. :R
    Csak most kicsit elment a kedvem az UPC-től.
    Ha már hűség lejárat. Ezt hogyan kell intézni? Mármint ha lejár a hűségidőm és nem akarom a lejárat napja után tovább? Mert másik szolgáltatóhoz megyek át.
    Írásban kell beadni a helyi (nálam a pécsi) ügyfélszolgálatnál? Mennyivel előtte kell jeleznem náluk?
    Bocs ha nem tudod de talán hátha itt majd valaki tudja. Ezt sajnos elfelejtettem ma reggel megkérdezni, pedig ott voltam bent náluk. :O

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz Intruder2k5 #75536 üzenetére

    Szia!

    Na ezt jó hogy beírtad, mert éppen erre (is) rákérdeztem ma reggel. Ha nem teszek semmit, azaz se nem kötök újabb hűséget sem nem mondom fel semmi... és ha lejár x év x hó x napján, akkor a hűség lejáratát követő napon megy tovább minden, nem szűnik meg, nem kapcsolják le. A TV csatornák, az internet, a telefon (ha ezek is vannak) minden megy tovább de valóban átvált onnantól határozatlan idejű szerződésre ami már bármikor, bármelyik napon lemondható de az addigi csomag havidíja az már jóval drágább lesz, mert nem hűséghez kötött ....stb. Valami ilyesmit mondott az ügyfélszolgálatos hölgyike. (ekkor még, beszélgetésünk eme stádiumában még viszonylag normális hangnemben válaszolgatott)

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz blakey #75533 üzenetére

    Szia!

    Bocsi de belezavarodtam kicsit. Akkor Te most az UPC-nél vagy? Vagy a telekomnál van minden Nálad?

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz blakey #75542 üzenetére

    Alapvetően semmi bajom az UPC szolgáltatással. Magával a szolgáltatással és a minőségével sem. Nagyon ritkán van/volt valami kisebb kimaradás. Legutoljára valamikor talán 2 éve (?) amikor egy országos nagy vihar megtépázta a rendszert és az antennákat. Hat órán belül kijavították, visszaállt a teljes szolgáltatás. (a szomszédomnál DiGi TV van, ott két napig dolgoztak, két napig nem volt sem TV szolgáltatás, sem internet sem telefon)
    Egy bajom van csak velük (ezt a mostani erőszakos és inkorrekt ajánlatot nem számolva), hogy mivel felvevős opcióm is van, csak azt a csatornát nézhetem a felvétel alatt ami felveszek. Nem lehet közben máshová, másik csatornára kapcsolni.
    Mielőtt erre az új Horizon-médiaboxra cserélték volna, az előző médiaboxom az olyan volt, beépített merevlemezzel, bár külső fizikai méreteiben nagyobb volt ennél, hogy függetlenül nézhettem másik csatornát is és mást vehettem fel egyidőben.
    Egyszer csak anno telefonáltak, hogy cserélik, mert modernebbre váltás folyik és időpont egyeztetés után jöttek is. A modemet is lecserélték akkor egy újabbra.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Még egyet kérdeznék. Van az UPC-nek ez a Horizon Go lehetősége. [link]
    Ez ingyenes? Ha beregisztrálok akkor és ha nézem akkor nem számolnak fel/nem számláznak ki plusz költséget?
    Bocs a buta kérdésér.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Nálatok is nagyon erősen világítanak a szegmensek a Horizon média-box kijelzőjén? Ezt nem lehet valahogy tompítani?
    Engem eléggé zavar az erős fénye.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz Intruder2k5 #75571 üzenetére

    Köszi. :R
    Ez eszembe sem jutott. Jó ötlet, ki fogom próbálni.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz polonic #75585 üzenetére

    "...Szerintem a UPC már semmire nem készül..."
    Akkor mi is vodások lettünk...? :DDD

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz kezo0 #75670 üzenetére

    Hát persze, hogy megnőtt a tavalyi, 2018-as bevétele a hárombetűsnek, hiszen 2018 szeptemberben megvette a Vodafon jó pénzért. :K

    Ez is bevétel... :DDD

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz kali #75673 üzenetére

    Azért annyira már nem odébb.. :N
    Idén év közepére várható a versenyhatósági eljárás lezárása aztán hajrá voda :) Addig persze nem látunk mint UPC ügyfelek változást, de már a háttérben nagyon készülődnek a váltásra.
    Szomszédom fia a helyi UPC irodában dolgozott tegnapig és Ő mondta. Sokan el lesznek küldve, más profil, más üzletpolitika...stb... és már itt készülődnek a változásra, de többet nem mondhat erről.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz Dan-szan #75682 üzenetére

    Nálunk a panelházban, de a kertvárosi lakótelep nagy részén is már évek óta kiépítette a Digi az optikai hálózatát, a lakások ajtaójáig . A házban a többségnek ez a szolgáltatója, erre váltottak akkor, mert nagyon olcsó. Most is az egyébként. Csak egy gond van vele. Nem valami stabil. TV időnként akadozik, csatornák kimaradnak órákra majd visszajönnek, a net is össze-vissza sávszélesség meg hol van hol nincs...Telefon is van, hogy fél napokat süket. Ügyfélszolgálat meg sokszor elérhetetlen és olyan amilyen (román mentalitással) és napok telnek el amíg kijönnek a hibákra....stb.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz lm83 #75697 üzenetére

    Szia!
    Nekem is még bő nyolc hónapom van vissza, de két hete hívtak...Persze rögtön azzal indítottak, hogy a mostani Gold csomag helyett, ami kivetetésre kerül, az új csomag amit választhatnék, az nekem nagyon kedvező potom 10.970 Ft lenne SIM kártyával. :DDD
    Anélkül meg "csak" 8760 Ft de nagyon erőltették egy ideig azt a SIM dolgot hogy milyen jó.... (három szolgáltatónál van SIM kártyám, ebből kettő céges telefon) A mostani Gold csomagom viszont csak 6840 Ft/hó még 8 hónapon át. Hosszas vita és alkudozás után nem fogadtam el, mert nem engedtek az árból, mondtam, hogy inkább maradok a hűség végéig ennél a csomagnál ami most van, aztán majd akkor meglátjuk. Az ügyfeles hölgy erre szó nélkül letette a telefont, még el sem köszönt.
    Azt még hozzáteszem, hogy most pénteken estefelé újra hívtak megint, egy férfi hang és mondta mivel kerestek mostanában az UPC-től, a megelégedési értékelésemre lennének kíváncsi... :DDD
    Remek. :DDD
    Na ez a beszélgetés már nagyon hamar véget ért.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz NoOne1976 #75815 üzenetére

    Fogadd el... :K :K
    Nekem néhány hete a mostani Gold csomag és 150-es net helyett (most jelenleg 6870 Ft/hó díjam van) ajánlottak hasonlót, Premium tv csomag, 2 box, 300as net és Nonstop S telefon potom 8600 Ft-ért... :O
    Persze, hogy nem fogadtam el. :O

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Most jelenleg nálunk a lakásban, két külön szobában szobánként 1-1 TV van és mindegyik mellé 1-1 Horizon Mediabox. Az egyik az felvételi opciós is. A másik TV-hez tartozó Horizon Mediabox-ot (ez nem felvételi opciós és havi plusz 500 Ft a díja), ezt szeretném leadni és kérni helyette egy UPC Mediacardot.
    Ha ilyen kártya kerül majd a TV-be akkor csak a koax antennakábelt kell bedugnom a TV-be igaz? A többit intézi a Mediacard? Csatorna kiosztás/csatornaváltás... ilyenekre gondolok. Az UPC-s távirányító az majd továbbra is kell vagy a TV (Samsung) saját távirányítóját kell majd ezek után használnom?

    Elnézést kérek a sok kérdésért.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz pjen #75827 üzenetére

    Köszönöm. :R

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Szeretnék segítséget kérni. Aki ismeri a Horizon mediabox "lelkivilágát"... :)
    Az utóbbi hetekben rejtélyes dolog történik a Horizon mediabox-al.
    Kettő van itthon, az egyik az felvételi opciós és van hozzá egy külső HDD tár. UPC adta hozzá. (500 GB-Seagate)
    Nos ezzel a felvevős mediabox-al van gondom. Azt csinálja, többnyire most már minden reggelre, hogy reggel amikor ránézek látom, hogy be van kapcsolva és villog a kis kék LED is a külső HDD-n. Este a mediabox ki van kapcsolva rendesen, már külön meg is nézem hogy kikapcsolt és hogy az órát mutatja. De másnap reggel látom, hogy villog a külső HDD-n a kis kék LED és be van kapcsolva a Horizon box, és kijelzi a csatorna számát, holott este ki lett kapcsolva. Ez reggelente mindig az a csatorna, amelyiknél este ki lett kapcsolva. Nincsen előre beütemezett felvétel, semmi ütemezés felvételre vagy hasonló nincs beállítva. Mi a franc lehet ez...? :F Miért kapcsol be reggelre?
    UPC ügyfélszolgálat annyit "segített", hogy csináljak egy 'Gyári visszaállítást'. Nem oldotta meg a problémát, ha ez probléma egyáltalán.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz Jenne #75835 üzenetére

    Azt még hozzátenném, csak letelt a szerkesztési időm, hogy akár a 'Gyors indítás' akár az ECU mód (lassú indítás) van beállítva, ugyan ez a helyzet reggelre.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz ztsoft #75837 üzenetére

    Köszönöm a választ. :R
    Vannak még hibák ezzel a Horizon mediabox-al. :O
    Csak érdekességként írom le, a következőket: a feleségem barátnője meséli, hogy volt látogatóban karácsonykor a testvérénél Malmőben és ott annál a családnál is UPC volt és hasonló, de nem ilyen Horizon box volt. (3 külön szobában külön egy-egy-egy box) Például amiben eltért a mi hazai boxunktól: nem világított a kijelzője ilyen szemkiégetősen erősen, sőt lehetett állítani a fényerőt 3 fokozatban(!), aztán nem kellett hozzá külön külső HDD-t csatlakoztatni ha felvétel opciós, (mind a három az volt), mert bele volt építve ez a technika és ráadásul 2 (kettő!) külön csatornát is tudott egy azonos időben felvenni úgy, hogy közben bármelyik másikat is nézhették!

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz AtaWrc #75843 üzenetére

    Digivel időnként vannak bajok...és nehezen, több nap után jönnek csak ki a hibákra.
    Meg a FLIP is lassan varázsszó az UPC felé, mint szolgáltató. Nálunk a lakótelepen a Telekom hálózatát (ahol ki van építve az optikai hálózat ott azt) használja, hiszen a FLIP a Telekom "fapados" része. Havi 4000 Ft-ért 103 csatorna plusz még 31 HD csatorna is. Bőven minden benne van ami kellhet.
    Itt nálunk már az optikai hálózat van kiépítve. Én is átállnék, csak egy gondon ezzel a szolgáltatóval, mégpedig az, hogy nincsen felvételi opciója. Asszony meg ragaszkodik ehhez... :K

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Ezzel a hűségidő lejárta előtti új csomag ajánlatokkal kapcsolatban még pár gondolat.
    Azon kívül, hogy (és a saját példámat hozom most) nekem még volt vissza az 1 év hűségből 8 hónap, idén szeptember 09-ig van hűségem, tehát még a hűségidőm fele sem ketyegett le, de már kerestek az újabb ajánlattal. Nem is értettem először a dolgot. Az új csomag számomra alapvetően nem is lett volna igazán több a mostaninál, talán a NET de az nem igen érdekel, hogy 150 vagy 300. Ez a mostani Gold csomagom is bőven sok majdnem, de a mostani havi díjam helyett, ami jelenleg 6840 Ft/hó, fizethettem volna rögtön már másnaptól egy magasabb díjat, a még egyébként visszalévő 8 hónapomra is, potom 8670 Ft-ot. Csak azt nem értem, hogy ezzel én miért jártam volna nagyon jól, az ügyfélszolgálatos hölgy szerint.
    Szerencsére van más lehetőség is nálunk, kettő is. Az egyik a Telekom és a lakásajtóig kiépített optikai hálózata van, vagy a DiGi akinek szintén kiépített hálózata van az ajtónkig, csak a lakásba kell bevezetni. Felkészülten várom, hogy ha újra hívnak akkor érdemben és adatokkal alátámasztva is tudjak majd - ha kell - alkudni, vagy akár végleg fel is mondani ha nem jutunk közös nevezőre.
    A Telekomos választás az : IPTV Szuper Családi HD díjcsomag, TV csatorna 108 + 32 HD (ezt most fogják majd bővíteni hamarosan de a csomag ára az marad), 150 Net, 30 Ft-os telefon percdíj bármely hálózatba, mobilra is, a TV csatornák meg teljesen azonosak szinte a mostani Gold csomagoméval, ami jelenleg is bőven elég nekem, és akár 3 mediabox lehet egy előfizetéshez, és mind a három felvételi lehetőséggel, és ezért mind összesen plusz 1100 Ft havi díjért. (ha 1, ha 2, ha 3 box, akkor is 1100 Ft csak a havi plusz) valamint szintén van visszanézhető opció is a TV-nél.
    És ráadásul a felvétel közben nézhetek bármelyik másik csatornát is, nem csak azt amelyiket éppen veszi a mediabox.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!
    Talán tudtok segíteni nekem.

    Valamikor jó régen, van vagy már annak 15 éve lassan, amikor regisztráltam a My UPC-be. De azóta nem is emlékszem, hogy mikor léptem be oda, de jó régen volt már az biztos. Az akkor, a regiszrációhoz megadott telefonszámon már megváltozott és az a régi freemailes címem is megszűnt amit akkor megadtam. Új regisztráció sajnos nem lehet, nem engedi a rendszer. Mit kell tennem, hogy valahogy legyen megint My UPC-m?

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz szabogabor10 #75929 üzenetére

    Köszi én is ezt gondoltam megoldásnak, csak már beleizzadt a fülem a telefon tartogatásba a 1221 hívásnál. Túlterheltek... Csak gondoltam hátha van más lehetőség is és itt a topikban talán gyorsabban eredményre jutok. Na mind1.
    Szerdán amúgy is járok a helyi UPC fiók közelében, majd bemegyek oda.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Én is kérnék egy kis segítséget a döntésemhez.
    Jelenlegi csomagom: digital gold/FiberPower120/NonStop S telefon díjcsomag/Horizon Box + DVR(felvevős) és egy második Horizon plusz mediabox (ez nem felvevős)
    Ennek a jelenlegi havi díja 6833 Ft és még szeptember 09-ig hűség idős, akkor jár le. (az elmúlt hónapokban telefonon-emailben többszö kaptam már ajánlatot, de mindegyik 8 ezer forint felett volt, természetesen nem fogadtam el ezeket a drágább ajánlatokat)
    Ma kaptam egy emailt, benne a következő ajánlattal: [kép]
    Ez a 6999Ft ajánlat ez nem tudom, hogy magában foglalja-e a jelenlegi meglévő mindkettő mediabox használatát is. Próbáltam hívni Őket a megadott 06-80 xxx-xxx számon de vagy foglalt (többnyire igen) vagy nem veszik fel. a 1221 meg adja csodás zenét...Mai napra meguntam.
    Ezért kérdezem meg itt, hogy szerintetek mit tegyek? Nem a mostani havidíjhoz képest 170 Ft plusz a gondom, hanem az hogy megint hónapokkal előbb lesz váltás. Ez a csomagom előtt áprilisban járt volna le a hűség, de már előző év szeptemberében hívogattak aztán végül akkor váltottam. Azért van most hűségem szeptemberig. Mindig hónapokkal előbb váltok, mert kapom az ajánlatokat, de nem tudom miért jó ez így?
    Szerk.
    A második TV-hez (másik szobában) van a nem felvevős Horizon mediabox. Ez a TV tudja fogadni az UPC MediaCard kártyát. Mit javasoltok? Adjam le ezt a második boxot és kérjek egy ilyen kártyát inkább?

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz Jenne #77935 üzenetére

    Sziasztok!

    Írtam fentebb, hogy a jelenlegi csomagom 6833 Ft/hó.
    Kaptam ezt az ajánlatot helyette a napokban. >> [kép]
    Nos ma felhívtam Őket végül. Hát nem tudtam eldönteni a beszélgetésünk alatt, hogy most megint hülyére akarnak venni? Vagy hogy milyen hozzáállás ez...?
    Ehhez az összeghez amit ajánlottak (6999 Ft) jönne majd hozzá a Horizon box+DVR használati díja (ami jelenleg is megvan nekem) ennek a havi díja 1500 Ft és a második Horizon plusz box(nem felvevős) havi díja ami meg 1000 Ft. Mint hű ügyfélnek ezekből elengednének 500-500 Ft-ot, a két box kerülne így havonta 1500 Ft-ba és így a havi összdíj az lenne majd 8499 Ft!
    Természetesen nem fogadtam el és közöltem velük, a mostani 6833 Ft ellenében a drágább ajánlatot és megemlítettem, hogy van itt más szolgáltató is ezen az áron, bőven ennyi szolgáltatással, például a Telekom 7 ezerért már a társasházunkban is kiépített és üzemelő optikai kábelhálózatával, vagy a DiGi Tv 6 ezerért vagy éppen a most új előfizetőket kereső és gyorsan terjeszkedő, a Telekom részeként szolgáltató Flip, ez hűségidő nélkül havi 4000 Ft-ért.
    Köszönés nélkül bontották a vonalat erre, pedig nagyon udvarias hangon beszéltem. Nem szoktam bunkó lenni egyébként sem.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz Sanyi.il #77991 üzenetére

    www.upc.hu/myupc

    Kicsit lejjebb görgetsz az oldalon és ott a Belépés vagy a Regisztrálás lehetőség.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz pjen #78036 üzenetére

    Szia!

    Ha nem felvétel opciós a Horizon boxod akkor ha csatlakoztatsz hozzá egy külső HDD-t, nem tudsz felvenni vele. Kiírja, hogy nincs jogosultságod. Max egy pendrive-al, de az hamar felmelegszik és lefagy tőle a box. (próbáltam :DDD )Nekünk itthon az elsődleges Horizon box az felvételi opciós, UPC így adta/bekódolta. A másik az sima, nem felvételi opciós, azzal nem tudok felvenni. Viszont ha csatlakoztatsz hozzá a modemről UTP kábelt, a műsor visszanézési funkciód az működni fog. De ha nem így lenne mégsem akkor majd vannak itt hozzáértők akik megmondják.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz kabelmania27 #78115 üzenetére

    Szia!

    Ennek az új Connect Box modemnek mik a külső fizikai méretei? Lehet hogy gondban leszek majd ősszel, ha lejár a hűség évem és új csomagot kapok/választok, és ahhoz a csomaghoz már gondolom majd már egy ilyen modemet adnak. A mostani az egy számítógépes asztal egyik alsóbb polcán van, de oda szerintem nem fog beleférni - főképpen ha állítva kell elhelyezni - ez az újabb modem. A polc belmagassága 16,6 cm. Ehhez a szmítógépes asztalhoz jön és onnan megy el az összes kábel...

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz gyulazsolti #78119 üzenetére

    Köszi. :R

    (#78118) pjen
    A képeken állítva van, ebből gondoltam, hogy ez a működési helyzete.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Idén szeptember 07.én jár le a határozott idejű szerződésem. Didital Gold TV/Fiber Power 120 internet/NonStop S telefon, 1 db rögzítős Horizon box és egy másik nem rögzítős Horizon box. Havi 6833 Ft most.
    Telekom, DiGi Tv, Plipp-Telekom van a házban, tehát van konkurencia.
    Mit javasoltok? Várjak a lejárati időig, amíg majd keresni fognak az UPC-től? Vagy menjek elébe a dolgoknak (2 hónapom van még vissza) és én hívjam fel Őket, hogy van-e valami jófajta csomag ajánlatuk? Egyszer már megkerestek telefonon, úgy május eleje felé, de akkor a mostanihoz képest 8700 Ft-os havi díjas összeget ajánlottak az új csomagért, ami szinte azonos mostani csomagommal, csak az internet az ami inkább eltért volna. Azt nem fogadtam el.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz kabelmania27 #78189 üzenetére

    Szia!

    Köszi.. :R
    Szeptember 07.-én jár le a hűség, így majd ráérek azon a napon telefonálni vagy lehet már előbb is? Ha igen akkor mennyivel előbb, nehogy rám terheljék azt a pár napot ami még vissza van a hűségévből. :O

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!
    Nekem UPC Ubee EVW3226 modemem van. Nagyon sokszor villog a 7.-ik LED, a WLAN ledje ami egyébként folyamatosan szokott világítani. Nem sokáig villog, alkalmanként, csak 10-15 másodpercen át. Akkor is szokott villogni, ha éppen nincs bekapcsolva a számítógép. Kora reggel, napközben, késő este, random bármikor. Nem használunk itthon WiFit, a számítógép is kábellel csatlakozik. Mitől lehet ez a villogás? A telefonokban ki van kapcsolva a WiFi keresése, így azok sem okozhatják ezt. Az, hogy villog az a LED, attól még nyugodtan fogok aludni, csak érdekelne a miértje. Éppen most ma reggel is, amikor beléptem a szobába akkor is villogott, ezért gondoltam, hogy most rákérdezek.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Nálam UPC csomag van, rögzítős lehetőséggel is.
    Mai napon a TV nézés közben már a harmadik frissítés vagy mi történik...? :F Kora délelőtt, majd éppen dél előtt amikor a kormányfői/operatív törzs tájékoztatás volt, és most pár perccel ezelőtt a harmadik. Egyszerűen leáll, eltűnik a kép, a mediabox kijelzőn a boot jelenik meg. Ilyen után viszont minden esetben ki kell kapcsolni a mediaboxot, majd bekapcs. és frissítések keresése...mert egyébként a Műsorújságnál az van, hogy Információ nem elérhető egyetlen csatornánál sem.
    Csak nálam bolondult meg a rendszer vagy másnál is van ilyen jelenség?

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Remélem tudtok segíteni nekem.
    Jelenleg (még az UPC nevén) Kábel TV Prémium + Internet + Nonstop S telefon csomagom van. Ehhez tartozik (1. fogyasztói hely) 1 db felvétel opciós Horizon Mediabox és (2.-ik fogyasztói hely) 1 db felvétel opció nélküli Horizon Mediabox.
    Ezekhez lenne kérdésem.
    ° A Vodafone Mediabox az felvétel opciós és visszanézhető lehetőséget is ad?
    ° Ennél is csak azt az egy csatornát vehetem fel amit éppen az adott időpontban nézek, vagy van lehetőség a felvétel alatt/közben bármelyik másik csatornát is néznem?
    ° A 2.-ik Tv helyen van a nem felvétel opciós Horizon Box, de az ehhez használt TV tud fogadni Mediacardot is. Ha ilyen Mediacard-ra cseréltetem a nem felvevős Horizon boxot, akkor az megoldható? Gondolom ilyenkor a TV távirányítójával kell keresnem a Vodafon/UPC TV programokat.
    Bocsi ha kicsit körülményesen kérdeztem.
    3 és fél hónap múlva, esedékes az újabb 1 év hűség hosszabbítás, és már kerestek a Vodafontól ajánlattal, (Ügyfélszolgálatos kisasszony nem igazán volt képben amikor ezekről kérdeztem, így majd keresnek később), de szeretnék előtte ezekről, amiket itt most kérdeztem, pontosan tájékozódni, mielőtt kérek vagy lecseréltetném a meglévő média eszközeimet.
    Előre is köszönöm szépen a segítő válaszokat.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz MadMancs #87779 üzenetére

    Szia!

    Nagyon szépen köszönöm. :R :R :R
    UTP kábelezés az van, mert a számítógépnél van a Modem és onnan megy a TV-hez az UTP kábel, pontosabban a TV alatt lévő felvételi opciós Horizonhoz és a visszanézés miatt. :K
    Tehát akkor pontosítva, az a fontos nekem, azaz az asszonynak inkább, hogy ha néz egy csatornát, akkor közben tudjon felvenni másik műsort is. Eddig az volt a gond, a Horizonnal, hogy csak azt tudta nézni amit éppen fel is vett.
    Akkor mostantól eljött az öröm és bódottág.... :)

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz anglergab #87785 üzenetére

    Köszi Neked is. :R
    Asszony szokott olyat - és ezért kell a felvevős lehetőség és nem csak a visszanézhetős -, hogy néz este egy műsort, de egy másikat ami párhuzamosan megy (női műsorok... :DDD ) meg felvenne mert másnap visszanézné, de a Horizon nem tud ilyet. Viszont ezek pont azon kevés a csatornák, amiket nem lehet a felhőből visszanézni.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz polyn #87841 üzenetére

    Szia!

    Engem is kerestek, tegnap volt a napja. 20 éve már legalább, hogy az UPC ügyfele vagyok. Mondták, hogy a mostani csomagom lenne meghosszabbítva, (csak augusztus 21.-én jár le az 1 évem) ami most 6200Ft/hó ePack kedvezménnyel. Maradna minden így, a TV csatornák száma az Internet sávszélesség és a vezetékes telefon. Ebben a mostani 6200 Ft-os havi összegben van egy felvevős Horizon havi díja is és egy második nem felvevős Horizon, ami díjmentes. Minden maradt volna így, TV csatornák száma, internet és vezetékes telefon, az ajánlat az volt 6900Ft plusz ehhez a felvevős Horizon, ha ezt megtartani szeretném az még 2500 Ft/hó!!! Így fizetnék - ha megkötjük a szerződést - havi 9400 Ft-ot! De lenne még egy kihagyhatatlan ajánlata, ha igényelek egy SIM kártyát, Vodafone előfizetéssel, akkor az kedvezményesen (az első 3 hónapban) csak 1000 Ft/hó, utána már havi 2800 Ft!
    Nagyon olyan ez az egész mint a hajdani UPC-s ajánlatok. Természetesen nemet mondtam, mire az ügyfeles szó nélkül elbontotta a vonalat.
    Én szeretnék majd továbbra is ennél a szolgáltatónál maradni, de megvárom a hűség lejáratét és kérek majd egy ügyfélmegtartó ajánlatot.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz #07746304 #87869 üzenetére

    Szia!

    Ilyen értesítést én is kaptam a napokban.
    Csak az a fura, és hogy a Vodát idézzem "...a beolvadás során a hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében..." meghozott döntés, hogy a pécsi Árkád UPC irodája szűnt meg és maradt,- összevonva az ügyfeleket és a dolgozókat - a régi Voda iroda, ami már egyébként is kicsi volt és zsúfolt, és kábé csak harmad akkora beltérileg mint az UPC. Ha most majd az eddig UPC ügyfelek is odajárnak majd, akkor lesz igazán csak gond. Érthetetlen, hogy miért nem a jóval nagyobb ügyfélszolgálati irodát tartották meg. :F
    Nem gondolnám, hogy a talán nagyobb bérleti díj gond lenne egy ekkora vállalatnak.
    A másik számomra érthetetlen, hogy a szintén a belvárosban lévő, bár kicsit már a belvárosi rész szélén, de forgalmas és könnyen megközelíthető helyen lévő másik UPC irodát meg átadták a DIGI-nek. Ez lenne a fejlődés...?

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!
    Tudnátok segíteni? A második TV-n szeretném lecserélni a Horizon mediaboxot (nem felvevős) egy Mediacard-ra. Tavaly az UPC-s szerelők, akik itt voltak a szomszéd lakásban, áthívtam Őket hogy megnéznék-e, hogy tudom-e használni ezt a kártyát. Akkor azt mondták, hogy simán válthatok.
    Most beírtam a TV modell számát a Vodafone oldalán, és azt írja, hogy A választott TV készülék nem alkalmas a Vodafone Mediacard használatára.
    A kérdéses TV Samsung T32E310EW. Ott van a kártya fogadó helye hátul az oldalán. Common Interface jelöléssel.
    Beteszem a használati utasítást, a 28.-ik oldalon van erről szó, ezek alapján én úgy értelmezem, hogy fogadja, de nem vagyok szakember és elbizonytalanodtam. [link]
    Azért kérdezem ezt a kártya dolgot, mert ha mégsem tudja fogadni akkor feleslegesen adom vissza a Horizon boxot és kérhetem majd vissza. Nagyon hülyén néznének majd rám.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz MadMancs #89458 üzenetére

    Köszi. :R
    Kicsit más téma...:
    Az igen csak érdekes, hogy ha én, mint új ügyfél, most megrendelek 12 hónapos szerződéssel egy Vodafone Home 500 Premium csomagot / Internet 500 + TV Premium + vezetékes telefon , akkor 6 999 Ft/hó a díja és grátiszként most az első 3 hónapban 50% kedvezmény is !!!. [kép]
    Nem régen hívtak a Voda/UPC ügyfélszolgálattól a hamarosan (aug. 21.-én) lejáró csomagomat megújítandó. Erre, a fenti csomagra akartak rábeszélni, (huszon éve UPC ügyfél vagyok) és adtak egy kihagyhatatlan ajánlatot, miszerint 8.199 Ft-ért meg tudnám rendelni és indíthatja-e a megrendelést? :F
    Hát nem ...
    Sajnos ahogy nézem, csak ehhez a csomaghoz rendelhető ez a Vodafone Mediabox, a többihez csak a Horizon Box. Nekem meg ez a Voda Box kellene majd az első TV-hez a mostani Horizon felvevős helyett (asszony miatt), a másodikhoz meg a Mediacard.
    Nem tudom mi lenne a jó megoldás. Talán várni az utolsó napig amíg leketyeg a szerződésem és másnap bemenni az ügyfélszolgálatra, vagy felhíni őket és akkor megrendelnem ezt a csomagot 6999Ft-ért, mint akkor már egy új előfizető?

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz woodworm #89463 üzenetére

    Oké. Hűségidő. nem jól értelmeztem.
    Tehát ha lejár a hűségidőm aug. 21.-én és én másnap reggel már hívom az ügyfélszolgálatot, vagy bemegyek személyesen hozzájuk, akkor már én új ügyfél vagyok?

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz cof #89467 üzenetére

    Hát ez a 3 hónap nem jól hangzik.
    Hívni mikor ajánlott? Hűségidő utolsó napján? Vagy előtte már néhány nappal is lehet?

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz #75501312 #89470 üzenetére

    Köszönöm. :R

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Szeretnék kérni egy kis segítséget a döntéseimhez.
    Az első: itthon a másod TV-n Horizon mediabox van, a nem felvevős változat. Gondoltam, hogy ezt lecserélném/visszaadnám és kérnék helyette egy Mediacard-ot a TV-be. A TV tudja fogadni és kezelni is ezt a kártyát. Visszalépés lenne szolgáltatás vagy kezelés terén ez a Mediacard a mostani Horizon box helyett? Mennyire működik stabilan ez a Mediacard, mert a mostani Horizon, főleg az elsődleges TV-n lévő, ami felvevős is, az random napközben (mikor máskor mint kora este) újraindul mert frissített éppen.
    Másik: és ehhez is kérnék segítséget, mi lenne a jó lépés a részemről.
    2020.08.21.-ig van érvényes 1 éves előfizetésem/ hűségem, és jelenleg Vodafone Home Premium (előtte UPC Home Prémium) csomagom van, 6100 Ft/hó.
    Éppen ma volt megint, hogy kerestek és rá akartak beszélni egy szolgáltatásban magasabb csomagra, potom 7990Ft/hó, de ha kérem hozzá a Vodafone Mediaboxot, akkor az plusz még (most csak nekem kedvezményes áron) 1500 Ft/hó...a Medicard, mert mondtam hogy le szeretném cserélni a mostani Horizon boxot erre, , még plusz egy ezres lenne havonta :(( összesen tehát 10490Ft/hó. Igen csak sokallom ezt a felajánlott az árat.
    Ügyfélszolgálatos hölgy nem volt valami barátságos hangnemben egyébként végig amíg beszéltünk, majd amikor mondtam, hogy még gondolkodom rajta, szó nélkül bontotta a vonalat. Mintha én lennék értük... :((
    Megnéztem a telefonálás után a Voda oldalát, és érdekes ez a csomagdíj. Ha én, mint új ügyfél megrendelném most a legmagasabb csomagot, a Vodafone 500 Premium Home-t - amit az ügyfélszolgálatos a telefon híváskor rám akart erőltetni drágán,8900Ft-ért - az ha megrendelem akkor potom :DDD 6999 FT/hó és ingyen van hozzá a felvételi funkciós Médiabox és ha kell másodiknak egy Mediacard szintén ingyen.
    Ebben kérnék segítséget, ha tudtok adni tippet, hogy hogyan lehetne nagyjából a mostani havi díjamhoz vagy picivel többért, hasonló és legalább ennyit tudó csomagot rendelnem. Gondolkodtam már, hogy lemondom az előfizetést majd azon a napon amikor lejár, de nem tudom jó döntés lenne-e és mi lesz utána?
    Elnézést kérek a hosszú mondandómért.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Csak hogy legyen még egy csavar a megújítandó előfizetésemhez.
    Kaptam emailt, benne...: Élvezd tovább a Vodafone Home csomagok nyújtotta előnyöket is, és hosszabbítsd meg előfizetésed.
    Bizalmadat most Rád szabott, kedvezményes ajánlatainkkal szeretnénk megköszönni!
    A Neked szóló ajánlatokért jelentkezz be a www.vodafone.hu
    weboldalon címed megadásával vagy My Vodafone profiloddal!

    Bejelentkeztem és ott ezt az ajánlatot kaptam.
    Ha elmegyek a Voda oldalára, akkor mint új előfizető, megrendelhetném ezt az első 3 hónapban fele áron.
    Nosza felhívtam a voda ügyfélszolgálatot, és rákérdeztem. Azt ami az első 3 hónapban 50% kedvezményes, azt én, mint jelenleg is élő előfizetéssel rendelkező voda ügyfél nem rendelhetem meg ezen az áron! Az elsőt, ami 6999 Ft azt megrendelhetem, de mivel a mostani előfizetésemből még vissza van egy hónap, azt az egy hónpai díjat is ki kell még fizetnem plusz valami felmondási díjat is. Pedig a voda küldte, hogy hosszabbítsak!!!
    Ha valaki érti ezt a kifordított ügyfélbarát (?) logikát, megírhatná ... mert nekem nem áll össze.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    válasz vargalex #92398 üzenetére

    Vannak másik szolgáltató(k) is. Telekom, optikai kábellel, FLIP (ami a Telekom része) és a Digi. A Digi az elmúlt hetekben építette át a hálózatukat itt a lakótelepen optikai kábelesre.
    Azért vagyok nagyon mérges, mert erre az akciósra nem fizethetek elő, nem rendelhetem meg. 22 év UPC-s ügyfélként előtte meg az UPC elődjénél, a Kábelkomnál 12 év.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

  • Jenne

    senior tag

    Ma újra hívtak vodától. Nagyon kedves fiatal női hang, nem mint a múltkori, aki azzal kezdte, hogy leb@szott mert már aznap másodszorra keres és délelőtti híváskor nem vettem fel a telefont.
    No: - Elmondta a kedves női hang az ajánlatot, a mostani 6100 Ft/hó csomagom helyett lenne a Vodafone Home 500 Premium havi 7900 Ft. Nem fogadtam el, elmondtam, hogy kaptam voda emilt a napokban, csomag megújításra, abban ennél kevesebb összeget írtak erre a csomagra, de van itt választási lehetőségem, Telekom és Digi tv lehetőség is vagy a Flip, ennél az Ő ajánlatánál olcsóbban.
    Párc türelem, mondta...vártam...zene ...jött a következő ajánlat, 6690 Ft/hó lenne erre a csomagra az új ajánlat, ha elfogadom, új nagyobb teljesítményű modem, vodás felvevős médiaboxra cserélve a mostani felvevős Horizon, maradhat a második Horizon box és adnak egy mediacardot, mert kértem egyet. Mind ezek ingyen vannak, ingyenes beszerelés...stb. Csak az a "negatív" része, ha ezt annak lehet mondani egyáltalán, hogy 2 hét múlva tudnak majd csak jönni a szerelők.
    Elfogadtam és a mai naptól él az új szerződés, meg itt jött az összes szerződés az emailemre.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák