Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nick_name

    csendes tag

    Sziasztok,

    Adott a következő probléma: Vodafone küldött egy új CH7465VF csoda modemet, eddig TECHNICOLOR volt használatban.
    Amióta az új modemet beüzemeltem, kb. 10 percenként újraindul, ügyfélszolgálat már 2 szer ígért technikust, amelyik egyszer sem jött ki az 1 hét alatt. Tegnap megelégeltem a folyamatos újraindulást és visszaraktam a régi modemet, amely tegnap egész nap rendesen működött, egyetlen egy újra indulás nélkül (ahogy tette ezt az elmúlt pár évben is)
    Ma reggel megint nincs internet, reset, újraindítás, modem regisztráció stb. sehol semmi, hívom az ügyfélszolgálatot, hogy mi a helyzet, erre közlik, hogy a régi modemet nem tudom már használni, rakjam be az újat. Régi modem ki, új be, és láss csodát működik az internet, jah csak, hogy 10 perc után újraindul, ezt látja az ügyfélszolgálatos is, közli, hogy jövő héten szerelő, és kábel mérés vagy router csere.
    Szerintetek, valóban lehet jel probléma? mellékelve pár képernyő fotó log-ról és jelszintekről. Mire számítsak mert ez így tarthatatlan, tényleg nem tudják a régi modemet vissza aktiválni?

Új hozzászólás Aktív témák