Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • XFreedy

    tag

    Sziasztok!

    Szombaton leadtam egy igényt új 500/22 Mbit/s internetre, mivel munka és szakdolgozat miatt nagyon fontos, hogy legyen internetelérésem, ezért bementem vasárnap vodafone üzletbe, hogy valamilyen mobilinternetes megoldással át tudjam hidalni a hálózati eszköz érkezéséig tartó időszakot, ami leghamarabb november 4-én érkezett volna meg.

    Nagyon röviden: vasárnap üzletben ügyintéző mondta, hogy már most tud adni nekem hálózati eszközt, és hétfőn lesz internet. Emiatt nem vettem új mobilneternetes csomagot.
    Ugorva mai naphoz, még mindig nincs internet. Közben többször beszéltem telefonos ügyfélszolgálattal, többször kérték, hogy diktáljam be a hálózati eszköz sorozatszámát, mac címét. Amikor már a 3. ügyintéző kérte a diktálást, ő azt mondta, hogy eddig rossz helyre írták be, ezért nem sikerült az előfizetés aktiválása.

    Ma azt mondta az ügyfélszolgálat, hogy bekötéssel kapcsolatos munkalap még nincs lezárva és ezért nem él a szolgáltatás.
    (A lakásban már régóta van Vodafone koax )

    Nektek mi a tapasztalatotok, kb mennyi idő, mennyi idő, mire aktiválódik egy új előfizetés? Egyik haverom még régebben amikor még UPC volt, azt mondta, hogy szerződéskötés után mire hazaért a hálózati eszközzel, már volt internet.

    Kíváncsiságból, mi történik ilyenkor? Tudom ez docsis, nem DSL, de pl egyetemen volt, hogy egy DSLAM-ban kellett konfigurálgatni ezt-azt, emiatt én úgy képzeltem el, hogy egy meglévő, már kiépített ponton egy előfizetés ki-be kapcsolása csak néhány kattintás. (~egy hete még másik ügyfél nevén volt élő internetelérés a címen)
    Nem igazán értem, mi történhet, hogy az elvileg hétfő óta elérhető szolgáltatás miért nem érhető el még csütörtök délután se.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák