Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stuka20

    aktív tag

    Na mivel 1270-t senki nem vette fel, ezért bementünk a vodafone-hoz segítséget kérni.
    Mondja a nő, hogy újra kell regisztrálni, mivel nincs regisztráció gomb, ezért visszamentünk, hogy hát segítsen már, hogy kell itt regisztrálni. (ha már hülyeséget mondott) Aztán elnavigált az elfelejtett jelszóig a telefonomon. Mondom neki ezt már én is megcsináltam telón és gépen is, nem küld se a telefonomra, se mailomra egy üüzenetet sem. Mondja, hogy ő gépen ezt megtudta csinálni, próbáljuk meg ott...el ismételtem neki még egyszer. Azt mondja erre, akkor hívjam fel a 1270-t és tegyek panaszt, de mondom neki nem veszik fel. Hát ő nem tud csinálni semmit, zárta válaszul...
    Vicc kategória. Mondja még, hogy menjek el a vodafone-ba és fizessem be ott a számlámat, de akkor mi a bánatért van e-számla? Hogy nézem meg így, hogy mennyi adatforgalmam van még vagy mennyi perc/sms...
    Kíváncsi vagyok a számlát elküldi-e majd emailben, hogy fizessem be, ha már a jelszó emlékeztetőt nem.

    Meg kellett volna mondanom, hogy jó pénzért én is eljönnék ide dolgozni, hisz csak megmondom az ügyfélnek, hogy hívja a 1270-t, aztán jó napot, tegyen panaszt, ha nem tetszik valami.

    A mobilinternet lefedettségükre meg büszkék, de egy hulladék vidéken.

    Nem tudják megcsinálni átmegyek telekomhoz, ott talán valamivel jobb talán a helyzet, bár play komment szekció ott is tombol.

    Valszeg, ha egy férfit vagy egy kedvesebb nőt fogok ki, akkor lehet többet segít.

Új hozzászólás Aktív témák