- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
válasz #15041568 #110618 üzenetére
Se IE, se Chrome nem használok. Hulladék mindkettő.
Csak FF mobilon és telón is, megfelelő védelem és szűrés mellett. Szóval nem teljesen értem mondanivalód.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Peltár
aktív tag
válasz gduck #110650 üzenetére
Én csak leírtam mi történt, mert van aki esetleg nem tudja.Engem az ilyen kábelátvágások nem zavarnak, persze hogy előfordult régebben meg elő fog ezen túl is. Ezeken kívül nekem stabil a rendszer. Ép dicsérgettem a héten, hogy nálam csak az ilyen kábel átvágos problémák vannak, meg leégett a központ Szentendrén. Erre három napra rá...
Ez úgy 99% nem a szolgáltatón múlik. Ez van.
----
Ellenben ha mondjuk mint ma, az ügyfélszolgálaton személyesen megígértek valamit és az nincs betartva, illetve maga az ügyintézés sem előírás szerint zajlik, pedig apró cseprő dolog és csak az ügyintéző trehánysága, leszaromsága az ok, az már felettébb bosszant, jobban mint ha nincs 1 napig net. Az hogy én ma elnéző voltam, náluk, csak azért volt, mert egyedül volt az ügyfélszolga és mások is vártak rá, ezért fogadtam el amit ígért, hogy ma később átküldi amit még ott meg kellett volna kapjak, egy sima igazolás, ami nélkül el sem engedhetett volna. Bíztam az adott szavában, most majd hívogathatom, vagy mehetek vissza, vagy még le is tagadhatja a történteket. Na ez az amit nem fogok tudni elfogadni, pedig tudom hogy létező dolog.
Az igazán fontos katonai rendszerek fő részei háromszorozva vannak
Az internet is katonai rendszer volt, csak ez lett belőle. De ez is sokkal jobb mint a betárcsázós korszak, 14.4 modem, vagy a betegesen lassú ADSL.[ Szerkesztve ]
-
TZ/X
csendes újonc
Sziasztok. 8.-án délelőtt a Voda beüzemelt nálam egy net csomagot
CH7465VF modemmel. A munka átvétele után még minden frankón ment, de
estére behalt a dolog. A VODAFONE.HU neveket még feloldja a DNS, de
ténylegesen elérni már csak a modem regisztrációs oldalt lehet, minden más netes címet elérhetetlennek mond a böngésző. (A TV vétellel nincs gond.) A biztonság kedvéért regisztráltam még egyszer, de semmi nem változott. A telefonos hibabejelentőt nem tudom elérni (...hívjon később...), emilben leadtam a hibát, de mostanáig érdemi választ nem kaptam. Van valami tippetek, hogy mi okozhatja a problémát, mit nézzek meg a modem
webes felületén, esetleg hogyan tudnám magam megoldani a dolgot? -
kabelmania27
Topikgazda
válasz Peltár #110638 üzenetére
Mindkét modemmel rendben vannak az értékek, javultak az értékek az új modemmel mert alacsonyabb a feltöltés, és kicsit magasabbak a letöltési értékek, nincs sok javíthatatlan hibás csomag ezért nem kell szakadástól tartanod, jelenleg 15 ds csatorna van, analóg tv adások megszüntetése után előbb-utóbb 24 lesz.
-
kabelmania27
Topikgazda
-
Gyzmo
csendes tag
A telefonos elérhetőség folyamatosan elmondja, hogy hívjon később. Ezzel nem kell foglalkozni, csak egy kicsit várni kell, és később már ki lehet választani a hibabejelentést a telefonos menüpontokban (utána lehet, hogy sokat kell várni sajnos). Szerintem ez lenne a leggyorsabb.
-
Tomiii258
tag
Most már több, mint 1 hete (szept 1 vagy 2 óta egész pontosan) a Vodafone/UPC otthoni net napi 4-szer/5-ször szakad és amíg a router újra nem csatlakozik (2-3 perc) addig nincs net. Munka vagy akár csak filmezés közben ez rohadt idegesítő, főleg, hogy másfél hete folyamatosan ez megy.
Viszont pont emiatt kezdtem el gyanakodni, mert nem hiszem el, hogy ennyi idő alatt nem kaptak már egy csomó bejelentést és talán nálam van valami probléma, pl a szakadások nem is szakadások, hanem a 3 és fél éves Connect Box random újraindulásai...
Ezt hogy tudnám kideríteni?Vagy másnál is jelentkezett ez a dolog (Bp IX. kerület külső része)?
Tomiii258
-
kabelmania27
Topikgazda
-
TZ/X
csendes újonc
válasz kabelmania27 #110655 üzenetére
Hali, most nem vagyok a delikvens masina közelében, de valamilyen 500-as csomag+TV. A dobozt anno már átállítottam modem módba, miután vissza kellett szerelnem az előző szolgáltató cuccát, hogy legyen netem. A downstream jelszintek 3-6 között voltak. Arra emléxem, hogy a táblázatban minden csatornánál 'Locked' érték volt az egyik oszlopban. Ez normális?
-
kabelmania27
Topikgazda
Ezek az értékek rendben vannak.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító. -
TZ/X
csendes újonc
válasz kabelmania27 #110664 üzenetére
3DSS3U van ráírva, 1 be, 3 ki port. Csillapítót nem látok.
-
TZ/X
csendes újonc
válasz kabelmania27 #110666 üzenetére
A modem jó helyen van. A bejövőt én nem tudom biztosra mondani, mert egy átmenő vezetékbe lett betéve az elosztó, de a szerelő megvizsgálta, és azt mondta, becsszóra jó helyen van, azóta pedig senki nem piszkálta. A kábelen levő két TV így gond nélkül megy. (Ja, és a szerelés után közvetlenül még a net is ment.)
[ Szerkesztve ]
-
Fruityloops
tag
Valakinek van valami infója, hogy mikor óhajtják végre küldeni azt a számlát, amit 15 napja kellett volna, azaz az előző havit..? Mert még pár nap és az e havi is elkészülne nálunk már 19.én lassan..azt lassan két havit fognak számon kérni az emberen vagy mi.
-
TZ/X
csendes újonc
válasz kabelmania27 #110669 üzenetére
A csatlakozók szorosnak tűnnek. De milyen oldalakat milyen vezetékes kapcsolattal teszteljek?
-
Tomiii258
tag
válasz kabelmania27 #110658 üzenetére
Hű, őszintén szólva ebből nem sokat értettem
Milyen értékekre gondolsz? Esetleg hálózati naplóra?
Amúgy az egész rendszer teljesen gyári vodafonos (vagyis UPC-s volt még mikor előfizettem), szerintem a koax elosztó is tőlük van. Nem használok saját routert, csak a UPC ConnectBox-ot Wifire meg a TV-hez a szintén UPC-s set-top boxot.
Hót alap minden, nincs semmi extra és 3 és fél évig semmi gond nem is volt vele, most meg anélkül, hogy én bármihez hozzányúltam volna elkezdte ezeket a szakadásokat vagy újraindulásokat.Azért a koax elosztóról dobok fel egy képet, ha már kérdezted, bár nem tudom, hogy ettől okosabb lesz e bárki is: [kép]
Tomiii258
-
TZ/X
csendes újonc
válasz kabelmania27 #110669 üzenetére
Kösz, közben sikerült elérnem a Voda hibabejelentőt, és alig egy óra alatt sikerült is megtalálni a hiba okát. Valamit elírtak valamelyik nyilvántartásukban, és náluk nem egyezett a modem MAC- és sorozatszáma a valódival, ezért úgy kezelte a rendszer, mintha még nem lenne regisztrálva.
-
asdf_
veterán
válasz Fruityloops #110668 üzenetére
A fizetendőt félrerakod(tad), majd megjön, majd befitzeted. Továbbra sem értem az aggódást...
-
Peltár
aktív tag
válasz kabelmania27 #110654 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
Peltár
aktív tag
válasz gduck #110675 üzenetére
a DARPA által létrehozott ARPANET, az egyetemek és a fontosabb intézmények központi számítógépei között teremtette meg a kapcsolatot.ARPANET eredetileg a Védelmi Minisztérium hálózata volt.Mivel azonban a hálózatot csak a Védelmi Minisztériummal szerződésben álló intézmények használhatták, azaz akik a katonaságnak fejlesztettek, ezért megoldást kellett keresni a többi egyetem számára is. 1983-ban, amikor a hálózatról leválasztották a katonai jellegű részt ez lett a MILNET , innentől lett "internet" az ARPANET. 1980-as évek vége felé a N.F.S létrehozta az NSFNET hálózatot, amely az ARPANET-et váltotta fel. Maga az ARPANET 1990-ben megszűnt. Aztán jöttek a telefonos betárcsázós, majd a
külső modemes pl 14.4 lehetőségek. A jó öreg US Robotics. Én már csak a SkyNet-re várok, hogy öntudatra ébredjen, talán önjavító....[ Szerkesztve ]
-
Peltár
aktív tag
válasz Tomiii258 #110672 üzenetére
Ha újra indul akkor az összes led is pislog Nálam fekete CB van az újabb, de ha kikapcsolom, bekapcsolom az összes led elsőre piros, utána a wi-fi zölden világít, a földgömb ami zöld és villog, ha megvan a kapcsolat folyamatos zölden világít. Ha szolgáltatói probléma van mint a napokban volt akkor a a zöld földgömb folyamatosan villog. Ha azt akarod megnézni hogy újra indul e vagy csak szakad, lagol, dobálja a csomagokat akkor keresősáv CMD itt
beirod Tracert www.vodafone.hu kapsz 4-5 hasonló sort mint ez.
atv-89-133-166-2.catv.broadband.hu [89.133.166.2]
Ahol megkapod az első ip címet az leírod. Aztán pingeted a ping paranccsal a parancssorban példáúl ping 89.133.166.2 -t (a "-t" paraméter fontos) ezt hagyod folyamatosan menni akár egész nap itt látni fogod ha szakadásod van, rövidebb kimaradások amit nem is vennél észre. Ez az első ip cím a hozzád legközelebb lévő vodafonos eszköz a lényeg elsőre az lenne hogy idáig folyamatos legyen a kapcsolat, lehet hogy idáig minden csomag el is megy vissza is jön mégis eltűnnek a weboldalak stb. Ha eddig a pontig nincs szakadás akkor nem a te eszközöd a rossz, ellenben ha villognak a ledek mintha újraindítanád, áramtalanítanád a modemet, majd visszajön minden, akkor vagy modem hiba vagy táp hiba. Elsőre azt kel tudnod eldönteni hogy újraindul e a modem mintha x percenként kimarad az áram, vagy a szolgáltató házon kívüli eszközein van hiba. Próbaképpen nézd meg ha lekapcsolod neki az áramot 10s múlva vissza és milyen az, hogy néz ki amikor 100%-ra már magához tér a modem (router) ez lehet 3 perc is akár.
Ha ezek mind mennek a modem admin oldalán is tudsz pingetni. Illetve itt vannak a letöltési és feltöltési értékek ami Kabelmania27 kért. Ide admin név és jelszó kell. amit vagy tudsz, vagy a modemre rá van írva ha nem lett változtatva. A letöltési értékeket és a feltöltési értékeket képben lemented ide bemásolod, belinkeled mint mások. Így hirtelen ennyi. -
Tomiii258
tag
válasz cocka #110679 üzenetére
Hát igen, nekem is az volt az első, hogy ez valami központi hiba, de 10 nap alatt már annyi bejelntést kaptak volna, hogy füstölnének a vonalak...ezért kezdek most már mégis arra gyanakodni, hogy nálam van valami hiba, pl elfáradt a UPC Connect Box, mert az igazat megvallva inkább router újraindulásnak tűnik a dolog.
Tomiii258
-
MadMancs
veterán
válasz Tomiii258 #110682 üzenetére
LOG mit mutat?
Táp szokott még így meghalni, ha van olyan bejegyzés amiben szerepel a due power reset trió akkor az lesz a bűnös.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Tomiii258
tag
válasz gduck #110681 üzenetére
Mikor előjön ez a probléma (tegnap vagy 6-szor vagy 7-szer), akkor villog rajta minden, pont úgy viselkedik, mintha én ki-be kapcsolnám kézzel: kb 3 perc és utána van net újra.
Elsőre azt gondoltam, hogy net-szakadás után is ugyanúgy csatlakozik újra, mintha újraindítanám, ezért gyanakodtam elsőre szakadásra, de valójában úgy néz ki az egész, mint egy újraindulás.Ez még fehér Compal Connect Box, kb 3 és fél éves, tegnap délután reseteltem is, elsőre jónak tűnt, de aztán este újra volt egy ilyen újraindulása.
A router letöltési adatai:
[kép]
[kép]
Feltöltési adatok:
[kép]
Hálózati naplóból is összeszedtem pár bejegyzést:
[kép]
Ezen bejegyzések közül a felső 2 notice és warning elég sokat ismétli magát nap közben, a 3. üzenetből, ami szintén notice időnként fordul elő 1-1.
A critical üzeneteket egy szakadás/újraindulás után láttam a naplóban.ui: na most találtam egy újabb típusú üzenetet a hálózati naplóban:
12-09-2021 07:50:56errorDHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=38:43:7d:7b:14:ce;CMTS-MAC=00:01:5c:7a:26:4f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
De most nem volt újraindulás/szakadás.Köszi előre is a segítséget
[ Szerkesztve ]
Tomiii258
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Tomiii258 #110672 üzenetére
A modemet utpkábellel kösd össze a géppel és úgy teszteld, mert a vezeték nélküli kapcsolatot nem garantálják a szolgáltatók, ha vezetékes kapcsolattal jobb akkor az összefoglalóban linkelt programmal tudsz keresni szabad vezeték nélküli csatornát. A 786Mhz-s letöltési csatornán sok a hibás csomag, ezért nézd meg, hogy az osztó bemeneténél a bejövő kábel F csatlakozója nem lazult-e ki és a másik két kábel az osztónál és a modemnél jól csatlakozik-e.
[ Szerkesztve ]
-
weiss
addikt
válasz Fruityloops #110668 üzenetére
Egyszer szóltam nekik, hogy lehet nem határidő után kellene számlát küldeni, az volt a válaszuk, hogy állítsak be inkasszót a számlámra
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
weiss
addikt
Nem tudjátok mi van a 7. kerületben? Tegnap fél 1 óta nincs se TV se net. Tegnap még este 9-re ígérték a javítást, most már csak holnapra.
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
bozsozso
őstag
Sziasztok,
Ügyfélszolgálattal nem tudok beszélni, üzletbe meg nem sok kedvem van lemenni, de a hűségemet meg kellene hosszabítani, mert hónap végén lejár és jelentősen emelkedne a havidíj.
A kérdésem a következő lenne:
Jelenleg van egy net+TV+ telefon előfizetés(1 box és 1 mediacard) Jelenleg 6390Ft-ért, ha rámegyek a díjcsomag módosításra akkor felhoz 2 csomag ajánlatot(csak a net az eltérés, de csak tv-t és netet mutat). Próbáltam kosárba rakni, de nem tudom, hogy ez most tartalmazza a plus mediacard-ot és telefont vagy sem.
A kérdés egyszerű, ezek az árak amiket felajánl azokban benne vannak a jelenlegi tartalmak? Nincs semmi extra csomag hozzá, tv és internet sem.
Ja be vagyok lépve a myvodafone-ba úgy néztem, tehát minden adat rendelkezésére áll.
Előre is köszönöm a segítséget.
-
asdf_
veterán
válasz bozsozso #110689 üzenetére
mert hónap végén lejár és jelentősen emelkedne a havidíj.
Nem emelkedik jelentősen. Lakossági előfizetőknél a hűségidő lejárta után, határozatlan idejű szerződésbe megy át a dolog, ugyanazon az áron, melyet eddig fizettél, ennek árát évente egyszer, az infláció arányában lehet változtatni (kivéve persze ha volt benne valami trükkös kedvezmény, hogy pl. 24 hónapos hűségre adtak 22 hónapig valami díjkedvezményt vagy valami ilyesmi).
[ Szerkesztve ]
-
bozsozso
őstag
válasz asdf_ #110690 üzenetére
a jelenlegi számlám végén a tv-re és a netre külön-külön annyit írnak mint amennyi a jelenlegi teljes előfizetési díj. 2020 októbertől fizetek 6390Ft-ot a teljes előfizetésre, most ez van a számla alján:
"Határozatlan idejű szerződésének kezdete:
TV Premium: 2021.09.30;
Internet 500: 2021.09.30.
Kedves Ügyfelünk!
Aktuális akcióinkról kérjük, tájékozódjon ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikén! Az Ön jelenlegi határozott idejű szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró határozott időtartamú előfizetői szerződési ajánlatunk az alábbi:
TV Premium: 6 600 Ft/hó; Internet 500: 6 490 Ft/hó. "
Vagy ezt hogyan kell értelmezni? -
MiZo1990
aktív tag
válasz bozsozso #110693 üzenetére
Azok listaárak.
Mivel törvény/jogszabály/akármi van erre, nem fog emelkedni a havi díj. Évi egyszer inflációhoz mért emelés lehet majd (pár száz Forint).
Érdemes a 1270 lemondás menüjét megpróbálni, ha szeretnél kedvezőbb árakat, ha nem hűség nélkül sem fog hátrány és/vagy jelenetős árváltozás érni.[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz bozsozso #110693 üzenetére
Sehogy, az csak ilyesztegetés, azaz a listaárat írják oda.
Valóságban ahogy felettem írták, marad a jelenlegi havidíj, és évente 1 alkalommal emelhetnek infláció mértékével, ami 100-150Ft évente. Ha lejárt a hűség utána érdemes ügyfélmegtartóval egyezkedni (bemondod 1270 lemondás menüpontban hogy le akarod mondani) ha a jelenlegi vagy akár jobb áron szeretnéd továbbra is kapni a szolgáltatást hűséggel.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Tomiii258
tag
válasz kabelmania27 #110685 üzenetére
Azt hiszem elkaptam a hibaüzenetet, mert épp az előbb volt egy szakadás/újraindítás és utána egyből ránéztem a naplóra, ahol találtam egy bejegyzést a következő szöveggel:
"Cable Modem Reboot - PCD_failure_action_REBOOT is triggered"
Ráadássul a bejegyzés dátuma 1970 január 1Itt van róla a kép is:
[kép]
Én nem értek a routerekhez, de a szöveg alapján ez nem szakadásnak, hanem router újraindulásnak tűnik, vagy tévedek?Kérdés, hogy mi lehet az oka?
Egyszerűen bekrepált a router?
Ha igen és random mód újraindul, akkor azon az se fog segíteni, ha Wifiről átmegyek kábelre, elvégre maga a router indul újra wifistül, kábelestül, nem?
Mi ilyenkor a megoldás? Bemegyek egy Voda üzletbe, aztán simán kapok új routert?[ Szerkesztve ]
Tomiii258
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- Hálózati / IP kamera
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gumi és felni topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Monitor hiba topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen