- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Yettel topik
- Macrodroid
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobilhasználat külföldön
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
-
cocka
veterán
Ha valakit érdekel még ez egyáltalán.
Régi boxon: műsorvisszanéző még simán megy, akkor elvileg jövő januárig ezt békén hagyják.
Horizon Go-n, csak a műsorvisszanéző megy, az élő adás -2031-es hibával leáll azt hazudva, hogy rossz a netkapcsolatod.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz gaben22 #112749 üzenetére
Az egy jófajta elosztó. Így (kék vagy piros színű) néz ki a csillapító. Nézd meg, hogy az elosztó bemenetén lévő csillapítóra hányas szám van írva, ha készítenél az osztóról egy képet meg tudjuk írni, hogy csillapító van-e a bemeneten vagy csak az F csatlakozó, esetleg megpróbálhatod kivenni, hogy javuljanak a modemértékek.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Sziasztok. Rendeltem TV-t Vodafone-tol, de en hulye nem jeloltem be, hogy kerek sms ertesitest. Ma lenne elvileg a kiszallitasi nap amit megjeloltem rendeleskor. Viszont semmi ertesitest nem kaptam eddig. Mi a tapasztalat, kellene kuldeni ertesitest a varhato kiszallitasrol vagy sem? Koszonom.
-
MadMancs
veterán
válasz fojtviki #112756 üzenetére
Vagy igen vagy nem. De valamelyik biztos.
Anyumnak mikor rendeltük bár kértünk sms értesítés + ugye házhoz szállítás. Ahhoz képest se értesítés se házhoz szállítás nem volt senkitől. Sokadik napon mikor elkezdtem érdeklődni mivan voda nagy nehezen adott csomagszámot ami alapján kiderült 9 napja postán pihen TV, másnap küldték volna vissza feladónak..Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Amazonas
senior tag
Sziasztok,
most akarták rám tukmálni telefonon az új tévécsodabox-ot - természetesen a havidíj drágább lenne (a szerződés egyébként már egy ideje határozatlan, ám ezúttal most nem akartak visszaláncolni magukhoz). Amikor kértem, hogy ugyan magyarázzák már el, hogy miért, a felsorolásban elhangzott, hogy a Vodafone TV-box havidíja 500 Ft.
- Mondom: "Miért is?"
- Válasz, mint egy hülyének, kissé ingerültebb hangon: "Azért, mert az több szolgáltatást tud, és az első box havidíja 500 Ft."
- "Köszönöm, akkor nem kérjük, jó nekünk a jelenlegi box."
- Mire az ügyintéző sértődötten: " Akkor majd a 1270-en tudják igényelni."
Magyarázatot ugyan nem kaptam, hogy a TV-szolgáltatásuk igénybevételéhez (amiért már fizetek) miért is kellene pluszban egy olyan új eszközért fizetnem, amit ők tukmálnak rám...
Kérdésem: akinek már ilyen csodaboxa van, szintén van rá havidíj, már rögtön az elsőnél, vagy csak - "jó" szokásukhoz híven - ismételten át akartak b.szni?[ Szerkesztve ]
-
Treed90
újonc
Sziasztok!
Kb. 3-4 hónapja jelentkezhetett először az a jelenség, hogy meg-megszakadozik a net, de akár pár percen belül többször is. Az erre érzékenyebb szoftverek/játékok ilyenkor disconnectálnak is. Böngészés közben ez úgy manifesztálódik, hogy még egy google.hu se tölt be, mindenre azt írja, hogy nincs internetkapcsolat, majd hirtelen magához tér és betölti az oldalt. Fura mód a konstans élő kapcsolatokat mintha nem befolyásolná annyira, legalábbis sok letöltés simán megy, videók nézése is, persze az a puffer miatt csalóka. Playstation például kb semmi adminisztrációt/cloud snycet nem tud csinálni, folyamat leszakad a PS networkről, de a letöltés ott is simán pörög. Fontos info, hogy ezt kábellel és wifin egyaránt... Vagy akár olyan eszközzel ami wifin ami 20 centire van a modemtől. Van valami tippetek esetleg, hogy mit lehetne kezdeni ezzel? Már brutálisan idegesít... IPv6 azt hiszem be van kapcsolva, gondoltam ennek a kikapcsoltatására akár. A modem egyébként a régi UPC-s connect box: CH7465LG-LC. Wifiből mind2 sávszél be van kapcsolva, de az egyik kikapcsolásával már próbálkoztam és nem nagyon segített. Köszi előre is!
