Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kabelmania27

    Topikgazda

    válasz Wohme #129525 üzenetére

    Amennyiben jól látom kicsit megvan sérülve a kábel burkolata de ettől még lehetne stabilabb mert ez egy 3x árnyékolású kábel, ilyen kis sérülés nem okozhatna ekkora problémát, a letöltési értékeknél sokkal kevesebb a post hiba mint a pre ami jó, most nem ér hozzá a kiiktatott aljzat belseje az az árnyékoláshoz ezért lehet jobb lesz ha ott volt a zajbetörés, nézd meg modem üzemmódban mert úgy általában ezek a problémák elszoktak tűnni. Zajbetörésnél lehet időszakos probléma, de az is lehet, hogy lakáson kívül van probléma ezért kellene megnézni a modem üzemmódot. Általában öt feltöltési csatorna érhető el nálad ennél több van, ami jó.
    192.168.100.1 címen érhető el a modem oldala modem üzemmódban. Amennyiben modem üzemmódban sem javul a helyzet érdemes újra bejelenteni és a technikusnak megmutatni ezt a sérülést, ha nincs sok kanyar a csőben elvileg könnyen cserélhető a kábel.
    CB modem oldalán lehet üzemmódot választani ha ipv4-ben van a modem, Arris modemnél csak 1270-es számon heldesk ügyintéző tudja átállítani modem üzemmódra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák