Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    Valami más.
    Nézem gyanútlanul a tévét az egyik VTV boxszal, erre egyszer csak a semmiből felugrik ez a teljes képernyős üzenet:

    Ami egy nyilvánvaló baromság, hiszen egész biztosan a közelében sem vagyok annak, hogy minden tárhelyt felhasználtam volna. A felvételekre lépve a menüben, ott is csak egy üzenet fogad, ugyanezzel a bullshittel, hogy tele a tárhely… Nem is mutatja a már korábban rögzített műsorokat, de az előre időzített felvételeket sem.
    Nézem a másik boxon: ott minden rendben, megnézhetők a felvett műsorok, és látszanak az előre időzített felvételek is. A beállításokba lépve azt mutatja, hogy 18%-os a tárhely-telítettségem!
    Szóval egyértelműen az egyik box bolondult meg. Sebaj, áramtalanítom, az sokszor segít. Most nem, a helyzet ugyanaz. Még egy áramtalanítás: semmi sem változik.
    Nézem a mobilomon az Androidos appot: ott ugyan nem ír olyat, hogy tele a tárhely (lehet, az app nem is tudna ilyet), de a felvételek szekció tök üres ott is! Akkor mégsem a box hülyült csak meg? De akkor miért jó a másik boxon minden? Nézem a PC-n a tv.vodafone.hu oldalt: az be sem enged, próbáljam később – WA122 a hibakód, pfff. Az iPaden ugyanakkor minden okés az appban…

    1270, kora reggel gyorsan felveszik. A meghülyült boxon gyári visszaállítást kell nyomni, az végre megoldja a gondot – persze az egyéni beállításokat lehet újra beállítani.
    Az Androidos app hibáját és a böngészős felület bejelentkezési hibáját rögzítik.

    – V É G E –
    ;] ;] ;] ;]

    Update: az Androidos appban is megjelentek a felvételek.

    [ Szerkesztve ]

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák