Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peltár

    aktív tag

    válasz cocka #110563 üzenetére

    Én levelet kaptam ami részben korrekt, részben vannak benne költői tulzások
    egy átlag felhasználó mint a 95% simán rendben lévőnek találja, ezért többségében én is elfogadhatónak tartom. Mivel nem ismernek és nem tudják mennyire ismerem a hálózatukat
    így nem is írhattak volna kifejezetten az én igényeimnek 100% megfelelő levelet. Nem is várható el. Kivonatosan.
    ------
    2 oldal + 5 oldal a postai címek száma ahol feladható a visszaküldendő modem.

    Egyes szolgáltatási csomagjainkat időről-időre kivezetjük, és Ügyfeleink csomagjait korszerűbbre, kedvezőbbre váltjuk, ami most az ön vezetékes internet szolgáltatását is érinti.
    Ennek érdekében szükséges a modem korszerűbbre cserélése stb. A beüzemelést lehetőleg az átvétel napján legyen kedves.Ha nem cseréli modemét úgy internet szolgáltatását nem fogja tudni használni a régi internet modem segítségével. A régi internet modemet küldje vissza stb. Kivezetésre kerülő csomagja Fiber Power 240, új csomagja Internet 300.

    Tájékoztatjuk, hogy amennyiben nem veszi át vagy nem üzemeli be a kézbesített modemet, internet szolgáltatását az alábbi alacsonyabb díjcsomagra és havidíjra váltjuk, amelynek maximális sávszélességét a jelenlegi modeme támogatni képes. Internet 150
    Árak: Most fizetek Fiber Power 240-re 5.894,- az új Internet 300-ra 5.894,-
    Ha nem váltok, nem cserélek Internet 150-re 5.799,-
    --------------------------
    Nálunk a faluban jóval az UPC előtt került kiépítésre komplett internet és TV , azt is tudom melyik cég üzemeltette, személy szerint ki telepítette, mert falumbeli volt az illető. Én már akkor csatlakoztam csak évekkel később amikor az UPC már megvette, átvette. Az Ubee
    modem 8/2 módban működött sokáig, míg a faluközpontban nem lett korszerűsítés.
    A légvezetékek, feladók, erősítők, vödrök nem lettek cserélve, vannak olyan toldások néhol hogy tátva marad a szád ha meglátod. Szerencsére nagyobb hiba csak vihar után kídölt fa, vagy Szentendrén központ leégése, optikai gerinchálózat átvágása esetén történt. Nálam az oszlop és a lakás között gond még nem volt, (lekopogom) mert nem adtam rá lehetőséget.
    Eddig bármilyen kimaradás vagy áramszünet, vagy a szolgáltató felőli hiba, karbantartás, esetén történt.
    --------
    Negatívumként azt tudom kiemelni hogy ha műszaki probléma van a 1270 sokára veszi fel,
    illetve nagyobb, hosszabb hiba esetén nem küldenek automatikusan sms-t (bár már fel lehet iratkozni rá, tehát ez is megoldható). Az meg hogy máshol milyen a szolgáltatás, mennyire jó vagy nem jó, milyen a szerelők hozzáállása nem tudom, csak itt szoktam néha olvasgatni, ilyenkor amikor éppen csomag és eszköz váltásban vagyok. Különben nem vagyok képben.

Új hozzászólás Aktív témák