Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zzola

    félisten

    Ma bementem egy Vodafone irodába, hogy vezetékes szolgáltatás áthelyezését kérjem Balatonalmádiból Kozármislenybe. Az ügyfélszolgálatos 3/4 órát hegesztett valamit a gépén, majd jött egy e-mail.

    "Tisztelt Ügyfelünk!
    Sajnos az áthelyezési kérelmét nem tudjuk teljesíteni 7761 Kozármisleny címen a következő ok miatt: Az áthelyezés tiltott, mivel a célhelyszínen nem elérhető a szükséges hozzáférés típus."

    Sikerült megállapítani, hogy az ügyintéző nem tudja berögzíteni a kért igényt, az alábbi probléma miatt:
    Balatonalmádi: D3.0
    Kozármisleny: D3.1
    ---------------------------------
    Mindkét címen azonos szolgáltatások érhetőek el:
    Internet L (500mbit)
    TV HD PLUS (114 csatorna)
    Nonstop S telefon

    Egy ügyfélkérelmet kellett benyújtanom, amit majd a háttércsoport elbírál, hogy lehetséges-e a szolgáltatás költöztetése 3.0-ról 3.1-re.

    Azt hittem hogy befosok, ez akkora vicc.
    Eszem f@szom megáll!

    :W :W :W

Új hozzászólás Aktív témák