-
Inhouse
őstag
válasz Treed90 #112759 üzenetére
Firefoxban böngészek, én ezen vettem észre pár hét óta. Minden működik, aztán egyszer nyitnék új oldalt és csak pörög. Semmilyen oldal nem megy. Az időtúllépés végén kiírja, hogy ez most nem fog menni, akkor egy frissítés és onnantól jó. A fura az, hogy otthon Vodafone, a cégnél pedig Invitech van és mindkettőnél csinálja napjában kb egyszer, majd mindennap.
Üdv Inhouse
-
MiZo1990
aktív tag
válasz Amazonas #112758 üzenetére
Igen, van havi költsége a Vodafone TV-nek.
A visszanéző majd csak ezen lesz elérhető, ha neked ez nem fontos, akkor lehet alkalmas TV-be Mediacardot is kérni. Ezzel kiváltod a boxot és az elsőnek nincs havi költsége. Alkalmas TV-vel ezzel is lehet felvenni külső merevlemezre. -
kezo0
addikt
válasz Amazonas #112758 üzenetére
Akkor íme az én sztorim, csak, hogy lásd, a Vodafone-nál bármilyen konstrukció elképzelhető – és az ellenkezője is, attól függően, hogy milyen ügyintézőt fogsz ki ill. milyen ügyesen alkudozol.
Nálam 3 db eszköz van, ez eddig úgy nézett ki, hogy 2 db Cisco HD DVR box + 1 db mediacard. Mindháromért fizetnem kellett 500-500-500 Ft-ot havonta.
Okt. 1-jén tévés csomagot váltottam (Premium —> HD Plus), hogy nézni tudjam az új HD csatornákat is. Ezzel párhuzamosan az egyik Cisco boxot Vodafone boxra cseréltettem. Most az új boxért 0 Ft-ot fizetek, a megmaradt régi Cisco-ért és a mediacardért pedig továbbra is 500-500 Ft-ot.
Szóval semmilyen szabály nincs itt kőbe vésve, kérem szépen.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz Amazonas #112758 üzenetére
Ez esetben neked még szerencséd volt. Voltak ugyanis itt olyanok (pl. én), akik semmilyen értesítést nem kaptak arról, hogy érkezni fog vodkabox. Egyszercsak csenget a postás és beadja. Miközben azt hazudják, hogy az elérhetetlen előfizetőknek küldik ki, MIUTÁN felhívták őket telefonon. Mivel náluk van a vezetékes szám, igenis tudják a számunkat. Nem hívtak. Innentől kezdve letojom.
Plusz elvileg küldtek egy hatoldalas levelet, amit mai napig nem kaptunk meg. Abban tájékoztatnak arról, hogy érkezni fog egy vodabox.
-
Sapphi
aktív tag
válasz RudiLicenc #112751 üzenetére
Köszönöm neked és unicumnext-nak is a tanácsokat.
Tegnap este kikapcsoltam a tűzfalat a modem-ben és azóta nincs gondja... Nekem úgy van hogy a modem-ben ki van kapcsolva a Wi-Fi és onnan egy másik szobába megy át a kábel, ahol a tényleges Wi-Fi router van.
Remélem tényleg ez megoldotta.
-
Amazonas
senior tag
válasz cocka #112766 üzenetére
...és utána el is kezdték legalább kiszámlázni az általad nem kért, mégis elküldött boxot? Mert ha igen, az pedig már a pofátlanság csimborasszója. Mi van akkor pl. ha megtagadod az átvételt?
Múlt héten voltak itt a Telekomosok, húztak be valamilyen kábelt az utcába (gondolom optikai), nagyon várom már, milyen ajánlatuk lesz. A Vodafone-nak sikerült elérnie azt, hogy 15 év után erősen a szolgáltatóváltáson gondolkodom. A UPC sem volt egy leányálom, de bőven kompenzálták egyéb dolgokkal a f.szságaikat, éppen ezért nem is váltottunk eddig DIGI-re, pedig az is jó ideje van itt. -
blakey
titán
válasz Amazonas #112758 üzenetére
Mi a probléma? Ez a dolga. Ha neked is ez lenne a munkád akkor pontosan ugyanezt tennéd. Ilyen esetben megköszönöd, leteszed majd felhívod a 1270-et, a lemondás menüpontot választod, ott a másik "ügynök" beszél és olyan ajánlatot kapsz, amit valószínűleg örömmel elfogadsz. Én is így tettem, olyan ajánlatot kaptam, amit elfogadtam. A csomaggal járó boxnak nincs díja, csak azoknak, amiket azon felül igényelsz.
"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Amazonas
senior tag
válasz blakey #112769 üzenetére
Hogy mi a probléma?
Magyarázatot nem kaptam, hogy a TV-szolgáltatásuk igénybevételéhez (amiért már fizetek) miért is kellene pluszban egy olyan új eszközért fizetnem, amit ők tukmálnak rám.
+ át akartak b.szni, mert mint te is írod, nincs külön díja a csomaggal járó boxnak.
Talán tapsolnom kellene hozzá, hogy neki az a munkája, hogy átb.sszon?[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Amazonas #112770 üzenetére
Esetleg rosszul értetted, mert a csomag része egy kártya vagy box, annak nincs díja. Kérd ki a beszélgetés felvételét és panaszold be. Nekem még soha nem mondtak olyat, hogy a csomaghoz tartozó eszköznek plusz költsége van, csak a meglévőn felülieknek. Azért ennél komolyabb dolgok is vannak mintsem, hogy ebből problémát generálj, de ha neked ez jó akkor csináld. Én az ilyenekkel nem foglalkozom, megköszönöm, leteszem aztán elintézem, ennyi, nincs probléma, minden megoldva.
[ Szerkesztve ]
"Eladó: X96 Max+ Amlogic box" - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Amazonas
senior tag
válasz blakey #112771 üzenetére
Konkrétan rákérdeztem, többször is visszakérdeztem "Frei Tamás-osan" ("Tehát, ha jól értem..").
Nem foglalkozom én sem különösebben vele - mint mondtam, "fél lábbal már elhagytam őket", csak azért is írtam ide is be, hogy olyanok is okuljanak belőle, akiket még esetleg a jövőben át akarnának b..ni, illetve, hogy meggyőződjek arról, hogy valóban úgy van-e, ahogyan az ügyintéző hazudta.[ Szerkesztve ]
-
gaben22
senior tag
válasz kabelmania27 #112755 üzenetére
Kép a bemenetről ill. a kimenetről. Tegnap ugye megmozgattam a modemet, mert szerinte túl meleg volt, utána éjjel még párszor újraindult, de ma speciel nem volt rossz a helyzet, nem tudom a kettő összefügg-e.
@Treed90
Nekem is ugyanez a modem van, én modem módban használom, mögötte router, csak Ethernetet használok, Wi-Fit különböző okok miatt nem. Utóbbi 1-2-3 hétben egyre rosszabb lett a helyzet (előtte is volt napi 1-1 restart), tegnap már 20-30-szor újraindult a modem. Tényleges restartról beszélünk, ping 8.8.8.8 se ment.
Pár éve még máshol laktam, akkor felhívtam az ügyfélszolgálatot ugyanilyen tünetekkel (más modem, más router), ugyanezeket elmondtam, akkor azt mondták kivizsgálják, majd jött pár napra a válasz, hogy a technikusuk megvizsgálta (remote) és nem talált újraindulásra utaló nyomokat. Akkor engedtem el az ilyen inkompetens hülyékkel való kokettálást... azért kérdezek inkább itt.[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: DAP: Astell&Kern AK70 mkII; IEM: JVC HA-FW01, RHA T20
-
Ireg310
csendes tag
válasz kabelmania27 #112723 üzenetére
Sziasztok,
Ma felhívtam az ügyfélszolgálatot és elvileg kikapcsolták az iPv6-ot és iPv4-et állítottak be.
Ennek ellenére a seedelés továbbra se megy, illetve ha a 192.168.0.1-n megnyitom a modembeállításokat és megnézem a készülékem IP címét, utána pedig mondjuk a whatsmyip oldalon megnézem az iPv4 címemet, a kettő nem talál egymással. Az egyik 192-vel indul, a másik 188-al. iPv6-ra egyébként azt írja: "not detected". Valami ötlet mi lehet a baj?
Köszi! -
gaben22
senior tag
válasz blakey #112771 üzenetére
Én is arra tippelnék, hogy félreértette. Nálam is bepróbálkoztak 2-3 hónapja szerződés újrakötéssel azzal az indokkal, hogy a régi connect cuccal nem fog működni a műsorvisszanéző és kössek új szerződést és akkor küldenek újat. Én meg mondtam nekik nehezen tudom elképzelni, hogy (még ha határozatlan idejű szerződésem is van) csak úgy megszüntetnek egy szolgáltatást szerződésmódosítás nélkül és hogy szerintem kéne kapnom ingyen egy cserét. Erre csaj mondta azt csak az ügyfélszolgálat tudja megmondani. Annyira nem izgat TV így nem hívtam fel őket, de 2-3 hete kaptam ingyen egy új boxot...
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: DAP: Astell&Kern AK70 mkII; IEM: JVC HA-FW01, RHA T20
-
kabelmania27
Topikgazda
-
gaben22
senior tag
válasz Ireg310 #112779 üzenetére
Lehet nincs nyitva a portod és akkor passzív vagy így csak aktívak tudnak tőled tölteni. A routeren tudsz nyitni portot majd a torrent kliensedben kell beállítani ugyanezt a portot. Ehhez persze publikus IP cím is kell, NAT-olt hálózatban nem fog így menni. Létezik UPnP protokol amivel lehet "autodiscovery-t" tolni, a torrent kliensedben és a routeren is be kell pipálni valamit hozzá úgy emlékszem (én manual csinálom az előbb leírt módon).
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: DAP: Astell&Kern AK70 mkII; IEM: JVC HA-FW01, RHA T20
-
kezo0
addikt
válasz Amazonas #112772 üzenetére
Folyamatosan az ügyintéző szót emlegeted, pedig ha ők hívnak téged, az rendszerint nem a Vodafone-nál alkalmazottként dolgozó ügyintéző, hanem egy, a Vodafone-nal szerződéses viszonyban levő, külsős üzletkötő, aki jutalékért dolgozik. Az ilyen embertől épp ezért sosem fogsz jó ajánlatot kapni, hiszen neki nem az az elsődleges érdeke, hogy neked jó legyen. Ezért kell minden esetben neked megkeresni őket, bármit el akarsz intézni, hacsak nem vagy önmagad ellensége.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Amazonas
senior tag
válasz kezo0 #112782 üzenetére
Visszakerestem: kettő (2) alkalommal írtam le az "ügyintéző" szót (ezzel most már három (3)).
Ha ez neked "folyamatosan", akkor OK.
A hozzászólásodra érdemiekben reagálva: nem én kerestem a Vodafone-t, hanem ők (vagy megbízottjuk, vagy akárki - másoknak okulásul: +36-1-881-2619) engem.[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz Amazonas #112783 üzenetére
Igen, ők kerestek téged, éppen erről beszélek. Hogy amikor ők keresnek téged, akkor az nem ügyintéző, hanem üzletkötő, és ez nagyon nem mindegy. Te pedig minden alkalommal, amikor a téged kereső emberre hivatkoztál, ügyintézőt írtál. Tájékoztattalak, hogy nem az. Szívesen!
(És persze én sem csak miattad írtam ezt le, hanem másoknak is, okulásul.)
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kotsyzs
csendes tag
A héten engem is kerestek a 06-1-354-7912 számról, box csere miatt. 2 db Pace van most. Az ajánlat két Vodafone TV médiaboxról szólt az 1. 500 Ft, a 2. 1000 Ft lett volna. Tehát, akitől lehet, próbálnak minél többet kihúzni.
Egy példa a minden lehetséges és az ellenkezője is. A szeptemberi számlalevélen szerepelt, hogy októbertől a 2. Pace boxért már 0 Ft-ot kérnek, az 1. eddig is 0 Ft volt, és tényleg lecsökkent az amúgy sem magas havidíjam.[ Szerkesztve ]
-
-
kezo0
addikt
Más, de ez sem új téma. Nézem felvételről a Barça – PSG kézimeccset, úgy, hogy közben folyamatban van a rögzítés, mert a meccs még tart. Magyarul timeshifttel nézem. A félidei szünetet szeretném áttekerni, de nem lehet, sőt, a lejátszás visszaugrik az 1. félidő huszonvalahányadik percére (amit nyilván már láttam), és csak onnan hajlandó folytatni. Beletekerni nem enged. Kilépek a rögzített anyag lejátszásából, megkeresem az EPG-ben a meccset, elindítom a lejátszást. A meccsből ekkor még van hátra 10 perc, de ugye én a 2. félidő elejétől szeretném nézni. A hangot leveszem, és igyekszem tekintetemet nem vetni a képernyő tetején kiírt eredményre, így tekerek vissza oda, ahonnan nézném... Siker! Ugye, milyen egyszerű…?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz kotsyzs #112785 üzenetére
A szeptemberi számlalevélen szerepelt, hogy októbertől a 2. Pace boxért már 0 Ft-ot kérnek, az 1. eddig is 0 Ft
Na ezért érdemes volt levágniuk akkor a kártérítéskövetelő szennyet. Tehát nem kérnének értük a jövőben havi díjat, de a bennük lévő kártyákkal még simán működhetnének jövőre is, de egy szerelő szerint a leadott boxok is az elektronikai hulladékgyűjtőbe mennek. Zseniális.
-
#49553920
törölt tag
Sziasztok,
4. keruletben valakinek akad problemaja az internettel? (1Gbps - coax)
WAN IP-t kapok, DHCP megy, de semmifele ping nem megy ki. Karbantartasi munkalatok elvileg nincsenek. -
kabelmania27
Topikgazda
válasz #49553920 #112791 üzenetére
Üdv!
Amennyiben megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e a szakadást. Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.[ Szerkesztve ]
-
gregory91
senior tag
válasz gregory91 #112514 üzenetére
Mára volt igérve szerelő/technikus,reggel ránéztem semmi,ugyanaz a állapot hagytam egy kicsit hátha semmi,kikapcsoltam úgy hagytam.Jött a technikus,mutatnám neki a dolgot erre működik minden.
Mesélte is hogy rájött a problémára,és előtte rátelefonált a központra hogy ugyan küldjenek már egy frissítést.Így csak azért jött hogy megnézze minden rendben.Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
Rage47
veterán
válasz kabelmania27 #112797 üzenetére
Legközelebbi szakadáskor megnézem a modem alján az admin jelszót és megnézem a jelszintet.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Android játékok topikja
- Gitáros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Asztrofotózás
- E-roller topik
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest