Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • embe

    nagyúr

    Lejárt a hűség, hosszabbítottam szerződést, nagyobb csomagra váltottam, kedvezőbb áron.
    A technikus amikor kint volt hétfőn említette, hogy a házba bejövő kábel cserélni kellene szerinte - azt ami az utcai elosztó dobozból jön be a házba. Korábban is volt problémám, akkor is hálózati hibára hivatkoztak.
    Mindegy beüzemelték a szolgáltatást, de ahogy mondta a technikus a mért értékek határesetek, javasolta hogy kérjem majd a kábelcserét.
    Na korai volt az öröm. A tévé kép vacakol, főleg napközben, pixelesedik . kockásodik.

    Az ügyfélszolgálattal beszéltem, ott azt mondták hogy rendben lévőnek látják az értékeket. De jön egy technikus - majd, és méricskél.
    Ezzel az a baj, hogy így az elállási időből kifutok, és kezdődhet egy herce-hurca. Igen - erre nem tudott mit mondani az ügyfélszolgálatos.

    Van másik szolgáltató, kicsit drágábban, de koax helyett optikán szolgáltat. Amiatt nem azt választottam, mert van pár csatorna amit a feleségem nézni szokott, és az nincs a másik szolgáltató repertoárjában.
    De ha nem jönnek ki pár napon belül, akkor elállok a szerződéstől.

    Nézegettem a szerződést, és ezt a mondatot találtam benne, amit nem tudok hová tenni:

    "A Szolgáltató a szolgáltatástól való elállás esetén 3 havi előfizetési díjnak megfelelő
    összegű kártalanítást jogosult felszámítani előfizetésenként."

    Ez most hogy is van? Szerződést módosítva hosszabbítottam - hűséget vállalva. De tudtommal a 14 napos elállásnak nincs költsége.... Milyen kártalanítást kellene nekem fizetni?

    Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

Új hozzászólás Aktív témák