- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
0rsi81
friss újonc
Sziasztok, kb 3 éve vagyok UPC-s (most már Vodafone-os), az összeolvadás előtt soha nem volt semmilyen gondom. Mivel évek óta nincs tv-m, így mindig csak vezetékes netre fizettem elő. Idén július 1-én kötöttem meg az újabb 1 éves szerződésemet telefonon keresztül.
Nagyjából másfél-két héttel utána kezdődtek a gondok. Esténként sorozatosan elmegy a net, a connect boxom szó szerint csak pislog hol pirosan, hol zölden. Amikor végre abbahagyja a pislogást, akkor meg borzasztóan lassú a net. A telefonos ügyfélszolgálat elérhetetlen, ezért a honlapon keresztül reklamáltam, felhívtak, kaptam egy időpontot (08.23. délelőttre), hogy jön egy szerelő, nem jött, aznap délután felhívtak, hogy nem ért ide a szerelő (észrevettem), adnak egy új időpontot (másnap estére). Akkor sem sikerült, megint felhívtak, megint kaptam egy időpontot (09.07. délutánra), amikor megérkezett végre a fiatalember, leszedte az elosztót a kábel végéről, mert állítólag amiatt hülyül meg a net. Eltelt kb 24 óra, kezdődött elölről, újabb reklamáció, újabb időpont (más elfoglaltság miatt csak szeptember 27-én délelőtt volt megfelelő időpont), szerelő jött, a lakásban lévő kábel két végén lecserélte azt a tekerhető izét. Az eredmény továbbra sem jó, írtam újabb reklamációt, a beígért 48 órás reagálás elmaradt.
Közben a júliusban újrakötött szerződéshez megérkezett a "bekapcsolási értesítés" szeptember 18-án, utána pont addig volt hibamentes a net, amíg nem jött a szerelő, mert azóta megint olyan, mint a mesében, hol van, hol nincs.
Próbáltam már, hogy a torrent klienst nem indítom el, hátha az a baja, de akkor is sz@r. Ráadásul a régi UPC-s felület jön fel minden egyes alkalommal, hogy kattintsak egy nagy piros körre, mert akkor megjavul, nem mintha elhinném, de eddig legalább azt írta, hogy megjavítva, ma meg már közli, hogy nem sikerült megjavítani.
Esetleg valakinek van valami jó tanácsa, hogy azon kívül, hogy a szolgáltató egy kalap kaka, okozhatja-e valami más? Nem vagyok nagy pc guru, ezért kérem, hogy ha lehet, emberi nyelven válaszoljatok
Köszönöm
Orsi
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Milyen egeret válasszak?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Óra topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- OTP Bank topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Xbox Series X|S
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen