- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- iPhone topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
LouiS22
veterán
válasz Littoral #107249 üzenetére
Szia! Megértem a frusztrációd, de te magad is leírtad: ez egy szolgáltatás - nem pedig szerzett jog, ami "jár". Hibát sose jelents weben, arra a 1270 a dedikált csatorna (ha másként nem, te a híváslistádból is tudod igazolni, hogy ekkor és ekkor hívtad őket, viszont egy formról elküldött mailt - hacsak nem kaptál visszaigazolást - baromi nehezen lehet utólag igazolni, hogy te hibát adtál le).
Azt viszont már nehezen hiszem el, hogy 2021-ben még mindig a van-e ismerősöm itt és itt megoldásban bízol. Ezek multik, szabályozott folyamatokkal, ha működne az, amit te szeretnél, akkor soha senki nem találna megoldást a problémájára, mert mindig lenne valaki, aki előrébb sorolódik egy ilyen miatt.
Amit CoF írt, verd le rajtuk a kötbért gyorsan!
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Littoral
aktív tag
válasz LouiS22 #107251 üzenetére
A telefonálásra több mint egy órát szántam rá, hogy összejöjjön, és erre ennyi időm naponta nincsen, végül felemás siker lett, mert a süketek párbeszéde hangzott el, valahogy nem akarták érteni, amit mondtam.
Nem előresorolást szeretnék én elérni, hanem azt, hogy egyáltalán foglalkozzanak a problémával, vagy kommunikáljanak valamit róla. Mindegyik hibajelzés után visszaigazolták a bejelentést, amiben leírták, hogy X idő múlva jelentkeznek, de történni nem történik semmi. Ez a legbosszantóbb.
A kötbér a legkevesebb, már folyamatban van egy másik szolgáltatás megrendelése, ha ma sem történik semmiféle interakció tőlük, a megrendelés tovább fog menni, a vodafonos cucc meg vissza nekik. Néma gyereknek anyja se'.[ Szerkesztve ]
-
Littoral
aktív tag
-
cof
veterán
-
cocka
veterán
válasz LouiS22 #107251 üzenetére
Hibát sose jelents weben, arra a 1270 a dedikált csatorna (ha másként nem, te a híváslistádból is tudod igazolni, hogy ekkor és ekkor hívtad őket, viszont egy formról elküldött mailt - hacsak nem kaptál visszaigazolást - baromi nehezen lehet utólag igazolni, hogy te hibát adtál le).
Ez nagyon igaz. Csak nem értem minek a form, ha egyébként is kivárják a válaszadással a 30 napot, aztán meg felhívnak, hogy az emaillel kapcsolatban keresnének.
AKKOR MINEK A FORM?!mert mindig lenne valaki, aki előrébb sorolódik egy ilyen miatt.
Vagy nem. Nekem volt ismerősöm aki a UPC-nél dolgozott, megkértük, hogy okosban oldja már meg, hogy kevesebbet fizessünk. Erre az volt a válasz, hogy végignézte a címünkre szóló ajánlatokat és csak drágábbat talált. Pedig már akkor is léteztek egyedi árajánlatok. Ennyit az ismerős útján történő bármit elérésről. Nekem ez a magyar mintára állítólag működő protekció sose jött be. Inkább csak rácsesztem a protekciókkal.
Littoral
És nem lehet hogy valami probléma van a box tunerével? Egyáltalán melyik boxról van szó?
az karakterisztikus tünete a rossz jelszintnek digitális tv adás esetén.
A rossz jelszint az legalább van, itt ha jól értem még az sincs. Ha már "nincs jelezik" a box, akkor szívás van.
-
Littoral
aktív tag
válasz cocka #107256 üzenetére
Én egy egyszerű felhasználó vagyok, aki azt tapasztalja, hogy egyszer csak nem működnek a dolgok, és a "nincs jel" adás van a legtöbb helyen, a szolgáltató pedig nem válaszol. Hogy milyen műszaki eszközről megy, az mit tud vagy mit nem, az nem éri el az ingerküszöbömet, most kezdem el nézegetni, hogy lassacskán megszűnik a szolgáltatás. Egyébként a régi, még a UPC-től kapott, nagyobb alakú médiaboxról van szó. Az új boxukat egy hónapja akarták hozni az általuk megadott időpontban, de visszahívtak a megadott időablak letelte után és "megkérdezték", hogy most nem tudnak jönni, ugye jó lesz egy hónap múlva? Tehát tudnak ők kommunikálni, ha akarnak.
Ehhez képest az email-jükben: "Ügyintézőnk a lehető leghamarabb, de legkésőbb 48 órán belül felveszi veled a kapcsolatot telefonon vagy emailben."
De ez nem történik meg, legalábbis az én hibajelentéseimre nem történt meg. Ez az, aminek a hiánya teljesen felhúzza az agyamat, mert közben - ahogy talán már említettem feljebb - a szolgáltatás lassan a nullára megy.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz Littoral #107257 üzenetére
Nem tudod esetleg lefotózni? Mert talán abban nem hazudtak, hogy Pace SD-n és hasonló HDMI nélküli boxokon megszűnik a szolgáltatás, bár elég nagy marhaságnak tűnik, mivel a HD-s boxokon is vannak még SD adások is.
Az egészben az a vicc, hogy mióta a vodkafon megvette, egyetlen igaz mondatuk nem volt. Na jó, bocsánat biztos volt, akkor inkább úgy fogalmazok, hogy sportot űznek a fogyasztók megtévesztéséből. Végül is tök mindegy, az a lényeg, hogy hazudoznak összevissza.
Kis olvasnivaló a vodafone-nak:
https://www.gvh.hu/data/cms1021672/GVH_vkk_kiadvanyok_fogyasztoi_m.pdf
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz Littoral #107257 üzenetére
Előző hsz.-em végén van a lényeg, de akkor fordítok, mert a nettó hazugságot egy feltehetően a valósághoz sokkal közelebbi tapasztalati ténnyel (értsd: igazsággal) tudom valószínűsíteni:
Ügyintézőnk a lehető leghamarabb, de legkésőbb 48 órán belül felveszi veled a kapcsolatot telefonon vagy emailben.
Ügyintézőnk magasról leszar és azzal nyugtat téged, az ügyfelet, hogy elhiteti veled, hogy 2 nap múlva válaszol. Ez a valóságban annyit tesz, hogy majd 30 nap múlva válaszolnak, de semmiképp nem emailben, hanem majd a szokásos erre a célra rendszeresített 06 1 5100 xyz formátumú számukon hívnak. De ha esetleg mégis korábban válaszolnak 30 napnál, szerintem akkor is minimum 10 nap tökvakarással kell számolni.
-
Littoral
aktív tag
válasz cocka #107258 üzenetére
Le van fotózva, a panaszokban el van küldve nekik. Amit még tudok nézni jelenleg, azok az SD csatornák egy része. Mert pl. az M4 Sport (a meccsek, ugye) HD az üzembiztosan "Nincs jel"-et sugároz, az SD ~10 másodpercenként bevillant egy kimerevített állóképet. Ha egyáltalán. Nagyon elkeserítő ez az egész egyébként.
-
nyesix
senior tag
válasz kabelmania27 #107248 üzenetére
-
csimpok
aktív tag
Hello,
Tegnap este a XVII. kerületben volt karbantartás, azóta nincs net, az ügyfélszolgálat szerint már nincs központi hiba és vasárnap tudnak küldeni szerelőt…
A csatolt képernyőmentés alapján van valakinek ötlete? A kábelmodem resetelés és újraindítás nem oldotta meg a problémát, ahogy a Windows hálózati diagnosztika által javasolt alaphelyzetbe állítás sem… -
vigyory71
tag
válasz csimpok #107262 üzenetére
A képernyőképet megnézve a connect boxodtól a belső oldali címedet megkapod, a Windows oldalról egyéb teendőd nincsen. DHCP szerver, DNS, Gateway rendben lévőnek tűnik, de vélhetően ezek a CB-től DHCP szolgáltatással megkapott adatok, szóval ez rendben kellene hogy legyen.
Ami baj lehet, hogy a CB Vodafon felőli oldalán nem áll össze a kapcsolat, emiatt van, hogy nincsen internet kapcsolatod. Próbáld meg elérni a CB-t a 192.168.1.1 címen, vagy ha nem megy akkor a 192.168.100.1 címen, hog be tudsz-e lépni rá egy böngészővel. Ott kellene megnézned, hogy mi a státusza a CB-nek Vodafone felől. (belépési adatok user/password elvileg a boxodon ott kellene hogy legyen a kis matricán úgy emlékszem) -
vigyory71
tag
válasz csimpok #107264 üzenetére
Akkor ez ugye egy TPLinkes router nálad, aminek a külső (WAN) oldali interface van a CB-be dugva, ha jól értem.
Ez esetben be kéne lépned a TPLink routerbe, és szét nézni benne, hogy a WAN oldali (Internet) interface milyen IP címet kap, vagy kap-e egyáltalán a CB-től. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz nyesix #107261 üzenetére
Összefoglalóban lévő programmal nézd meg, hogy megy csatornák szabadok.
Elfogadhatóak a jelszint értékek.
Ellenőrizd, hogy nem lazultak-e ki az F csatlakozók modemnél és a toldásnál, ha továbbra sem javul esetleg nézd meg a modemnél lévő csillapító kivétele után javul-e a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
Mozaart
aktív tag
Estét
Koltozes eseten vihetem e a ruter dobozat. Tehat manualisan beallithatom e a ruterem es tvm (mediakartya). Vagy ki kell jojjenek ide es az uj cimre is kijonnek.
Koszi.AT-AT: https://flic.kr/s/aHsmWKTBXH
-
bence0024
újonc
Sziasztok! Áprilisban kötötték be az internet + TV szolgáltatást, az 1000 Mb/s sebességet nagyjából hozza is teszten, viszont gyakorlatilag minden oldal betöltése gondot okoz, sokszor a google is harmadik próbálkozásra tölt be. Az előző (fehér, UPC-s) modemmel semmi hasonló probléma nem volt, azóta jelentkezik ez, amióta az új, Vodafoneos modemet beüzemelték. Jeleztem a problémát kétszer is, de semmiféle választ nem kaptam mostanáig. Találkozott valaki hasonló problémával? Ha emiatt fel akarom mondani a szerződést és szolgáltatót váltani, mennyire komoly kártérítést szoktak kérni, megéri váltani hűségidő alatt?
-
cocka
veterán
Valaki tudja, hogy a voda milyen CI+ verziójú médiakárdot ad? 1.3, 1.4 vagy 2.0? Ezek visszafelé kompatibilisek egymással?
-
cocka
veterán
Apró tájékoztatás:
A régi HD médiaboxokon vagy Horizon HD (és nem vodás Kaon) boxokon és Horizon Go-ban visszanézhető már az M5 HD-ről pár műsor, ha valakit érdekel.
-
Zoleee83
addikt
Vodafone 150 Mbps vezetékes net, Speedtesttel mérve jelenleg wifin ezt produkálja:
Ping 18ms , Letöltés: 1,71 Mbps, Feltöltés: 9,23 Mbps.
Van valami hálózati hiba, vagy mi lehet?
Kevéskének tűnik, mennyinek kellene lennie?* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
LouiS22
veterán
válasz cocka #107277 üzenetére
Szerintem 1.3 (legalább előtúrva a dobozt egy R1.3) van rajta. És nyilván visszafelé kompatibilisnek kell lennie, mint általában a szabványoknak.De egyébként a kérdésed sem értem: miért lényeges ez? Nem te, a szolgáltató fogja eldönteni, hogy mit "kapsz" szoláltatásként, ez a kártya meg mindösszesen azonosítani fog és a túlvégen beállított szolgáltatásokat/csatornákat engedélyezi neked.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Zoleee83
addikt
-
cof
veterán
válasz Zoleee83 #107285 üzenetére
WiFi környezet meg eszközfüggő. Nem ismerjük az eszközeidet, mennyi WiFi használó van még a környéken. Panelban jobban bedugulnak a csatornák túlzsúfoltság miatt mint egy családi házas övezetben, stb...
Modem jelszintekről képet teszel be annyi kideríthető, hogy van-e gond a hálózattal.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
cof
veterán
válasz #72445440 #107291 üzenetére
Azért az eredményei nagyon gyengék még Ciscohoz képest is.
Biztos lehet rajta segíteni de ennyi információ kevés hozzá, mennyi fal, milyen távolságra volt a mérés, eszköz...
Ez olyan, hogy beírom a rádiós topikba, hogy nem szól a rádió, aztán 30 üzenetváltás után derül csak ki, hogy a pincében vagyok.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
Zoleee83
addikt
válasz #72445440 #107291 üzenetére
Igen, jogos, nagyon öreg, csak én 8. éve használom.
Mivel nem a nevemen van az előfizu, így kicserélni sem tudom a szolgáltatónál.
Mennyire lenne megoldás egy komolyabb router vásárlása, amit ez a régi Cisco szolgálna ki?
Nagyon köszönöm az eddigi segítséget!* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
matolcsida
csendes tag
Hali, hogy van az,hogy 1 hete akármikor hívom a 1270-et mindig azt kapom meg,hogy "jelenleg minden ügyintézőnk foglalt" hívtam őket reggel délelőtt délben kora és késő délután este és még hajnalban is de ezek sose elérhetőek a számomra, csak én vagyok ilyen peches vagy az egész országra van 2 telefonos ügyintézőjük?
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest