Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    Pont egy hete újítottam meg az előfizetésemet, azóta:
    - még mindig nem jutottam hozzá az új szerződéses dokumentumaimhoz (sem e-mailben nem küldték el, sem a My Vodafone fiókomba nincs feltöltve a Dokumentumok alá), ami konkrétan törvénytelen, hiszen a 14 napos elállási idő fele már eltelt anélkül, hogy megismerhettem volna, hogy esetleg mitől is állnék el, ha elállnék;
    - még mindig nem kaptam meg az előfizetésem részét képező FilmBox+ streaming-szolgáltatás használatához szükséges kódot/kupont;
    - hibát dob a tv.vodafone.hu oldal, ha megpróbálok belépni ("Nem sikerült az azonosítás. A fiók jelenleg zárolva van. (WA104)"), holott eddig nálam mindig működött.
    Már kétszer telefonáltam ezek miatt, ígéreteket kaptam, megoldás továbbra sincs.

    A fentiek mellett teljes meghatalmazásom/hozzáférésem van a 82 éves anyám Vodafone-előfizetésének intézéséhez, mégsem tudom megújítani a holnap lejáró hűségét, mivel anyu régi típusú személyi igazolványát, aminek a száma jelenleg is szerepel a Voda rendszerében, most "nem fogadja el a rendszer".

    Megyek be ügyfélszolgálatra, személyesen odacsapni az asztalra - aminek nyilván nem lesz semmi eredménye ezeknél a balf...oknál.

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák