Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gonger

    senior tag

    Sziasztok,
    1000 éve upc előfizető vagyok, TV, (mostmár vezetékes telefon is) és 120-as internet. Annak idején nem kaptam wifis routert, hanem a cisco EPC3212-est hozták ki a régit lecserélni, és Én vettem mellé egy TP-LINK N600-as wifi routert, amivel a lakáson belülre szóróm a jelet laptopnak, okostelefonoknak.
    Most beújítottam egy wifis táblagépet, amit itthon gond nélkül használok, de eszembe jutott a UPC wi-free is, amit házon kívül számtalan helyen igénybe is tudnék venni....

    A 1221-en jeleztem, hogy szeretném a wifi opciót aktiválni, de a MY UPC nem engedi, lévén, hogy nem wifi képes a kábelmodemem. Tájékoztattak, hogy cserét kérhetek az új wifi képes kábelmodemre, de egyszeri 5000 Ft-os modemcsere költséget felszámolnak. (Ha új előfizető lennék, vagy a jelenlegi sávszélességet bővíteném, akkor ezt elengednék...)
    Van hasonló ügyben tapasztalata valakinek? Érdemes levelet írnom az ügyfélszolgálatnak?
    Ha pl. a meglévő modemem meghibásodna, akkor is csak pénzért cserélnék ki a wifi képesre?

Új hozzászólás Aktív témák