- Mobil flották
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
- MG5 menetpróba
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
Hirdetés
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Soulfly842
addikt
-
LouiS22
veterán
válasz Soulfly842 #130102 üzenetére
csak egy bejegyzést kellett (volna) visszaolvasnod...
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Dr. Romano
veterán
Főleg nálunk Kétegyházán 1-2 hónapja folyamatosan panaszkodunk telefonon nekik, mert elkezdett napi szinten szakadozni az internet.
A jelenség nem csak nálunk, de a faluban másoknál is előfordult. Folyamatos panaszaink után valamennyivel jobb lett a helyzet, nincsenek már egész napos offline helyzetek, de még mindig naponta egyszer kétszer megszakad a net amit egy router újraindítás orvosolni szokott (a megszakadt állapotot néha a "földgömb" ikon villogása jelzi, de van úgy hogy rendesen világít mintha minden oké lenne, de mégsincs net).
Nem tudom hogy nálam van e még valami gebasz vagy még mindig központi probléma lehet e.
Olvasgattam visszafelé, így valamennyire felkészült vagyok:- Modem típusa Compal CH7465VF router üzemmódban (tudom ezt át kéne állítani bridge módba mert stabilabb, de eddig semmi gond nem volt vele és ha nincs más lehetőség átrakom)
- IPV4-re már rég át van állítva a router, mert a klímát és egy régi routert IPV6-on nem tudtam hozzá csatlakoztatni
- TV előfizetésünk nincs így osztót nem találtam.
- Vannak viszont csillapítók ha ezek azok(?), az egyik a modem mögött (ez egy picit laza volt így jobban ráhúztam most kézzel) a másik a padláson (de ez utóbbi lehet csak egy összekötő).
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép]Az modem infók itt vannak, ami nekem feltűnt hogy feltöltés csatornáknál csak 4 van, nem 5 kéne?
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Dr. Romano #130104 üzenetére
Vannak területek ahol négy feltöltési csatorna van.
Mivel saját routert használsz a modemet állítsd át modem üzemmódba, mert úgy stabilabb a compal modem, előtte áramtalanítsd a modemet (és a router is) vedd ki a 6dB-s csillapítót, hogy javuljanak a letöltési értékek, utána kapcsold vissza először a modemet majd a routert. -
Dr. Romano
veterán
válasz kabelmania27 #130106 üzenetére
Köszi a választ.
Rendben ki fogom venni a csillapítót és megnézem majd az értékeket. Ezek a mostaniak egyébként milyennek számítanak?
CB-ban bridge mód van mint lehetőség, de akkor egyről beszélünk ez a modem üzemmód ugye?
Miután átállítottam modem módba a kábelezés úgy megy hogy a CB egyik lan csatlakozóját össze kell dugjam a Router WAN portjával és kész?
Más kell állítani a "külső" routerben?
Illetve a CB többi portját tudom e még használni pl, egy asztali PC-hez vagy ezután mindent a routerbe kell dugdosni? (igazából csak a PC volt kábelen minden más wireless)Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Dr. Romano #130107 üzenetére
Elfogadhatók az értékek, viszont negatívak a letöltési értékek, ez a modem jobban szereti a pozitív értékeket. Igen a modem és a bridge mód ugyanaz.
Igen, a saját router wan portját kösd össze a cb lan portjával.
Saját routeren állítsd be a vezeték nélküli kapcsolat jelszavát, ha szükség van portforward beállításokra akkor azokat. Router beállítással kapcsolatban ITT tudsz segítséget kérni vagy a routered tipusának megfelelő topikban. -
Dr. Romano
veterán
válasz kabelmania27 #130108 üzenetére
Rendben, köszi a segítséget. Amint lesz időm nekiesek.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
kezo0
addikt
válasz cocka #130101 üzenetére
"Vagyis ebből az következik, hogy 5 napon belül eltűnik a lejátszás gomb."
Ez így nem jelenthető ki, mivel több olyan felvételem is van a boxon, amelyek 5 napnál régebbiek, és simán lejátszhatók most is.[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #130110 üzenetére
És azoknak a rögzítési idejét le tudnád írni? Mert akkor lehet, hogy az a titok, hogy csak egy bizonyos időponttól felvett műsorok elől "lopják el" a lejátszás gombot.
Tehát mittomén (most csak tippelek) július 10. után felvett cuccoknál a felvételtől számított 5 napon belül kukázzák a gombot?
-
kezo0
addikt
válasz cocka #130111 üzenetére
Nálam csak ennél az egy Duna TV-s műsornál tűnt el a lejátszás gomb, amiről írtam.
Minden más felvett műsor lejátszható: júl. 12-i rögzítés az AXN-ről, szintén júl. 12-i rögzítés a Spektrumról, jún. 5-i rögzítés a Dunáról, májusban felvett műsorok a Eurosportról, Spektrumról, Dunáról, sőt, még április végén a Spektrumról rögzített műsorok is – ez utóbbiaknál már írja, hogy hány órán, napon belül járnak le, de most még elindítható a lejátszásuk.pjen: a felsoroltak mind (vagy szinte mind) visszanézhetők is voltak, oszt’ mégsem tűnt el a lejátszás gomb…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Dr. Romano
veterán
válasz kabelmania27 #130108 üzenetére
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Dr. Romano #130114 üzenetére
Javultak az értékek, pozitívba kerültek a letöltési értékek, maradhat így.
-
Dr. Romano
veterán
-
kezo0
addikt
Ma délelőtt világbajnoki döntőt játszik a férfi vízilabda-válogatott. Ugyanakkor Forma-1 hétvége is van.
Kérdés: melyik csatornán melyik sportesemény(eke)t közvetíti a köztévé, és miként szerezhetnek erről tudomást a Vodafone előfizetői?1. A Vodafone TV boxon elérhető EPG szerint az autós közvetítések lesznek az M4 Sporton, a vízes események pedig a Duna World/M4 Sport+-on.
1/b. A Vodafone TV appban és a tv.vodafone.hu oldalon ugyanazok az EPG információk, mint a Vodaboxon, tehát lásd az 1. pontban írtakat.
2. A mediacardos tévén elérhető egynapos EPG szerint az M4 Sporton lesz a vízilabda-meccs, a Forma-1-2-3 versenyek pedig a Duna World/M4 Sport+-on.
2/b. Az anyám Cisco boxán futó EPG szerint: lásd a 2. pont szerintieket.
3. Nézzük hát mit mutat a Mediaklikk, a közmédia saját szolgáltatása! Az ott olvasható műsorrend szerint valamennyi sportesemény (tehát az autósok és vizesek is!) az M4 Sporton lesznek, míg a Duna Worldön egyetlen sportközvetítés sem lesz…Köszönöm a megbízható, hiteles tájékoztatást mindenkinek, akinek köze van ehhez.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
LouiS22
veterán
válasz kezo0 #130117 üzenetére
neked tényleg nagyon nyomorult életed lehet.
Írj levelet a minirlnök úrnak, hogy ez micsoda skandallum.
Az EPG infókat amúgy az MTVA infói alapján készíti egy harmadik fél. De az érdekelne, hogy a "délelőtt játszikot", te, az örök elêgedtelenkedő hogy francba szerkesztenéd műsorba?
Amúgy meg annyira nézett esemény lesz, hogy valszeg egy közepes csatorna is röhögve üti majd.
Get a life, man!
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
kezo0
addikt
válasz NoOne1976 #130120 üzenetére
Igen, erről szólt a hozzászólás, szerencsére van, aki megértette…
Adama123: Mit találtál meg, a Mediaklikket? Én azt írtam, hogy nem találom?
LouiS22: Úgy látom, téged az bőszít fel a legjobban, ha valaki rendszeresen szóvá teszi egy telekommunikációs szolgáltatóról szóló tech fórumon a szóban forgó szolgáltatónak felróható, lehető legváltozatosabb hibákat. Márpedig egy ilyen fórum többnyire ezt a célt szolgálja, közlöm ezt szíves tájekoztatásodra. Ennek fényében elég fura, hogy nem először veszed a fáradságot arra, hogy érdemi reakció helyett elkezdd ekézni azt/azokat, akik a fórumot rendeltetésszerűen használják… Ennek fényében kérlek, gondold újra, hogy kinek van nyomorult élete, haver.
Ezen kívül fogalmam sincs, hogy jön ide egy engem érdeklő műsor várható nézettsége, hacsak nem az érdeklődésemet/ízlésemet szeretted volna ezzel minősíteni. Ha így van, tartsd meg magadnak a véleményed, mert ez súrolja a személyeskedést (a nyomorult életről nem is beszélve), ami itt kifejezetten tiltott.Amúgy pontosan tudom, hogy mikor lesz a vízilabda meccs (de. 11h-kor kezdődik), a „délelőtt” meghatározást csak azért használtam, mert nem a pontos kezdési időpont a lényeges, hanem, ahogy NoOne1976 kolléga sikeresen megfejtette, az, hogy miként lehetséges, hogy más és más Vodás eszközökön eltér az EPG-ben látható információ. Szóval egy érdekes anomáliára hívtam fel a figyelmet.
De hagyjuk is, a továbbiakban kérlek, próbáld meg csendben tűrni a bejegyzéseimet, ha csak beszólogatni vagy képes.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Aucor
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, mert már a falra mászok az egésztől. Bekötötték ezt a csodálatos szolgáltatást 9 nappal ezelőtt. A szerelő rendszerhibára panaszkodva nem tudott internetet csiholni, az ügyfélszolgálattal diskurált egy órát, hibajegyet nyitottak, minden kutyafüle, de megnyugtatott, hogy távozása után maximum 1-2 órával már lesz is internet. Természetesen, azóta sincs semmi. Fontos infó, hogy a szolgáltatás a Telekom hálózatán keresztül történik, a bekötés előtt 1 héttel a Telekom húzta be a kábelt, ők letesztelték a koaxot, és elmentek, a Vodafone-os szerelő már csak hozott egy modemet és bekötötte a meglévő koax kábelt a modembe. A modem egy fehér Sagemcom 3686 V2.
Az alsó 4 LED stabilan zölden világít, így mondhatni, a kapcsolat összeáll. Az ügyfélszolgálatos is "rá tud mérni" a modemre, és látja, ergó szinte kizárt, hogy kábel jellegű probléma legyen.
Számtalan hívás az ügyfélszolgálat felé (8-10), számtalan nyitott hibajegy, számtalan elhangzott "átadjuk a háttérmunkatársaknak az ügyet" után sincs érdemi előrelépés.
A bekötés után 3 órával jött egy SMS:
"Tisztelt Ügyfelünk! Internet szolgáltatását sikeresen aktiváltuk. XXXX felhasználónév és YYYY jelszó megadásával tud bejelentkezni az első csatlakozási kísérlet alkalmával. Üdvözlettel, Vodafone"Ez eddig szép és jó, de sem egy captive portalos felület, sem a Vodafone oldalán talált "modemregisztracio.vodafone.hu" oldal nem jön be a modemre csatlakozva kábelen/wifin keresztül.
Ezt megemlítettem az ügyfélszolgálatosnak, aki azt mondta, hogy próbáljam meg a 192.168.1.1 címet elérni böngészőből, de természetesen ez sem tölt be, "Connection timed out". Ötletem sincs, mi lehet ez a 192.168.1.1 cím, a modem belső címe 192.168.0.1, de az ügyfélszolgálatos erősködött, hogy márpedig ennek be kell jönnie, és nem a 0.1, hanem az 1.1 kell nekem. Természetesen nem tölt be az oldal.
Itt járunk most, egy szerelőt derogál nekik kiküldeni, minden ügyfélszolgálatos hívásnál csak "rámérnek" a modemre, látják, hogy valami nem jó, aztán átadják a háttérmunkatársaknak, ezt játsszuk el minden nap, és 9 nap után sincs szolgáltatás.
Van bárkinek bármi ötlete, hogy mit lehetne tenni azon kívül, hogy lemondom a 2 év hűségre kötött szolgáltatást és kifizetem a b****tt nagy kötbért és inkább megyek egy normális szolgáltatóhoz?
-
LouiS22
veterán
válasz Aucor #130122 üzenetére
nem kell kötbért fizetned, 14 napon belül elállhatsz a szerződéstől.
Ugyanakkor nem világos, mert egyszer azt írod, hogy rámér látja, de a végén meg már azt írod, hogy rámér és látja, hogy valami nem jó.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
kezo0
addikt
válasz Toth_Jani #130123 üzenetére
Én inkább telefonálni szoktam, mert írásbeli bejelentésre adott válasznál sokszor az önmaguk által vállalt 30 napos válaszadási határidőt sem képesek betartani, arról nem beszélve, amikor érdemi válasz nélkül lezártnak tekintik az ügyet, mert hozzá nem értésből vagy szándékosságból fakadóan már eleve meg sem értik a problémafelvetést. (Ahogy most pl. itt sem mindenki értette meg, hogy mivel van bajom… Csak ugye nekik ez lenne a munkájuk.)
Most telefonálni sem érdemes, mert hétvége van, és a szóban forgó probléma pár óra múlva túlhaladott lesz.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Adams84
tag
válasz Aucor #130122 üzenetére
Tanács: Mindenképp nyújts be szóbeli vagy írásos panaszként kötbér igényt a szolgáltatás hibája miatt, mivel 72 órán túl is fennálló hiba esetén a szolgáltatónak kötbért kell fizetnie az előfizetőnek.
Szerződésbontás: 14 napon belül szabadon elállhatsz a szerződéstől, nem kell semmilyen kötbért fizetned.
[ Szerkesztve ]
-
Aucor
senior tag
válasz kabelmania27 #130127 üzenetére
Szia!
Van osztó. Most kipróbáltam F toldóval, valamint vittem áramot az osztóhoz, hogy be tudjam kötni oda a modemet, de közvetlenül a bejövő kábelre dugva sem jó.
[kép] Picit talán jobbak az értékek, de IP címet nem kap így sem a modem.
-
vlevi
nagyúr
válasz kezo0 #130117 üzenetére
Talán ez az egyetlen dolog, amiről nem a voda tehet. A műsor információt ők is külső forrásból kapják, és, ha az szar, akkor szar.
Pl mást mutat a port.hu és a musor.tv oldal, akkor melyiknek higgyek?
Az is lehet, hogy át szerkesztették a műsor tervet, de az egyik helyen még nem frissült a műsor újság, a másik marigen.
Most én mindenütt azt látom, hogy az m4-en vizes meccs van. -
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Elnézést az offért.
Ma délelőtt utaltam az új havi vodás számlámat, de a fiókomban még mindig az van, azt látom az utalást követően is, hogy még mindig Kifizetetlen számla. Mikor látom, hogy kizöldül az értesítési kis ül és befizetettnek minősül a számlám?
Rá akartam kérdezni a voda ügyfélszolgálatnál, hogy legalább azt nézzék meg, hogy átment az összeg (eddig mindig SimplePay-en keresztül fizettem, de most valamiért elakadt és ezért lett a banki utalás). Bármelyik menüpontot választom, közli a hang, hogy a munkatársaink hétköznap 8-20 óra között elérhetők, akkor próbálkozzak.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
kezo0
addikt
válasz vlevi #130131 üzenetére
Igen, nem sokkal a meccs előtt már a Vodabox EPG-je is azt mutatta, amit a tévé EPG-je, de vélhetően nem (csak) azért, mert az egyiken később frissült ugyanaz az infó.
Ugyanis már a UPC idejében is úgy tűnt, hogy a boxokon levő egyhetes EPG, és a tévék egynapos EPG-je különböző forrásokból származik. És most is előfordul, hogy pl. ugyanahhoz a filmhez más tartalom-összefoglaló olvasható a boxon, mint a tévén, ami arra utal, hogy ezt a rendszert a Voda is átvette. Ki tudja, mi van mögötte.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
LouiS22
veterán
válasz Jenne #130132 üzenetére
hétvége van
Ha a számlakivonatodon (netbankban) azt látod, hogy az összeget levonták (neked most zárolás lesz, hiszen hétvége van és banki szünnap), akkor rendben vagy. A befizetés napja a mérvadó, nem az, hogy a Voda mikor dolgozta fel (ez jópár nap lesz).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Aucor
senior tag
válasz kabelmania27 #130130 üzenetére
Csak jelentkezne már fel a hálózatra. Kicsit komikus ez így 9 nap után. Hétvégén nyilván a fű sem nő, talán majd hétfőn történik valami...De lehet jobban járok, ha felmondom az egészet a búsba. Egy napon kötötték be 200 méterrel arrébb a másik lakásba, szintén ugyanezt a csomagot, ott bekötéstől kezdve azonnal van internet, illetve ott jelszót sem küldtek SMS-ben, pedig teljesen ugyanaz a kettő elvileg, ott is a Telekom hálózatán keresztül megy a szolgáltatás, a csomag meg a modem is ugyanaz, ezért sem értem a dolgot. Az ügyfélszolgálat pedig teljes mértékben segítőképtelen.
-
cof
veterán
válasz Aucor #130135 üzenetére
Felhasználó/jelszó PPPoE csatlakozáshoz szokott kelleni. Itt nem látsz semmi ilyesmi lehetőséget a modem menüjében ahova be tudnád írni?
Mondjuk a beüzemelési dokumentációban se írnak ilyesmiről, csak össze kell dugni és működik, szóval érdekes.
Resetet még megpróbálnám azért, nyomod áram alatt 10-20 másodpercig addigra csak újraindul.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
cocka
veterán
válasz Toth_Jani #130123 üzenetére
Mivel a voda szarik az írásos hibajelentésekre, feltehetően előbb-utóbb mindenki megtanulja, hogy írásban nem érhető el náluk semmi. Plusz szépen kivárják a 30 napot, majd a határidő letelte előtt 1 nappal telefonon hívnak, hogy tárgyaljanak. Tehát egy üzenetre, emailre telefonon óhajtanak válaszolni.
-
Adams84
tag
válasz cocka #130138 üzenetére
Kapott SMS-t a “bekötés” után, hogy sikeresen aktiválták az internet szolgáltatást, ami azt jelenti, hogy a Vodafone rendszere szerint él a szolgáltatás.
Innentől kezdve -szerintem- hibabejelentésként kell kezelni az esetet, így a 72 órán túli időszakra jár a késedelmes hibaelhárítás miatti kötbér is…
A 14 napos elállási határidő szerintem a kötbér igényre nincs hatással….[ Szerkesztve ]
-
-
arpi6k
addikt
válasz kabelmania27 #130090 üzenetére
Szia!
Azóta megint volt kint a szervizes. Ezúttal elosztót is cserélt, meg routert is. Úgy tűnik rendeződött a dolog.
Köszönöm a segítséget!
Intel & ATI
-
arpi6k
addikt
válasz kabelmania27 #130143 üzenetére
Egyenlőre elégedett vagyok vele így. Mondjuk gondolkodom egy wifi 6-os router beszerzésén. Ebben az esetben ha jól tudom a jelenlegi eszközt modem üzemmódba kell tenni. Mennyire van értelme lecserélni ezt a gyári eszközt?
Intel & ATI
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz arpi6k #130144 üzenetére
Vezeték nélküli átvitelt a szolgáltatók nem garantálják ezért hosszútávon jobban jársz saját eszközzel és modem üzemmódban stabilabb a szolgáltatói eszköz.
Ha megírod, hogy milyenek az értékek meg tudjuk írni, hogy kell-e a a jövőben szakadástól tartanod.[ Szerkesztve ]
-
arpi6k
addikt
válasz kabelmania27 #130145 üzenetére
"Ha megírod, hogy milyenek az értékek meg tudjuk írni, hogy kell-e a a jövőben szakadástól tartanod."
Ezt hol látom?
Intel & ATI
-
-
Jenne
senior tag
válasz Jenne #130132 üzenetére
Még annyit a voda hétvégi nemlétező ügyfélszolgálatához, hogy például a bankomnál a hét minden napján (szombat- vasárnap is beleértve) reggel 8 és este 8 között van telefonos elérhető ügyfélszolgálat. Ez bank, ami munkanapokon 8-16 óra között van nyitva, a voda meg egy elektronikus hírközlő szerv heti 7 napban működve. Régebben amíg volt UPC akkor annak még volt hétvégén is elérhető ügyfélszolgálata.
Napokba tudtam meg egy érdekeset, hogy ez a voda telefonos ügyfélszolgálat nem is Magyarországon van, hanem tőlünk délkeletre a szomszéd országban..A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
- HP Victus 16-r1041nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, RTX 4060
- HP Victus 16-r0024nf - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-13500H,16GB, 512SSD, RTX 4060
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen