Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    válasz kezo0 #123373 üzenetére

    Csak, hogy ne maradjak adós a történet folytatásával: voltam szombaton az üzletben, szerencsére alig voltak ügyfelek, így szinte azonnal sorra kerültem. Még, jó, hogy így történt, különben iszonyú pipa lettem volna, ha hosszú várakozás után mondja nekem az ügyintéző, hogy nem tud semmit tenni, ki kell várnom a 30 napos ügyintézési időt… Csak annyit lát a rendszerükben, hogy nincs lezárva az ügyem. Kérdeztem, ha két hét után még mindig nem sikerült visszaállítani azokat az árakat, amelyekben több mint 3 hete megegyeztünk, és tiszta katyvasz látható még most is a My Voda fiókomban, akkor milyen összegek fognak szerepelni a hamarosan érkező számlán? Na, erre ő is azt mondta, hogy ez jó kérdés. :F De igyekezett megnyugtatni, hogy ha többet fognak számlázni, mint amennyi jogos lenne, azt utólag mindenképpen kompenzálni fogják nekem. Nem igazán nyugodtam meg.

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák