- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Xiaomi 12T - egytucat
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee001
őstag
válasz #72445440 #108700 üzenetére
A világon semmi baj nincs az ipv6-al,a tákolásaival annál inkább amit a voda is alkalmaz
30 évvel ezelött sem lehetetett volna változtattni az ipv4-en mert jóval korábbi szabványA CGN (carrier grade nat) pedig számomra és sokak számára nem internetszolgáltatás,az olyan szolgáltatót pusztitani kell a háztól
-
LemonHorse
tag
Ma reggel voltak nálam szerelni és bekötötték az új Arris modemet (500 ft-tal volt drágább a csomag mint ami eddig volt nekem így rábólintottam). Szuperül megcsináltak mindent és minden kütyü jól működik vele kivéve az iPhone 7-esemet. Maximum 150 mbit/s a letöltési sebessége wi-fin keresztül. Valaki tud segíteni nekem, hogy ez miért lehet? Nem mintha probléma lenne, mert egy telefonnak ez is bőven elég (főleg az én felhasználási szokásaimnak), de azért csak zavar, hogy valami hiba van a rendszerben.
- Maxi
-
Dan-szan
senior tag
Üdv.
Az Arris-t átállították bridge módba, azóta nem lehet elérni a modemet, ez így működik? Ha jól emlékszem a régebbi CB-nél ez nem így volt.
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Dan-szan #108704 üzenetére
Üdv!
A http://192.168.100.1 címen próbálod?
-
Dan-szan
senior tag
válasz Intruder2k5 #108706 üzenetére
Üdv!
Nem ott próbáltam, a kis papíron nem ez szerepelt, de ezen már be tudok lépni. Más kérdés, hogy többmindenre számítottam, itt már nem tudok belenyúlni semmibe. Ha jól gondolom és bármi okból vissza akarom kapni a router módot is újra telefonálnom kell.
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Dan-szan #108707 üzenetére
Modem módban ez szokott lenni az IP cím, amin elérhető az eszköz. Mire számítottál, mit szeretnél egy modemben állítani? Lényegében meg tudod nézni a DOCSIS jelszinteket, és más nem is nagyon kellhet. Hogy vissza lehet-e állítani saját kezűleg, vagy ahhoz is ügyfélszolgálat kell, azt nem tudom, én már rég nem vagyok UPC-s, Vodás meg sose voltam.
-
kismatyi123
csendes tag
Üdv!
Nem rég kötötték be a szolgáltatást a lakásba, viszont egy érdekes jelenségre lettem figyelmes. Nem tudom, hogy esetleg történt-e már valakivel hasonló, de valószínűleg igen Viszont nem tudom, hogy mi lehet az oka, talán itt van valaki aki esetleg tudja
A hibajelenség: A telefon és a számítógép is eldobja a kapcsolatot 5-10 másodpercre majd visszacsatlakozik a modemre. Többször is előfordul egy nap során ( éppen annyiszor, hogy kezdjen idegesíteni ) és mind1, hogy milyen messze vagyok a modemtől.
Ez vajon mitől lehet? -
Dan-szan
senior tag
válasz woodworm #108709 üzenetére
Nem jól írtam akkor. Nem tervezek belenyúlni, csak ugye itt még a lehetőség sincs meg (pl mint írtam visszaállni router üzemmódba) és ez a teljes korlátozás nem tölt el jó érzéssel.
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
woodworm
veterán
válasz Dan-szan #108711 üzenetére
Mivel az arris esetén a modem módba állítás is a szolgáltató felől megy, ezért a visszakapcsolás sem a modem mód hiánya, hanem a készülék hiányossága. Ezen kívül nincs olyan opció, amit hiányolhatsz, csak egy diagnosztikai felület szokott elérhető lenni az usernek maximum.
-
Dan-szan
senior tag
válasz woodworm #108712 üzenetére
Értem én , de ha nem olvasom ezt a topikot akkor erről honnan tudhatnék? A régi CB-nél nem így volt ott ugye te intézted magadnak, ebből következett nálam , hogy itt is beállítom azaz csak állítottam volna.
kismatyi123 : ilyen nálunk is előfordult már ha nem is naponta de egy héten minimum 2-3x. Viszont ami fixen minden nap előjön este fél 9 és kb éjfél között mintha az utolsó irodista lekapcsolná minimumra a netet. Viszlát Netflix vagy Hbo de még telón is csak a körözést nézhetem
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
hhgygy
senior tag
válasz Dan-szan #108713 üzenetére
Ha nem lenne ez a fórum, akkor például én ma ezt kaptam, miután beüzemeltem a Vodafone TV-met:
Jó, ha tudod:A Vodafone TV-hez tartozó távirányítót NEM lehet a TV irányítására programozni, így a TV-t csak a TV távirányítójával tudod kezelni.
Ehhez képest a távkapcsoló programozása működik az itt ajánlott újzélandi Vodafone oldal instrukciói alapján.
[ Szerkesztve ]
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz kismatyi123 #108710 üzenetére
Üdv!
Vezeték nélküli kapcsolatot nem garantálják a szolgáltatók, összefoglalóban linkelt programmal tudsz keresni szabad csatornát.
Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e a szakadást. -
Nordik
őstag
Vásárolt már valaki meglévő otthoni előfizetés mellé TV készüléket részletre? Mi ennek a menete? Hosszabbodik a husegido? Vagy ez nem befolyásolja?
Mert a honlapon annyi van írva, hogy ha az előfizetést megszüntetem akkor egybe kérik a fennmaradó részletet. Ennyi lenne csupán?
-
MadMancs
veterán
válasz Nordik #108718 üzenetére
Nem hosszabbodik. Sőt akkor is vásárolhatsz részletre ha nincs hűség. Ha felmondod szerződést esedékessé válik a teljes hátralévő összeg.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
LemonHorse
tag
Közben a párom Iphone 7-esével is megnéztem a sebességet és neki konstans 85 mbit/s a letöltési sebesség, míg nekem 160. A Connect Box-xal 450-500 között voltunk. Van valami kompatibilitási probléma az Arris modem és a telefonok között?
- Maxi
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz LemonHorse #108723 üzenetére
Előfordul, hogy adott csatornán kevésbé stabil az átvitel, összefoglalóban linkelt programmal tudsz keresni szabad csatornát.
-
LemonHorse
tag
válasz kabelmania27 #108724 üzenetére
A csatornák automatikusra vannak állítva alapból, én úgy is hagytam. keressek szabad csatornát?
- Maxi
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz LemonHorse #108725 üzenetére
Igen, kereshetsz és a modem oldalán a vezeték nélküli kapcsolatoknál azt a csatornaszámot válaszd ki amit a legjobbnak találsz, még azt érdemes megnézni, hogy a 2,4Ghz és 5Ghz-es hálózatok neve ne legyen ugyanaz.
-
Tibdoh
kezdő
válasz LemonHorse #108727 üzenetére
Szerintem az SSID szétválasztása kapcsolót kapcsold be.
Fényévekkel jobb úgy a WiFi.
Mindkettőhöz jelszót kell beállítani.
Nálam laptopon előtte 30-60, utána 140-180 a letöltés, a feltöltés előtte 20 most bőven a duplája.(1000-es net)
Ki van kapcsoltatva az IPV6, egyelőre még a vodabox végzi a rou-terelést... -
LemonHorse
tag
Megoldódott a probléma, szét kellett a 2.4GHz-es és 5GHz-es csatornát választani. Valamiért mindig a 2.4-en ragadtak a telók. Köszönöm a segítségeteket.
[ Szerkesztve ]
- Maxi
-
cocka
veterán
Szóval azt hol lehet megnézni, hogy október 6-ától mely területeken kapcsolják le az analóg adást?
-
Ledi
aktív tag
válasz cocka #108731 üzenetére
A július végi számlán volt.
Tisztelt Előfizetőnk!
Értesítjük, hogy 2021. október 6-tól az elektronikus hírközlésrőlszóló 2003. évi C.törvény (Eht.)132. § (2) bekezdése és a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételei, valamint Kiemelt Üzleti Általános Szerződési Feltételei(továbbiakban: ÁSZF/
Kiemelt Üzleti ÁSZF) 7.2.3. pontja alapján a Szolgáltató az ÁSZF-et, Kiemelt Üzleti ÁSZF-et és az Előfizetői Szerződéseket az alábbiak szerint módosítja:
Az ÁSZF, 1. sz. Szolgáltatások leírása melléklet 1. sz. Csatornakiosztás függelékéből és a Kiemelt Üzleti ÁSZF, 1. sz. Szolgáltatások leírása melléklet 1. sz. Csatornakiosztás függelékéből szolgáltatás megszüntetése miatt kivezetésre kerül az
analóg bronze csomag az alábbi fejállomásokon és területeken: Szombathely fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Szombathely, Táplánszentkereszt; a nagykanizsai fejállomáson; Szentes fejállomáson a felsorolt területeket érintően:
Szentes, Csongrád; Szigetszentmárton fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Kiskunlacháza, Makád, Ráckeve, Szigetbecse, Szigetcsép, Szigetszentmárton, Szigetújfalu; Cegléd fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Cegléd,
Csemő; Tápiószele fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Farmos, Újszilvás, Tápiógyörgye, Tápiószőlős, Tápiószele; Bélapátfalva fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Mikófalva, Mónosbél, Egercsehi, Szarvaskő, Nagyvisnyó,
Szilvásvárad, Bükkszentmárton, Bekölce, Szúcs, Szúcs-Bányatelep, Egerbocs, Hevesaranyos, Bátor, Balaton, Bélapátfalva; Bogács fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Cserépfalu, Cserépváralja, Bükkzsérc, Tard, Noszvaj, Szomolya,
Mezőkeresztes, Bogács; Mátraszőlős fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Mátraverebély, Tar, Szurdokpüspöki, Mátraszőlős; Adács fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Adács, Atkár; a fegyverneki fejállomáson és Maklár
fejállomáson a felsorolt területeket érintően: Nagytálya, Andornaktálya, Maklár.
Az ÁSZF szövegét ügyfélszolgálati irodáinkban, valamint a www.vodafone.hu honlapon is közzétesszük.
Ezúton tájékoztatjuk Előfizetőinket, hogy 2021. október 6-t követően az analóg műsorjel nem lesz elérhető a fent felsorolt területeken. További mediaeszközök igényelhetőek a My Vodafone Profilon keresztül, illetve a 1270-es központi
ügyfélszolgálati számunkon, vagy legközelebbi üzleteinkben személyese -
HREH
senior tag
Sziasztok!
Pár napja voltak bekötni a Voda 1000-es csomagot, azóta minden nap kb. este 8 óra körül teljesen meghülyül a net, pl. youtube bejön, csak éppen videók nem indulnak el, játékokban packet loss, nem betöltődő profilképek, stb. Maga az internet működik, netezni tudok, speedtest viszont csak kb. 80 Mbps-t dob sebességre. Napközben este 8 előtt teljesen jó a net, játékok is rendben, bár speedtest ilyenkor is csak 400Mbps-t dob.
Gyakran kapokpr_end_of_file_error
ill.a letölteni kívánt oldal nem küldött adatokat
hibakódot, ilyenkor egy sima refresh megoldja.
Router reset már többször is volt, semmi változás.Bárkinek bármi ötlet?
"Fun isn't something one considers when balancing the universe. But this... does put a smile on my face."
-
cocka
veterán
Díjnetre basztak elküldeni. Pedig már újra lett regisztrálva díjneten, vodkáék átállították a my vodkafonos felületen, látszik az összeg, írja, hogy ha a számlákra vagyok kíváncsi nézzem meg a díjneten, amott meg "nincs fizetendő számlája". De van. Erre hány napot kell várni? LOL
Ja értem. Akkor tehát ez egyúttal gondolom azt is jelenti, hogy nemcsak az analóg csomagok szűnnek meg, hanem a digitális csomagok analóg részei is ugye? (mármint ami tényleg analóg vevővel fogható és nem digitális SD adás)
[ Szerkesztve ]
-
-
Statikus
senior tag
válasz kabelmania27 #108717 üzenetére
Tudom, de azért megkérdezném, hogy évek óta így működik és jól működik, akkor most mi a fax történt 2 hete?
Valaki valamivel csak bezárta a portokat. Hónapokon, éveken át jól működött a port forward, most ha létrehozok egy újat, azt sem nyitja meg... Viszont hibát nem látnak, minden szuper szerintük...
[ Szerkesztve ]
-
Dan-szan
senior tag
Szia.
Sajna azt kell mondjam üdv a klubban. Fentebb pontosan ezeket a tüneteket soroltam én is, és úgy látom te is Db-ben laksz. Valamit rendesen elrontottak itt . Egy darabig a Voda cuccát használtam mindenre, de a saját router használata sem hozott pozitív változást.Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
unravel
őstag
1, VTV boxon mire használható az USB port, hogy ha felvenni külső eszközre nem?
2, [kép] Ilyen sűrűn van? Eszköz újraindítás segít?
¯\_(ツ)_/¯
-
Dan-szan
senior tag
válasz kabelmania27 #108742 üzenetére
Bocsi, ha esetleg emlékszel ugyanez volt a gond nálam is nemrég illetve azóta is. Itt már rég nem a modemértékek és az ipv6 ami segíthet.
Értem, hogy segíteni akarsz és az alapoknál kell kezdeni és kizárni minél több hibalehetőséget de ez már túlnőtt ezen.
Mi nem tudjuk a megoldást és ami a nagyobb baj, hogy a Vodánál sem vagy nem érdekli őket vagy kitudja még mi.Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
sinick
senior tag
Sziasztok!
Anyósomnál évek óta üzemel Vodafone net (akkor még UPC), amivel gond van. Netet a házban a saját eszközük adja, más eszköz nincs bent. Az eszközön (tipust nem tudom, egy fehér színű antenna nélküli kábelmodem, amin kék vagy zöld led világít vagy villog) egy asztali számítógép (vezetékes LAN), egy saját telefon (Wi-Fi LAN), egy tévé (koax) van. Néha még rajta lóg pluszba még vagy 4-10 eszköz, ha éppen ott vagyunk vendégségbe.
A jelenség a következő:
1. Asztali gépen, azaz vezetékes kapcsolaton minden oké. Ping 5-10 között, speedtest stabilan 200-300/20, böngészés oké.
2. Saját telefonján, azaz vezetéknélküli kapcsolaton van probléma. De érdekes egy probléma, mert ping 5-15 közötti, speedtest stabilan 100-200/20. Ami nem jó, az a böngészés. Nagyon lassan jönnek be vagy egyátalán nem jönnek be az oldalak a böngészőben. Viszont pl. netes játékok jól működnek.
3. szolgáltatói mobilnet teljesen jó.
3. A mi eszközeinken (telefonok, tabletek) is ugyanazt produkálja, mint a saját telefonján.
4. A mi eszközeinken szolgáltatói mobilnet szintén jó.
5. Ha a saját telefonján vagy saját telefonon osztom a netet, akkor is minden telefon és tablet jól működik.
6. Saját telefonja a én saját otthoni wi-fi-men jól működik.
7. A mi eszközeinken (telefonok, tabletek) is jól működnek a saját otthoni wi-fi-men.Amit eddig tettem:
1. Eszköz kikapcs, 1 percet vártam, bekapcs. Nincs változás.
2. Ellenőriztem a modemben (192.168.0.1), hogy esetleg más lopja-e a wifit. Nem láttam más eszközt a kapcsolatokba.
3. Csak a saját mobilt hagytam a wi-fi-n és úgy próbálkoztam. Nincs változás.Összefoglalva: Mivel a wi-fi-n ping és átvitel jó, csak a böngészés nem jó, olyan, mintha névfeloldási probléma lenne. De érdekes mód, csak wi-fi-n, mert az asztali gép jó. Telefonok, tabletek hibáját kizárnám, mert nálam jó.
(4. Egy dolgot nem tettem. Minden eszközön szerintem jópár éves wi-fi kapcsolat van beállítva. Nem csináltam olyat, hogy hálózat elfelejtése, majd újbóli hozzáadása.)
Mielőtt hibabejelentek gondoltam érdeklődök, hátha volt valakinek hasonló...
Köszi... sinick
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hisense LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gitáros topic
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest